15-07-2025, 14:35:17

Autor Tema: BLOW OFF za JTD  (Posjeta: 21745 vremena)

0 Èlanova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #90 u: 22-05-2015, 23:22:54 »
Ja èitao da ima smisla kod èipanih TDIja (ups  :redf:) dizela, al kod onih malo jaèe èipanih.
A sad...kolko je to malo jaèe :)

A i da se dobije br¾i odziv na gas ka¾u.
Dobro zbore il nas la¾u?
 

Offline Sale

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 700
  • Karma: 26
  • Spol: Mu¹ki
  • Punto JTD 330, Civic, A6 3.0TDI
    • Zagreb
    • FB: Auto Evolution
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #91 u: 23-05-2015, 00:17:46 »
Ima ovdje i inzenjera .... Tako da....
neuspjesnih :)
13.09@402m - powered by Auto Evolution
www.facebook.com/autoevolutionhr
 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Mu¹ki
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #92 u: 23-05-2015, 06:07:20 »
Ima ovdje i inzenjera .... Tako da....
Svaèega ima tu èak i ljudi koji tvrde da ako se auto u vo¾nji ugasi stane momentalno
.....................
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9232
  • Karma: 1285
  • Spol: Mu¹ki
  • GT
    • Solin
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #93 u: 23-05-2015, 09:39:35 »
ok netreba blow na dizelu vi ste najpametnije
koliko ste turbina slomili?

ne zatvara se klapna ali se prekida dotok nafte temp pada kolicina plinova se smanjuje i temp pada nema sta gonit turbinu ona uspori i pogoni se sa usisne strane u kontra smjeru stavi kameru sa 60fps pa uspori i gledaj sta se dogadja u usisu kad pustis gas ne treba fakultet krene u rikverc

Na brzinu jer moram iæi. To mo¾e¹ snimati samo za zabavu jer kamera ima stroboskopski efekt, pa dobije¹ iluziju da ide nazad. Evo primjeri:
http://www.youtube.com/watch?v=v8j1ZX1d2kc

http://www.youtube.com/watch?v=2pbYKDW0myU
 

Offline Bandit

  • Èlan Alfa kluba 18
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 8937
  • Karma: 568
  • Spol: Mu¹ki
    • Split
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #94 u: 23-05-2015, 10:17:00 »
Najgore sto netocnim pisanjima ljudi sa strane koji pokusavaju nesto saznat, dobit ce krivi dojam i informaciju.

Puno ovih stvari o kojima se pise se vec SVE zna i pise negdje, pisali su to ljudi koji to i konstruiraju. O ovome se uci i na faksu godinu dana ako ne i vise.

To sto netko zna zavidat 3 vijka, ne znaci da zna i¹ta.
Postoji Alfa i (ne) postoje drugi automobili.
 

Offline Sale

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 700
  • Karma: 26
  • Spol: Mu¹ki
  • Punto JTD 330, Civic, A6 3.0TDI
    • Zagreb
    • FB: Auto Evolution
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #95 u: 23-05-2015, 10:36:44 »
Na brzinu jer moram iæi. To mo¾e¹ snimati samo za zabavu jer kamera ima stroboskopski efekt, pa dobije¹ iluziju da ide nazad. Evo primjeri:
http://www.youtube.com/watch?v=v8j1ZX1d2kc

http://www.youtube.com/watch?v=2pbYKDW0myU
da snimajuci to s kamerom od 24 fps to izgleda tako, a on je rekao 60 fps... ako treba i vise samo da se vi uvjerite, jer se osovina od turbine nikako drugacije nemre spigat 2 mm... i dalje, kad snimas izlazak metka iz cijevi sa kamerom 24 fps izgleda kao da se nis nije dogodilo, a vidi cuda, na drigoj strani nesto propucano... dok s pravom kamerom i isporenom snimkom jos vidis i rotaciju metka...
a sad na youtube i trazi slowmotion snimke...

edit:
momci, pogledajte kako se tehnologija razvila od kad ste vi isli u skolu  :Hihi:
https://www.youtube.com/watch?v=PTpceymbX6w
« Zadnja izmjena: 23-05-2015, 10:52:38 od Sale »
13.09@402m - powered by Auto Evolution
www.facebook.com/autoevolutionhr
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Mu¹ki
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zapre¹iæ
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #96 u: 23-05-2015, 11:37:44 »
ok netreba blow na dizelu vi ste najpametnije
koliko ste turbina slomili?

