17-08-2018, 18:05:14

Autor Tema: 146 problem s paljenjem  (Posjeta: 848 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Tbird

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 6125
  • Karma: 64
  • Spol: Muški
    • Istra
Odg: 146 problem s paljenjem
« Odgovori #20 u: 13-01-2018, 14:47:27 »
Otkriven kvar,opet pumpa goriva steka,kad se auto upali svu redu al kad se izgasi pritisak u grani trebao bi ostati 3 bara da auto moze pri sljedecem paljenju uredno sastaviti,medutim meni pri gasenju pritisak sa 4 nesto padne na 0 bara i onda verglaj dok ne potegne gorivo

Pritisam padne jer regulacijski ili nepovratni ventil ne zatvaraju.
Pumpa ne moze stekati, ili se el motoric vrti ili se ne vrti. Da ne radi, ne bi imao pritisak 4bara.
S obzirom da je meni ma 16v uredno radila, i nikad u 10god nosam imao orobkema s pumpama nema samse da je tebi rikbula u 3 dana. Kad ugasis auto ugasio si pumpu, i tlak moze pasti jedino ako negdje nesto "pusta". I kod paljenja moras verglati dok opet ne nabije pritisak. Cim das kontakt pumpa vrti, tako da dok se ne otkrije problem, sacekaj malo da nadruka pritisak pa kresni, prije ce kresnuti.
 

Offline zvonkecro

  • Član Alfa Kluba 1
  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 91
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • 145 1.4ts 146 1.6ts
    • split
Odg: 146 problem s paljenjem
« Odgovori #21 u: 13-01-2018, 18:22:28 »
To je i mene zacudilo da se pokvari pumpa u 3 dana,jer kad sam stavio sve u redu i nakon par dana opet isto,pogledat cu to sve sto si nabrojao relej i ventil i crijeva....tu je negdje garant problem
 

Offline Memphis

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 60
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: 146 problem s paljenjem
« Odgovori #22 u: 16-01-2018, 13:18:24 »
Ako ti teško pali nakon što duže odstoji onda ti je možda regulator pristiska goriva.
« Zadnja izmjena: 16-01-2018, 13:19:00 od Memphis »
 

Offline zvonkecro

  • Član Alfa Kluba 1
  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 91
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • 145 1.4ts 146 1.6ts
    • split
Odg: 146 problem s paljenjem
« Odgovori #23 u: 16-01-2018, 14:51:29 »
Ako ti teško pali nakon što duže odstoji onda ti je možda regulator pristiska goriva.

izbacija bi gresku na tabli da je jedan od senzora otisao i pokaza bi na dijagnostici,imam taj dio rezervni pa ga mogu zamijeniti isto probat ali vec znam da nije do njega,ako mislimo na isti dio onaj plasticni izmedu prve i druge sprice
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15236
  • Karma: 538
  • Spol: Muški
  • Alfa GT 1.9 Q2
    • Velika Mlaka
Odg: 146 problem s paljenjem
« Odgovori #24 u: 16-01-2018, 15:05:02 »
izbacija bi gresku na tabli da je jedan od senzora otisao i pokaza bi na dijagnostici,imam taj dio rezervni pa ga mogu zamijeniti isto probat ali vec znam da nije do njega,ako mislimo na isti dio onaj plasticni izmedu prve i druge sprice
regulator nie spojen na elektorniku i ne može pokazat grešku za njega jer je čisto mehanićki dio
nalazi se na kraju raila ili u rezervaru na kučištu pumpe goriva ovisi koju elekroniku imaš
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: zvonkecro

