12-02-2025, 17:04:26

Autor Tema: Alfa Romeo Tonale  (Posjeta: 90976 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline tomo AR 159

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8626
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Giulietta 1.4 turbo benzina
    • Zagreb - Sesvete
Alfa Romeo Tonale
« u: 11-04-2017, 17:41:27 »
Render.  :hap:

« Zadnja izmjena: 04-03-2019, 13:52:36 od piquet »
Il cuore ha sempre ragione
 

Offline noiser

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2009
  • Karma: 107
  • Spol: Muški
  • Bezalfist
    • Kaštela i di posal odvede
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #1 u: 11-04-2017, 17:57:02 »
Kud goni ova marka? :what:
"Alfa males buys BMW, Alfa's are for nice people"
 

Offline superME

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 290
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
    • Zagreb, Dubrava
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #2 u: 12-04-2017, 22:44:57 »
dete se zaigralo u photoshopu :Crazy
Alfa Romeo making drivers into mechanics since 1910
 

barba Oro

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #3 u: 12-04-2017, 23:13:38 »
 :love:
 

Offline Negraj

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 213
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • cemu sve to, jos i radi
    • Busovača, BiH
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #4 u: 13-04-2017, 22:03:14 »
Lijepo izgleda.
Sada je takva moda, pa se pokusaji SUV-a dobro prodaju.
 

Offline abatenoj

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3169
  • Karma: 98
  • Spol: Muški
  • 156 light busso
    • Old Castle
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #5 u: 15-04-2017, 10:30:08 »
premda nisan ljubitelj ovih SUV kutija, al ovo izgleda odlično  :ok:
 

Offline tomo AR 159

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8626
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Giulietta 1.4 turbo benzina
    • Zagreb - Sesvete
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #6 u: 19-04-2017, 20:14:15 »
« Zadnja izmjena: 18-05-2018, 19:29:35 od a.m.alfa »
Il cuore ha sempre ragione
 

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 41984
  • Karma: 1337
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #7 u: 22-04-2017, 18:34:24 »
Alfa Romeo Crossover

Da Instagram arriva l'interpretazione di un renderista che vede un crossover compatto a marchio Alfa Romeo. Ricordiamo che nel segmento C Alfa arriverà la Nuova Giulietta e un Crossover o solo un Crossover.


« Zadnja izmjena: 18-05-2018, 19:29:45 od a.m.alfa »
 

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 41984
  • Karma: 1337
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #8 u: 24-04-2017, 20:37:01 »
« Zadnja izmjena: 18-05-2018, 19:29:56 od a.m.alfa »
 

Offline tomo AR 159

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8626
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Giulietta 1.4 turbo benzina
    • Zagreb - Sesvete
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #9 u: 25-04-2017, 18:37:04 »
« Zadnja izmjena: 18-05-2018, 19:30:06 od a.m.alfa »
Il cuore ha sempre ragione
 

Offline tomo AR 159

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8626
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Giulietta 1.4 turbo benzina
    • Zagreb - Sesvete
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #10 u: 26-04-2017, 18:47:48 »
Buhtlica.  :smijeh

« Zadnja izmjena: 18-05-2018, 19:30:15 od a.m.alfa »
Il cuore ha sempre ragione
 

Offline S.M.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3303
  • Karma: 92
  • Spol: Muški
    • Spalato
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #11 u: 01-05-2017, 22:20:03 »
Kako sada stvari stoje ovo je sljedeći model. I neće biti Giorgio.
 

Offline kremenko

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1667
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
    • Sarajevo svih 1425 dana pod opsadom
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #12 u: 02-05-2017, 00:10:43 »
Giulietta platforma?
Nije to bolest rijetka, nisu posljedice rata,
Al'  ja sam prvo rek'o Alfa, pa sam poslije rek'o tata.
 

Offline S.M.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3303
  • Karma: 92
  • Spol: Muški
    • Spalato
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #13 u: 02-05-2017, 09:50:14 »
Giulietta platforma?

