15-12-2019, 21:55:55

Autor Tema: ALFA BRERA 2.4 C.A. RACING by BERTOL  (Posjeta: 1973 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline majstor

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 119
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
    • Pitomača
Odg: ALFA BRERA 2.4 C.A. Racing by BERTOL
« Odgovori #20 u: 26-07-2019, 12:28:27 »
U auto uloženo puno truda i novaca. Naljepnice su stvar ukusa, bitno da se tebi sviđaju. Sad ćemo te poznati kad se mimoiđemo.  :pivo:
 

Offline Boxer

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1424
  • Karma: 38
  • Spol: Muški
  • 147 1.8 TS, 146 1.6 boxer, Sprint 1.5 QV
    • Čakovec
Odg: ALFA BRERA 2.4 C.A. Racing by BERTOL
« Odgovori #21 u: 26-07-2019, 12:55:56 »
Daj promjeni ove hrđave opelove šarafe na footrestu  :(
Rasprave s budalama nemaju nikakvog smisla, prvo te navuku na svoj nivo a onda dotuku iskustvom.
 

Offline -164-

  • Član Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9410
  • Karma: 192
  • Spol: Muški
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: ALFA BRERA 2.4 C.A. Racing by BERTOL
« Odgovori #22 u: 26-07-2019, 13:12:11 »
Daj promjeni ove hrđave opelove šarafe na footrestu  :(

ma nek promijeni footrest...kad već ima pedale da bude i footrest koji pripada...čudno da fali...
 

Online kizo

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3991
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: ALFA BRERA 2.4 C.A. Racing by BERTOL
« Odgovori #23 u: 26-07-2019, 13:14:12 »
sve sa auto mjenjačem su 200ks ali moja je MY tak da to nije onaj 200ks kaj ne valja kao prva serija
Koja je razlika prema ovoj od 200 prve varijante
I zašto te ne valjaju
 

Offline Pero156TS

  • Predsjedništvo
  • Trade Count: (+13)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 7639
  • Karma: 265
  • Spol: Muški
  • GT 1.9 JTD, Lancia Y
    • Zagreb
Odg: ALFA BRERA 2.4 C.A. Racing by BERTOL
« Odgovori #24 u: 26-07-2019, 13:15:08 »
dobrano si u skockao  :respect:
GT 1.9 JTD
Svi pričaju da pijem, a nitko ne priča da sam žedan.
 

Online Alfista145

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 18835
  • Karma: 427
  • Spol: Muški
  • 147 1.6 TS & GT 1.9 JTD
    • Vodnjan
Odg: ALFA BRERA 2.4 C.A. Racing by BERTOL
« Odgovori #25 u: 26-07-2019, 13:25:13 »
Odlicna, fora je s tim najlama. Al sad strse felge, daj ih u tamno sivoj boji i onda je to to.
"Nulla impedirà al sole di sorgere ancora, nemmeno la notte più buia. Perché oltre la nera cortina della notte c'è un'alba che ci aspetta”.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5219
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: ALFA BRERA 2.4 C.A. Racing by BERTOL
« Odgovori #26 u: 26-07-2019, 15:02:37 »
Znaci gore je gtb i alu rukavci napred.?
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline litlebastard

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2299
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Alfa 156sw JTD, GTA,155wb,Punto,850 tc nacionale
    • zagreb
Odg: ALFA BRERA 2.4 C.A. Racing by BERTOL
« Odgovori #27 u: 26-07-2019, 15:51:19 »
Baš gledam.   .to je momački u podu za potrebe slikanja il buš vozio na toj visini?  :tooth
The perfect blossom is a reare thing.You could spend your life looking for one and it would not be a wasted life.
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15778
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: ALFA BRERA 2.4 C.A. Racing by BERTOL
« Odgovori #28 u: 26-07-2019, 16:47:50 »
Baš gledam.   .to je momački u podu za potrebe slikanja il buš vozio na toj visini?  :tooth
vozim se tako i ne mogu se načudit udobnosti

Offline ivan149

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2466
  • Karma: 108
  • Spol: Muški
  • 159 2,4
    • BiH
Odg: ALFA BRERA 2.4 C.A. Racing by BERTOL
« Odgovori #29 u: 26-07-2019, 17:04:46 »
Znaci gore je gtb i alu rukavci napred.?
Jesu alu al je kkk bar bi morao biti

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk

 

Offline litlebastard

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2299
  • Karma: 70
  • Spol: Muški
  • Alfa 156sw JTD, GTA,155wb,Punto,850 tc nacionale
    • zagreb
Odg: ALFA BRERA 2.4 C.A. Racing by BERTOL
« Odgovori #30 u: 26-07-2019, 17:06:22 »
V 1 ?
The perfect blossom is a reare thing.You could spend your life looking for one and it would not be a wasted life.
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15778
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: ALFA BRERA 2.4 C.A. Racing by BERTOL
« Odgovori #31 u: 26-07-2019, 17:40:02 »
Znaci gore je gtb i alu rukavci napred.?
serijski je turbo a kaki alu rukavci?!

