12-12-2018, 07:32:21

Autor Tema: Mito 85 konja chip  (Posjeta: 859 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Antares

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 157
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Mito 85 konja chip
« u: 09-10-2018, 14:55:40 »
Vidim da se Mito od 85 konja može vrlo jeftino nabaviti u Belgiji. Dobiješ vrlo novo i očuvano vozilo za malo novaca. Problem je što su to mahom verzije od 85 konja koje imaju ubrzanje 0-100 12,9 sekundi što je sporo kao kornjača.

Mito 90 konja ima ubrzanje 11.8, a MiTo 95 konja ima ubrzanje 11.6. Čitao sam da kad se chipira ove verzije onda se dobije ubrzanje od cca 10 sekundi što je od prilike na razini 147 115 KS koju sad vozim.

Što se može očekivati cjipiranjem verzije od 85 KS? Ima li šanse doći barem na 11 sekundi ili je to iluzija? Budem li na 12+ sekundi, to će mi nakon moje 147-mice biti kao s konja na magarca.
 

Offline NeoSky

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1470
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
    • BIH
Odg: Mito 85 konja chip
« Odgovori #1 u: 09-10-2018, 15:06:13 »
Ima li to turbinu?
When life gives u lemonade, make lemons!!
 

Offline Antares

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 157
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: Mito 85 konja chip
« Odgovori #2 u: 09-10-2018, 15:08:23 »
Ima, to je Alfa Romeo MiTo 1.3 JTDm ECO. Ima 62 kw / 85 HP.
 

Offline NeoSky

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1470
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
    • BIH
Odg: Mito 85 konja chip
« Odgovori #3 u: 09-10-2018, 15:18:04 »



Znaci moze se uraditi... ako je ova turbina mala stavis vecu i remap i onda si vec ispred toga sto ti sad imas...
When life gives u lemonade, make lemons!!
 

Offline Antares

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 157
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: Mito 85 konja chip
« Odgovori #4 u: 09-10-2018, 15:31:57 »
Ali promjena turbine će me koštati kao kajgana svetog Petra. U tom slučaju mi je jeftinije uzeti jaču verziju i platiti veći porez kod uvoza, nego mijenjati turbinu. Ja sam mislio chipirati s ovom turbinom koja inače ide u ovu verziju.
 

Offline NeoSky

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1470
  • Karma: 63
  • Spol: Muški
    • BIH
Odg: Mito 85 konja chip
« Odgovori #5 u: 09-10-2018, 15:33:27 »
Ali promjena turbine će me koštati kao kajgana svetog Petra. U tom slučaju mi je jeftinije uzeti jaču verziju i platiti veći porez kod uvoza, nego mijenjati turbinu. Ja sam mislio chipirati s ovom turbinom koja inače ide u ovu verziju.

Može se uraditi.. ali nećeš previše dobiti...
When life gives u lemonade, make lemons!!
 

Offline M.P.

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1385
  • Karma: 41
  • Spol: Muški
  • 147 TS
    • Zadar
Odg: Mito 85 konja chip
« Odgovori #6 u: 09-10-2018, 17:13:37 »
Kupovat noviji, al pritom osjetno slabiji auto i onda po njemu kemijat da dođe otprilike na razinu starog nema smisla. Radije štedi još, i kupi jačeg Mita od te 147-ice i vozi se sretno.
 

Offline vnanic

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 283
  • Karma: 6
  • Spol: Muški
    • Zadar/Zagreb
    • Instar Informatika
Odg: Mito 85 konja chip
« Odgovori #7 u: 09-10-2018, 19:25:13 »
Prodaje kolega Cobra sa foruma turbo i granu sa 2.0  :tooth idealan upgrade za tog 1.3  :kokice:
 

Offline Darjan

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 652
  • Karma: 31
  • Spol: Muški
    • Tučepi
Odg: Mito 85 konja chip
« Odgovori #8 u: 09-10-2018, 20:26:59 »
Ide taj motor na 115-120 konja, moj je došao mapiran iz Italije. Ali glavni problem tog motora nisu ubrzanja, već ogromna turbo rupetina...
 

Offline Antares

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 157
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: Mito 85 konja chip
« Odgovori #9 u: 09-10-2018, 21:10:18 »
A da li se nekon chipiranja skine turbo rupetina? Btw, koliki red velicine se postize sa ubrzanjem, jesi li uspio dobiti 11 sskundi do 100.
 

