09-10-2024, 06:18:08

Autor Tema: Gtv 2.0TS RIJEKA  (Posjeta: 48710 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline alfazara

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2735
  • Karma: 92
  • Spol: Muški
  • 155 1.8
    • Zadar
Odg: Gtv 2.0TS RIJEKA
« Odgovori #30 u: 14-04-2017, 02:03:54 »
Alfa  u <3
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: LemoRi

Offline jakov

  • Član Alfa Kluba 12
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6589
  • Karma: 599
  • Spol: Muški
  • 156 2.0 JTS & 75 3.0 12v & 595 Comp. & Abarth 124
    • Losinj
Odg: Gtv 2.0TS RIJEKA
« Odgovori #31 u: 14-04-2017, 08:43:31 »
ma kakav je to aupuh??
sta je tako serijala sa 3 lonca?

Offline Davor

  • Član Alfa kluba 14
  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1116
  • Karma: 101
  • Spol: Muški
  • GTV, Giulia Q2
    • Zagreb
Odg: Gtv 2.0TS RIJEKA
« Odgovori #32 u: 14-04-2017, 08:47:22 »
ma kakav je to aupuh??
sta je tako serijala sa 3 lonca?
4 lonca i katalizator... Jedan je skroz naprijed :rol:
 

Offline jakov

  • Član Alfa Kluba 12
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6589
  • Karma: 599
  • Spol: Muški
  • 156 2.0 JTS & 75 3.0 12v & 595 Comp. & Abarth 124
    • Losinj
Odg: Gtv 2.0TS RIJEKA
« Odgovori #33 u: 14-04-2017, 08:50:45 »
4 lonca i katalizator... Jedan je skroz naprijed :rol:


to kad treba promjeniti auspuh ne ides kod lastovcica nego u onaj zepter  :tooth

Offline Alfa_gtv

  • Global moderator
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 17159
  • Karma: 503
  • Spol: Muški
  • GTV V6 TB, AR GT, GIULIETTA, Z750, BEVERLY 250
    • ZG
Odg: Gtv 2.0TS RIJEKA
« Odgovori #34 u: 14-04-2017, 08:52:15 »
Skoro pa da  :Crazy

Na turbaku zato samo povuces cijev do kraja sa loncem i amen  :tooth
V6  moja AR GTV 2.0 V6 TB

"Many of the technical solutions you'll find in a Ferrari, are also often used in an Alfa Romeo"
 

Offline jakov

  • Član Alfa Kluba 12
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6589
  • Karma: 599
  • Spol: Muški
  • 156 2.0 JTS & 75 3.0 12v & 595 Comp. & Abarth 124
    • Losinj
Odg: Gtv 2.0TS RIJEKA
« Odgovori #35 u: 14-04-2017, 09:27:49 »
a cudno malo. nisam nikada cuo pricu da GTV ima manje konja sa istim motorom od recimo 156 ali kad vidim tolike lonce i zavoje, nije mi jasno kako su to izveli bez nekih vecih gubitaka.  :dontno:
ovo je pravi nasljednik 75ice  :D sve mi se vise svida  :tooth
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: LemoRi

Offline LemoRi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1034
  • Karma: 161
  • Spol: Muški
  • GTV 2.0TS TURBO Q2
    • Rijeka
Odg: Gtv 2.0TS RIJEKA
« Odgovori #36 u: 14-04-2017, 09:56:22 »
Strah me to skidati da nebi sta zeznuo.naleti do mene u ducan ako si u gradu.da popijemo kaficu
2.0 TS TURBO CONVERSION
 

Offline BraneGTV

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 321
  • Karma: 7
  • Spol: Muški
    • Zagreb-zapad
Odg: Gtv 2.0TS RIJEKA
« Odgovori #37 u: 14-04-2017, 11:17:35 »
Nemas kaj zeznuti, moze biti samo bolje. Pogledaj kod mene u galeriji kako sam na svojoj slozio, makar je moja malo pretiha.

