13-04-2021, 10:40:41

Autor Tema: GT 3.2 Grigio Antares  (Posjeta: 12909 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Online ledo

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 547
  • Karma: 27
  • Spol: Muški
    • Rijeka, Krk
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #160 u: 10-11-2020, 18:05:42 »
Ako imas centralu prikacenu na usisnu granu iliti motronic 7.3.1, onda DA!

Mislim da je to svaki originalan 3.2 imao tako rijeseno. Sve GTA, GT3.2, 166 3.2. GTV 3.2 nisam nikad vidio uzivo, ali nema zasto biti drukcije.
 

Offline draak

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2501
  • Karma: 66
  • Spol: Muški
  • LD 12
    • Bruxelles
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #161 u: 10-11-2020, 18:32:50 »
Ako imas centralu prikacenu na usisnu granu iliti motronic 7.3.1, onda DA!

Mislim da je to svaki originalan 3.2 imao tako rijeseno. Sve GTA, GT3.2, 166 3.2. GTV 3.2 nisam nikad vidio uzivo, ali nema zasto biti drukcije.
Na 166ici 2.5, 3.0 i 3.2 nemaju vizualno nikakve razlike, raspored komponenti je potpuno isti. I 166ice nemaju problema sa centralama.

Sent from my SM-N960F using Tapatalk

:ar:
 

Online ledo

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 547
  • Karma: 27
  • Spol: Muški
    • Rijeka, Krk
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #162 u: 11-11-2020, 07:34:03 »
Moguce da zbog veceg motornog prostora bolje rjesavaju probleme s vrucinom oko ECU-a.  A mozda ni ne pate od toga jer nisu ovdje navedene... https://www.alfaowner.com/threads/autolusso-gta-ecu-replacement-kit.1080658/

Navodno se moze rijesiti i popraviti, moj stari ECU je zalemljen nazad i auto je normalno vozio na njemu, ali je stucao na ablend i slicno. Takve “popravke” nisam htio. Uglavnom, nebitno. Jedino sto svi znaju da je to nikakav problem za rijesit, a kad vrisne nitko nista i puno ceskanja po glavi