Online Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3377
  • Karma: 67
  • Spol: Muški
  • Fiat Bravo t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: Mito 85 konja chip
« Odgovori #10 u: 09-10-2018, 21:36:29 »
Ak te muči ubrzanje na autu, onda ne kupuješ 1.3jtd i navijaš dok ide.
Kupi t-jeta.
A ti iz Belgije jeftini sigurno nemaju ispod 300 000km stvarnih
o O (   )____////____(   ) O o
 

Offline Antares

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 157
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: Mito 85 konja chip
« Odgovori #11 u: 10-10-2018, 09:23:25 »
Ak te muči ubrzanje na autu, onda ne kupuješ 1.3jtd i navijaš dok ide.
Kupi t-jeta.
A ti iz Belgije jeftini sigurno nemaju ispod 300 000km stvarnih

E sad. Najbolje je kupiti najskuplje vozilo koje troši u svih 16. Sada ću pojasniti zašto me ovo vozilo zanima.

Cijena je niska, CO2 je toliko nizak da poreza skoro da nema (60 eura je porez za auto 2012. godine).

Ako kupim verziju od 120 konja, platit ću auto dosta skuplje, a oderat će me i na porezu. Platit ću toliko da mogu kupiti 1,5 ili 2 auta verzije 1.3 eco 85 KS.

Dakle, nema svatko vreću para. Ja inače ne vozim ko blesav, uglavnom vozim umjereno. Ali dobro dođe imati snage u rezervi. Nije mi bitno utrkivanje na semaforu, nego međuubrzanja i što manja turbo rupa, da je lakše pretjecati, da ne moram svako malo šaltati. Zato me zanima može li se ova verzija chipirati da bude koliko-toliko ugodna za vožnju, da se vozeći ovo auto ne osjećaš kao da jašeš kornjaču.
« Zadnja izmjena: 10-10-2018, 09:24:39 od Antares »
 

Online Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3377
  • Karma: 67
  • Spol: Muški
  • Fiat Bravo t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: Mito 85 konja chip
« Odgovori #12 u: 10-10-2018, 09:52:27 »
Baš kolega s foruma veli gleda belgijsku Lanciu, na satu 193 000km,u stvarnosti 323 000km, 2010. Godina

Izvlačiti iz dizla skoro 100ks po litri, ne znam baš, jer 1.3 nije postojala 120ks verzija, samo 1.6 je imao 120ks

Može se čipati, slaže se individualna mapa kod nekog tko zna što radi.

Tolika je razlika da možeš skoro 2 auta kupiti??? Nisam znao.
o O (   )____////____(   ) O o
 

Offline Antares

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 157
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: Mito 85 konja chip
« Odgovori #13 u: 10-10-2018, 10:04:15 »
Zajeba ima svugdje, ali u Belgiji nije ništa više zajeba nego u drugim državama. Treba samo paziti što se kupuje i otići u servis na pregled.

Cijena je dosta veća za 120 KS verziju, a skuplji je i co2 porez i porez na stjecanje. Koštalo bi minimum 2000 eura skuplje i to ako imaš sreće da nađeš nešto jeftino. ili možeš uzeti 3-4 godine starije pa će te doći isto.
 

Offline Cobra

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1267
  • Karma: 75
  • Spol: Muški
  • AR 156 2.5v6 Giugiaro
    • Zagreb centar
Odg: Mito 85 konja chip
« Odgovori #14 u: 10-10-2018, 10:06:38 »
Ne znam bas da se iz 1.3 samo mapiranjem sa 85ms moze doci na 115-120ks...
Pa na 1.6 se ne moze doci samo sa maliranjem na preko 130ks...
Za vise od toga trebaju puno ozbiljniji zahvati...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline alex

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 453
  • Karma: 23
  • Spol: Muški
  • 147, MiTO, Giulietta, Bmw 420, Gt 3.2
    • Gmunden/Zagreb
Odg: Mito 85 konja chip
« Odgovori #15 u: 10-10-2018, 10:10:37 »
Mi doma imamo 1.3 jtdm i to kao jacu varijantu od 95ks iz 2017te godine. Pitao sam par renomiranih tunera i svaki mi veli, max 105-110ks...
 

Offline Cobra

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1267
  • Karma: 75
  • Spol: Muški
  • AR 156 2.5v6 Giugiaro
    • Zagreb centar
Odg: Mito 85 konja chip
« Odgovori #16 u: 10-10-2018, 10:23:34 »
1.3 ima BorgWarner BV35
1.6 ima Garrett GTB14v VNT

Sa Garrettom 1.6 ne ide na ozbiljnije snage jer turbo ne moze isporuciti dovoljno zraka...
A ri ce 1.3 sa ovim bogcom...