Ne, ta je gotova za tako male proizvode. SUSW tj. 500X i slični modeli.
 

BigSaint

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #14 u: 02-05-2017, 15:04:12 »
Specijali na svojoj platformi

C-SUV na svojoj platformi...

Pa zar opet? Ili će se barem djeliti te platforme unutar FCA?
 

Offline S.M.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3303
  • Karma: 92
  • Spol: Muški
    • Spalato
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #15 u: 02-05-2017, 15:30:56 »
Specijali na svojoj platformi

C-SUV na svojoj platformi...

Pa zar opet? Ili će se barem djeliti te platforme unutar FCA?

Normalno da će se dijeliti. Kompaktni modeli mahom sada idu na tu SUSW platformu. Nije loša u smislu brojki, mogli bi je napraviti boljom. Ali prije svega ja Alfu tu bitan feeling za volanom. Uostalom kompaktni modeli Alfe su tradicionalno prednji pogon, nikad nisu bili stražnji.

Giorgio će biti korištena naravno za sve veće modele od Giulie/Stelvia. Najavljena je za sve veće modele iz FCA, ili gotovo sve. Naravno sljedeća generacija Ghiblia i ostalih modela isto prelazi na Giorgio.

Za sportsku platformu ne mogu reći više. Kažu da je nova. No ako budemo precizni skoro sve je nova platforma iako je najčešće bazirana na staroj. Baš je gore primjer SUSW iako je to originalno SCSS koja je debitirala sa Grande Puntom.

Činjenica je da za kompaktne modele sada svi idu na prednji pogon. Alfi bi se sa stražnjim moglo dogoditi da bude preskupa i pretijesna s obzirom na konkurenciju. Evo novi BMW X1 na dosta tržišta kreće samo sa 2 ili 3 tisuće eura nego za novi VW Tiguan.
 

Offline boris

  • Član Alfa kluba 17
  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1607
  • Karma: 145
  • Spol: Muški
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #16 u: 02-05-2017, 17:18:17 »
Pa i Giulietta i Bravo su na istoj platformi i kaže naš kolega koji je imao Brava nekoliko godina i sad kupio Giuliettu da su razlika nebo i zemlja.
OK, zadnji ovjes nije isti, letva volan je drukčija, valjda će tako biti i za nasljednika Giuliette... neće biti isti kao 500X
« Zadnja izmjena: 02-05-2017, 17:19:14 od boris »
 

Offline S.M.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3303
  • Karma: 92
  • Spol: Muški
    • Spalato
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #17 u: 02-05-2017, 18:58:41 »
Pa i Giulietta i Bravo su na istoj platformi i kaže naš kolega koji je imao Brava nekoliko godina i sad kupio Giuliettu da su razlika nebo i zemlja.
OK, zadnji ovjes nije isti, letva volan je drukčija, valjda će tako biti i za nasljednika Giuliette... neće biti isti kao 500X

Ako ćemo baš točno to više nije ista platforma. Samo je centralni dio podnice isti. Sve ostalo je drugačije. Dosta naprednijih materijala kod Giuliette. I naravno McPherson je aluminijski, recimo to je preko 20 kg lakše nego dvostruka ramena na 147. Sve u svemu 50+ kg je lakša od Brava sa istom motorom i opremom, a samo multilink u pravilu teži dodatnih 20+ kg. Znači sve je dosta olakšano.

A npr. čak stari Tipo i 147 jesu ista platforma unatoč silnim tehničkim razlikama.



Ovdje je priča interesentna. Gdje se može uštediti. Recimo novi 2.2 JTD je oko 30 kg lakši od 2.0 JTD. Da stave vrata, prtljažnik od aluminija, krila. To ti je sve skupa još bar 50 kg. Bliži se ušteda od 100 kg.
I ovo je sve ako se ne dira konstrukcija.