Offline Tbird

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 6125
  • Karma: 64
  • Spol: Muški
    • Istra
Odg: 146 problem s paljenjem
« Odgovori #25 u: 16-01-2018, 18:44:44 »
Tocno je tako kako seb kaze, niti regulacijski a niti nepovratni nisu spojeni na nikakvu elektroniku. U cijelom sustavu dobave goriva na centralinu su jedino spojeni: separator bemzinskih para i injektori, a na instalaciju auta: struja za pumpu, inercijski prekidac pumpe u slucaju sudara, struja za minimum rezeroara, i to je to ako nisam nesto zaboravio.
Kako ste izmjerili tlak, gdje ste spajali manometar, na banjo vijak na izlazu filtera ili na rail-u sa T-nastavkom?
Treba spojiti na rail, upalis da radi na leru, i izvuces vacuumsko crijevo sa regulatora i tlak mora skociti. Ako ne skoci, ne valja regulator.
Ako je ok, spojis vacuum nazad, das naglo gas na klapni gasa i treba opet skociti pritisak. Ako opadne, je ili zacepljen filtar ili je pumpa. Al malo mi je smijesno, rekao bih nemoguce, da dvije oem pumpe riknu jedna za drugim u par dana, a i kazes da dok radi druka uredan tlak.

Tlak pada odmah nakon gasenja jer ili nepovratni ventil ne sljaka ili je propusni injektor (ili prikljucak). Kakva je razina ulja kroz zasnjih mjesec dana, opala ili je veca? Smrdi sta po benzinu? Ako opada postepeno kroz neko vrijeme, sat-dva na gore mogu ukazivati na propusne injektore. Ako opadne odmah, sve ukazuje na nepovratni ventil na ulazu u rail (pod uvjetom da je regulacijski ok).

Na toplo pali odmah ili je isti vrag toplo/hladno? Ako uredno pali na toplo, moze biti i sensor temp.vode, ali to nema veze s gorivom, jedino moze dodatno pridonijeti problemu.

Ne kuzim, mehanicar je to trebao odmah dijagnosticirati metodom eliminacije, nije to cijepanje atoma :dontno:
 

Offline zvonkecro

  • Član Alfa Kluba 1
  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 91
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • 145 1.4ts 146 1.6ts
    • split
Odg: 146 problem s paljenjem
« Odgovori #26 u: 17-01-2018, 09:22:10 »
Tocno je tako kako seb kaze, niti regulacijski a niti nepovratni nisu spojeni na nikakvu elektroniku. U cijelom sustavu dobave goriva na centralinu su jedino spojeni: separator bemzinskih para i injektori, a na instalaciju auta: struja za pumpu, inercijski prekidac pumpe u slucaju sudara, struja za minimum rezeroara, i to je to ako nisam nesto zaboravio.
Kako ste izmjerili tlak, gdje ste spajali manometar, na banjo vijak na izlazu filtera ili na rail-u sa T-nastavkom?
Treba spojiti na rail, upalis da radi na leru, i izvuces vacuumsko crijevo sa regulatora i tlak mora skociti. Ako ne skoci, ne valja regulator.
Ako je ok, spojis vacuum nazad, das naglo gas na klapni gasa i treba opet skociti pritisak. Ako opadne, je ili zacepljen filtar ili je pumpa. Al malo mi je smijesno, rekao bih nemoguce, da dvije oem pumpe riknu jedna za drugim u par dana, a i kazes da dok radi druka uredan tlak.


Sve sto si opisao se potpuno slazem,sad nisan mehanicar pa da stvarno znan sve ali ugl auto je bio kod jercica u splitu i coviku stvarno vjerujem jer alfe ima u malom prstu,ima sam par kvarova na staroj 144 i bio u dva ovlastena servisa u splitu i nisu znali otkloniti kvar,nakraju dodem kod jercica covik rjesi u 5 min kvar i ne naplati mi ni kune,od tada uvik idem u njega i sve je rjesava bez greske,ovo s gorivom prosli tjedan je on spaja za mirit tlak kod raila sad kakp ke spojia neman pojma nisan gleda jer san palia auto kako mi je on govoria...reka je da je do pumpe...vjerovat cu mu pa cemo vidit dalje sta ce se desavat.....cak sam ga odmah pitao za te ventile senzore sve rekao je da je to sve u redu,injektore sam 3 promjenio tako sa nije do njih,koliko znam senzor temp nalazi se na termostatu,termostat je isto mjenjan i stavljen orginalni novi...,hvala na pomoci svakako nadam se da ce rjesit kvar ubrzo

Tlak pada odmah nakon gasenja jer ili nepovratni ventil ne sljaka ili je propusni injektor (ili prikljucak). Kakva je razina ulja kroz zasnjih mjesec dana, opala ili je veca? Smrdi sta po benzinu? Ako opada postepeno kroz neko vrijeme, sat-dva na gore mogu ukazivati na propusne injektore. Ako opadne odmah, sve ukazuje na nepovratni ventil na ulazu u rail (pod uvjetom da je regulacijski ok).