Poslano sa mog HTC 10 koristeći Tapatalk

 

Offline LemoRi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1034
  • Karma: 161
  • Spol: Muški
  • GTV 2.0TS TURBO Q2
    • Rijeka
Odg: Gtv 2.0TS RIJEKA
« Odgovori #38 u: 14-04-2017, 23:12:50 »


2.0 TS TURBO CONVERSION
 

Offline LemoRi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1034
  • Karma: 161
  • Spol: Muški
  • GTV 2.0TS TURBO Q2
    • Rijeka
Odg: Gtv 2.0TS RIJEKA
« Odgovori #39 u: 14-04-2017, 23:14:05 »
Ma meni je ovako super.kad se sjebu staviti cu neki dobar auspuh i to je to.neda mi se kemijat
2.0 TS TURBO CONVERSION
 

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 12
  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1431
  • Karma: 82
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, Giulia Veloce Q4
    • Zaljev, Rijeka
Odg: Gtv 2.0TS RIJEKA
« Odgovori #40 u: 15-04-2017, 19:35:23 »
Ma meni je ovako super.kad se sjebu staviti cu neki dobar auspuh i to je to.neda mi se kemijat

Prije nego li sam investirao u ozbiljan auspuh vozio sam par godina s, tzv. "mid-pipe" modifikacijom. Stvar izvedeš za 200-300 kn kod nekog auspuh majstora, a sve se svodi na to da ostaviš katalizator i zadnji lonac, a između potegneš običnu cijev. U mom slučaju motor nije bio drastično glasniji do 3.500 okretaja, ali je dobio dosta nizak bas koji mi je bio fora, ali može biti i zamoran kada npr. dugo stojiš u nekoj gužvi. Iznad 4.000 okretaja bila je dosta glasnija i očigledno "propusnija". Mislim da ti odluka ovisi o tome kakav auspuh planiraš kasnije, ako ćeš ići samo na neki dobar lonac, onda ovo možeš izvesti i ovako i onako. Ako ideš na neki dual, onda razmisli želiš li ovakvo među-rješenje.
« Zadnja izmjena: 15-04-2017, 19:36:15 od Paso »
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: LemoRi

Offline LemoRi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1034
  • Karma: 161
  • Spol: Muški
  • GTV 2.0TS TURBO Q2
    • Rijeka
Odg: Gtv 2.0TS RIJEKA
« Odgovori #41 u: 15-04-2017, 20:49:26 »
Hvala na savjetu.trenutno mi se i sa original loncima cuje interesantno.cak na autocesti i malo vecoj brzini i zamorno.mislim raditi nesto slicno kao ti na svom,samo mi trenutno to jos nije neka privilegija.sad se vorim sa tim brembo čeljustima i to me već malo baca iz takta.mučno mi jesto svatko tko želi neku modifikaciju napraviti mora sve iz početka kao da je sveta krava.ti adapteri...napraviti cu 20 setova da se više nitko ne muči
2.0 TS TURBO CONVERSION
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline Alfa_gtv

  • Global moderator
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 17159
  • Karma: 503
  • Spol: Muški
  • GTV V6 TB, AR GT, GIULIETTA, Z750, BEVERLY 250
    • ZG
Odg: Gtv 2.0TS RIJEKA
« Odgovori #42 u: 16-04-2017, 00:08:16 »
Adapteri se rade po postojecim glavcinama, da kasnije plocica nalijeze u mm kompletnom povrsinom ravno, a ne stancat adaptere pa se na svakoj trecoj u koso pocnu trosit plocice i ne nalijezu cijelom povrsinom od pocetka...

Imas tu ljudi na forumu koji ti mogu tu tematiku objasnit u tancine, pa se posavjetuj malo prije o tome sto sam ti gore napisao..
« Zadnja izmjena: 16-04-2017, 00:09:44 od Alfa_gtv »
V6  moja AR GTV 2.0 V6 TB

"Many of the technical solutions you'll find in a Ferrari, are also often used in an Alfa Romeo"
 

Offline LemoRi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1034
  • Karma: 161
  • Spol: Muški
  • GTV 2.0TS TURBO Q2
    • Rijeka
Odg: Gtv 2.0TS RIJEKA
« Odgovori #43 u: 16-04-2017, 00:18:30 »
Tnx.napravio sam model jučer.u utorak cu probati kako to izgleda pa nadam se riješiti.uzeo sam sve novo i pločice i diskove pa se nadam da je to idealan način.
2.0 TS TURBO CONVERSION
 

