20-11-2017, 08:47:56

Autor Tema: Alfa Romeo C SUV  (Posjeta: 1951 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline tomo AR 159

  • Član Alfa Kluba**
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2189
  • Karma: 18
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 159 1.9 JTDm
    • Zagreb - Sesvete
Alfa Romeo C SUV
« u: 11-04-2017, 17:41:27 »
Render.  :hap:

Il cuore ha sempre ragione
 

Offline noiser

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 799
  • Karma: 41
  • Spol: Muški
  • Giulietta QV, 146 1.3 boxer (ex), 156 2.0 JTS (ex)
    • Kaštela i di posal odvede
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #1 u: 11-04-2017, 17:57:02 »
Kud goni ova marka? :what:
"Alfa males buys BMW, Alfa's are for nice people"
 

Offline superME

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 192
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
    • Zagreb, Dubrava
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #2 u: 12-04-2017, 22:44:57 »
dete se zaigralo u photoshopu :Crazy
Alfa Romeo making drivers into mechanics since 1910
 

Offline barba Oro

  • Predsjedništvo
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 25371
  • Karma: 1629
  • Spol: Muški
  • 159 1.9 JTDm & 916 Spider 2.0 TS
    • Solin
    • https://fullbusiness.com/tvrtka/danigo-d-o-o-.htm
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #3 u: 12-04-2017, 23:13:38 »
 :love:
 

Offline Negraj

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 62
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
  • cemu sve to, jos i radi
    • Busovača, BiH
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #4 u: 13-04-2017, 22:03:14 »
Lijepo izgleda.
Sada je takva moda, pa se pokusaji SUV-a dobro prodaju.
 

Online abatenoj

  • Donator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2588
  • Karma: 71
  • Spol: Muški
  • 155 + 156
    • Old Castle
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #5 u: 15-04-2017, 10:30:08 »
premda nisan ljubitelj ovih SUV kutija, al ovo izgleda odlično  :ok:
You don't own an Alfa Romeo, you have a relationship with it!
 

Offline tomo AR 159

  • Član Alfa Kluba**
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2189
  • Karma: 18
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 159 1.9 JTDm
    • Zagreb - Sesvete
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #6 u: 19-04-2017, 20:14:15 »
Il cuore ha sempre ragione
 

Online a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 31612
  • Karma: 1260
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD
    • Fiume (RI)
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #7 u: 22-04-2017, 18:34:24 »
Alfa Romeo Crossover

Da Instagram arriva l'interpretazione di un renderista che vede un crossover compatto a marchio Alfa Romeo. Ricordiamo che nel segmento C Alfa arriverà la Nuova Giulietta e un Crossover o solo un Crossover.



Online a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 31612
  • Karma: 1260
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD
    • Fiume (RI)
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #8 u: 24-04-2017, 20:37:01 »

Offline tomo AR 159

  • Član Alfa Kluba**
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2189
  • Karma: 18
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 159 1.9 JTDm
    • Zagreb - Sesvete
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #9 u: 25-04-2017, 18:37:04 »
Il cuore ha sempre ragione
 

Offline tomo AR 159

  • Član Alfa Kluba**
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2189
  • Karma: 18
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 159 1.9 JTDm
    • Zagreb - Sesvete
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #10 u: 26-04-2017, 18:47:48 »
Buhtlica.  :smijeh

Il cuore ha sempre ragione
 

Online S.M.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2290
  • Karma: 78
  • Spol: Muški
    • Spalato
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #11 u: 01-05-2017, 22:20:03 »
Kako sada stvari stoje ovo je sljedeći model. I neće biti Giorgio.
 

Offline kremenko

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1192
  • Karma: 22
  • Spol: Muški
    • 156 2.4 20V MJET Sarajevo,BOSNA I HERCEGOVINA
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #12 u: 02-05-2017, 00:10:43 »
Giulietta platforma?
This time next year I will drive Giulia QV
 

Online S.M.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2290
  • Karma: 78
  • Spol: Muški
    • Spalato
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #13 u: 02-05-2017, 09:50:14 »
Giulietta platforma?

