05-06-2020, 10:11:20

Autor Tema: Usporedba rada motora i sama buka kod 1.9 8v jtdm i 2.0 16v jtdm motora  (Posjeta: 922 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Ivanov

  • Član Alfa Kluba 1
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 327
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • AR 156 1.8ts & AR 159 1.9 8v
    • Zagreb
    • NA-VI Objekti
Otvaram temu jer mi kolega vozi 2.0 jtdm i kad otvorimo zlatne skrinje nasih ljubimaca cuju se itekako velike razlike u samom radu i klackanju glave motora. Isto tako pitao sam ga dok je vani bas hladno kao sada oko -1 dali njegov motor 2.0jtdm ima bucniji zvuk dok se ne ugrije il je uvijek isti. On kaze da je isti zvuk motora bilo hladno ili toplo.

Ocito su se potrudili ispravit nedostatke na novijim modelima ili haha :?

Ono sto mene zanima dal se 1.9jtd motor moze usavrsit pa barem do priblizne razine 2.0jtdm motora. Nemislim na snagu vec na taj ugladeni rad koji me ugodno iznenadio kod 2.0 jer doslovno radi ko moj benzinski 1.8ts. Fino i lijepo prede i nema traktorskog zvuka.
Trenutno se moj 1.9 jtdm cuje kao od frenda seat ibiza 1.9 sdi haha i naravno da mi smeta pa eto zanima me sta je sve moguce napraviti da se smanji taj traktrak zvuk na leru.
Uredivnje glave il dorada ventila, bolje podmazivanje glave il kakvi aditivi za podizace, drugacija mapa, jaca uljna pumpa ?
Ili cupanje motora van i stavljanje 2.0 haha





« Zadnja izmjena: 25-01-2019, 11:01:27 od Ivanov »
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5399
  • Karma: 119
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Neisplativo i gotovo ne moguce.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline alfa fun

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2759
  • Karma: 134
  • Spol: Muški
  • 155, 75
    • otok šolta
Neka prođe koja godina,,,,doć će traktor na svoje, po pitanju zvuka barem  :da:
Šta je glava praznija, to je bezobraznija ;)
https://www.youtube.com/watch?v=-iTNHQojpHM
 

Offline tkubasa

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 174
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Ri
to ce ti najprije bit do modernijeg ubrizgavanja.

vjerojatno veci tlak CR pumpe, mozda vise brizganja u jednom ciklusu u odnosu na 1.9  itd.

bucniji rad nije sam po sebi nekakav nedostatak - boljka i sl., i mjet u odnosu na jtd je bio tisi njezniji, kako se razvija sustav ubrizgavanja, ili opcenito motor tako se to polira.

i dalje mi se cine alfini dizeli nesto bucniji od konkurencije  :)
 

Offline James

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 724
  • Karma: 27
  • Spol: Muški
  • FIAT Seicento 1.1
    • OS
Promijeni jtd u jts i riješio si problem  :tooth
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5399
  • Karma: 119
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Tdi zadnje generacije radi jako tiho i uglađeno.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline tkubasa

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 174
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Ri
Ja imam i clia 2 dci 1.5 80ks  oduvijek je ugladjenije i tise radio do alfe  :)

Nisam siguran koji tlak ubrizgavanja ima jtdm ne vjerujem da je preko 1600bara, motori sa bar 1800 rade osjetno njeznije. A da ne govorim da to nije jedini razlog.

Imam osjecaj da alfa i da tim malo kaska za konkurencijom, sto je realno paradox obzirom da imaju najvise iskustva ss tom tehnologijom. Radim za Talijane njihova slampavost i opustenost me oduvijek fascinirala  :smijeh
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4249
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
  • AR 146 TD, AR Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Otvaram temu jer mi kolega vozi 2.0 jtdm i kad otvorimo zlatne skrinje nasih ljubimaca cuju se itekako velike razlike u samom radu i klackanju glave motora. Isto tako pitao sam ga dok je vani bas hladno kao sada oko -1 dali njegov motor 2.0jtdm ima bucniji zvuk dok se ne ugrije il je uvijek isti. On kaze da je isti zvuk motora bilo hladno ili toplo.

Ocito su se potrudili ispravit nedostatke na novijim modelima ili haha :?