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15778
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka

Online kizo

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3991
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: ALFA BRERA 2.4 C.A. Racing by BERTOL
« Odgovori #33 u: 26-07-2019, 18:54:13 »
Koja je razlika prema ovoj od 200 prve varijante

 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4233
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
  • AR 146 TD, AR 156 JTD 16V M-JET, AR Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: ALFA BRERA 2.4 C.A. Racing by BERTOL
« Odgovori #34 u: 26-07-2019, 20:59:48 »
Još jedna stara/nova pila. Brera 2.4 automatic, 2008 god, 150 000km. Bila u lošem kozmetičkom stanju. Lakirana cijela, unutrašnjost poboljšana ali na žalost armatura koja je bila tvornički u koži imala je oštećenja od sunca i na renovaciji nije ispala kako smo planirali kao i karbon ali ….. Nedaj bože većeg zla, si mislim, kad pred samu regu ustanovim da je puknuta glava. Štaš, daj NOVU ORIGINAL glavu sa komplet remenjem, pumpom, zatezačima sve ORIGINAL. Ugrađeni KW gewindi, 19 cola, sve atestirano. Na kraju kao finalni izgled napravio sam dizajn naljepnica na foru Giulia-e QV RACING i fake Akrapović nastavci. EGR ugašen, DPF je još na autu i planiram da tako i ostane.

Koža na armaturi je cool dok je meka/nova, ali s godinama je bolje to maknuti i stavit obicnu gumenu armaturu.

Pretpostavljam da su ostali elementi presvuceni u neku karbon foliju ?

Aluminijski footrest se moze zasebno nabavit, i on dosta digne dojam.

Nego reci, koliko se dobro ponasa taj AISIN automatic u odnosu na ove moderne ZF-ove, i koliko je uopce izdrzljiv ?

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4233
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
  • AR 146 TD, AR 156 JTD 16V M-JET, AR Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: ALFA BRERA 2.4 C.A. Racing by BERTOL
« Odgovori #35 u: 26-07-2019, 21:05:17 »
Koja je razlika prema ovoj od 200 prve varijante
I zašto te ne valjaju

Najveca razlika je da ovaj od 210 ima bolju turbinu (brze se zavrti pa je manja turbo rupa, i veci moment na nizim okretajima).

Na automatic-u je do kraja proizvodnje ostala slabija verzija jer navodno ta getriba nije dimenzionirana za toliko veci okretni moment.
« Zadnja izmjena: 26-07-2019, 21:19:10 od LOŠA »
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: kizo

Offline krk4n

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1810
  • Karma: 49
  • Spol: Muški
  • 159 tka
    • Zagreb
Odg: ALFA BRERA 2.4 C.A. Racing by BERTOL
« Odgovori #36 u: 26-07-2019, 22:38:01 »
Najveca razlika je da ovaj od 210 ima bolju turbinu (brze se zavrti pa je manja turbo rupa, i veci moment na nizim okretajima).

Na automatic-u je do kraja proizvodnje ostala slabija verzija jer navodno ta getriba nije dimenzionirana za toliko veci okretni moment.
Ivan sa plavom 159 karavabkom je najbolji dokaz da ta getriba čudo drži.
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15778
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: ALFA BRERA 2.4 C.A. Racing by BERTOL
« Odgovori #37 u: 28-07-2019, 10:57:33 »

neznam točno ali reko bi samo u SWu zbog mjenjača

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15778
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: ALFA BRERA 2.4 C.A. Racing by BERTOL
« Odgovori #38 u: 28-07-2019, 11:01:05 »
Koža na armaturi je cool dok je meka/nova, ali s godinama je bolje to maknuti i stavit obicnu gumenu armaturu.

Pretpostavljam da su ostali elementi presvuceni u neku karbon foliju ?

Aluminijski footrest se moze zasebno nabavit, i on dosta digne dojam.

Nego reci, koliko se dobro ponasa taj AISIN automatic u odnosu na ove moderne ZF-ove, i koliko je uopce izdrzljiv ?
aramtura u koži izgleda malo egzotičnije sam nije ispala baš kak treba
karbon dijelovi su presvučeni pravim karbonom, ne folijom, i polakirani
znam da se može jer sam ovo sad kupio u oroginalu ali sam mislio d ače i on doć
loše...navodno nije baš izdržljiv i mušićav je ali eto ima ona plava 159 karavanka u Bosni koja je dignuta na x ks i Nm i radi ko velika

Offline ivan149

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2466
  • Karma: 108
  • Spol: Muški
  • 159 2,4
    • BiH
Odg: ALFA BRERA 2.4 C.A. Racing by BERTOL
« Odgovori #39 u: 29-07-2019, 06:52:24 »
Da... Drzi i dan danas, iako evo bas prije neki dan kada sam mjenjao poluosovinu izaslo je malo ulja koje je katastrofa crno i trebalo bi ga mjenjati ponovno cim prije. Poslusaj moj savjet i odradi konverziju hladjenja i rezultati nece izostati. A 600++ nm nije mala stvar vec mnogo kilometara

Sent from my CLT-L29 using Tapatalk