Ako bi McPherson bio od aluminija dobio bi se osjećaj da je lakši auto, agilniji. Mislim da na 500X nije aluminijski.
Onda straga da odeš na jednostavni barem multilink umjesto McPhersona dobijaš na prtljažniku dosta kapacitet.

Tako da stvarno ima mjesta poboljšanjima. Inače već ta SUSW platforma u upotrebi ima 3 različita tipa stražnjeg ovjesa. Polukrutu, McPherson i bi-link. Modeli su u prvom slučaju 500L i Tipo, u drugom 500X, Renegade i Compass, a u trećem Toro.


Meni je interesantna i financijska strana i što omogućava. 500X i Renegade se proizvode u Melfiu. Dosta opreme, alata je istih ili jako sličnih u Pomiglianu gdje se radi Panda. Kaže Sergio ide Panda natrag u Poljsku. Pomigliano ostaje prazan. A jeftinije ga je prenamijeniti u SUSW nego li u Giorgio.
Barem sam ja tako sve shvatio. Plus korištenje ove platforme im ostavlja mogućnost B-segmenta, makar crossovera u B-segmentu.


Onda opet oni transkripti, na https://seekingalpha.com/article/4065765-fiat-chrysler-automobiles-nv-fcau-q1-2017-results-earnings-call-transcript?part=single, gdje kaže:
Let me deal with your Stelvio question in the U.S. Fundamentally, the launches are not different between Europe and the United States. As you said, I think there are regulatory differences in the vehicles, but obviously, the distribution network is a lot – is not as developed in the United States as it is in Europe, and I think that we need to be cognizant of the importance of brands, like, BMW in the U.S. market. And so, our target in terms of pricing and positioning is dead on BMW, which is not necessarily the case in Europe where I think that the ambit of coverage is a lot wider.

Ovo se može svakako shvatiti. Kao prate BMW. A gdje BMW ide sa X1? X1 je sada prednji pogon i nudi se u Americi. Sa tim u vidu bi ih Alfa pratila.


Inače gledao sam Quattroruote. Pa recimo 500X uopće nije loš. Niti malo čak kada se usporedi sa Audiem Q2. A taj Q2 je kao "svemoćna" MQB platforma.
Q2 2.0 TDI 150 KS sa DSG-om i AWD-om teži mjereno 1665 kg. Po tom istom magazinu 500X 2.0 MJT 140 KS sa ZF automatikom i AWD-om teži 1661 kg. Točno 4 kg razlike. Audi ima nešto bolji raspored mase. Vrijeme kruga jako, jako slično. 500X ima nešto više mjesta mjereno od papučica do stražnjeg naslona. Bolji je čak od dosta kompaktnih hatchbackova u tom pogledu.


Inače mene u cijeloj priči najviše brinu automatici. ZF 9HP za poprečne nije ni blizu kao ZF 8HP plus je za dizel ograničen na 450 Nm, a već 2.2 JTD od 210 Ks ima 470 Nm. Niti brz niti fluidan kod mijenjanja. BMW i Volvo koriste Aisinov sa 8 stupnjeva. Audi i Mercedes imaju svoje mokre DCT-ove.
U SAD.u je suhi DCT suicid radi creepa.
Valjda će nešto napraviti u tom pogledu.
 

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 41984
  • Karma: 1337
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #18 u: 02-05-2017, 19:03:36 »




« Zadnja izmjena: 18-05-2018, 19:30:37 od a.m.alfa »
 

Offline S.M.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3303
  • Karma: 92
  • Spol: Muški
    • Spalato
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #19 u: 02-05-2017, 19:10:24 »
I oni stavljaju Stelvio skečeve.  :tooth
 

Offline boris

  • Član Alfa kluba 17
  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1607
  • Karma: 145
  • Spol: Muški
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #20 u: 03-05-2017, 11:38:22 »
U SAD.u je suhi DCT suicid radi creepa.

Ne razumijem šta si tu mislio?

Offline S.M.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3303
  • Karma: 92
  • Spol: Muški
    • Spalato
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #21 u: 03-05-2017, 11:46:07 »
Ne razumijem šta si tu mislio?

