17-10-2018, 10:01:13

Autor Tema: GT 3.2 Grigio Antares  (Posjeta: 5478 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline dugiKA

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 492
  • Karma: 6
  • Spol: Muški
  • 147
    • karlovac
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #40 u: 26-09-2017, 14:15:40 »
Znaci drugim rijecima kod kupovine v6 traziti jos jedan zamjenski.
 

Offline boris

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+6)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1460
  • Karma: 129
  • Spol: Muški
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #41 u: 26-09-2017, 15:01:27 »
Znaci drugim rijecima kod kupovine v6 traziti jos jedan zamjenski.

Ne bi bilo loše  :ok:, i to dok postojeća centrala radi, onda je procedura jednostavna.
I to ne samo kad kupuješ, nego ako je već imaš, da ne bi u neko dogledno vrijeme ta postojeća 3.2 Alfa od skupe pokretnine postala jeftina nekretnina  :fp

Ja sam to napravio čak na Alfi sa 4 cilindra, koja i nema neki generalni problem sa tim, kao što 3.2 ima.

Offline ledo

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 470
  • Karma: 21
  • Spol: Muški
    • Rijeka, Krk
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #42 u: 26-09-2017, 16:51:15 »
Mislim da nije ista centrala, fali driver za dodatna dva cilindra.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

Offline boris

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+6)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1460
  • Karma: 129
  • Spol: Muški
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #43 u: 26-09-2017, 16:54:56 »
Mislim da nije ista centrala, fali driver za dodatna dva cilindra.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

To je jedina razlika...vjerojatno se zbog toga još i dodatno grije..
Isti je tip centrale i sa njom se isto radi.
« Zadnja izmjena: 26-09-2017, 16:56:05 od boris »
 

Offline ledo

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 470
  • Karma: 21
  • Spol: Muški
    • Rijeka, Krk
GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #44 u: 26-09-2017, 17:49:46 »
Uglavnom znam da centrala hardverski ista na svim 3.2 i na nekim 3.0 motorima i moze se raditi copy/paste.

Bas radi zagrijavanja centrale sam ja (doduse prekasno) stavio druge grane skupa s keramikom iznutra i izvana i ostavio sve original toplinske zastite.  Cak sam i otisao u toj zastiti do tuda da sam dao na laser izrezati iz inox lima stitnik koji bi trebao odbiti veliki dio zracenja topline na centralu.  S ovim setupom je to podrucje oko centrale na opip dosta hladnije nego sto je prije bilo, ali i dalje je centrala na 20 cm od ispusnih grani sto je zbilja nesretno rjesenje. Ako nekom treba, mogu poslati CAD nacrt tog stitnika pa da si odreze.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
« Zadnja izmjena: 26-09-2017, 17:53:16 od ledo »
 

Offline boris

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+6)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1460
  • Karma: 129
  • Spol: Muški
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #45 u: 27-09-2017, 14:39:30 »
Pričao sam sa kolegom koji to radi, može se pročitati centrala i kad ne radi (ako je samo problem u kondenzatoru,  što najčešće i jeste problem), tako da si vjerojatno mogao proći bez te cijele priče i hrpe para  :redf:

Offline ledo

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 470
  • Karma: 21
  • Spol: Muški
    • Rijeka, Krk
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #46 u: 27-09-2017, 18:57:40 »
Slazem se da je moglo proci osjetno jeftinije. Kada sam promijenio kondenzator, sve je radilo kao i prije, tako da je jedini potreban trosak bio 100 kn za zalemiti novi kondenzator.
Izvor troska je zapravo sto je centrala je bila u servisu koji se bas time bavi i dobio sam dijagnozu da je krepao spoj izmedu pinova, a da su sve komponente i spojevi provjerene i spojene kako spada.  Cak sam konkretno pitao covjeka za te tantalove kondenzatore jer sam vidio na alfaowneru za moguci popravak, pa mi je rekao da je sve dva puta provjerio i bio uvrijeden sto uopce pitam.
Na kraju kada je nova centrala bila kod mene sam se isao igrati sa starom jer nisam imao sto za izgubiti i nasao odlemljen kondenzator u 30 sekundi.

Uglavnom, kome se to dogodi, prva opcija je promijeniti kondenzator.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 

Offline ledo

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 470
  • Karma: 21
  • Spol: Muški
    • Rijeka, Krk
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #47 u: 27-09-2017, 20:48:18 »
Da se odmaknemo od negativnog, pregazili smo i 150000 na satu, bila je na pregledu kod Darka i podesena je klapna da ne daje greske ucenja praznog hoda, sada radi kao bubica i slusa odlicno
Par slikica od zadnjih nekoliko dana. Prljava je kao nikada, ali boja odlicno pokriva
 

Offline Puh

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 914
  • Karma: 15
  • Spol: Muški
    • Crikvenica
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #48 u: 27-09-2017, 21:17:18 »
Ma kakvi prljava, prva je sigurno nakon poliranja, stvarno se ništa ne vidi  :)  :love:
 

Offline Alfista145

  • Član Alfa Kluba 1
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 18093
  • Karma: 402
  • Spol: Muški
  • 147 1.6 TS & GT 1.9 JTD
    • Vodnjan
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #49 u: 27-09-2017, 21:20:38 »
Sredi si Gta farove, ko sta sam ja napravio ove dane, totalno drukcije izgleda  :love:
 

Offline tomislavkn

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1890
  • Karma: 32
  • Spol: Muški
  • Alfa 147 1.9 JTDm 16V Stage 1 remap
    • Oroslavje
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #50 u: 27-09-2017, 21:23:02 »
Imaš li negdje sliku sa spornim kondenzatorom? Nisam ju uspio pronaći, ako si već stavio.
 

