03-06-2020, 23:02:56

Autor Tema: 1.9 JTD 8v kvar na 2 turbine nakon remapa  (Posjeta: 522 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Kenan_Mike

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 7
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Sarajevo
1.9 JTD 8v kvar na 2 turbine nakon remapa
« u: 29-04-2020, 20:20:08 »
Pozdrav svima, nadam se da je ok da trazim pomoc za Fiata ovdje jer ne znam gdje bi drugo :D.

Naime, nedavno sam kupio GP 1.9 8v 96kw, auto me sluzio preko pola godine savrseno, nista ne lupka, servisna knjiga odlicna. Sve je bilo ok dok se nisam odlucio za optimum remap na nekih 160hp. Napomenut cu da je turbina malo zvizdala i prije remapa, znalo se da nije 100% ispravna. Na dijagnostici na remapu turbo je overboostao neka 0.2 bara na stock mapi, ali sam se ipak odlucio za remap. MAF senzor je pri punom gasu izbacivao cak i do 2800mbar, nakon remapa, iako je trazeni pritisak bio maximum 2500mbar.  Turbina zvidala duplo vise nakon remapa, u leru se auto cuo kao usisivac. Moram reci da auto nikada nije dimio, ni prije ni poslije remapa.

Auto je vozen 3 dana, i turbo je pukao ulje otislo u usis, klipnjaca se savila. Ocekivao sam turbo kvar, ali nazalost nisam znao da moze povuci toliko drugih komponenti. Auto je napravljen i stavljena je druga polovna turbina, koju kada sam radio ponovo remap i dijagnostiku je pokazivala skoro savrsen pritisak. Bez imalo overboosta, i maximalnih 2500mbar, sto govori da je nova turbina u puno boljem stanju nego stara. Auto vozen opet 2 3 dana, i u drugoj brzini pri malo vecem gasu auto izgubio snagu, bjel dim iz auspuha, opet turbo zveknuo. Ugasim auto sto prije da bude sto manji kvar, odslepam kod majstora kaze opet turbo.

Moje pitanje je, da li sam ja toliko lose srece, jer citajuci po forumima ljudi voze po 50k kilometara sa cak i agresivnijim remapima od moga, i kako je moguce da sasvim ok turbinu (naravno polovna), koja je puno bolja od pocetne, auto razvali za bukvalno isti vremenski period kao i prvu turbinu. Cca 2 - 3 dana voznje. Sljedeci korak mi je reparacija stare turbine i receno mi je da bi trebao dobiti garanciju 1 godinu, jer to se racuna kao nova turbina.

Ocigledno je da auto prije mapiranja nije imao ove probleme, mapa je radjena kod iskusnog covjeka kod kojeg je dosta prijatelja uradilo i nikada nisu imali problema. Auto je linearno vukao do 4000 i vise, nije bilo naglog boosta na 2500 pa onda mrtav kao sto sam cuo na losim mapama. Naravno svaciji savjet je sada "vrati stock mapu i vozi", sto nije nikakva solucija jer je poenta bila da se uradi optimum remap. A mogao sam ne dirati stock mapu i sa prvom turbinom i ustediti ogromne pare.

Pitanje je takodjer koliko sada vjerovati repariranoj turbini. Da li smije imalo da zvizdi ili mora biti totalno necujna? Da li ce remap opet sasuti totalno nov turbo za 3 dana.
« Zadnja izmjena: 29-04-2020, 20:22:04 od Kenan_Mike »
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 19893
  • Karma: 335
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: 1.9 JTD 8v kvar na 2 turbine nakon remapa
« Odgovori #1 u: 29-04-2020, 20:29:06 »
Pozdrav svima, nadam se da je ok da trazim pomoc za Fiata ovdje jer ne znam gdje bi drugo :D.

Naime, nedavno sam kupio GP 1.9 8v 96kw, auto me sluzio preko pola godine savrseno, nista ne lupka, servisna knjiga odlicna. Sve je bilo ok dok se nisam odlucio za optimum remap na nekih 160hp. Napomenut cu da je turbina malo zvizdala i prije remapa, znalo se da nije 100% ispravna. Na dijagnostici na remapu turbo je overboostao neka 0.2 bara na stock mapi, ali sam se ipak odlucio za remap. MAF senzor je pri punom gasu izbacivao cak i do 2800mbar, nakon remapa, iako je trazeni pritisak bio maximum 2500mbar.  Turbina zvidala duplo vise nakon remapa, u leru se auto cuo kao usisivac. Moram reci da auto nikada nije dimio, ni prije ni poslije remapa.