Pregrijava se... Mokri teže. Oni su navikli voziti HD automatike i navikli su da klizi/puzi kod starta.

FCA je odustala od svog DCT-a u SAD-u. On je naravno suhi. Ford u Focus još gura njega, al jako puno reklamacija.
 

Offline boris

  • Član Alfa kluba 17
  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1607
  • Karma: 145
  • Spol: Muški
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #22 u: 03-05-2017, 12:23:33 »
Pregrijava se... Mokri teže. Oni su navikli voziti HD automatike i navikli su da klizi/puzi kod starta.

FCA je odustala od svog DCT-a u SAD-u. On je naravno suhi. Ford u Focus još gura njega, al jako puno reklamacija.

Ameri....

Offline S.M.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3303
  • Karma: 92
  • Spol: Muški
    • Spalato
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #23 u: 05-05-2017, 11:31:02 »
Neke stvari sam previdio. Tiču se regulativa. Trenutno je na snazi još Euro 6b no dolaze Euro 6c i Euro 6d TEMP (valjda temporary tj. privremeni) i kasnije Euro 6d. Neki su se datumi promijenili.

Kao što znamo Euro 6c dolazi u 9/2017 za nove motore. Benzinci će morati imati manju razinu PM, a dolazi i nova WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures) metoda umjesto NEDC. No dolazi već 9/2018 za sve automobile, ništa od originalno planiranog 9/2019. Ovo za neke benzince znači da će morati imati filter čestica. Uglavnom su to GDI benzinci no ni oni ne bi trebali biti baš svi zahvaćeni sa ovim. Mercedes i VW su već najavili korištenje filtera. Kod FCA je najugroženiji motor 1750 TBi. Tako da je 7/2018 vjerojatno zadnji mjesec proizvodnje Giuliette QV, sada poznate kao Giulietta Veloce.
Novom test metodom bi mogli biti ugroženi i 1.6 JTD i 2.0 JTD motori kod Giulietta. Možda će trebati SCR. Znači potpuni kraj proizvodnje za Giuliettu bi moga biti taj 7/2017. Znamo kako Talijani u 8. mjesec baš i ne rade. :D

No onda dolazi taj Euro 6d TEMP. On dolazi u 9/2018 za nove motore odnosno 9/2019 za nova vozila. Novost je RDE (Real Driving Emissions) test. Ne znam kako će se točno provoditi. Ideja je da se baš tokom testiranja na cesti zakači testna oprema na vozilo. Ta oprema može težiti i do pola tone ako sam dobro vidio.
I ako Euro 6c ne ubije Giuliettu onda će to 100% napraviti Euro 6 TEMP.

U međuvremenu će se podatci o potrošnji, znači CO2 brojke, umjesto po NEDC ciklusu iskazivati težim WLTP ciklusom. Naravno ne sumnjam da naše vlasti neće prilagoditi trošarine. Trebamo očekivati skuplje automobile u budućnosti.

Sve ovo pokazuje zašto su sada u Alfi vjerojatno požurili sa novim vozilima u C-segmentu jer u suprotnom bi imali preveliku rupu. Ne bi imali te modele u ponudi. Isto tako znamo da kompaktni crossover ima prednost nad kompaktnim hatchbackom.

Ovo će imati i reperkusije na neke druge modele FCA. Recimo Panda i 500 ostaju bez 1.3 JTD-a. I Sergio je najavio miild hybride za njih sa 48V sustavom. A i najavio je nove generacije oko 2019. za oba ta modela.
 