Problem je sto je turbo mali, dizne imaju lufta i mogu dat goriva, ali turbo ne moze dati zraka...

Ja sam imao slozenu mapu na 100g goriva na 1.6, ali mi na cca 3000rpm ecu automatski reze na 55/60g goriva jer nema zraka...

Da sam poslagao cijeli turbo kit, ok, isao bih na provjerenih 190+ks na 1.6 +DP +IC +turbo sa 2.0jtd...

Tak da, na zalost na tim autima, bez ozbiljnijih tuninga, nema neke srece sa snagom i cipanjem...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline cava

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+8)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 969
  • Karma: 58
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: Mito 85 konja chip
« Odgovori #17 u: 10-10-2018, 10:41:30 »
 U petak vodim sestrinog 1.3 jtd 85ks na mapiranje, egr off i dpf off.
najveci problem tog auta je kriminalno proracunata getriba, da bi se auto normalnije vozilo i manje trosilo treba svakako odradit mapiranje da pri svakom saltanju ima snage a ne da se misli svaki put kad mu das visu.
Behind the red line
 

Offline Antares

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 157
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: Mito 85 konja chip
« Odgovori #18 u: 10-10-2018, 11:12:45 »
1.3 ima BorgWarner BV35
1.6 ima Garrett GTB14v VNT

Sa Garrettom 1.6 ne ide na ozbiljnije snage jer turbo ne moze isporuciti dovoljno zraka...
A ri ce 1.3 sa ovim bogcom...

Problem je sto je turbo mali, dizne imaju lufta i mogu dat goriva, ali turbo ne moze dati zraka...

Ja sam imao slozenu mapu na 100g goriva na 1.6, ali mi na cca 3000rpm ecu automatski reze na 55/60g goriva jer nema zraka...

Da sam poslagao cijeli turbo kit, ok, isao bih na provjerenih 190+ks na 1.6 +DP +IC +turbo sa 2.0jtd...

Tak da, na zalost na tim autima, bez ozbiljnijih tuninga, nema neke srece sa snagom i cipanjem...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Kakva ti je ova verzija što se tiče vožnje? Smatraš li da ima zadovoljavajuće međuubrzanje i da nema veliku turbo rupu? Kakva je na autocesti kad voziš 130-150, da li vozi na prevelikom broju okretaja i da li bruji previše? To ima 5 brzina, zar ne?
 

Offline Cobra

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1267
  • Karma: 75
  • Spol: Muški
  • AR 156 2.5v6 Giugiaro
    • Zagreb centar
Odg: Mito 85 konja chip
« Odgovori #19 u: 10-10-2018, 11:14:48 »
Kakva ti je ova verzija što se tiče vožnje? Smatraš li da ima zadovoljavajuće međuubrzanje i da nema veliku turbo rupu? Kakva je na autocesti kad voziš 130-150, da li vozi na prevelikom broju okretaja i da li bruji previše? To ima 5 brzina, zar ne?


Ja sam imao Giuliettu, pa ti ne znam reci kakav je Mito...
Mita sam jednoga imao na 2 dana sa 1.6, ali po zimi i nisam se bas nesto vozio s njim...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline Antares

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 157
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: Mito 85 konja chip
« Odgovori #20 u: 10-10-2018, 11:19:26 »

Ja sam imao Giuliettu, pa ti ne znam reci kakav je Mito...
Mita sam jednoga imao na 2 dana sa 1.6, ali po zimi i nisam se bas nesto vozio s njim...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Oh, krivo sam kliknuo. Ovo pitanje je trebalo ići Alexu koji ima Mito 95 KS.  :kosa:
 

Offline Antares

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 157
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: Mito 85 konja chip
« Odgovori #21 u: 10-10-2018, 11:20:09 »
U petak vodim sestrinog 1.3 jtd 85ks na mapiranje, egr off i dpf off.
najveci problem tog auta je kriminalno proracunata getriba, da bi se auto normalnije vozilo i manje trosilo treba svakako odradit mapiranje da pri svakom saltanju ima snage a ne da se misli svaki put kad mu das visu.

Svakako javi ovdje kako je ispalo i kako si zadovoljan uratkom.
 