Ono sto mene zanima dal se 1.9jtd motor moze usavrsit pa barem do priblizne razine 2.0jtdm motora. Nemislim na snagu vec na taj ugladeni rad koji me ugodno iznenadio kod 2.0 jer doslovno radi ko moj benzinski 1.8ts. Fino i lijepo prede i nema traktorskog zvuka.
Trenutno se moj 1.9 jtdm cuje kao od frenda seat ibiza 1.9 sdi haha i naravno da mi smeta pa eto zanima me sta je sve moguce napraviti da se smanji taj traktrak zvuk na leru.
Uredivnje glave il dorada ventila, bolje podmazivanje glave il kakvi aditivi za podizace, drugacija mapa, jaca uljna pumpa ?
Ili cupanje motora van i stavljanje 2.0 haha

1.9 8V JTDM ima Multijet ubrizgavanje, ali (za razliku od 1.9 16V JTDM sa dvije bregaste i hidro ventilima) ima staru glavu sa jednom bregastom i nešto grublje radi.
Vjerovatno su već i godine u pitanju (lošije dizne...), ako je mijenjano remenje možda je majstor pogodio u malo ranje palenje zbog toga može biti još glasniji, a isto tako ako nemaš originalnu/tapeciranu zaštitu ispod motora puno više se čuje.

2.0 16V JTDM ima Multijet-II ubrizgavanje, noviji sistem za egr/termostat/usis pa se puno brže zagrije, i kada je vruć (za 4 cilindarskog dizela) zbilja prilično tiho i rafinirano radi.

Offline Ivanov

  • Član Alfa Kluba 1
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 327
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • AR 156 1.8ts & AR 159 1.9 8v
    • Zagreb
    • NA-VI Objekti
Pa nebi rekao da su kod mene dizne s obzirom da imam diag i sve je u granicama normalnosti. Stvar je u samoj glavi motora. Zvuk dolazi iz glave motora i cuje se klackanje. Kod frenda na 147 sa istim motorom ista je stvar i nema pomoci. Mislim da se kod mog modela to sve stela ko kod onih iz 95 god haha. Ak je tako e onda ima zracnosti pa se cuje tuc tuc tuc tuc umjesto tak tak tak tak haha. Bas se cuje klackanje u autu koji je 2008god :o000: Fakat zaostaju. Probat cu kod nekog sredit ventile pa cemo vidjet. :?
« Zadnja izmjena: 26-01-2019, 22:55:58 od Ivanov »
 

Offline Ivanov

  • Član Alfa Kluba 1
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 327
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • AR 156 1.8ts & AR 159 1.9 8v
    • Zagreb
    • NA-VI Objekti
Tdi zadnje generacije radi jako tiho i uglađeno.

jtdm zadnje generacije ide ko benzina i radi ko benzina. Usporedio sam heh
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4249
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
  • AR 146 TD, AR Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Pa nebi rekao da su kod mene dizne s obzirom da imam diag i sve je u granicama normalnosti. Stvar je u samoj glavi motora. Zvuk dolazi iz glave motora i cuje se klackanje. Kod frenda na 147 sa istim motorom ista je stvar i nema pomoci. Mislim da se kod mog modela to sve stela ko kod onih iz 95 god haha. Ak je tako e onda ima zracnosti pa se cuje tuc tuc tuc tuc umjesto tak tak tak tak haha. Bas se cuje klackanje u autu koji je 2008god :o000: Fakat zaostaju. Probat cu kod nekog sredit ventile pa cemo vidjet. :?

Da,
kao sto sam napisao,
za razliku od 16V/20V koji imaju 2 bregaste i hidraulicno podesavanje ventila, 8V/10V imaju staru glavu gdje se ventili stelaju rucno izmjenom plocica i to se zbog habanja preporuca svakih 100.000km, ali naravno nikad to ne moze biti jednako uglađeno kao kod motora sa hidraulicnim podesavanjem ventila.

Offline James

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 724
  • Karma: 27
  • Spol: Muški
  • FIAT Seicento 1.1
    • OS
jtdm zadnje generacije ide ko benzina i radi ko benzina. Usporedio sam heh
Koja, atmosferska?
« Zadnja izmjena: 01-02-2019, 18:48:47 od James »
 

Offline Ivanov

  • Član Alfa Kluba 1
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 327
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • AR 156 1.8ts & AR 159 1.9 8v
    • Zagreb
    • NA-VI Objekti
Koja, atmosferska?
[/quot

TBI prica za sebe
 

Offline James

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 724
  • Karma: 27
  • Spol: Muški
  • FIAT Seicento 1.1
    • OS
Koja, atmosferska?

TBI prica za sebe
Ako uspoređuješ, onda usporedi kako treba, oba agregata sa turbom  :oldman:
« Zadnja izmjena: 01-02-2019, 21:08:35 od James »
 

Offline Ivanov

  • Član Alfa Kluba 1
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 327
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • AR 156 1.8ts & AR 159 1.9 8v
    • Zagreb
    • NA-VI Objekti
Ako uspoređuješ, onda usporedi kako treba, oba agregata sa turbom  :oldman:

ajooj pa ja tek sad vidim da imas tbi hehe. Bez brige vozis 159tku sa najboljim motorom za koji ja nisam imao perja a naravno da mogu birat prije bi uzeo tbi nego ista drugo :love:.
« Zadnja izmjena: 01-02-2019, 23:40:30 od Ivanov »