ne zatvara se klapna ali se prekida dotok nafte temp pada kolicina plinova se smanjuje i temp pada nema sta gonit turbinu ona uspori i pogoni se sa usisne strane u kontra smjeru stavi kameru sa 60fps pa uspori i gledaj sta se dogadja u usisu kad pustis gas ne treba fakultet krene u rikverc
:care
fala bogu netko s mozgom i o èemu sam veæ prièao u vi¹e tema
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po koènici, koènica ne radi... Ja po ruènoj, ruèna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9232
  • Karma: 1285
  • Spol: Mu¹ki
  • GT
    • Solin
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #97 u: 23-05-2015, 18:51:16 »
da snimajuci to s kamerom od 24 fps to izgleda tako, a on je rekao 60 fps... ako treba i vise samo da se vi uvjerite, jer se osovina od turbine nikako drugacije nemre spigat 2 mm... i dalje, kad snimas izlazak metka iz cijevi sa kamerom 24 fps izgleda kao da se nis nije dogodilo, a vidi cuda, na drigoj strani nesto propucano... dok s pravom kamerom i isporenom snimkom jos vidis i rotaciju metka...
a sad na youtube i trazi slowmotion snimke...

edit:
momci, pogledajte kako se tehnologija razvila od kad ste vi isli u skolu  :Hihi:
https://www.youtube.com/watch?v=PTpceymbX6w

Uopæe ne ku¾i¹ stroboskofski efekt. Jo¹ to Amerikanci zovu "wagon wheell efect". To se dogaða samo pri snimanju rotirajuæih predmeta u obliku kruga koja imaju jednaki razmak izmeðu krakova a turbo spada u to. Ovisno o frekvenciji vrtnje i fps kamere kotaèi (ili krilca turbine) mogu stvarati iluziju kao da se gibaju u smjeru kazaljke na satu, stoje ili se gibaju kontra kazaljke na satu. Kamera sa vi¹e fps je idealna za dokazivanje tog efekta na turbu jer se i on brzo vrti.

jo¹ par primjera, mo¾da postane jasno

http://www.youtube.com/watch?v=VNftf5qLpiA

http://www.youtube.com/watch?v=SFbINinFsxk


 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9232
  • Karma: 1285
  • Spol: Mu¹ki
  • GT
    • Solin
 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Mu¹ki
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #99 u: 24-05-2015, 05:41:10 »
pokusao sam objasnit i ne ide

eto to je nepotrebno ko sta je potreban dvomaseni zamansjak
.....................
 

Offline alfa166tuner

  • Trade Count: (+8)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 918
  • Karma: 35
  • Spol: Mu¹ki
  • ECU freak
    • Zagreb
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #100 u: 24-05-2015, 07:17:11 »
Mi smo zbog toga imal problema s kontroliranjem tlaka.  Znaci 8v nemoze progutat tolku kolicinu zraka koju proizvodi 2260 i onda ti nabija 3bara tlak u usisnoj , a s vnt nemos iskontrolirat, bar ne na toj kolicini goriva koju smo htjeli. Sale ima blow off bas za dizel i to neki najbolji ca 200e al je preslab za tolki tuning jel ga tlakn pocne otvarat na gasu vec a ne kad dobije signal s papucice.
Onda smo mislilj sa egr pustat visal zraka u pod tj. Koristit ga kao eksterni wastegate kod benzinaca, al u medubremenu se prebacio na 16v motor pa netreba.
« Zadnja izmjena: 24-05-2015, 07:20:43 od alfa166tuner »
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9232
  • Karma: 1285
  • Spol: Mu¹ki
  • GT
    • Solin
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #101 u: 24-05-2015, 07:43:02 »
Ako je problem preveliki tlak na usisu koji ne mo¾e¹ kontrolirati znaèi da treba smanjiti kolièinu ispu¹nih plinova. Rje¹enje je eksterni waste-gate ventil, ali za to treba prepraviti (napraviti) ispu¹nu granu.
Sad mi je jasno ¹to æe vama blow off. Treba vam jer niste stavili waste-gate ventil.
Ja bih ga stavio obavezno i u tom sluèaju je blow off na dizelu nepotreban.

Ja sam na Dajakovu audiju 1.8 t stavio 2 eksterna waste gate ventila jer je twin scroll turbo. Ima 500+ ks i sve  :ok:
http://alfisti.hr/forum/index.php?topic=57856.msg1094849#msg1094849

Danas ima trku, rezultati live ovdje http://www.akopatija.hr/livetiming/results.php?event=259&type=3

 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9232
  • Karma: 1285
  • Spol: Mu¹ki
  • GT
    • Solin
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #102 u: 24-05-2015, 07:53:43 »
Rje¹enje bez waste gate ventila u tom sluèaju je lo¹e rje¹enje jer tjera turbinu da pumpa vi¹e zraka koji æe se kasnije baciti (ispustiti u atmosferu). Tako se nepotrebno optereæuje. Sa waste gate ventilom pumpa toèno onoliko kolikiko treba i na turbinski dio ulazi manja kolièina ispu¹nih plinova pa je manje optereæena toplinski i mehanièki.
Nije ni èudo ¹to se raspadnu.
 