Offline jakov

  • Član Alfa Kluba 12
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6589
  • Karma: 599
  • Spol: Muški
  • 156 2.0 JTS & 75 3.0 12v & 595 Comp. & Abarth 124
    • Losinj
Odg: Gtv 2.0TS RIJEKA
« Odgovori #44 u: 16-04-2017, 10:51:21 »
Adapteri se rade po postojecim glavcinama, da kasnije plocica nalijeze u mm kompletnom povrsinom ravno, a ne stancat adaptere pa se na svakoj trecoj u koso pocnu trosit plocice i ne nalijezu cijelom povrsinom od pocetka...

Imas tu ljudi na forumu koji ti mogu tu tematiku objasnit u tancine, pa se posavjetuj malo prije o tome sto sam ti gore napisao..


Ma sorry ali ovo nije tocno. Ako je sve dobro napravljeno adapter je primjenjiv za taj rukavac i ta klijesta na bilo kojem autu. Pa koliko ima kupiti gotovih kitova ili tvornickih rjesenja sa adapterom. To se samo stanca.
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: LemoRi

Offline LemoRi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1034
  • Karma: 161
  • Spol: Muški
  • GTV 2.0TS TURBO Q2
    • Rijeka
Odg: Gtv 2.0TS RIJEKA
« Odgovori #45 u: 16-04-2017, 10:54:37 »
Neda mi se natezati,ali to je tako.ako stavljas sve novo i dobro centriras nema problema.po tome bi znacilo da na originale nemos staviti rabljene diskove i pločice...
2.0 TS TURBO CONVERSION
 

Offline LemoRi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1034
  • Karma: 161
  • Spol: Muški
  • GTV 2.0TS TURBO Q2
    • Rijeka
Odg: Gtv 2.0TS RIJEKA
« Odgovori #46 u: 16-04-2017, 10:56:26 »


2.0 TS TURBO CONVERSION
 

Offline Davor

  • Član Alfa kluba 14
  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1116
  • Karma: 101
  • Spol: Muški
  • GTV, Giulia Q2
    • Zagreb
Odg: Gtv 2.0TS RIJEKA
« Odgovori #47 u: 16-04-2017, 11:31:45 »
Neda mi se natezati,ali to je tako.ako stavljas sve novo i dobro centriras nema problema.po tome bi znacilo da na originale nemos staviti rabljene diskove i pločice...
Ma problem je što kod ove modifikacije adapter ide sa vanjske strane prihvata rukavca, a orginalne čeljusti sa unutarnje... Najbitnije je dobro očistiti taj dio gdje nasjeda adapter. E sad, po meni je najsigurnije skinuti dolje i napraviti na stolu. Ipak su to kočnice i ne bi se s tim zezao. Trebao bi izmjeriti debljinu tih ušica na 20 rukavaca da budem siguran da su svi isti. Ustvari, svi su oni isti sa unutarnje strane gdje nasjeda originalna čeljusti. Ali vanjska strana je upitna... Ako želiš pošalji mi broj na pp pa ti objasnim preko telefona :da:
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: LemoRi

Offline Davor

  • Član Alfa kluba 14
  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1116
  • Karma: 101
  • Spol: Muški
  • GTV, Giulia Q2
    • Zagreb
Odg: Gtv 2.0TS RIJEKA
« Odgovori #48 u: 16-04-2017, 11:32:52 »
E da, lijepa gtv :love: :)
Sretno :ok:
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: LemoRi

Offline LemoRi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1034
  • Karma: 161
  • Spol: Muški
  • GTV 2.0TS TURBO Q2
    • Rijeka
Odg: Gtv 2.0TS RIJEKA
« Odgovori #49 u: 16-04-2017, 11:35:51 »
Ma problem je što kod ove modifikacije adapter ide sa vanjske strane prihvata rukavca, a orginalne čeljusti sa unutarnje... Najbitnije je dobro očistiti taj dio gdje nasjeda adapter. E sad, po meni je najsigurnije skinuti dolje i napraviti na stolu. Ipak su to kočnice i ne bi se s tim zezao. Trebao bi izmjeriti debljinu tih ušica na 20 rukavaca da budem siguran da su svi isti. Ustvari, svi su oni isti sa unutarnje strane gdje nasjeda originalna čeljusti. Ali vanjska strana je upitna... Ako želiš pošalji mi broj na pp pa ti objasnim preko telefona :da:
hvala puno,i ja tako mislim.napravili smo model po tvom nacrtu i u utorak cu probati montirati.prijetelj je expert za cnc i te stvari pa ce mi on razmjeriti i modificirati po potrebi.smatram da ako na sve cisto uredno i novo napravis adapter nebi trebalo biti problema na nijednom tsu
2.0 TS TURBO CONVERSION
 

