22-10-2017, 19:55:30

Autor Tema: Izbijanje mjehurića u bocu od antifriza (kad dam kontakt - ugasen auto)  (Posjeta: 641 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Merukur

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 92
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • AR 147 1.6TS LPG
    • Zagreb
    • TC photo gallery


Pregrijava mi se Alfa 147 (1.6ts, 105) ponekad u vožnji pa sam krenuo u dijagnostiku.


Znači, zagrijavam motor u leru i pratim temperaturu na OBD-u.
Na 96-97°C taman prije paljenja ventilatora, gasim auto i nakon par sekundi dajem kontakt.
U tom trenu krenu mjehurići u bocu.

...
Inače kad je antifrzi na normalnom nivou, auto radi cikluse temperature između 92°C i 97°C u leru jer se tada pali i gasi prva brzina ventilatora. Ali u cca 20 ciklusa testiranja jednom ventilator nije uspijo ohladiti pa ode temperatura iznad 105°C pa se pali i druga brzina i onda ugasim auto... Kao da termostat nekad ne otvori....
Danas mijenjam termostat, ali mi nije jasan efekt s filma.

Zahvaljujem na pomoći

« Zadnja izmjena: 20-07-2017, 15:54:40 od a.m.alfa »
 

Offline frosty984

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 115
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • 156 2.5 V6 Busso
    • Bjelovar
Odg: Izbijanje mjehurića u bocu od antifriza
« Odgovori #1 u: 20-07-2017, 08:15:03 »
Brtva glave?
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3166
  • Karma: 64
  • Spol: Muški
  • Fiat Bravo t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: Izbijanje mjehurića u bocu od antifriza
« Odgovori #2 u: 20-07-2017, 08:34:48 »
Tako je
o O (   )____////____(   ) O o
 

Offline Merukur

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 92
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • AR 147 1.6TS LPG
    • Zagreb
    • TC photo gallery
Odg: Izbijanje mjehurića u bocu od antifriza
« Odgovori #3 u: 20-07-2017, 08:48:12 »
Nije lijepo ni pročitat...

Mogu li zamolit još malo pojašnjenja.
Koji element nakon davanja kontakta okine te mjehuriće da izlaze?
 

Offline frosty984

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 115
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • 156 2.5 V6 Busso
    • Bjelovar
Malo sam možda skocio sa zakljuckom i odmah rekao brtva, ali procitao sam sve sto si napisao. Moguce je da imas zraka u sistemu. Probaj skinuti cep sa posude rashladne tekucine, drzi auto na 2000-2500 okr i tako dok se ne zgrije i upale ventilatori, to bi trebalo izbaciti sav zrak ako ga ima, ali na tim TS-ovima koliko sam citao i cuo zna otici brtva glave motora i nabijati pritisak u posudu, to je najčešće ali nije lose probati ovo sto sam rekao, ne skodi nista.
 

Offline Merukur

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 92
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • AR 147 1.6TS LPG
    • Zagreb
    • TC photo gallery
Volio bih da je tako. Loš termostat + zrak u sistemu je najjeftinije što može biti...

Nakon montaze termostata će svakako biti zraka pa ću probati tako.

Al nikako ne kužim ovo na filmiću kako zrak izađe tek kad dam kontakt. To sam napravio 5 puta zaredom i svaki put zrak izađe tek kad dam kontakt.
 

Offline frosty984

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 115
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • 156 2.5 V6 Busso
    • Bjelovar
Mozda mali hladnjak u kabini za grijanje? Probaj se igrat s tim i vidi dal ti je grijanje upaljeno itd.
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3166
  • Karma: 64
  • Spol: Muški
  • Fiat Bravo t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Kontakt i mjehurići nemaju nikakve veze, nemaš električnu pumpu vode
Pregrijavanje i mjehurići povezani su s pregorjelim brtvom.glave.
Mkže biti do termostata ako je ostao u poluzatvorenom položaju, al najčešće ostane u otvorenom
o O (   )____////____(   ) O o
 

Offline Merukur

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 92
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • AR 147 1.6TS LPG
    • Zagreb
    • TC photo gallery
Ja ne mogu shvatit koja je veza, ali onaj filmić koji sam stavio u link pokazuje da neka veza postoji.
5 puta sam ponovio istu stvar i uvijek isto.

Mjehurići ne izlaze dok auto radi (i kad skinem čep s boce). Ne izlaze ni kad ugasim auto. Izađu kad dam kontakt nakon toga.

 

Offline Romeo80

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 35
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Sarajevo
Pa provjeri da li se javljaju još neki simptomi pregorjele brtve glave motora. Ima li ti "majoneze" na čepu od ulja? Kada se motor dobro zagrije da li nabija pritisak u crijevu rashladne tečnosti što ide sa hladnjaka? Izbacuje li bijeli dim na auspuh dok radi i sl?!
 

Offline Merukur

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 92
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • AR 147 1.6TS LPG
    • Zagreb
    • TC photo gallery
Nemam nijedan od tih simptoma.
Navodno i vodena pumpa zna riknut...pa se sad nadam da je zto. A mijenjano prije 30 tisuća.
 

Offline frosty984

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 115
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • 156 2.5 V6 Busso
    • Bjelovar
Nemam nijedan od tih simptoma.
Navodno i vodena pumpa zna riknut...pa se sad nadam da je zto. A mijenjano prije 30 tisuća.
I jesi otkrio sto je na kraju?
 

Offline Merukur

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 92
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • AR 147 1.6TS LPG
    • Zagreb
    • TC photo gallery
Majstor mi promijenio čep od antifriza i više se nije pregrijavao i nije bilo tog efekta s baloncicima.
Ali sam kroz pet dana opet skuzio da nivo vode generalno pada.
Vratio mu auto i ipak je brtva glave.

Usput da pitam...
Što sve ima smisla promijeniti kad je već motor otvoren?
 

Offline M.P.

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1051
  • Karma: 32
  • Spol: Muški
  • 147 TS
    • Zadar
Koliko auto ima km ? Koliko ulja troši ?

A obično kad se skida glava, ona se i uređuje - gumice, vodilice, razni semerinzi. Al ako ti ne troši ulja ( u što sumnjam s obzirom na 105 motor ), i nema potrebe osim pobrusit ju i stavit novu brtvu i vozit dalje
 

Offline Merukur

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 92
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • AR 147 1.6TS LPG
    • Zagreb
    • TC photo gallery
Cca 150 tisuca km ima.
Ulja nesto trosli, al mislim da nije strasno. Mozda litru na jednu izmjenu ulja (10000km).
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba****
  • Trade Count: (+8)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 19037
  • Karma: 298
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Giulietta 2,0JTDm2
    • Bjelovar
    • pctrikovi
Cca 150 tisuca km ima.
Ulja nesto trosli, al mislim da nije strasno. Mozda litru na jednu izmjenu ulja (10000km).
Glavu obraditi dihtunzi i gumice i pregledati stanje svega a posto raskapas motor pregledaj i lezajeve na radilici obavezno novi remen vodena pumpa da ne bi bilo nisam znao

Poslano sa mog SM-N9100 koristeći Tapatalk