Offline boris

  • Član Alfa kluba 17
  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1607
  • Karma: 145
  • Spol: Muški
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #24 u: 05-05-2017, 15:16:05 »
Opet će biti sranja zahvaljujući beskorisnoj EU birokraciji koja izmišlja toplu vodu...
A sav taj dodatni razvoj motora i skuplju cijenu auta će platiti krajnji korisnici...
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: noiser

Offline Role 156

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9385
  • Karma: 200
  • Spol: Muški
  • Alfa 159 2.2JTS SS Ti Beverly tourer 300 ie
    • Požega
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #25 u: 05-05-2017, 16:00:32 »
Opet će biti sranja zahvaljujući beskorisnoj EU birokraciji koja izmišlja toplu vodu...
A sav taj dodatni razvoj motora i skuplju cijenu auta će platiti krajnji korisnici...
:good post
Varijator sekta
 

Offline S.M.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3303
  • Karma: 92
  • Spol: Muški
    • Spalato
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #26 u: 05-05-2017, 16:52:25 »
Opet će biti sranja zahvaljujući beskorisnoj EU birokraciji koja izmišlja toplu vodu...
A sav taj dodatni razvoj motora i skuplju cijenu auta će platiti krajnji korisnici...

Ali ovo je i direktna posljedica VW skandala. I sad upiru sve više u dizele, kako varaju itd. Inače ima i benzinaca takvih samo se o tome ne govori, nije im valjda u interesu. Primjer je onaj mali Ford EcoBoost.

Sve bi moglo voditi ka tome da posjedovanje automobila bude samo za odabrane. To nije dobro ni za mušterije niti za proizvođače automobila.

Mene je šokiralo da u dvi godine idu dvi eko norme. Znači u 12 miseci razlike. I naravno onda puni Euro 6d u 1/2020 odnosno 1/2021.

Isto ovo je primjer kako promjena regulative može donijeti promjene u planovima proizvođača.
« Zadnja izmjena: 05-05-2017, 16:53:01 od S.M. »
 

Offline S.M.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3303
  • Karma: 92
  • Spol: Muški
    • Spalato
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #27 u: 06-05-2017, 19:34:13 »
Kaže da se ovo razvija u 500X. Stavljam ovdje jer je sada priča kako će Alfin kompaktni crossover biti na toj platformi.

http://www.ecochamps.eu/class-b-demonstrator-fiat-500x/

« Zadnja izmjena: 06-05-2017, 22:01:40 od S.M. »
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9233
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #28 u: 07-05-2017, 13:54:48 »
Opet će biti sranja zahvaljujući beskorisnoj EU birokraciji koja izmišlja toplu vodu...
A sav taj dodatni razvoj motora i skuplju cijenu auta će platiti krajnji korisnici...

https://en.wikipedia.org/wiki/European_emission_standards

Npr. dozvoljena količina čađe kod dizela u euro 6 je 28x manja nego kod euro1. Znači sadašnjih 28 auta zagađuje kao nekada 1, a da ne pričamo koliko su zagađivali prije euro 1 norme. Sada čovjek zdravorazumski  razmišlja čemu daljnje cjepidlačenje kada treba uložiti ogromnu lovu za beznačajni pomak u ekologiji. Razlog: strah od kineske auto industrije. Oni su u ekspanziji, ali uvijek malo kaskaju, pa se periodično pooštravaju eko norme samo da Kinezi ne dođu na euro tržište.
 

Offline S.M.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3303
  • Karma: 92
  • Spol: Muški
    • Spalato
Odg: Alfa Romeo C SUV
« Odgovori #29 u: 09-05-2017, 21:44:10 »
Inače došao sam do nekih informacija. Možda se u međuvremenu nešto promijenilo. Jako brzo mijenjaju neke odluke.

Za kompaktne modele, točnije crossover/SUV, imaju čak 3 tehničke opcije. Jedna je naravno RWD Giorgio. Druge dvije su obje SUSW. Naravno jako modificirane. U kojem točno smislu ne mogu reći. Rekoše mi da se voze okolo u njima. Naravno to ne mora izaći na javnu cestu da bi se testiralo.

Turbo FireFly motori će biti predstavljeni u drugoj polovici sljedeće godine ili na samom početku 2019. Oni su bitni za kompaktne Alfe.
« Zadnja izmjena: 09-05-2017, 21:45:31 od S.M. »