15-12-2018, 23:14:29

Autor Tema: Alfa 75  (Posjeta: 274374 vremena)

0 Članova i 2 Gostiju pregledava ovu temu.

Offline ciccio-75

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 134
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • alfa 75 2.0 TS
    • pazin-istra
Alfa 75
« u: 31-10-2006, 16:33:59 »
Dakle 1985. godinu dana prije fiatovog preuzimanja predstavljena je nova alfina limuzina srednje klase uglatog klinastog dizajna i napredne mehanike.

Riječ je o Alfi 75. Ime 75 potječe od 75 godina postojanja Alfa Romea. Alfa 75 bila je zadnja alfa sa stražnjim pogonom izuzev maloserijskih sz i rz te stari spider koji je premijeru ipak imao puno prije, ali se zadržao u proizvodnji sve do 94. Alfa 75 često je među alfističkim krugovima jedna od popularnijih, ako ne i najpopularnija pogotovo u švicarskoj, nizozemskoj i njemačkoj upravo zbog toga što je stražnjepogonaš, a opet ne toliko stara kao ostale alfe sa zadnjim pogonom, a uz to nude se jakim motorima koji se prijej nisu nudili i pristupačna je za razliku od SZ i RZ.
« Zadnja izmjena: 10-07-2009, 11:46:04 od superfly tnt »
scuadra corse GIORGINI
 

Offline ciccio-75

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 134
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • alfa 75 2.0 TS
    • pazin-istra
Odg: Alfa 75
« Odgovori #1 u: 31-10-2006, 16:34:38 »

Za dizajn je bio zaslužan Centro Style Alfa Romeo, a isti je bio u nekoj mjeri zarobljen starom školjkom Alfette iz 1972. Stoga se može uočiti kako vrata u biti potječu od prethodnika giulliete, a okomito prednje staklo daje do znanja da potječe iz nekog drugog vremena. Uski trag kotača je također kvario dizajn. Sve to ima svoje razloge. Alfa je pod državnim vlasništvom ipak bila zapostavljena, zbog krize novca za razvoj nove platorme jednostavno nije bilo i sva sreća da je ono iz prošlih vremena u svoje doba bilo nedostižno napredno (motori, podvozje...) pa je u 80-im još uvijek bio na razini, a još i dan danas drži vodu po pitanju performansi i voznih osobina. Klinasti dizajn uočen je već na prethodnicima alfetti i giulietti, ali na 75 je najviše došao do izražaja.

Slika je zamjenjena linkom: http://www.alfa75.info/2b9fd920.jpg

U to vrijeme postojala je još i alfa 90, malčice veća od 75 na gotovo jednakim mehaničkim komponenetama i također školjki alfette. Alfa je to objašnjavala riječima da je 90 auto za ozbiljnije ljude koji preferiraju veću udobnost dok je 75 bila više agresivnija i dinamičnija sportska limuzina, makar neke veće razlike mehanički gledano nije bilo. 75 je postigla puno veći uspjeh i popularnost od 90 koja se proizvodila svega 2 godine. Osim kilinastog dizajna auto je imao izražajan tužno-namršteni pogled koji je zaista bio pojava u retrovizoru pogotovo sa širim gumama i tvorničkim setom spoilera koji se od 87. nudi serijski od 2,0 Twin Spark modela na dalje. Taj set nudio je decentne pragove i rubove blatobrana uz stražnji mali spoiler koje je zamjenjivao lajsnu kod jeftinijih modela. Nakon redizajna auto dobiva drugačiju haubu sa ispupčenim središnjim dijelom, masku u boji karoserije, crvena stražnja svjetla i tonirana stakla. Branici su bili u boji karoserije jedino ako ste kupili nešto jače od 1.8 ili ste uzeli tamno sivu boju karoserije. Prednja svjetl asu za razliku od 33 i 164 imalu suprotan kut unutarnjih stranica, tako da izraz prednjeg dijela nije bio nasmiješen već ozbiljniji i otužniji. Verzije America imale su ružne i teške odnosno povećane branike koji su nagrđivale liniju. Desni retrovisor je bio dodatna oprema na slabijim modelima što nije bilo baš pametno.

