Izjalovio mi se i ove godine plan nabaviti GTV-jku jer je kolega opet odustao od prodaje

Tako da ću se morati zadovoljiti povremeno voziti novi auto koji smo kupili u firmi za kolegicu

Početni motor s navodno 200ks i ZF 8-brzinski automatik. Oprema je „super“ razina s nešto dodataka od kojih je najvažniji „lusso“ paket koji u sebi ima nappa kožu interijera, električno podešavanje s memorijom i drvo. Ne znam što je došlo u kojem paketu, ali auto sve u svemu ima solidnu opremu (navigacija, adaptivni bi-xenoni, adaptivni tempomat, automatsko kočenje, lane departure warning, grijanje sjedala i volana, rikverc kamera i još par sitnica).
Sve to manje je bitno u usporedbi kako je voziti taj auto. Prva impresija je bila užasno nervoznog auta koji skače na svakoj rupi i iznimno je osjetljiv na volanu. Skoro nemoguće držati ga u pravcu. Kad sam tlak u gumama skinuo s 4,0 na 2,2 i 2,4 bara, druga pjesma Drugi korak je DNA šalter prebaciti u „dynamic“ mod koji malo oteža volan pa je auto stabilniji na pravcu. Istovremeno, reakcija gasa je puno brža i auto, iako nominalno ima istih 200ks kao A4 2.0T koji je kolegica vozila prije toga, Alfa djeluje kao da ima 50 ks više. Malo čudno da crveno polje počinje na 5500 okretaja i zvuk nije neki… autu bi svakako bolje pasao kakav šestak. Za moje vozačke kapacitete i više nego dovoljan.
Jedna od stvari koje mi se, u usporedbi s konkurentima, jako sviđaju je da nema nikakvih tačskrinova i puno čačkanja po menijima, za sve postoje tipke. Upravljanje sustavima je tak-tak, neke stvari se odmah skuže, poput adaptivnog tempomata, neke su skroz debilne, poput navigacije. Navigacija je nekih 10 godina iza BMW-ove
Mjesta unutra više nego dovoljno, sjedala jako udobna, samo kaj se lusso paket ne može kombinirati sa sportskim sjedalima i shadowline lajsnama. Ima još par debilana u konfiguratoru, ali nema proizvođača koji ih nema. Alfa doduše prednjači.
Ne štedim ga prve dane pa je potrošnja oko 10 litara, očekujem da bude se u svakodnevnom životu to stabiliziralo oko 9. Mjenjač je isti ZF 8HP koji već desetak godina dolazi u BMW-ove modele. Jednako dobro, ako ne i bolje je usklađen s motorom (za razliku od istog tog mjenjača u Jaguaru XE koji je djelovao kao da ima svoju pamet), a ručno šaltanje pomoću ogromnih metalnih poluga je mrak. I po brzini i po osjećaju. Sitan detalj, a ogromna razlika u odnosu na BMW.
Sveukupno, kad mi za godinu dana istekne leasing za Golfa, mislim da ću se pomučiti naći bolji auto od ovoga za sebe. A i crvena boja mu najbolje paše
Par slika:








