19-10-2018, 14:13:19

Autor Tema: Auto Servis Junior  (Posjeta: 9434 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Online SS

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+14)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2541
  • Karma: 35
  • Spol: Muški
  • AR 156 SW 2.4 JTDm 20V
    • Zagreb
Odg: Auto Servis Junior
« Odgovori #80 u: 26-02-2018, 00:03:50 »
Crklo sve sto je moglo

Poslano sa mog Mate10 pro koristeći Tapatalk

Kapario bembaru - izgubio smisao za humor  :Tongue:  :gay:
Nakon prve ide druga...
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 19643
  • Karma: 331
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Giulietta 2,0JTDm2
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Auto Servis Junior
« Odgovori #81 u: 26-09-2018, 21:06:54 »
Mogu ponuditi do isteka zaliha

6l Selenia PE WR 5W30 za 450kn

6l Selenia WR 5W40 za 390kn

5l Selenia 5W40 SPORT POWER; ACEA C3; FIAT 9.55535-GH2 za 655kn

5l Selenia K PURE E. 5W40 za 640kn

2l Selenia Racing 10W60 za 130kn

Naravno navedene cijene su za članove kluba

upiti i narudžbe na forum pp mail na junior.bjelovar@gmail.com ili +385955703376 viber whatsapp sms poziv

 :undd:
« Zadnja izmjena: 26-09-2018, 21:30:01 od danko0013 »
Nije bolest sve što boli
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 19643
  • Karma: 331
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Giulietta 2,0JTDm2
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Auto Servis Junior
« Odgovori #82 u: 30-09-2018, 16:22:24 »
Malo edukacije o DPF-u pošto za njega ima najviše upita pa se stalno ponavljam kao papagaj.

DPF ne možete tek tako da odsječete kao stari katalizator i nastavite da vozite. Rad DPF-a kontroliraju t.z.v. senzori diferencijalnog pritiska koji će onemogućiti pravilan rad motora ako uklonite DPF bez reprogramiranja računala. DPF danas "gasi" skoro svaka mehaničarska radionica ili auspuh servis. Namjerno stavljam pod navodnike riječ gasi, jer se ta usluga navodno napravi a zapravo nije tako. Po forumima na internetu odavno su se pojavili razni krekirani programi kroz koje treba samo provući originalni softver iz motornog računala i kao DPF je isključen. Te aplikacije rade po principu search and replace određene sekvence u kodu. Jako često sekvenca koju preprave bude slična sa traženom pa se promjene dešavaju tamo gdje nikako nije trebalo. I ono što je najgore u 98% slučajeva ove aplikacije vaš auto pretvaraju u Golf 2 tako što obrišu dio ako ne i sve kodove grešaka. Pa nakon ovako isključenog DPF-a možete slobodno da otpojite sve senzore pa čak i same injektore a da motorno računalo ne bilježi ni jednu grešku. Možda zvuči lijepo ali daleko je od toga. Kad počnu da vam se javljaju problemi u radu, svaki servis u koji odete muku će mučiti da nađe kvar. Nekad će ozbiljna odstupanja parametara biti ignorirana pa ćete napraviti veliku štetu, jer jednostavno nije bilo upozorenja. Softver u motornom računalu vam je obogaljen do te mjere da više nema svoju funkciju kako treba. Vama sa tom metodom nije isključen DPF, samo su obrisane greške. Motor se i dalje bori sa problemom oko DPF-a ali nema kodove grešaka da vas o tome upozori paljenjem lampice na tabli. Kod ovako ugašenog DPF-a jako često se dogodi da sama funkcija regeneracije uopće ne bude isključena. Pa se javlja plavi dim, podizanje nivoa ulja, trokiranje... Jedino se greška na instrument tabli ne javlja. Ovo možete i da testirate. Probajte da otpojite, MAP, MAF senzor ili otpojite par grijača i ako se nakon toga greška na dijagnostici ne bude očitavala biti će vam jasno o čemu se radi. Pretvorili ste auto u Golf 2! Međutim DPF u većini slučajeva može da se ugasi bez brisanja kodova grešaka. To se radi takozvanom switch metodom. U samom softveru postoje lokacije na kojima se jednostavnom promjenom 1 u 0 može isključiti funkcija DPF-a i regeneracije samo sa par ovih switc-eva 1 u 0. 001->000: particle filter regeneration enabling. Naravno ove lokacije može da pronađe samo neko tko zna šta radi i za to treba znanja i iskustva. Jer tvornica nije djelila ovakve informacije javno pa je nekad ozbiljan posao pronaći metodu da se DPF ispravno isključi pravilno.
Nije bolest sve što boli
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: SS, Vasko, robertsk