18-09-2019, 16:12:01

Autor Tema: GT 3.2 Grigio Antares  (Posjeta: 9278 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline ledo

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 509
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
    • Rijeka, Krk
GT 3.2 Grigio Antares
« u: 11-08-2017, 14:02:36 »
Bok svima,

Nakon malo preko godine dana što je u mom posjedu je možda došlo vrijeme i da se predstavi ovdje.

Sve skupa je krenulo iz traženja dizela koji bi mogao zamijeniti 145, pa su se GT i Brera dobro uklapale veličinom i ostalim karakteristikama.  Iako mi GT izvorno nije bio jako zanimljiv auto, niti mi se dizajn posebno dopadao u početku, zadnjih par godina mi se počeo biti sve napetiji, čak i ljepši od Brere koja mi nekako izgleda neobično na kotačima.  Također su u korist GT išle vozne osobine i praktičnost, iako mi je na Breri interijer puno ljepši.

U tu priču se izvrsno uklapala jedna GT u autokući Langhart, 63 000 kilometara, super oprema, 2009. godište i sve super na prvu.  Na probnoj vožnji sam bio prilično razočaran kako auto (ne)ide, i dva servisa su mi potvrdila da nešto ne valja i da može biti raznih problema od samo čađe od vožnje po gradu do puno ozbiljnijih problema.  Još je povrh svega bila i razbijena, što je bilo skrivano od strane prodavača, tako da jednostavno nije mogla opravdati cijenu, a pristup prodavača mi nije ulijevao povjerenje u obećanu garanciju.  U tom traženju sam "slučajno" išao pogledati i jednu V6 koja je bila na prodaju...

Skraćena priča, za tjedan dana je Busso došao u garažu.  Auto ima po vratima par udubina od parkinga, malo udaraca od kamencica po prednjem kraju i slično što je za očekivati od auta starog preko 10 godina, ali me popis servisa i novih dijelova pridobio.  Najveći minus, a povremeno i plus na ovom autu mi je "dosadna" kombinacija sive vani i crne unutra, ali bar pomaže da auto bude understated što mi se dopada kod ovog modela.

Od "dodatne opreme" kada sam ga kupio je imao Q2 šperu i Supersprint Race srednju cijev i zadnji lonac.  Od opreme bih volio da ima i Xenone, ali što je tu je.  Odmah nakon kupovine je išla na test po Plominki da vidim kako se taj hvaljeni ovjes ponaša, i prilično je dobra  :hap:







Pa oko Crnog Luga i Risnjaka...





Pa u Dalmaciju i bez da štucne je odradila 2000 km što me poprilično veselilo nakon 145 koja je nakon svakog izleta išla na servis  :lol









Kao nagradu kroz idućih par mjeseci dobila sva nova ulja i tekućine, promjenu plastika oko polužja mjenjača (hvala -164- na savjetu), aluminijsku zaštitu ispod motora i Weichers strut bar.  Usput je i modificirana cijev na usisu da odvod uljnih para bude napravljen kao što je tvornica zamislila, tako da to sad izgleda ovako...



I tako smo prošli prvih desetak mjeseci druženja, ali se pojavio problem da svakih par stotina kilometara potpuno random auto štucne i izbaci grešku klapne gasa oko čega se nebi trebalo previše nervirati  :000:
« Zadnja izmjena: 11-08-2017, 20:40:05 od ledo »
 

Offline M.P.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1528
  • Karma: 45
  • Spol: Muški
  • 147 TS
    • Zadar
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #1 u: 11-08-2017, 14:23:39 »
Čestitke, odličan izbor. To je sa foruma, čini mi se od nekog ? Km, godište ?

Nego, ne vide se sve slike ( il ih samo ja ne vidim  :what: ) ?
« Zadnja izmjena: 11-08-2017, 14:25:01 od M.P. »
 

Offline Prta

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3068
  • Karma: 122
  • Spol: Muški
  • 155 x2
    • Split
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #2 u: 11-08-2017, 14:30:28 »
GT je bas vrhunska!  :respect:
(Ni ja ne vidin sve slike..)
Dream. Build. Drive.
 