Slika je zamjenjena linkom: http://www.hr-a.com/forum/images/public/url-1090389425.jpg

Slika je zamjenjena linkom: http://www.hr-a.com/forum/images/public/url-1090389505.jpg

Dizajn interijera pratio je vanjštinu sa puno uglova i oštrih rubova. Položaj radia je bio katastrofalan, na samom dnu konzole ispred ručice mjanjača, iznad njega bile su komande ventilacije, opet na lošem mjestu, pogotovo ako je ručica bila u 1, 2 ili 5. brzini zagarntirano je bio otežano rukovanje ventilacije. Ali zato je je pepeljara dobila počasno mjesto na vrhu konzole. Na vrhu se također nalazio i svojevrstni bord computer sa indikatorima neispravnosti raznih funkcija. Uz standardan okretomjer auto je i imao jednu korisnu stvarčicu indikator pritiska ulja. Instrumenti nisu bili pregledni bog zna kako jer ih je zaklanjao trokrakoi volan koji se nakon redizajna podešava i po dubini, prije samo po visini. Auto se nudio sa centralnim zaključavanjem i prednjim prozorima na struju u seriji. Prekidači prozora bili su smješteni kod unutarnjeg retrovizora špto je bilo dosta nergonomski jer je trebalo dizati ruku svaki put. Avionska ručna kočnica U oblika isto tako nije bila za svakoga. Ukratko interijer je bio ergonomska katastrofa, al to istinske alfine kupce to nije previše diralo. Prostora je bilo zadovoljavajuće, posebno na zadnjoj klupi koja je imala izdašan naslon sa integriranim naslonima za glavu. Kombinacija navedenog dugog naslona koji ide preko stražnje police + visok zadak pružali su svojevrstan osjećaj zaštićenosti. Primjerice onaj tko se vozi iza vas nije imao baš neki pogled na ono što se događa u autu za razliku od drugih auta tog doba. To je itekako utjecalo an preglednost unatrag , a tu su još i široki nosači krova. Na sredini stropa nalazilo se veliko svjetlo plus malo svjetlo za kartu koje je bilo i naprijed kod retrovisora. Tako da je strop bio dosta popunjen nekakvim elementima koje su podizale svojevrstan luksuz u ugodan osjećaj straga. Međutim po sredini je kardanski tunel oduzimao prostor za noge. Za razliku od stražnjeg prednji nasloni sjedala bili su jednostavno prekratki i za prosječno visoke osobe. Sjedal su bila malo naglašeniej školjkasta i prilično mekana presvuučena kavlitetnom tkaninom , posebice ona od velura čija je tkanina neotporna na poderotine makar prešli 500 000, međutim spužva ne prati kvalitetu tkanine tako da su moguća izobličenja što je i normalno za veliku kilometražu. Gornji dio konzole bio je izrađen od kvalitetne crne ili nakon redizajna tamno sive mekane plastike dok je donji dio konzole bio zadovoljavajuće kvalitete, al ipak nije pratio goornji dio niti je bio pretjerano otporan na ogrebotine. Obloge vrata bile su od istog materijala kao i gornji dio armature, al pretinaca u vratima nije billo. Ispred suvozača konzola se uvlačila prema staklu i pružala više prostora. Sve u svemu interijer je bio meta kritika iako niej bio baš tako loš, sa stanovišta vozača sve je to nekako sjedalo na svoje mjesto i meni lično pružao je jedan fini osjećaj zaštićenosti, instrumentni dio konzole produžava se do sredine kokpita, dok je centralni dio vrlo izdašno dimenzioniran. Između prednjih siceva nalazili su se pretinci te koristan pretinac unutar ručne U kočnice čiji poklopac je bio obložen tapecirungom i služio je kao odmorište za ruku. Ta stavrčica nudila se samo s jačim motorima. Koliko god interijer bio neergonosmki riješen bio gotov ispunjemn raznim elemntima koji su obogaćivali unutrašnjost i niste imali onaj jeftin osjećaj osiromašenosti interijra. Što se tiče same sastavljenosti interijera ona je bila jako dobra sve ej bilo čvrsto skopljeno osim malih nosača prekidača oko brzinomjera i okretomjera koji nisu bili bog zna kako učvršćeni tako da ste ih rukom mogli stragati bez po muke. No to i nije tako stražno s obzirom da ste istom rukom mogli strgati cijelu centralnu konzolu na nekim kompaktima tog doba. Dakle priče o nekvaliteti interijera kod alfe 75 uopće ne stoje i za to doba bio je sasvim na razini.
Citat:
« Zadnja izmjena: 09-07-2009, 02:06:47 od superfly tnt »
scuadra corse GIORGINI
 

sira

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Alfa 75
« Odgovori #2 u: 31-10-2006, 22:35:28 »
Ja neću ništa stavljat, jer svaki put kad ja stavim crkne forum pa sve iz početka :D :D
 

Offline zdravka

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 11427
  • Karma: 1218
  • Spol: Ženski
  • TY
    • Zagreb
Odg: Alfa 75
« Odgovori #3 u: 31-10-2006, 22:37:38 »
ajde, ajde, kako ste uporni u sektaštvu budite i u ponavljanju gradiva :happ: :happ: :happ: :happ:
...tko nije naučio gledati nebo u potoku, ne zna što su ribe na drveću...
 