Na toplo pali odmah ili je isti vrag toplo/hladno? Ako uredno pali na toplo, moze biti i sensor temp.vode, ali to nema veze s gorivom, jedino moze dodatno pridonijeti problemu.

Ne kuzim, mehanicar je to trebao odmah dijagnosticirati metodom eliminacije, nije to cijepanje atoma :dontno:
 

Offline zvonkecro

  • Član Alfa Kluba 1
  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 91
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • 145 1.4ts 146 1.6ts
    • split
Odg: 146 problem s paljenjem
« Odgovori #27 u: 26-01-2018, 12:54:03 »
Problem napokon rijesen,alfica pali na zub....kvar je bio pumpa goriva kao sto je jercic i predpostavio,zamjenjena nova orginalna i nema greske....inace stata pumpa je radila al se u njoj pokvario nepovratni ventil i gorivo se vracalo u pumpu
 

Offline Tbird

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 6125
  • Karma: 64
  • Spol: Muški
    • Istra
Odg: 146 problem s paljenjem
« Odgovori #28 u: 27-01-2018, 00:25:44 »
Sad sam tek skuzio da sam pomijesao karburatore i efi, pas mater, zaboravio skroz da je na efi-u integriran na izlazu iz pumpe  :fp
Citavo vrijeme tupim o nepovratnom ventilu koji se nalazi na dovodu goriva, a taj je na efi-ju prigusnik pulseva  :wal:  :wal:

To mi je jako cudno da je isti ventil otkazao nakon par dana na dvije pumpe, pa i kod tebe na drugoj ispravnoj pumpi opet otkazao nakon nekoliko dana rada...ili jest neki razlog da se zastopalo s nekim govnom, ili totalni peh :Hm
Moglo se staviti odmah na pocetak rezervoara na crijevo nepovratni ventil jos na prvu pumpu i rjesen problem, kosta 40-50kn. Jbg...steta svetolike zahebancije i love  :wal: :wal:
« Zadnja izmjena: 27-01-2018, 00:29:42 od Tbird »
 

Offline zvonkecro

  • Član Alfa Kluba 1
  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 91
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • 145 1.4ts 146 1.6ts
    • split
Odg: 146 problem s paljenjem
« Odgovori #29 u: 27-01-2018, 08:58:58 »
Sad sam tek skuzio da sam pomijesao karburatore i efi, pas mater, zaboravio skroz da je na efi-u integriran na izlazu iz pumpe  :fp
Citavo vrijeme tupim o nepovratnom ventilu koji se nalazi na dovodu goriva, a taj je na efi-ju prigusnik pulseva  :wal:  :wal:

To mi je jako cudno da je isti ventil otkazao nakon par dana na dvije pumpe, pa i kod tebe na drugoj ispravnoj pumpi opet otkazao nakon nekoliko dana rada...ili jest neki razlog da se zastopalo s nekim govnom, ili totalni peh :Hm
Moglo se staviti odmah na pocetak rezervoara na crijevo nepovratni ventil jos na prvu pumpu i rjesen problem, kosta 40-50kn. Jbg...steta svetolike zahebancije i love  :wal: :wal:

I meni jest to cudno al tako je,ako se sad ova pokvari onda cu uzet taj nepovratni i stavit.Lako za novce nego covik izgubi vrimena i zivaca.Jos jucer sam gledao u rezervar i vukli gorivo i sve cisto ko suza nigdi mulja nicega sve uredno