Offline Puh

  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1100
  • Karma: 21
  • Spol: Muški
    • Crikvenica
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #3 u: 11-08-2017, 14:36:58 »
To je to  :ok:
 

Offline ledo

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 509
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
    • Rijeka, Krk
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #4 u: 11-08-2017, 14:37:37 »
Prodavala se na forumu, mislim da vlasnik nije bio na forumu.  Godiste je 2005, a kupio sam je sa ugrubo 140000 km.

Slike ni ja sad ne vidim sve  :?

 

Offline clio

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2593
  • Karma: 109
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Giulietta
    • Lovran
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #5 u: 11-08-2017, 14:40:26 »
Prodavala se na forumu, mislim da vlasnik nije bio na forumu.  Godiste je 2005, a kupio sam je sa ugrubo 140000 km.

Slike ni ja sad ne vidim sve  :?

koristi postimage.org uvijek radi prakticki,auto je  :ok: :love:
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: ledo

Offline ledo

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 509
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
    • Rijeka, Krk
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #6 u: 11-08-2017, 14:53:53 »
Hvala, sad se valjda i slike vide.  Ovaj postimage je super  :ok:
 

Offline IgoRR

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2985
  • Karma: 47
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #7 u: 11-08-2017, 14:57:43 »
super autić  :ok: :ok: :ok:
 

Offline kizo

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3845
  • Karma: 31
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #8 u: 11-08-2017, 16:53:19 »
sjedi odličan 5  :love: :ok:
 

Offline tomislavkn

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2036
  • Karma: 34
  • Spol: Muški
  • Alfa 147 1.9 JTDm 16V Stage 1 remap
    • Oroslavje
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #9 u: 11-08-2017, 17:23:58 »
Lijepa GT s odličnom motorizacijom!!  :pivo:
 

Offline alfazara

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2717
  • Karma: 88
  • Spol: Muški
    • Zadar
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #10 u: 11-08-2017, 18:58:06 »
 :clap: odlicna
Alfa  u <3
 

Offline ledo

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 509
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
    • Rijeka, Krk
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #11 u: 11-08-2017, 21:37:40 »
U prvom postu sam spomenuo da je kod mene preko godinu dana, a da je druženje bilo idilično prvih 10 mjeseci.  Onda je jednom bacilo grešku lambda sonde, pa su obje gornje promijenjene jer je ona od stražnjeg reda bila loša, a ipak je to potrošna roba... Onda mjesec dana zatišja pred buru  :D 

Dakle negdje krajem trećeg mjeseca sam ostao s autom kod prijatelja u dvorištu, neposredno nakon ove slike  :D



Sve žive greške upaljene, VDC, Immobilizer, auto vergla i ne pali, klapna klikće.  Brzinsko surfanje Alfaownerom upućuje na čestu grešku kod 3.2 modela - crknutu centralu.  Otpojim klapnu gasa i auto pali, znači skoro sigurno centrala.  :metak
U šumi postova o ECU failovima nalazim par koji imaju nekog smisla, ispada da je centrala postavljena točno iznad ispušnih grana koje imaju pretkatalizatore koji isijavaju groznu toplinu i postupno prijevremeno unište centralu, odnosno da bi se ta priča s izgorenim centralama izbjegla ili uvelike smanjila da auti i dalje imaju grane bez predkatova.  U stanju plakanja nad prolivenim mlijekom, odmah drugi dan kupujem CF2 grane sa 166 3.0 koje ću kao montirati prvom prilikom.