Ne, ta je gotova za tako male proizvode. SUSW tj. 500X i slični modeli.
 

Offline BigSaint

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4439
  • Karma: 764
  • Spol: Muški
  • viaNirone7
    • Nova Gradiška
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #14 u: 02-05-2017, 15:04:12 »
Specijali na svojoj platformi

C-SUV na svojoj platformi...

Pa zar opet? Ili će se barem djeliti te platforme unutar FCA?
Today's record is tomorrow's motivation!!!
 

Online S.M.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2290
  • Karma: 78
  • Spol: Muški
    • Spalato
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #15 u: 02-05-2017, 15:30:56 »
Specijali na svojoj platformi

C-SUV na svojoj platformi...

Pa zar opet? Ili će se barem djeliti te platforme unutar FCA?

Normalno da će se dijeliti. Kompaktni modeli mahom sada idu na tu SUSW platformu. Nije loša u smislu brojki, mogli bi je napraviti boljom. Ali prije svega ja Alfu tu bitan feeling za volanom. Uostalom kompaktni modeli Alfe su tradicionalno prednji pogon, nikad nisu bili stražnji.

Giorgio će biti korištena naravno za sve veće modele od Giulie/Stelvia. Najavljena je za sve veće modele iz FCA, ili gotovo sve. Naravno sljedeća generacija Ghiblia i ostalih modela isto prelazi na Giorgio.

Za sportsku platformu ne mogu reći više. Kažu da je nova. No ako budemo precizni skoro sve je nova platforma iako je najčešće bazirana na staroj. Baš je gore primjer SUSW iako je to originalno SCSS koja je debitirala sa Grande Puntom.

Činjenica je da za kompaktne modele sada svi idu na prednji pogon. Alfi bi se sa stražnjim moglo dogoditi da bude preskupa i pretijesna s obzirom na konkurenciju. Evo novi BMW X1 na dosta tržišta kreće samo sa 2 ili 3 tisuće eura nego za novi VW Tiguan.
 

Offline boris

  • Član Alfa kluba**********
  • Trade Count: (+6)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1348
  • Karma: 115
  • Spol: Muški
  • 147 & 33
    • Rijeka
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #16 u: 02-05-2017, 17:18:17 »
Pa i Giulietta i Bravo su na istoj platformi i kaže naš kolega koji je imao Brava nekoliko godina i sad kupio Giuliettu da su razlika nebo i zemlja.
OK, zadnji ovjes nije isti, letva volan je drukčija, valjda će tako biti i za nasljednika Giuliette... neće biti isti kao 500X
« Zadnja izmjena: 02-05-2017, 17:19:14 od boris »
 

Online S.M.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2290
  • Karma: 78
  • Spol: Muški
    • Spalato
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #17 u: 02-05-2017, 18:58:41 »
Pa i Giulietta i Bravo su na istoj platformi i kaže naš kolega koji je imao Brava nekoliko godina i sad kupio Giuliettu da su razlika nebo i zemlja.
OK, zadnji ovjes nije isti, letva volan je drukčija, valjda će tako biti i za nasljednika Giuliette... neće biti isti kao 500X

Ako ćemo baš točno to više nije ista platforma. Samo je centralni dio podnice isti. Sve ostalo je drugačije. Dosta naprednijih materijala kod Giuliette. I naravno McPherson je aluminijski, recimo to je preko 20 kg lakše nego dvostruka ramena na 147. Sve u svemu 50+ kg je lakša od Brava sa istom motorom i opremom, a samo multilink u pravilu teži dodatnih 20+ kg. Znači sve je dosta olakšano.

A npr. čak stari Tipo i 147 jesu ista platforma unatoč silnim tehničkim razlikama.