Auto je vozen 3 dana, i turbo je pukao ulje otislo u usis, klipnjaca se savila. Ocekivao sam turbo kvar, ali nazalost nisam znao da moze povuci toliko drugih komponenti. Auto je napravljen i stavljena je druga polovna turbina, koju kada sam radio ponovo remap i dijagnostiku je pokazivala skoro savrsen pritisak. Bez imalo overboosta, i maximalnih 2500mbar, sto govori da je nova turbina u puno boljem stanju nego stara. Auto vozen opet 2 3 dana, i u drugoj brzini pri malo vecem gasu auto izgubio snagu, bjel dim iz auspuha, opet turbo zveknuo. Ugasim auto sto prije da bude sto manji kvar, odslepam kod majstora kaze opet turbo.

Moje pitanje je, da li sam ja toliko lose srece, jer citajuci po forumima ljudi voze po 50k kilometara sa cak i agresivnijim remapima od moga, i kako je moguce da sasvim ok turbinu (naravno polovna), koja je puno bolja od pocetne, auto razvali za bukvalno isti vremenski period kao i prvu turbinu. Cca 2 - 3 dana voznje. Sljedeci korak mi je reparacija stare turbine i receno mi je da bi trebao dobiti garanciju 1 godinu, jer to se racuna kao nova turbina.

Ocigledno je da auto prije mapiranja nije imao ove probleme, mapa je radjena kod iskusnog covjeka kod kojeg je dosta prijatelja uradilo i nikada nisu imali problema. Auto je linearno vukao do 4000 i vise, nije bilo naglog boosta na 2500 pa onda mrtav kao sto sam cuo na losim mapama. Naravno svaciji savjet je sada "vrati stock mapu i vozi", sto nije nikakva solucija jer je poenta bila da se uradi optimum remap. A mogao sam ne dirati stock mapu i sa prvom turbinom i ustediti ogromne pare.

Pitanje je takodjer koliko sada vjerovati repariranoj turbini. Da li smije imalo da zvizdi ili mora biti totalno necujna? Da li ce remap opet sasuti totalno nov turbo za 3 dana.
Nažalost reparirana neće možda rjesiti nista, jer ni sve reparacije nisu iste

Jeste sigurni da je turbo drugi crkao zbog turba a ne komada starog iz intercoolera ili crijeva?

Poslano sa mog VOG-L29 koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline Kenan_Mike

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 7
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Sarajevo
Odg: 1.9 JTD 8v kvar na 2 turbine nakon remapa
« Odgovori #2 u: 29-04-2020, 20:35:40 »
Zaboravio sam napomenut da je stavljen drugi interkuler, jer je u starom bilo ulja, sva crijeva su ociscena.
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4249
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
  • AR 146 TD, AR Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: 1.9 JTD 8v kvar na 2 turbine nakon remapa
« Odgovori #3 u: 29-04-2020, 20:58:53 »
Jako čudno da u tako kratkom roku odlaze.

Ili nešto gadno ne valja sa tim remapom pa injektori bacaju previše nafte koja gori u auspuhu i pregrije turbinu.
Ili u hladnjacima/crijevima usisa ima nekog smeća koe uleti u rotor pa uništi turbinu.
Ili je zaštopan filter ili cijev za dovod ulja u ležaj turbine pa zariba/pukne osovina.
...

Offline Kenan_Mike

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 7
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Sarajevo
Odg: 1.9 JTD 8v kvar na 2 turbine nakon remapa
« Odgovori #4 u: 30-04-2020, 07:27:36 »
Jako čudno da u tako kratkom roku odlaze.

Ili nešto gadno ne valja sa tim remapom pa injektori bacaju previše nafte koja gori u auspuhu i pregrije turbinu.
Ili u hladnjacima/crijevima usisa ima nekog smeća koe uleti u rotor pa uništi turbinu.
Ili je zaštopan filter ili cijev za dovod ulja u ležaj turbine pa zariba/pukne osovina.
...

A eto originalna turbina je zvizdala mjesecima ali do remapa je bila ok. Ispade kao da ta dodatna 0.2 bara totalno uniste. Da je previse goriva auto bi dimilo zar ne?
 

Offline Boxer

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1464
  • Karma: 40
  • Spol: Muški
  • 156 SW 2.4 mjet
    • Čakovec
Odg: 1.9 JTD 8v kvar na 2 turbine nakon remapa
« Odgovori #5 u: 30-04-2020, 08:55:52 »
Remap na izvožen i umoran auto ne može nikako ispasti dobro kao i popravak jednako tako rabljenom i upitnom turbinom a kad je k tome još i remap loš problematika je još veća.


Takve stvari kad se rade rade se iz nule kako treba jer sve ostalo je lutrija na žalost.


Kakvo je bilo stanje s dovodom ulja na turbo, te cijevi se nerijetko začepe pa turbo ostane suh.


Pitaj na www.italia-corse.com, tamo je bilo par dečki s takvim autom pa možda imaju više iskustva.
Rasprave s budalama nemaju nikakvog smisla, prvo te navuku na svoj nivo a onda dotuku iskustvom.
 