Offline Darjan

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 652
  • Karma: 31
  • Spol: Muški
    • Tučepi
Odg: Mito 85 konja chip
« Odgovori #22 u: 10-10-2018, 21:45:21 »
Ne znam bas da se iz 1.3 samo mapiranjem sa 85ms moze doci na 115-120ks...
Pa na 1.6 se ne moze doci samo sa maliranjem na preko 130ks...
Za vise od toga trebaju puno ozbiljniji zahvati...


Sent from my iPhone using Tapatalk

U ipsilonki je dolazio 1.3 sa tvorničkih 105 konja.

Razmotri i ovu opciju, platiti ćeš ga jeftinije nego Mito, meni ljepše izgleda, mehanički su identični osim što ovaj dolazi sa 6 brzina getribom i ima jeftiniju plastiku iznutra.

 

Offline Antares

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 157
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: Mito 85 konja chip
« Odgovori #23 u: 11-10-2018, 13:04:59 »
Je li to zafrkancija ili su stvarno mehanički isti? Znam da imaju isti motor, ali zar imaju isto podvozje, elektroniku, elektriku, kvačilo itd...? Pa koja je onda svrha Alfe koja košta puno skuplje? Znači platiš puste pare i dobiješ prepakiranog Fiata!!! Ako je to tako, onda je Alfa izgubila dušu skroz.
 

Online Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3377
  • Karma: 67
  • Spol: Muški
  • Fiat Bravo t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: Mito 85 konja chip
« Odgovori #24 u: 11-10-2018, 13:22:12 »
Pa valjda su ti objasnili, Alfa je Fiat (ok 159tka je Opel), al FIat nije ALfa  :tooth :tooth
Grande Punto je Opel po podvozju, za Mito ne znam
o O (   )____////____(   ) O o
 

Offline Antares

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 157
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: Mito 85 konja chip
« Odgovori #25 u: 11-10-2018, 13:43:59 »
Ma znam ja da Fiat proizvodi Alfu, to znaju i ptice na grani. Ali prije su postojale razlike. Recimo ja sam vozio Fiat Stilo i tada sam mislio sa su Stilo i 147-ica brat i sestra. To sam mislio dok nisam kupio 147-icu. Tada sam vidio da to nema veze jedno s drugim. Samo je motor isti, a sve drugo je različito - oblik karoserije, podvozje, prijenos, materijali u unutrašnjosti, kvaliteta elektrike i elektronike... Skroz drugo prometalo! Alfa je puno kvalitetnija i puno stabilnija.

Ja sam mislio da je između Grande Punta i Alfe MiTo isto takva razlika kao između Fiata Stilo i Alfe 147. Ali ako je Mito u svemu isti kao Grande Punto samo ima drugačiji oblik karoserije i drugačija svijetla, onda je to sranje.
 

Online Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3377
  • Karma: 67
  • Spol: Muški
  • Fiat Bravo t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: Mito 85 konja chip
« Odgovori #26 u: 11-10-2018, 20:50:25 »
 :tooth
Sad već pričaš ko oni da di je VW znak, to valja, pa makar i na jugiću  :smijeh
Nego, daj si radije kupi pravi Mito a ne tu neke mini dizele nabrijavati

http://alfisti.hr/forum/index.php?topic=94561.0;topicseen
o O (   )____////____(   ) O o
 

Offline alex

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 453
  • Karma: 23
  • Spol: Muški
  • 147, MiTO, Giulietta, Bmw 420, Gt 3.2
    • Gmunden/Zagreb
Odg: Mito 85 konja chip
« Odgovori #27 u: 11-10-2018, 22:22:39 »
sry. malo kasnim sa odgovorom. Da, 95ks ima getribu sa 5 brzina. Sto rec o autu. Iskreno za auto,diesel s 95KS ide lose. Pogotovo je ooodvratna prva, ne ide s mjesta. Auto se probudi tek u 3coj i onda fino vuce i moze se okej voziti. kolega Igorr sve zna, isli smo skupa na neki road trip sa istim  :D  Na velikim brzinama tj "velikim" nis ne lupa, miran je i tih, cak na 180, sto mu je i max. Netko mi je rekao, kako ima neku blokadu u 1voj i 2goj i zato lose krece, ali to je rekla-kazala. Auto ugl. palce za remapom i vecom puhalicom.

 Za usporedbu sam imao neki klio sa isto 90ak konja kao rentu sad na Godisnjem. Moram, iskreno reci, Clio ide puuuno bolje.
 