Andrić
 

Offline ciccio-75

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 134
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • alfa 75 2.0 TS
    • pazin-istra
Odg: Alfa 75
« Odgovori #4 u: 01-11-2006, 12:10:05 »
zdravo prijatelju si mjenjao lamelu,otvaram radionu za spustanje 75ica :wal: :mad:
scuadra corse GIORGINI
 

Offline ciccio-75

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 134
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • alfa 75 2.0 TS
    • pazin-istra
Odg: Alfa 75
« Odgovori #5 u: 02-11-2006, 11:16:53 »
da li pase ispusna grana od 75ice 1.8turbo na 2000 carb motor,imam jedan projekt u planu ali razmatram varijante
koji turbo bi bio najbolja zamjena za originalni a da je malo jaci,tj. veci
+intercooler od fiat turbo daily  :mad:
scuadra corse GIORGINI
 

sira

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Alfa 75
« Odgovori #6 u: 02-11-2006, 13:40:54 »
Mislim da paše.
 

Offline pio

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • *
  • Postova: 120
  • Karma: 183
  • Spol: Muški
  • 156 1.9JTD
    • Draga, Rijeka
 

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 34695
  • Karma: 1303
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Alfa 75
« Odgovori #8 u: 03-11-2006, 19:40:56 »
« Zadnja izmjena: 22-04-2007, 14:12:27 od a.m.alfa »
 

Offline ciccio-75

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 134
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • alfa 75 2.0 TS
    • pazin-istra
Odg: Alfa 75
« Odgovori #9 u: 07-11-2006, 23:20:12 »
alo sektasi pa gdje ste mi svi  :?: :hello: :o000:
scuadra corse GIORGINI
 

AR75TS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Alfa 75
« Odgovori #10 u: 09-11-2006, 21:10:39 »
ETO I MENE, DALI NETKO ZNA GDJE BI MOGAO NABAVITI OVE  POZICIJE ŠTO IDU NA ZADNJI BRANIK SA STRANE NA 75 AMERIKA. ZA PREDNJI BRANIK IMAM SVE ALI MI IH JE GLUPO STAVITI SAMO NA PREDNJI
 

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 34695
  • Karma: 1303
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Alfa 75
« Odgovori #11 u: 11-11-2006, 17:22:08 »









Offline Vele

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5368
  • Karma: 839
  • Spol: Muški
  • 156 1.9 JTDm 16 V Sportwagon
    • Split
    • www.designquarto.eu
Odg: Alfa 75
« Odgovori #12 u: 16-11-2006, 20:32:22 »
 :o000:....***ote što je dobra ova Americaaa...  :love:

Ima li koja u Hrvatskoj  :?:
Plava s efektom

...i zato pjevam da ne pojede me mrak...
 

AR75TS

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Alfa 75
« Odgovori #13 u: 17-11-2006, 23:59:30 »
ima ih u Hrvatskoj
kod mene jedna, u Zadru dvije ili više, zatim u Splitu, Zagrebu itd. :drive: :ling:
« Zadnja izmjena: 20-11-2006, 23:25:38 od AR75TS »
 

Offline ciccio-75

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 134
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • alfa 75 2.0 TS
    • pazin-istra
Odg: Alfa 75
« Odgovori #14 u: 18-11-2006, 18:08:57 »
nino aka taliban drifter:
YouTube - alfa 75
alfa romeo 75 2.5 v6 powered by gpl drift edition bicolor white and rosso corse     


i ciccio-75 lsd test:

   Ciccio-75 LSD test- Video

   
alfa romeo 75 2.0 weber power drift edition bicolor black and rosso corse
_________________
stop dreaming,start drifting
scuadra corse GIORGINI
 

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 34695
  • Karma: 1303
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Alfa 75
« Odgovori #15 u: 19-11-2006, 08:48:02 »
Alfa Romeo 75 2.0 TwinSpark Specification


ENGINE

Type .................................... Front, rear drive
Head/block .......................... Aluminium alloy/alloy
Cylinders ........................... 4 in line, wet liners
Main bearings ........................................... 5
Cooling ........................... Water with electric fan
Bore x stroke ................. 84 x 88.5mm (3.31 x 3.48in)
Displacement ........................ 1962 cc (119.8 cu in)
Valve gear ........................ Dual overhead camshafts
Valve drive ............ Variable inlet valve timing (VIVT)
Camshaft drive ...................................... Chain
Compression ratio .................................. 10 : 1
Spark Plugs ............. Lodge 25HLD .... two per cylinder
Ignition ................ Dual Bosch breakerless electronic
Fuel injection ...................... Bosch Motronic ML 4.1
Max power .................... 148 DIN (107 kW) at 5800 rpm
Max torque .................. 19 mkg (186.3 Nm) at 4000 rpm
Redline .......................................... 6300 rpm