Offline Alfa_gtv

  • Global moderator
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 17159
  • Karma: 503
  • Spol: Muški
  • GTV V6 TB, AR GT, GIULIETTA, Z750, BEVERLY 250
    • ZG
Odg: Gtv 2.0TS RIJEKA
« Odgovori #50 u: 16-04-2017, 11:40:43 »

Ma sorry ali ovo nije tocno. Ako je sve dobro napravljeno adapter je primjenjiv za taj rukavac i ta klijesta na bilo kojem autu. Pa koliko ima kupiti gotovih kitova ili tvornickih rjesenja sa adapterom. To se samo stanca.

Ma problem je što kod ove modifikacije adapter ide sa vanjske strane prihvata rukavca, a orginalne čeljusti sa unutarnje... Najbitnije je dobro očistiti taj dio gdje nasjeda adapter. E sad, po meni je najsigurnije skinuti dolje i napraviti na stolu. Ipak su to kočnice i ne bi se s tim zezao. Trebao bi izmjeriti debljinu tih ušica na 20 rukavaca da budem siguran da su svi isti. Ustvari, svi su oni isti sa unutarnje strane gdje nasjeda originalna čeljusti. Ali vanjska strana je upitna... Ako želiš pošalji mi broj na pp pa ti objasnim preko telefona :da:

Eto Davoru je to profesija :ok: a moze ti i Marial objasniti zasto se to radi sve na stolu u mm..

Nije drama al nije ni fora kad skines plocice pa skuzis da su se trosile cijelo vrijeme u koso, i prvih nekoliko tjedana/mjeseci ne nalijegale cijelom povrsinom

Stancaju se kitovi, rade se i replike felga pa ne znaci da su sve dobre..
« Zadnja izmjena: 16-04-2017, 11:42:37 od Alfa_gtv »
V6  moja AR GTV 2.0 V6 TB

"Many of the technical solutions you'll find in a Ferrari, are also often used in an Alfa Romeo"
 

Offline LemoRi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1034
  • Karma: 161
  • Spol: Muški
  • GTV 2.0TS TURBO Q2
    • Rijeka
Odg: Gtv 2.0TS RIJEKA
« Odgovori #51 u: 16-04-2017, 11:45:01 »
Javim drugi tjedan situaciju.uvjeren sad da nece biti problema,a ako bude sve lijepo objasnim.hehehehhe
Btw original kočnice na tsu koče super,ovo mi je vise zbog nekog dojma.kao sto moj frend kaze u ta kljesta da stavis drvene pločice kocio bi kao lud.hehehehe
2.0 TS TURBO CONVERSION
 

Offline LemoRi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1034
  • Karma: 161
  • Spol: Muški
  • GTV 2.0TS TURBO Q2
    • Rijeka
Odg: Gtv 2.0TS RIJEKA
« Odgovori #52 u: 16-04-2017, 19:07:22 »


Dali je netko od ekipe rjesavao problem ovih guma na stoku vrata?svi savjeti dobrodošli :Hm
2.0 TS TURBO CONVERSION
 

Offline Big D

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3388
  • Karma: 102
  • Spol: Muški
  • GTV 2.0 TS Grigio Chiaro
    • Čakovec
Odg: Gtv 2.0TS RIJEKA
« Odgovori #53 u: 16-04-2017, 19:34:14 »
Na kakav problem misliš? Nemaš te gume, ili je nešto drugo u pitanju?
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: LemoRi