Ovdje je priča interesentna. Gdje se može uštediti. Recimo novi 2.2 JTD je oko 30 kg lakši od 2.0 JTD. Da stave vrata, prtljažnik od aluminija, krila. To ti je sve skupa još bar 50 kg. Bliži se ušteda od 100 kg.
I ovo je sve ako se ne dira konstrukcija.

Ako bi McPherson bio od aluminija dobio bi se osjećaj da je lakši auto, agilniji. Mislim da na 500X nije aluminijski.
Onda straga da odeš na jednostavni barem multilink umjesto McPhersona dobijaš na prtljažniku dosta kapacitet.

Tako da stvarno ima mjesta poboljšanjima. Inače već ta SUSW platforma u upotrebi ima 3 različita tipa stražnjeg ovjesa. Polukrutu, McPherson i bi-link. Modeli su u prvom slučaju 500L i Tipo, u drugom 500X, Renegade i Compass, a u trećem Toro.


Meni je interesantna i financijska strana i što omogućava. 500X i Renegade se proizvode u Melfiu. Dosta opreme, alata je istih ili jako sličnih u Pomiglianu gdje se radi Panda. Kaže Sergio ide Panda natrag u Poljsku. Pomigliano ostaje prazan. A jeftinije ga je prenamijeniti u SUSW nego li u Giorgio.
Barem sam ja tako sve shvatio. Plus korištenje ove platforme im ostavlja mogućnost B-segmenta, makar crossovera u B-segmentu.


Onda opet oni transkripti, na https://seekingalpha.com/article/4065765-fiat-chrysler-automobiles-nv-fcau-q1-2017-results-earnings-call-transcript?part=single, gdje kaže:
Let me deal with your Stelvio question in the U.S. Fundamentally, the launches are not different between Europe and the United States. As you said, I think there are regulatory differences in the vehicles, but obviously, the distribution network is a lot – is not as developed in the United States as it is in Europe, and I think that we need to be cognizant of the importance of brands, like, BMW in the U.S. market. And so, our target in terms of pricing and positioning is dead on BMW, which is not necessarily the case in Europe where I think that the ambit of coverage is a lot wider.

Ovo se može svakako shvatiti. Kao prate BMW. A gdje BMW ide sa X1? X1 je sada prednji pogon i nudi se u Americi. Sa tim u vidu bi ih Alfa pratila.


Inače gledao sam Quattroruote. Pa recimo 500X uopće nije loš. Niti malo čak kada se usporedi sa Audiem Q2. A taj Q2 je kao "svemoćna" MQB platforma.
Q2 2.0 TDI 150 KS sa DSG-om i AWD-om teži mjereno 1665 kg. Po tom istom magazinu 500X 2.0 MJT 140 KS sa ZF automatikom i AWD-om teži 1661 kg. Točno 4 kg razlike. Audi ima nešto bolji raspored mase. Vrijeme kruga jako, jako slično. 500X ima nešto više mjesta mjereno od papučica do stražnjeg naslona. Bolji je čak od dosta kompaktnih hatchbackova u tom pogledu.


Inače mene u cijeloj priči najviše brinu automatici. ZF 9HP za poprečne nije ni blizu kao ZF 8HP plus je za dizel ograničen na 450 Nm, a već 2.2 JTD od 210 Ks ima 470 Nm. Niti brz niti fluidan kod mijenjanja. BMW i Volvo koriste Aisinov sa 8 stupnjeva. Audi i Mercedes imaju svoje mokre DCT-ove.
U SAD.u je suhi DCT suicid radi creepa.
Valjda će nešto napraviti u tom pogledu.
 

Online a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 31612
  • Karma: 1260
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD
    • Fiume (RI)
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #18 u: 02-05-2017, 19:03:36 »





Online S.M.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2290
  • Karma: 78
  • Spol: Muški
    • Spalato
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #19 u: 02-05-2017, 19:10:24 »
I oni stavljaju Stelvio skečeve.  :tooth