To sam ja napravio radi dihtunga usisne da vidim dali mi vuče ulje na rupicama kod selenoida još malo se vozim pa javim jer vjerovatno ima ulja dosta u usisnoj i auspuhu kad je trošio litru na cca 200 km.Pa da ne skidam usisnu i dihtung a ako se ne popravi skroz naravno da glava ide dolje i karike,leteći i već šta treba....
Da ti skratim muke. Usisna i ispusna nemaju nikakve veze sa potrosnjom. Takoder ni aktutor varijatora.
Navest cu ti razloge zbog kojih motor moze trosit toliku kolicinu ulja.
Ako je zakuhao motor al si na vrijeme ugasio. U najgorem uskoro ce trbati glavu srediti al nebi smio trosit neku vecu koliciinu ulja jer se na vrijeme reagiralo i to nije slucaj kod tebe.
Ako si se vozio bez vode il bez ulja vise od 200km ceka te polugeneralka.
AKo uljna pumpa ne valja il sito zastopano il se vozilo bez ulja ista stvar otisla je glava u pitanju su i uljne i kompresione karike.
Ako si se vozio na 5000 rpm cijelo vrijeme u 5 toj na autocesti duze od sat vremena a motor je vec na pola istrosen takoder je glava dala svoje i takoder su u pitanju karike.
Mjerenje kompresije nije potrebno u tvom slucaju jer je motor kaput zbog tolike potrosnje i jbg skupljaj pare za uredenje glave.
Ako ces samo sklepat da auto ode u prodaju treba uredit barem glavu motora i to je negdje cirka 2000kn.
Ako ces za sebe sredit pa napravit polugeneralku pripremi najmanje 2000 tisuce samo za ruke i naravno ako nades nekog na crno da bi ti to sklepao.
Dakle ruke 2000
Uredenje glave oko 750kn ak netreba ventile kupovat samo pobrusit
Karike su oko 700kn leteci oko 300 do 400 jbg ne znam kak se cijene vise krecu.
Komplet za veliki servis svo remenje spaneri itd
Semerinzi pa dihtunzi glave motora i poklopca ventila.
Sve zajedno da se napravi da je dobro oko 5000kn koju stoticu vise il manje.