Offline LemoRi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1034
  • Karma: 161
  • Spol: Muški
  • GTV 2.0TS TURBO Q2
    • Rijeka
Odg: Gtv 2.0TS RIJEKA
« Odgovori #54 u: 16-04-2017, 19:42:24 »
Na kakav problem misliš? Nemaš te gume, ili je nešto drugo u pitanju?
Ma imam gumu nego ova plastična vodulica mi popucana.
2.0 TS TURBO CONVERSION
 

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 12
  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1431
  • Karma: 82
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, Giulia Veloce Q4
    • Zaljev, Rijeka
Odg: Gtv 2.0TS RIJEKA
« Odgovori #55 u: 16-04-2017, 21:53:35 »
Dali je netko od ekipe rjesavao problem ovih guma na stoku vrata?svi savjeti dobrodošli :Hm

Da, kupio sam svojevremeno obje nove. Cijena paprena, 55 eura komad.
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: LemoRi

Offline LemoRi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1034
  • Karma: 161
  • Spol: Muški
  • GTV 2.0TS TURBO Q2
    • Rijeka
Odg: Gtv 2.0TS RIJEKA
« Odgovori #56 u: 16-04-2017, 22:19:59 »
Da, kupio sam stvojevremeno obje nove. Cijena paprena, 55 eura komad.
Hahahah vidio sam.pa to jeja strasno.ali ocito nema alternative.opcenito je svo namjensko za taj auto papreno.ja ga vozim svakodnevno vec godinu dana(kupljen od osobe koja je voljela taj auto)dosta je to odrzavano.ali eto napravio sam 13000km.tako da puno toga sto se vjerojatno nebi pokazalo tako brzo na vikend autu ja sam vec rijesio.ove finese su mi gore od mehanike i konkretnog troška npr.kvacila.hahahaha
2.0 TS TURBO CONVERSION
 

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 12
  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1431
  • Karma: 82
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, Giulia Veloce Q4
    • Zaljev, Rijeka
Odg: Gtv 2.0TS RIJEKA
« Odgovori #57 u: 16-04-2017, 22:33:16 »
Upravo tako, klasično mehaničko održavanje nije veći problem, ali specifični detalji jesu. Ne pitaj koliko košta originalna zamjenska antena, a koriste taj dio samo GTV i Lancia Kappa Coupe(!).

Ima tu još bisera, npr. Idle Throttle Actuator na V6 koji je Bosch dio, a ide na samo tri auta: GTV V6, Saab Aero i Ferrari 348 TB! Naravno, cijena originala je bolesna. Na kraju smo našli zamjenski za pola cijene, da bi na kraju ispalo da je u rebrandiranoj kutiji bio originalan Bosch dio. :)

Što se tiče onih brtvi, moguće je da ih možeš pronaći čitave na otpadu.
« Zadnja izmjena: 16-04-2017, 22:34:06 od Paso »
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: LemoRi

Offline LemoRi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1034
  • Karma: 161
  • Spol: Muški
  • GTV 2.0TS TURBO Q2
    • Rijeka
Odg: Gtv 2.0TS RIJEKA
« Odgovori #58 u: 16-04-2017, 22:39:00 »
Istina.sto se tice zamjenskih dijelova za ta vozila(poznato mi je jer radim sa autodijelovima)u zadnje vrijeme dolaze originali jer su valjda te zalihe NEKIH dijelova pozamasne i, neidu baš.Tako da sam se dosta usrecio sa nekim komadima kad sam uzimao.
Ali opet ako krenemo sa amortizerima npr.to je bila nemoguća misija.nakraju sam se odlučio za set noviteca i, riješio problem na duze vrijeme,bar se nadam.
2.0 TS TURBO CONVERSION
 

Offline Davor

  • Član Alfa kluba 14
  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1116
  • Karma: 101
  • Spol: Muški
  • GTV, Giulia Q2
    • Zagreb
Odg: Gtv 2.0TS RIJEKA
« Odgovori #59 u: 17-04-2017, 09:27:25 »
Da, kupio sam svojevremeno obje nove. Cijena paprena, 55 eura komad.
Englezi takve stvari uvijek imaju puno povoljnije nego mi. Nema logike, ali je tako :roll:

http://www.alfaworkshop.co.uk/parts/GTV_Door_Seals.shtml
 
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso, LemoRi