Offline Darjan

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 652
  • Karma: 31
  • Spol: Muški
    • Tučepi
Odg: Mito 85 konja chip
« Odgovori #28 u: 11-10-2018, 23:00:01 »
Zato sam i spomenuo Grande Punta, jer on ima 6 brzina i kraće proračunati mjenjač, na magistrali si uvijek u pravoj brzini, a na autoputu bez problema držiš 150-160 km/h putne brzine.

Najveći problem je ta turbo rupetina po gradu, jer često dođešu situaciji da si u drugoj brzini, daš gasa i auto par sekundi ne mrda...
 

Offline cava

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+8)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 969
  • Karma: 58
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: Mito 85 konja chip
« Odgovori #29 u: 13-10-2018, 10:23:17 »
kao sto je kolega alex objasnio, 1 i 2 imaju neke blokade, od 3 je ok iako je to daleko od dizela s 85 90ks. Moj dojam i dojam cure je da bolje ide fiesta 1.4tdci iz 2007 sa 68ks, istina, mito je i tezi 100kg od fieste.

Jučer je se ugasen dpf i egr te napravljena mapa.
Dobio sam točno ono što sam i očekivao, momentniji na nizim okretajima, vadi se sa 1400okr van bez da se buni. Takvo nesto prije nije bilo moguce. Elastičniji, uglađeniji i jači u nižim je ono što se najviše primjeti. Danas me čeka blokiranje EGR i stavljanje dp i mislim da ve to sve bit i izraženije jer su mu sve nabili odma poslije turba.
Svakako, mislim da je najveći problem ovog modela loše proračunata getriba u odnosu na neveliku snagu motora.
« Zadnja izmjena: 13-10-2018, 10:24:38 od cava »
Behind the red line
 

Offline mikela

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2187
  • Karma: 49
  • Spol: Muški
  • - fiat 500 abarth- alfa giulietta 2.0jtdm
    • dugopolje-hvar-split
Odg: Mito 85 konja chip
« Odgovori #30 u: 13-10-2018, 14:00:52 »
Ostavi se ćorava posla i mapiranja uzmi 1.6 jtdm ili 1.4 tb i tiraj ovaj 1.3 zaboravi ...1.6 ide ko blesav u mitu
jopet će bit alfa pa di puklo da puklo
 

Offline mikela

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2187
  • Karma: 49
  • Spol: Muški
  • - fiat 500 abarth- alfa giulietta 2.0jtdm
    • dugopolje-hvar-split
Odg: Mito 85 konja chip
« Odgovori #31 u: 13-10-2018, 14:04:51 »
kao sto je kolega alex objasnio, 1 i 2 imaju neke blokade, od 3 je ok iako je to daleko od dizela s 85 90ks. Moj dojam i dojam cure je da bolje ide fiesta 1.4tdci iz 2007 sa 68ks, istina, mito je i tezi 100kg od fieste.

Jučer je se ugasen dpf i egr te napravljena mapa.
Dobio sam točno ono što sam i očekivao, momentniji na nizim okretajima, vadi se sa 1400okr van bez da se buni. Takvo nesto prije nije bilo moguce. Elastičniji, uglađeniji i jači u nižim je ono što se najviše primjeti. Danas me čeka blokiranje EGR i stavljanje dp i mislim da ve to sve bit i izraženije jer su mu sve nabili odma poslije turba.
Svakako, mislim da je najveći problem ovog modela loše proračunata getriba u odnosu na neveliku snagu motora.
nebi se slozija da je losa getriba onavsa 5 brzina je po gradu zvrk u d modu ali na auto putu jer je kraca krajnja brzina manja kod mita od 6 brzina je duza getriba i po gradu je sporiji ali na auto putu ide ko blesav kad smo prošle godine isli na grobnik pita me tonci da koji je motor u mitu pratim ih sve bez problema skoro do 200 sam u autu..znaci 1.6 i udri kome je do ludila 1.3 za svaki dan zakon dovoljan
jopet će bit alfa pa di puklo da puklo
 

Offline mikela

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2187
  • Karma: 49
  • Spol: Muški
  • - fiat 500 abarth- alfa giulietta 2.0jtdm
    • dugopolje-hvar-split
Odg: Mito 85 konja chip
« Odgovori #32 u: 13-10-2018, 14:06:25 »
Da dodam ima sam 3 kom 1.3 voza sam i 1.6/i 1.4 tb dva zadnja idu ko blentavi
jopet će bit alfa pa di puklo da puklo