Offline M.P.

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1335
  • Karma: 41
  • Spol: Muški
  • 147 TS
    • Zadar
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #51 u: 27-09-2017, 21:24:20 »
Zakon boja, baš sam neki dan s nekim komentirao da sam uzimam xy novi auto, uzeo bi ga sivog il tamno sivog. Neutralna boja, svaki dobro izgleda, a prat se ne mora  :tooth
 

Offline Boki

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1150
  • Karma: 74
  • Spol: Muški
  • 159, (147 JTDm+)
    • Kraljevica - Rijeka
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #52 u: 27-09-2017, 21:56:42 »
Svaka čast na upornosti oko centrale i svega, sada je vrijeme za guštanje u bussu  :ok:
Zanimljiva boja, djelujem mi pitomo, kao sleeper verzija, iz daljine bih rekao neka čađa, no kad vidim brembo znam da je bod haubom zvjerka  :drive:
 

Offline velikimedo

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 877
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
  • AR1472.0TS B.B.+ Giulietta 2.0 JTDM Rosso Diavolo
    • Kutina
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #53 u: 27-09-2017, 21:58:29 »
Čestitam na upornosti, uživaj u vožnji Gt-jke s vrhunskim motorom.
POWERED BY Benzina+LPG & Diesel
 

Offline ledo

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 470
  • Karma: 21
  • Spol: Muški
    • Rijeka, Krk
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #54 u: 27-09-2017, 23:06:56 »
Imaš li negdje sliku sa spornim kondenzatorom? Nisam ju uspio pronaći, ako si već stavio.
Brisao sam iz mobitela, ali je lako naci. Imas nekoliko zutih kockica - najveca je taj kondenzator.
Ovdje imas slike: http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-gta/375231-147gta-diy-ecu-repair.html
 

Online kizo

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3102
  • Karma: 25
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #55 u: 28-09-2017, 05:55:06 »
boja je jako zahvalna što se tiče pranja
proje sam imao takvu boju na GT ,a sada crnu neusporedivo koja razlika za pranje :ok:
 

Offline boris

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+6)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1460
  • Karma: 129
  • Spol: Muški
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #56 u: 28-09-2017, 10:00:52 »
Slazem se da je moglo proci osjetno jeftinije. Kada sam promijenio kondenzator, sve je radilo kao i prije, tako da je jedini potreban trosak bio 100 kn za zalemiti novi kondenzator.
Izvor troska je zapravo sto je centrala je bila u servisu koji se bas time bavi i dobio sam dijagnozu da je krepao spoj izmedu pinova, a da su sve komponente i spojevi provjerene i spojene kako spada.  Cak sam konkretno pitao covjeka za te tantalove kondenzatore jer sam vidio na alfaowneru za moguci popravak, pa mi je rekao da je sve dva puta provjerio i bio uvrijeden sto uopce pitam.
Na kraju kada je nova centrala bila kod mene sam se isao igrati sa starom jer nisam imao sto za izgubiti i nasao odlemljen kondenzator u 30 sekundi.

Uglavnom, kome se to dogodi, prva opcija je promijeniti kondenzator.


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro

Da, kužim, nažalost tipična priča iz takvih servisa kod nas

Offline ledo

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 470
  • Karma: 21
  • Spol: Muški
    • Rijeka, Krk
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #57 u: 28-09-2017, 10:32:41 »
boja je jako zahvalna što se tiče pranja
proje sam imao takvu boju na GT ,a sada crnu neusporedivo koja razlika za pranje :ok:
Boja je predobra. Bas danas gledam kako upija prljavstinu, cim se slika iz daljeg izgleda cisto, a na blizu ajme.
 

Offline ledo

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 470
  • Karma: 21
  • Spol: Muški
    • Rijeka, Krk
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #58 u: 30-09-2017, 10:45:56 »
Pravi auto za magistralu

 

Offline TOMMY_BOY

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1900
  • Karma: 58
  • Spol: Muški
  • Coure Sportivo
    • Croatia Križevci
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #59 u: 01-10-2017, 12:48:22 »
Zatani farove i stavi leće sa tamnim farovima ce biti jos bolja imas kod kolege Alfista 145 on je sad radio i razlika je nebo i zemlja,inace opaki primjerak Gt-jke uzivaj  :)