Offline marek1

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 564
  • Karma: 6
  • Spol: Muški
    • Sesvete
Odg: 1.9 JTD 8v kvar na 2 turbine nakon remapa
« Odgovori #6 u: 30-04-2020, 21:38:08 »
Ja bi rekao da na tom autu nesto ne upravlja dobro.
Auto prije remapa mora biti 100 posto ispravan, svi senzori i sve oatalo i tek onda remap.
Lako moguce da turbina ode previse u tlak i zato se razleti.
 

Offline litlebastard

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2841
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
  • Alfa 156swJTD, GTA,155wb,Punto,850 tc,Aprilia
    • zagreb
Odg: 1.9 JTD 8v kvar na 2 turbine nakon remapa
« Odgovori #7 u: 30-04-2020, 22:31:07 »
A kako je izgledo stari turbo?što ga je slomilo i gdje?
Možda ti dolaze kakve krhotine iz samog motora. . .
Taj isti motor je unutra ili drugi?
The perfect blossom is a reare thing.You could spend your life looking for one and it would not be a wasted life.
 

Offline litlebastard

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2841
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
  • Alfa 156swJTD, GTA,155wb,Punto,850 tc,Aprilia
    • zagreb
Odg: 1.9 JTD 8v kvar na 2 turbine nakon remapa
« Odgovori #8 u: 30-04-2020, 23:10:48 »
Vrati mapu na stock i dobro pregledajte motor,uljnu pumpu!
Đabe ti garancija ako ju motor opet uništi,neče ti priznat. . .
Ima x faktora koji ju mogu slomit da je glanc nova ispod čekića,zato pazi kaj radiš  :hat:
The perfect blossom is a reare thing.You could spend your life looking for one and it would not be a wasted life.
 

Offline Kenan_Mike

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 7
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Sarajevo
Odg: 1.9 JTD 8v kvar na 2 turbine nakon remapa
« Odgovori #9 u: 01-05-2020, 20:34:22 »
A kako je izgledo stari turbo?što ga je slomilo i gdje?
Možda ti dolaze kakve krhotine iz samog motora. . .
Taj isti motor je unutra ili drugi?

Turbo se rasuo sav ulje uslo u usis savila se klipnjaca. Motor je citav rastavljen i sve je ocisceno.
 

Offline Kenan_Mike

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 7
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Sarajevo
Odg: 1.9 JTD 8v kvar na 2 turbine nakon remapa
« Odgovori #10 u: 01-05-2020, 20:35:13 »
Vrati mapu na stock i dobro pregledajte motor,uljnu pumpu!
Đabe ti garancija ako ju motor opet uništi,neče ti priznat. . .
Ima x faktora koji ju mogu slomit da je glanc nova ispod čekića,zato pazi kaj radiš  :hat:

Hvala. Kako osoba koja je reparirala turbo moze znati da je na autu remap ili ne? Kada se turbina u kvaru skine sa auta i posalje na reparaciju
« Zadnja izmjena: 01-05-2020, 20:37:22 od Kenan_Mike »
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 19893
  • Karma: 335
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: 1.9 JTD 8v kvar na 2 turbine nakon remapa
« Odgovori #11 u: 01-05-2020, 20:37:12 »
Hvala. Kako osoba koja je reparirala turbo moze znati da je na autu remap ili ne?
Po nekim elementima unutar turbine

Poslano sa mog VOG-L29 koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline litlebastard

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2841
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
  • Alfa 156swJTD, GTA,155wb,Punto,850 tc,Aprilia
    • zagreb
Odg: 1.9 JTD 8v kvar na 2 turbine nakon remapa
« Odgovori #12 u: 01-05-2020, 21:07:47 »
Mislio sam da vratiš stok da budeš siguran da ne rikava od remapa,da eliminiraš to,a onda ostaje jedino špena iz motora koja može novu sje. . .
Nema kaj drugo. . .
 :ok:
The perfect blossom is a reare thing.You could spend your life looking for one and it would not be a wasted life.
 

Offline Kenan_Mike

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 7
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Sarajevo
Odg: 1.9 JTD 8v kvar na 2 turbine nakon remapa
« Odgovori #13 u: 02-05-2020, 08:04:14 »
Mislio sam da vratiš stok da budeš siguran da ne rikava od remapa,da eliminiraš to,a onda ostaje jedino špena iz motora koja može novu sje. . .
Nema kaj drugo. . .
 :ok:

Onda ispade da je do remapa. Jer vozio sam auto skoro godinu bez problema, i 3 dana nakon remapa sve puklo.
 

Offline litlebastard

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2841
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
  • Alfa 156swJTD, GTA,155wb,Punto,850 tc,Aprilia
    • zagreb
Odg: 1.9 JTD 8v kvar na 2 turbine nakon remapa
« Odgovori #14 u: 02-05-2020, 10:07:36 »
Nemora bit-al lako moguče  :tooth
The perfect blossom is a reare thing.You could spend your life looking for one and it would not be a wasted life.