Evo da jos malo natipkam trenutno stanje auta je...
Motor: serijala twin spark baza, portana glava, iskopani kanali, polish komore, bla bla bla ne da mi se za to groblje tipkat... Uglavnom, samo sam ga "malo" dotjerao da i dem na Ring i nazad... Takve "slicne" prerade sam imao na 145
i izbacila je 167ks..ova po meni ima vise..
Usis, otvoren, tokarena stepenica u klapni, ispuh dva protocna + katalizator (nije restrikcija), remap
Mjenjac: fiat multipla CNG diferencijal, iznutrice 1.4, 1.6, 1.8 2.0 TS kemija
Zamasnjak olaksan 50%
Kocnice: 330x28 i celjusti 166 sa Ferdo Racing DSUNO plocicamam iza rezani novi serijala promjer, otvoren korektor sile kocenja 30%
Ovjes, prednji amortizeri 60% zatvoren rebound, 40% bound, eibach pro, iza nemam pojma ciji su federi, amortizeri fk neki iz smeca izvadeni
Prednji nagibi -1.5 (cestovni auto)
ono, to je uglavnom to... za sad... novi motor je 85% gotov... budem predstavio na zimu...
http://
reconditioned car titlewhat is a baby panda calledwhat is a baby panda called