Mislim da je vrijeme da otvorim temu za moj vi¹egodi¹nji projekt, GTV 3.0 V6 24V, napunila je 20 godina, ja sam drugi vlasnik i kod mene je 15 godina, gara¾irana je i vrlo malo vo¾ena jer je uvijek bila "weekend drive", nedavno je tek pro¹la 110.000 km.
Nisam prije na Alfistima imao temu jer nisam imao ¾ivaca ponovo sve pisati nakon ¹to smo godinama imali odlièan, sada uga¹en, meðunarodni forum
www.gtvv6.com, a onda kasnije je do¹la
www.squadra916.com s modulom za virtualnu gara¾u, pa sam tamo satima unosio sve modifikacije i dorade. Ionako stari Alfa vukovi sve znaju o autu, pa ovo vi¹e pi¹em za mlaðu 916 ekipu koje u zadnje vrijeme vidim sve vi¹e. Oèigledno je tek sada GTV postala dovoljno pristupaèna da se mo¾e kupiti kao drugi auto jer svakako nije ba¹ lak izbor za glavni auto. No, zato zna nagraditi one koji su dovoljno ludi da je kupe!

Trudim se da auto ostane originalan i dosljedan Alfa Romeo GTV ideji, ali nisam èistunac do kraja, znaèi pristajem na modifikacije koje nisu serijske, ali za koje mislim da bi ih i sama Alfa napravila da se Gran Turismo Veloce danas proizvodi.
Motor nisam modificirao, on je netaknut, èak koristim standardan filter za zrak. Snage ima toliko da nikada nisam osjetio potrebu da tu ne¹to diram.
Od znaèajnijih unapreðenja vrijedi spomenuti:
- Eibach ProKit (uvezena je takva i pro¹la homologaciju)
- prednji Koni Sport podesivi amortizeri
- stra¾nji Bilstein BE3-2605 amortizeri
- SPR dvokomponentni diskovi
- Quaife ATB diferencijal (Q2 pandan)
- Powerflexan zadnji ovjes
- Novitec strut-bar
- Shacal dvostruki 6-2 ispuh
- modificirana originalna sjedala
Kotaèe je pro¹la razne, sve iskljuèivo OZ: Superturismo, Crono Evolution i sada Superleggera.
Za¹to uvijek OZ? Alfine felge su uvijek najljep¹e, nemaju pravu konkurenciju kada je dizajn u pitanju, ali kod mene je glavni razlog te¾ina; OZ su uvijek najlak¹e u konkurenciji, a kvalitetne su, izdr¾ljive i dobrog dizajna koji ipak nije "¹aka u oko" na Alfi. Npr. Crono Evo je u 8x18" èak 2 kg(!) lak¹i od alfinih telefonki 17". To je ogromna razlika.
©to se tièe guma, prvo sam bio na Toyo Proxes T1-S, odliène su, ali prebrzo se tro¹e, onda sam bio na Yamaha Parada S2, zaista vrhunske, ali preskupe, ne vrijede novca, pred kraj ¾ivota otvrdnu i postanu vrlo glasne, sada sam na Toyo Proxes T1 Sport, opet odlièna guma, ali tro¹i se suludo. Trajanje 5.000 km i mogu u smeæe. Probao bih ne¹to barem malo trajnije nakon ovih.
©to se tièe vizualnog, kupac sam originalnog Cup kita (u Autocommercu, bilo je papreno), mada se tu radi i o aerodinamici, pa tako Alfa navodi da je max brzina s Cup kitom 6 km/h veæa, tj. 248 km/h. Osobno sam je vozio do 240, nisam isprobavao je li to istina.
Od ¹minke tu su:
- Zender bijeli ¾migavci
- Zender ruèna konènica
- Zender kromirani instrumenti
- Zender aluminijske pedale
- Momo Race ruèica mjenjaèa
- Novitec pinovi za vrata
- tepisi s laserskom gravurom
- LED-ice gdjegod je imalo smisla
Kao i na svakoj Busso Alfi, glazbeni dio je sporedan, ali nije lo¹. Iza su Alpine SPR-172B zvuènici koji nose prièu, u vratima su Lanzar VX572 elipse. Nakon originalnog Clarion sustava s CD changerom stavio sam JVC KD-LH3101 headunit, a kasnije ga zamijenio s modernijim JVC KD-X50BT i na kraju se smirio na LG LCF820BO. Dovoljno je dobro da za sada ne razmi¹ljam dogradnji. Mo¾da bih dodao aktivni subwoofer u prostor iznad pumpe goriva, to je dosta popularna dogradnja kod 916.
Malo stvari je ostalo za napraviti, razmi¹ljam o short-shifteru, modifikaciji volana, karbonskom pokrovu u motoru, mo¾da kakav laki akumulator kada cijene jo¹ malo padnu...
Posebno me veseli ¹to je zavr¹ila i u knjizi Roberta Fosketta "Alfa Romeo 916 GTV & Spider - The Complete Story"!
©to se tièe iskustava i savjeta, mo¾ete me sve pitati, u toliko godina èovjek dosta dobro upozna auto!











