25-08-2019, 16:55:08

Autor Tema: GTV Q2  (Posjeta: 14325 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline abatenoj

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3074
  • Karma: 97
  • Spol: Muški
  • 156 light busso
    • Old Castle
Odg: GTV Q2
« Odgovori #240 u: 27-01-2019, 09:03:29 »
Bezobrazno je dobra ova alfica  :love:
Btw. I ja na svojoj iman N8000 i nisan bas zadovoljan, pre bucne su i ne daju mi osjecaj sigurnosti
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 7
  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 951
  • Karma: 62
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, 159 1.9 TI
    • Zaljev, Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #241 u: 27-01-2019, 16:59:12 »
Bezobrazno je dobra ova alfica  :love:
Btw. I ja na svojoj iman N8000 i nisan bas zadovoljan, pre bucne su i ne daju mi osjecaj sigurnosti

Bučne? Hm, zanimljivo, možda si mrvu razmažen? ;)

Meni se čine jednako glasne kao npr. Toyo T1-R, a daleeeeko tiše od Yokohame (jedne od glasnijih koje sam imao). Što se tiče osjećaja sigurnosti, opet, meni su iste kao sve Toyo koje sam imao, a koje su kao na glasu kao solidne po tom pitanju (osim što ne traju ništa).
« Zadnja izmjena: 27-01-2019, 17:00:48 od Paso »
 

Offline Cobra

  • Član Alfa Kluba 1
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1558
  • Karma: 88
  • Spol: Muški
  • AR 156 2.5v6 Giugiaro
    • Zagreb centar
Odg: GTV Q2
« Odgovori #242 u: 27-01-2019, 17:04:43 »
Glasnoca gume i Busso pod haubom...?...

Ne moze u istu recenicu......


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline R

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 346
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: GTV Q2
« Odgovori #243 u: 27-01-2019, 20:16:03 »
 :love: stanje auta kakvom treba težiti  :ok:

Par primijećenih stvari  :hap:   ...Shaqal ispuh?

Naprijed Koni štelajući (žuti?) - ulje, a iza Bilstein B8 - plin?

Otvoriti iza špur, a ne sviđa ti se bježanje guzice? ...po meni ga treba zatvoriti, možda 1-1.5mm po kotaču, znači plus, a naprijed otvoriti 0,5-1mm po kotaču (minus), no najbolje prvo po uputama proizvođača (mogle bi biti tu negdje po vrijednostima), pa od tuda krenuti.
Mr. Wolf
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 7
  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 951
  • Karma: 62
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, 159 1.9 TI
    • Zaljev, Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #244 u: 27-01-2019, 22:45:38 »
:love: stanje auta kakvom treba težiti  :ok:

Par primijećenih stvari  :hap:   ...Shaqal ispuh?
Naprijed Koni štelajući (žuti?) - ulje, a iza Bilstein B8 - plin?

Otvoriti iza špur, a ne sviđa ti se bježanje guzice? ...po meni ga treba zatvoriti, možda 1-1.5mm po kotaču, znači plus, a naprijed otvoriti 0,5-1mm po kotaču (minus), no najbolje prvo po uputama proizvođača (mogle bi biti tu negdje po vrijednostima), pa od tuda krenuti.

Da, sve si dobro primjetio. :) Iza na kraju nismo otvorili špur, trebalo bi, gotovo je na nuli. Zapekli su mi vijci gore, a nismo bili uporni jer nije bilo vremena, a nezgodno je i nepristupačno. Moram vidjeti kako to srediti, pa pokušati podesiti.
 

Offline abatenoj

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3074
  • Karma: 97
  • Spol: Muški
  • 156 light busso
    • Old Castle
Odg: GTV Q2
« Odgovori #245 u: 28-01-2019, 00:38:14 »
Glasnoca gume i Busso pod haubom...?...

Ne moze u istu recenicu......


Sent from my iPhone using Tapatalk
Busso sa serijala ispuhom  :crazy:
Gume ga nadglasavaju, mozda se malo buka smanji kad se dobro zagriju, ali su u odnosu na Hankook nenormalno bucne
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline R

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 346
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: GTV Q2
« Odgovori #246 u: 28-01-2019, 15:28:12 »
Da, sve si dobro primjetio. :) Iza na kraju nismo otvorili špur, trebalo bi, gotovo je na nuli. Zapekli su mi vijci gore, a nismo bili uporni jer nije bilo vremena, a nezgodno je i nepristupačno. Moram vidjeti kako to srediti, pa pokušati podesiti.