U međuvremenu kod prijatelja raskopaju dvorište pa auto ne može par dana nikamo, nakon toga ide kod Marina u Iku gdje zaključimo da je izgorila centrala jer se ne može spojiti na nju.  Polovne nema nigdje, a nitko nije siguran je li ista centrala kod GTA, GT i 166 3.2 pa je i traženje malo teže.  Dvojica majstora testiraju centralu i daju različite dijagnoze kvara, ali isti zaključak - hibridna centrala se ne može popraviti nego treba nova ili polovna koju se reprogramira.  Na kraju se i može naći polovnu za 900e, ali nepoznata kilometraža i sve skupa mi se ne dopada pa se odlučujem na novu repariranu preko Seba.  Tu kreće 3 mjeseca natezanja s Autocommerceom koji svaki tjedan odgodi datum isporuke, dok auto stoji u garaži i čeka bolje dane.  Na kraju ispada da niti nova ne postoji, navodno se čeka proizvodnja, ali sustav isporuke dijelova to ne priznaje nego mi daju odgodu svaki tjedan.  Tu odlučujem prekinuti s Autocommerceom i probati na svoju ruku naći novu centralu. 

U ovom dijelu priče oko narudžbe definitivno trebam pohvaliti Seba na komunikaciji i transparentnosti tijekom cijele situacije, i na povratu sredstava u roku 15 minuta nakon opoziva narudžbe, za što još nikad nisam čuo.  :ok:

U nastavku priče pokušavam dobiti centralu preko Autolusso-a koji mi pošalje sljedeći link: http://www.alfaowner.com/Forum/alfa-gta/1080658-autolusso-gta-ecu-replacement-kit.html  i kaže da centrale ne postoje nove niti će se proizvoditi više i da tko ima centralu je možda može prodati, ali da se ne nadam previše jer oni rastavljaju najmanje jednu GTA svakih par mjeseci zbog tih problema.  Ovaj kit koji nude kao plug and play za "samo" 1800 funti zahtijeva po njima jednostavan zahvat u kojem se prebrika samo 74 žice, ali mi nisu spremni poslati kit jer su ga probali samo na 147 GTA i nisu sigurni da je sve isto, ali savjetuju da se strpim koji mjesec pa možda naiđe neka GT sa spaljenom centralom ili da im na neki način dostavim svoj auto u Englesku pa će se već oni snaći. 

Na kraju uspijem naći novu OE centralu kod Gusa u AlfaTune-u, koji mi kaže da je to zadnja centrala za GT 3.2 koja postoji na stanju, a da za GTA postoje još samo 3 centrale.  Usput mi je i riješio milenijsko pitanje - koja je razlika između 3.2 automobila?  Fizička razlika u motorima ne postoji, nego je jedina razlika u mapi gdje su GTA modeli malo jači, dok GT i 166 3.2 imaju slabije mape, odnosno nježniji odaziv na gas i manju snagu.  Drugim riječima, GTA zaista ide bolje od GT 3.2 kada su obje stock.  Logično, slijedi novo pitanje - a može li se GT V6 remapirati u GTA?  Kaže da ne može jer ne želi prodavati Alfin proizvod kao modifikaciju, ali može utočiti pojačanu mapu za GTA kojih je prodao par stotina i imao odličan response GTA zajednice  :clap: :clap:

Drugo milenijsko pitanje, koji ECU paše gdje?  Svi 3.2 motori imaju FIZIČKI JEDNAKE ECU-e, odnosno sa svakog 3.2 modela se može reprogramirati ECU da paše u svaki drugi 3.2 model, a pašu i s nekih late model slabijih V6, sve dok je centrala Motronic 7.3.1.  Također, samo novi ili "virginized" ECU se može spojiti u auto, jednom kada se upari sa Body Computerom postaje neupotrebiv u drugim autima.

Usput smo izmijenili par mailova što se može napraviti na Busso motorima kao smislene prepravke koje zaista dižu snagu a nemaju neki negativan utjecaj, i on mi potvrđuje da je CF2 ili Wizard ispuh koji eliminira predkatalizatore odlična ideja i da se s time i remapom na stock 3.2 motoru dolazi do cca 270 konja.  Super.
I tako je put Hrvatske krenula remapirana nova centrala i nakon 5 dana se pojavio paketić...


Kreće montaža CF2 grana...



