Bit će to malo iscrpno i poduže predstavljanje projekta, ali ajde moram krenut od nekud, a nastojat cu to poslozit sto preglednije i nekakvim kronološkim slijedom uz slike i videa i ponešto opisa isith, pa krenimo..
Dakle.. nekadašnji Spider 2.0 TS kojeg sam kroz par godina bio doveo u kulturno stanje..
Je u mojoj glavi podosta dugo bio zamišljan kao 3.0 24V ili cak kupovina147GTA točnije bivša Signova , sadašnja Damirova s Murtera/Betina pa ipak nakon više konzultacija i razgovora s njim, covjek odustao od prodaje GTA i tada lagano kreće totalna ludost ..
Mozda ludost ali ajde GTA ima ponesto kod nas a ovog niti jedan kod nas, pa me tim vise ponjelo da zaživi tako nesto u HR, a uz to dijelovi limarije i stinice od "obične " GTV TS mi pasu i jos se daju nac po relativno malim cijenama, dok su neke stvari za GTA postale nemoguće za naci i tako
, no dobro idemo dalje;
Jedna od tri 3.0 24v iz oglasa ( tada kad sam trazio) da je bila komplet original stanje netaknuto, sto mi je odgovaralo apsolutno radi projekta, jedino je imala eibach opruge i to je to.. dovučena iz Njemačke ..
I polako krećemo ..
Tada u međuvremenu stizu tri kartona dijelova od Morisa iz Rijeke..
komplet set za veliki servis dakle klasika pumpa vode metalna, remenja španeri itd..
svi semerinzi, sve brtve poklopca ventila, svjećice, svi filteri sva ulja i tekućine, sva 4 ATE diska i plocice, sva kociona crijeva i ulje, metalni oni maleni lajtunzi do kliješta napravljeni novi po mjeri, kliješta ispjeskarena i farbana u Ferrari 322
Komplet set kvacila Valeo ( prvi set propao pri prvom saltanju u prvu brzinu na dizalici u garazi , za ne povjerovati
.. no srećom reklamacija odradena i stiglo drugo tip top sve 5 , bude slika dolje negdje)
svi lezajevi kotača novi, manzete, vilice, krajnici, most ispjeskaren farban skupa sa balansicama također, hladnjak vode novi, kiler ulja novi sa crijevima (doduse polovan sa Lancie 3.0 al me znam jel vidio kilometara..)
svi novi original nosači
Motora jedva iskopani po ducanima po cijeloj HR, gornji kod mulde ubacen strongflex, na zadnjem mostu je takoder strongflex komplet , balansica od 3.0 logično prebacena..
Nesretno kvačilo
Pomalo dotjerivanje motora nakon kompletnog servisa..
Kratak video motora u pripremi :
https://youtu.be/pPR4eMAR_UwKratak predah, jer post izgleda ne dozvoljava više podataka odjednom, tipkam dalje valjda budem završio večeras