 :) čekaj da zatopli malo pa rješavaj.
Kao što sam napisao, ja bih prvo zatvorio špur iza, pa vidio ponašanje, a vjerojatno i naprijed stavio B8, jer mi ovako na papiru to djeluje kao neprirodna komba; plinski am su dosta stabilniji u radu (vanjska temp) u odnosu na uljne; možda postoji neki razlog takve kombinacije  :?
Mr. Wolf
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 7
  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 951
  • Karma: 62
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, 159 1.9 TI
    • Zaljev, Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #247 u: 28-01-2019, 22:35:36 »
:) čekaj da zatopli malo pa rješavaj.
Kao što sam napisao, ja bih prvo zatvorio špur iza, pa vidio ponašanje, a vjerojatno i naprijed stavio B8, jer mi ovako na papiru to djeluje kao neprirodna komba; plinski am su dosta stabilniji u radu (vanjska temp) u odnosu na uljne; možda postoji neki razlog takve kombinacije  :?

Želio sam da prednje mogu podešavati jer za vožnju po gradu bude pretvrdo. Isto tako, prednje sam stavio godinama nakon zadnjih jer su orginalni bili zapravo vrlo solidno rješenje uz BE3 iza... i tada više nije bilo moguće nabaviti nove prednje Bilsteine, tako da je bilo ili Koni ili Novitec. Ma dobro, ja sam isto razmažen, auto se jako lijepo vozi, ovo je problem kod pretjerivanja.
 

Offline cava

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+8)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 990
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: GTV Q2
« Odgovori #248 u: 29-01-2019, 09:30:49 »
Kolega, ja vec neko vrijeme razmisljam o istoj kombinaciji, doduse kod mene na 156 V6.
Iza imam jacu balansicu i povezivač muldi, bocu plina pa joj odgovara tvrdo i tu bi stavija Bilstein B8 na Eibach opruge, a naprijed bi isa na Koni Yellow Adjust zbog voznje po gradu itd.
Zanima me jel jako primjetna razlika izmedju skroz mekanog i skroz tvrdog?
Behind the red line
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline IgoRR

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2945
  • Karma: 47
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: GTV Q2
« Odgovori #249 u: 29-01-2019, 09:55:25 »
Kolega, ja vec neko vrijeme razmisljam o istoj kombinaciji, doduse kod mene na 156 V6.
Iza imam jacu balansicu i povezivač muldi, bocu plina pa joj odgovara tvrdo i tu bi stavija Bilstein B8 na Eibach opruge, a naprijed bi isa na Koni Yellow Adjust zbog voznje po gradu itd.
Zanima me jel jako primjetna razlika izmedju skroz mekanog i skroz tvrdog?

Na svu sreću znam tko ima nove nekorištene B8ice  :hap:  :drive:
 

Offline cava

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+8)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 990
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: GTV Q2
« Odgovori #250 u: 29-01-2019, 10:17:41 »
gledao ih,  gledaju oni mene, ne dam se još.. probat cu sa ovim group buyom rješit prednje uloške mojih gewindi, ako ne onda cemo dalje rješavat  :)
Behind the red line
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: IgoRR

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 7
  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 951
  • Karma: 62
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, 159 1.9 TI
    • Zaljev, Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #251 u: 29-01-2019, 20:20:20 »
Zanima me jel jako primjetna razlika izmedju skroz mekanog i skroz tvrdog?

Da, razlika je drastična. Na skroz tvrdom je kao kamen, nevozljivo osim za pistu. Na skroz mekanom je ok za grad i većinu normalne upotrebe po prometnicama. Za malo angažiraniju vožnju može se malo stvrdnuti, ali isto ne previše.
 

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 7
  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 951
  • Karma: 62
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, 159 1.9 TI
    • Zaljev, Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #252 u: 20-04-2019, 18:17:02 »
Nakon 21 godinu donji centralni nosač motora bio je u lošem stanju. Prednji desni sam bio nedavno skidao kod velikog servisa i on je još bio ok, a gornji sam već mijenjao, tako da je ovaj jedini bio kritičan. Problem je što originalni više nije nabavljiv za GTV 3.0 / 3.2 Busso i onda smo okušali sreću s nosačem za 147 GTA.

Ispalo je da su nosači 90% jednaki, razlika je samo u dva zuba (čini se da su tu tek za lakše centriranje) koja imaju odstupanje od 2-3 mm. Ako se oni pobruse, sve lijepo legne. Kako bi se skinuo nosač, potrebno je skinuti lijevi dio grane. Mi smo imali sreće da vijci nisu zapekli, pa je sve prošlo dosta rutinski.

Išao sam na testnu vožnju i vozio malo angažiranije, ništa se ne čuje, mjenjač lijepo šalta, sve se za sada čini u redu. Eto, sada imate informaciju koji dio odgovara ako ne možete nabaviti original.


« Zadnja izmjena: 20-04-2019, 18:24:05 od Paso »
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Dena95