... i gle čuda, nije ni blizu plug&play-u, niti pašu kutevi, niti prirubnice, a izvaditi zadnju granu bez da se skida motor ili most je posao za završiti na psihijatriji  :smijeh

Kada je već plenum morao van sam ga odlučio očistiti iznutra, ali su me mučili tragovi lijevanja na dijelovima koji su važni za protok, tako da je i to riješeno, kao i one kromirane cijevi koje spajaju plenum s glavom i njihovi izvodi.






U usputne poslove spada i zamjena gornjeg nosača motora s PU verzijom, promjena O-ringa na klimi, promjena svih brtvi oko plenuma i TB, oko ispuha, nove svjećice kada je već sve raskopano...



Htio sam da nove grane ulaze na vidu u stare pozicije, pa sam napravio šablone za sve i mic po mic poštelao da sve bude kompatibilno.  Na kraju je ispalo da je dobro da sam uzeo "krive" grane od 166 jer sa onima od 156 koje imaju utor za lambdu na stražnjoj grani (cil 1-3) treba kriviti cijevi ulja i sve je jako na usko.  Meni je uspjelo poštelati sve da ulazi kao tvornički. Prirubnice sam izvukao u CAD-u iz brtve ispuha i dao sve zavariti...



Nakon toga je otišlo u TH Performance na Jet Black ceramic coating, s idejom da dodatno smanjim temperature u motornom prostoru.  Finiširano izgleda super, a na dodir je kao porculanski tanjur.



I tako je to sve nekako ušlo nazad i nadao sam se da je konačno sve tip top.




 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: R

Offline IgoRR

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2985
  • Karma: 47
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #12 u: 11-08-2017, 21:38:59 »
Koliko ti je Hic naplatio keramiku?
 

Offline ledo

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 509
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
    • Rijeka, Krk
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #13 u: 11-08-2017, 21:47:30 »
Koliko ti je Hic naplatio keramiku?

Mislim da je za obe grane prvo bilo 1200 kn a na kraju ispalo s dostavom kakvih 900 kn. S obzirom na cijene vani, uslugu i garanciju i izdan racun, meni se cini u redu.
 

Offline ledo

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 509
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
    • Rijeka, Krk
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #14 u: 11-08-2017, 22:02:26 »
I finalno poglavlje u ovoj turi...

S novim ECUom u ruci skupim hrabrosti unistiti stari i krenem cackati po konponentama ispod gela i nadem otkacen tantalov kondenzator, kupim novi i odnesem sve skupa u lokalni TV servis gdje mi ga covjek zalemi i za ukupno 100 kn ECU najnormalnije radi, a dva "vrhunska" elektronicara su kao testirala sve i nasla prekide u pinovima i sto ja znam sto. Poprilicno razocaravajuce.

Na kraju balade, auto ode na tehnicki, sve super radi, prolazi eko test cak i samo s centralnim katalizatorima, koci cudo i sve odlicno ali cujem neko puckanje oko plenuma, kao da skace iskrica i mislim si valjda sam paranoican vise od auta. Napunim klimu jer je ostala bez plina pri montazi grana i sav sretan idem napravit dulji put do kuce i tankat usput.  Dobije i novu tablicu za koju u prošloj registraciji nije bilo vremena jer auto nije bio out  :hap:





I tako vozim na +38 po guzvi na 2000 okretaja, klima na max i čekam priliku da ga stisnem ali auto mi je nekako slab i cudno radi, malo hoće malo neće, nekako je neodlučan... Natocim, krecem s pumpe, otvori se parsto metara među turistima, konacno mogu stisnut gas i evo Motor Control System Failiure poruke. Auto se vuce po cesti, Check engine blinka, motor nemirno radi i onda mu je na prekide dobro pa ubrza i prestaje blinkat check engine i tako se doslepam nekako do doma još 2 km, smrdi na spaljenu plastiku. Ne moram ni spajati na dijagnostiku da pretpostavim da se posrala bobina i da je to bilo ono kliktanje.  Da se ne igram pogadanja i ne tresem dalje svaki put kad sjednem u auto, naruceno svih 6 novih Bosch, montirano i radi kao san, mirno, bez trzanja... Inače je skoro svaka bobina imala neku pukotinicu u plastici, a one na kojima je dijagnostika kasnije našla misfire su bile vidljivo pregrijane.







