Malo obaveze, malo vise jedna glupost prilikom nabavljanja dijelova - jedan lezaj narucio s Ebaya iz Francuske org Hondin - trebalo mu 40 dana da stigne

ostale sam narucio u Sage - dakle ne pricamo o lezajevima kotaca koji su novi, nego o lezajevima vilice, naprid di se kaci na ramu motora. Mijenja se sve iz predostroznosti, a i motoru je ipak 14 god pa.... vrime radi svoje.
Straznji amortizer je bio na 0%, rijesen u Pema AG u Austriji - repariran i s postavkama za mene.
Vilicu sam uzeo polovnu s Ebaya, lezajevi vilice svi OEM Hondini. Trebalo je i raskovati lanac i ponovo ga drugom kopcom spojiti jer ide kroz vilicu:

U dobrom drustvu s Coronom K5 1000 (bivsi Moto Pulsov trkaci motor) - ako koga zanima Corona je na prodaju:

Danas obavljena testna voznja na #topsecrettesttrack:


Sad je to to, jos malo podesavanja ovjesa i moze se ganjat

Ima jos stvari za rjesavanje do proljeca kad ce na Grobnik (ako prije ne ode u trampi - javnost ce bit pravodobno obavijestena).
#13 is alive!