Offline alfa166tuner

  • Trade Count: (+8)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 918
  • Karma: 35
  • Spol: Mu¹ki
  • ECU freak
    • Zagreb
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #103 u: 24-05-2015, 08:08:20 »
pa egr u biti i je wg, pu¹ta ispu¹ne plinove, a otvorenost egr-a mogu  kontrolirat preko okretaja i kolièine goriva, znaèi ovo boostcreepanje se de¹ava obièno preko 3000 i recimo 120mm goriva, onda slo¾i¹ da ti iznad tih vrijednosti malo otvori egr i pusti malo ispu¹nih mimo turbine, to æe sigurno smanjit tlak. wg radi istu stvar samo ima oprugu za recimo 2bara

 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9232
  • Karma: 1285
  • Spol: Mu¹ki
  • GT
    • Solin
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #104 u: 24-05-2015, 08:27:44 »
Ovisi mo¾e li EGR progutati dovoljnu kolièinu ispu¹nih plinova, ako ne mo¾e onda se mora iæi na waste gate. Opruga WG ventila se mo¾e zavarati tako da se sa cjevèice koja se spaja na usisnu granu dio zraka preko posebnog ventiliæa ispusti u atmosferu i onda dobiva la¾nu informaciju po ¾elji. WG u ovom sluèaju najbolje izvesti sa mehanièkom regulacijom da se ne dira u software. Ovako kao u 1. postu http://alfisti.hr/forum/index.php?topic=12986.msg207927#msg207927
 

Offline Surovi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 884
  • Karma: 13
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa Romeo Croma 1.9 JTD 16V
    • Zagreb
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #105 u: 24-05-2015, 09:19:31 »
O kojim razinama mapiranja ovdje govorite?
Mape od oko 180 KS (do 400 Nm) ili one od oko 200 KS (vi¹e od 400 Nm) i vi¹e?

Saèuvao bih turbo nekako ako je ugro¾en zbog mape od 385 Nm i 180 KS.
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Mu¹ki
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zapre¹iæ
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #106 u: 24-05-2015, 09:27:31 »
O kojim razinama mapiranja ovdje govorite?
Mape od oko 180 KS (do 400 Nm) ili one od oko 200 KS (vi¹e od 400 Nm) i vi¹e?

Saèuvao bih turbo nekako ako je ugro¾en zbog mape od 385 Nm i 180 KS.
Uglavnom se prièa o cca 300 konja i 500nm :)
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po koènici, koènica ne radi... Ja po ruènoj, ruèna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline bestija

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1873
  • Karma: 94
  • Spol: Mu¹ki
  • karavan
    • Vrgorac
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #107 u: 24-05-2015, 10:10:25 »
tehnièki nepotkovan..

al' kad bi tribalo glasat za lijeve ili desne (lijevi - turbo unatrag, desni - turbo se ne vrti unatrag) u ovom slucaju sam za desne  :tooth:

da ubacim i malo politike jer u nas ne moze nista bez nje  :funny:

zdravoseljacki mi nema smisla da se turbo vrti unatrag, buduci da zrak uvik putuje u jednom smjeru.. inace bi turbo mora naglo stat u djelicu sekunde i zavrtit se u suprotnom smjeru, pa opet kad stisnes gas ponovno u pravom smjeru, a to nema ama bas nikakve nikakve logike.

Svaka tema koja me tjera na razmisljanje je dobra..  :ok:



 

''Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere''.
 

Offline Mladen

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5210
  • Karma: 132
  • Spol: Mu¹ki
  • AR 159 JTDm 8v
    • Valpovo
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #108 u: 25-05-2015, 12:20:36 »
turbo se vrti unatrag

 :funny: :funny: :funny:
:Horse: :mehanic
 

Offline petargt

  • Trade Count: (0)
  • Uèim polako
  • Postova: 5
  • Karma: 0
  • Spol: Mu¹ki
    • Trogir
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #109 u: 17-08-2017, 01:53:49 »
Molim pomoc,kupija san blow off ventil za svoju GT-ku,pa me zanima ima li ko iskustvo stavljanja,ako je moguce slikovito opistat,di se nalazi,itd,hvala! :ok: :mah:
 

Offline Argor

  • Administrator
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13916
  • Karma: 567
  • Spol: Mu¹ki
  • Giulietta QV_line + 33 Imola
    • Koprivnica
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #110 u: 17-08-2017, 09:46:15 »
Molim pomoc,kupija san blow off ventil za svoju GT-ku,pa me zanima ima li ko iskustvo stavljanja,ako je moguce slikovito opistat,di se nalazi,itd,hvala! :ok: :mah:

http://alfisti.hr/forum/index.php?topic=28094.msg749195#msg749195

« Zadnja izmjena: 18-09-2019, 22:34:17 od Argor »
 

Offline Duvy156

  • Trade Count: (0)
  • Uèim polako
  • Postova: 25
  • Karma: 0
  • Spol: Mu¹ki
  • Alfa 156 1.9 jtd
    • Zagreb
Odg: BLOW OFF za JTD
« Odgovori #111 u: 18-09-2019, 22:27:21 »
Moze li mi netko pomoci da otkrijem koji je problem u ovome? Treba li zelena zica biti negdje spojena?
https://imgur.com/a/HWEeuRk