TRANSMISSION

Type ....................... 5 speed all indirect transaxle
Shift linkage ................................... Isostatic
Clutch ........ Hydraulic pull single disk diaphragm 215 mm
Differential ............................. 25% limited slip
Final drive ratio ................................. 4.1 : 1
Gear ...... Ratio ........................ km/h at 1000 rpm
Top ....... 0.780 .................................... 33.8
4th ....... 0.946 .................................... 27.8
3rd ....... 1.226 .................................... 21.5
2nd ....... 1.720 .................................... 15.3
1st ....... 2.875 ..................................... 9.2
Reverse ... 3.000 ..................................... 8.8

SUSPENSION

Front ........................ Unequal length control arms
     torsion bars, telescopic dampers, anti-roll bar (22mm)
Rear ........... De Dion tube, trailing arms, Watts linkage
     coil springs, telescopic dampers, anti-roll bar (21mm)

STEERING

Type ................................... ZF rack and pinion
Ratio .............................................. 18 : 1
Power .............. ZF hydraulic pump, variable assistance
Pump pressure ..................................... 135 bar
Turns lock to lock ................................... 3.25
Turning circle ..................................... 10.1 m

BRAKES

Type ........... dual circuits, vacuum servo, rear antilock
Front ................ Brembo ... ventilated discs (266 mm)
Rear .................... ATE ...... inboard discs (250 mm)
Handbrake ...................... centre lever on rear discs

WHEELS

Type ........................................ stamped steel
Size ................................ five bolts 6 1/2 Jx14
Tires ........................................ 195/60 VR 14
Tire inflation ................................ 2.0/2.0 bar

EQUIPMENT

Battery .......................................... 12V 55Ah
Alternator ......................... Bosch ........ 14V 65A
Starter .................. Magneti Marelli ........... 0.9W
Headlamps ........................ Carello 110/230W halogen
Screen wipers .................. intermittent, plus 2-speed
Interior heating ................ air blending, water valve

DIMENSIONS

Front track ....................................... 1396 mm
Rear track ........................................ 1382 mm
Wheelbase ......................................... 2510 mm
Length ............................................ 4330 mm
Width ............................................. 1660 mm
Height ............................................ 1400 mm
Ground clearance ................................... 203 mm
Kerb weight ....................................... 1120 kg
Weight distribution ............................... 53/47 %
Drag coefficient ..................................... 0.35

CAPACITIES

Seating ................................................. 5
Fuel tank ............................................ 49 l
Engine sump oil ........................... 15W50 ... 5.6 l
Gearbox oil ............................... 75W90 ... 2.8 l
Power steering ..................... ATF Dexron B ... 1.0 l
Water ............................................... 8.0 l
Boot volume ....................................... 500 dm3

CHASSIS/BODY

Type .................................... unit construction
Body material ...................... welded steel stampings

PERFORMANCE

Maximum speed .......................... 205 km/h (128 mph)
Acceleration 0-60 mph ............................... 8.2 s
Acceleration 0-100 km/h ............................. 8.2 s
Standing 1/4 mile .................................. 16.3 s
Standing 400 m ..................................... 15.5 s
Standing 1 km ...................................... 29.2 s
Fuel economy .... city ... 90km/h(56mph) ... 120km/h(75mph)
                  9.9l ... 6l .............. 8.4l .........

Stefanics

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Alfa 75
« Odgovori #16 u: 23-11-2006, 18:12:40 »
 :pivo: :hello: :pivo: :hello:
Pozdrav . Da se javim i da pozdravim društvo u Kockastim Alfama. Onima sa stvarnim porijeklom Alfa Romeo.  :ok:

I ostalima... iz ........ ALFA-LANCIA ...  i ........... FIAT s.p.a.  :?:

Alfa Rrooooooommeeoooooooooooo Ffoorrrrrrrrrrrreeeevveeerrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!

 
 

Offline ciccio-75

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 134
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • alfa 75 2.0 TS
    • pazin-istra
Odg: Alfa 75
« Odgovori #17 u: 23-11-2006, 20:00:38 »
pozdrav i tebi,ima kakvih novosti
scuadra corse GIORGINI
 

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 34695
  • Karma: 1303
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Alfa 75
« Odgovori #18 u: 23-11-2006, 21:19:39 »
:pivo: :hello: :pivo: :hello:
Pozdrav . Da se javim i da pozdravim društvo u Kockastim Alfama. Onima sa stvarnim porijeklom Alfa Romeo.  :ok:

I ostalima... iz ........ ALFA-LANCIA ...  i ........... FIAT s.p.a.  :?:

Alfa Rrooooooommeeoooooooooooo Ffoorrrrrrrrrrrreeeevveeerrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!

 

dobrodošo

pošto je ovo novi forum svi se predstavljaju stari i novi ovdje

Prijava

 :ok:

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 34695
  • Karma: 1303
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Alfa 75
« Odgovori #19 u: 25-11-2006, 16:59:19 »