Na dijagnostici sve greške obrisane, auto radi krasno, ide bolje nego ikad, reagira na gas strahovito, ima nove svjećice, bobine, lambde, gume i još štošta, pa je valjda idući izvještaj kako sve dobro radi  :lol
« Zadnja izmjena: 11-08-2017, 22:19:22 od ledo »
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: R, bumbar 156

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 7
  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 961
  • Karma: 62
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, 159 1.9 TI
    • Zaljev, Rijeka
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #15 u: 11-08-2017, 22:18:03 »
Dobro da si izbjegao Langharta, svi auti koje sam ikada gledao kod njega su bili katastrofa: razbijeni, loše popravljeni i s lažiranim km. Samo sam se nasmijao na GT s "63.000 km" :) To je u blažem slučaju 163.000, ako ne i 263.000 km. Zato uvijek vrijedi platiti da netko odradi spajanje na komp i da se vidi situacija.

A tvoja GT je super, glavno da si sada sve sredio i možeš uživati! :)
« Zadnja izmjena: 11-08-2017, 22:18:50 od Paso »
 

Offline ledo

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 509
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
    • Rijeka, Krk
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #16 u: 11-08-2017, 22:26:24 »
Dobro da si izbjegao Langharta, svi auti koje sam ikada gledao kod njega su bili katastrofa: razbijeni, loše popravljeni i s lažiranim km. Samo sam se nasmijao na GT s "63.000 km" :) To je u blažem slučaju 163.000, ako ne i 263.000 km. Zato uvijek vrijedi platiti da netko odradi spajanje na komp i da se vidi situacija.

A tvoja GT je super, glavno da si sada sve sredio i možeš uživati! :)

Najgore od svega je što je auto zaista imao 63000 km i po tom pitanju je sve bilo čisto. Servisi, ispisi na tehničkom, stanje interijera i svega.  Nakon što sam odustao od auta, upravo jer sam sumnjao u cijelu priču, ispalo je da mi obitelj poznaje bivšu vlasnicu auta koja je potvrdila kilometražu.  Mislim da nema zašto lagati, auta se riješila čim je kod Langharta, a i teško je lažirati ispise s tehničkog pregleda baš svake godine i poklopiti ih sa kilometražom na servisima i slično.  Primjerice 5.5 auto ima 43 000 km, na registraciji 20.5 ima 43600 km.

Da nije bio udaran i loše popravljen i da je motor radio dobro bi je čak i kupio jer je endem, odlična oprema, godište, kilometraža... Inače, baš kada sam išao taj auto provjeravati sam vidio tvoju GTV na ugradnji Quaifea, mislim da je to bilo negdje krajem travnja prošle godine.  Uživo je još bolja nego na slikama  :ok:
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline dario145

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2967
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
  • Alfa 166 2.0ts i Alfa 156 1.8ts
    • osijek
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #17 u: 12-08-2017, 00:48:47 »
 :love:
135           
••„    
24R
 

Offline NeoSky

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1556
  • Karma: 64
  • Spol: Muški
    • BIH
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #18 u: 12-08-2017, 07:44:18 »
 :clap:

Svaka cast na upornosti... :)
When life gives u lemonade, make lemons!!
 

Offline tomislavkn

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2036
  • Karma: 34
  • Spol: Muški
  • Alfa 147 1.9 JTDm 16V Stage 1 remap
    • Oroslavje
Odg: GT 3.2 Grigio Antares
« Odgovori #19 u: 12-08-2017, 09:41:41 »
I što sad? Imaš ovaj noviji remapirani ECU gore, a stari kao rezervu?  :pivo:

Inače, hebeno si se napatio. Jebiga, nisu to novi auti, s vremena na vrijeme traže određene svote novaca.  :ok: