21-10-2019, 22:38:38

Autor Tema: GTV Q2  (Posjeta: 14977 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline alfazara

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2717
  • Karma: 88
  • Spol: Muški
    • Zadar
Odg: GTV Q2
« Odgovori #40 u: 01-04-2017, 11:33:52 »
Hebena svaka cast :clap: :love:
Alfa  u <3
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 7
  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 974
  • Karma: 62
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, 159 1.9 TI
    • Zaljev, Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #41 u: 01-04-2017, 12:18:38 »
Imam pozamašnu arhivu fotki, pa ću svako toliko izvući neke koje su mi drage...





Ova je dobro ispala, nakon pranja, po noći, iza trgovačkog centra... :)



 

Online FAN

  • Moderator
  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13527
  • Karma: 767
  • Spol: Muški
  • GT
    • Zagreb
Odg: GTV Q2
« Odgovori #42 u: 01-04-2017, 12:45:05 »
Ne nabijaj nam komplekse :)
:cigara: :cigara:
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline Antonio

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3375
  • Karma: 128
  • Spol: Muški
  • 159 2.4 JTDm TI
    • Crikvenica
Odg: GTV Q2
« Odgovori #43 u: 01-04-2017, 13:06:15 »
Auto je brutala, jedino mislim da bi bolje izgledao na 18 felgama, ove su mi malo prevelike
 

Offline sfreak

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2092
  • Karma: 54
  • Spol: Muški
    • Jadranovo
Odg: GTV Q2
« Odgovori #44 u: 01-04-2017, 13:23:30 »
nekad davno sam svaki dan slinio nad njom na potoku, predobro izgleda
Who the fuck I'm kidding though, I'm getting high, sitting low... Sliding by in that big body, curtains all in my window... :cool:
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline BraneGTV

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 316
  • Karma: 7
  • Spol: Muški
    • Zagreb-zapad
Odg: GTV Q2
« Odgovori #45 u: 01-04-2017, 21:51:09 »
Oduvijek mi je bila vrhunska, svima nam moze posluziti za primjer

Poslano sa mog HTC 10 koristeći Tapatalk

 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline -164-

  • Član Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9396
  • Karma: 191
  • Spol: Muški
  • Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: GTV Q2
« Odgovori #46 u: 01-04-2017, 21:54:21 »
Sjedala sam obradio, evo nešto o ispuhu...

Da ne bude zabune, vjerojatno ne bih išao na ovakav ispuh da je to auto za svaki dan. Zaista je glasna i mora se po gradu voziti nježno, a za duge puteve je baš naporno ako se ide jednoličnom autocestom. No, s druge strane, Busso zaslužuje ovako nešto i neka se čuje! Vožnje raznim zavojitim B-cestama su pravi užitak i vozača veseli svaki pritisak pedale! Ma znate vi već to, to je onaj alfistički osmijeh kada na dobroj cesti "uđeš u flow"... :)

Auspuh je rađen custom po mojoj skici u maloj, ali znalačkoj radionici "Shacal" u Zagrebu. Davno je to bilo, ne znam je li još rade, dugo nisam čuo za neki njihov rad, ali poznati su bili po tome da konstruiraju auspuhe isključivo za motocikle, radili su svega desetak automobila i to sve neka čudesa, GTV-jka je bila još najobičnija u tom društvu. Odabrao sam njih zbog kvalitetnog materijala, odlične preporuke i strpljenja da izvedu ono što želim. Nećete vjerovati, ali auspuh se montirao na auto punih 10 sati s pauzom za marendu!

Želio sam freeflow sustav, a kako iz Bussa svaka glava vodi svoje tri linije u jednu, to bi značilo potpuno odvojen sustav - tri cilindra lijevo, tri desno. Iako se to čini kao "put s najmanje prepreka" stvari nisu baš tako jednostavne, a to dobro znaju iskusni konstruktori ispuha. Dobio sam savjet da izvedemo jednu zajedničku komoru na početku za izjednačavanje povratnog tlaka u slučaju raznih odstupanja. To je konstruirano tako da bušene cijevi kroz nju pravilno prolaze i protok je ostao optimalan.

Jesam li vidio neki značajan dobitak snage? Iskreno, nisam, osjeti se da "lakše diše", ali više snage možda ima tek na vrlo visokim okretajima. Teško je reći kolika je razlika bez valjaka. No, meni to i nije bio motiv za ovakav ispuh, želio sam prije svega slušati Busso orkestar, a taj zadatak je ispunjen s najboljom ocjenom! :)

Uz duga putovanja autocestom, loša strana ovog ispuha je što imate refleks da stisnete u svakom podvožnjaku ili tunelu! ;)

(Image removed from quote.)
Shacal je brutalna manufaktura
Frend je prije 8 godina isao kod njih sa M5 E39 da mu sloze free flow exaust i to su napravili je bila brutala
Auto je palio alarme u javnim garazama..bas grohotni zvuk😂😂😀😀

A moram ti priznati da su i sjedala odradjena perfetto!!
Kao da ih je tvornica radila😀😀😬
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline Darjan

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 652
  • Karma: 31
  • Spol: Muški
    • Tučepi
Odg: GTV Q2
« Odgovori #47 u: 01-04-2017, 22:45:00 »
Imam pozamašnu arhivu fotki, pa ću svako toliko izvući neke koje su mi drage...

(Image removed from quote.)

Ima li 'ko jači? Prekrasnog li auta... :ok:
 

Offline clio

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2600
  • Karma: 110
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Giulietta
    • Lovran
Odg: GTV Q2
« Odgovori #48 u: 01-04-2017, 22:54:46 »
Kakav auto  :o000: :o000: :o000: Jesam ja tebi bio prodao 18 oz superturismo u garaži u 22 navecer u Opatiji??  :lol :lol

Auto ti je san,kad god sam ju vidio na susretu sam rekao ovo je sve ono što svaki Alfista vjerujem oće imati doma. VRH

 :love: :love: :ok:
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline LemoRi

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 957
  • Karma: 149
  • Spol: Muški
  • GTV 2.0TS TURBO Q2
    • Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #49 u: 01-04-2017, 23:51:26 »
Svaka čast!!!!
2.0 TS TURBO CONVERSION
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 7
  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 974
  • Karma: 62
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, 159 1.9 TI
    • Zaljev, Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #50 u: 02-04-2017, 02:57:23 »
Auto je brutala, jedino mislim da bi bolje izgledao na 18 felgama, ove su mi malo prevelike

S dobrim razlogom su 19", naime s 18" od kliješta do felge je bilo doslovno 0.9 mm i bilo me strah, dovoljno je da frkne i mali kamenčić između i uzrokuje nevolje, vjerujem da stvar na kotaču mora više "disati". Inače, uživo izgledaju taman (ili sam se ja navikao), a na ovoj zadnjoj fotografiji se baš vidi koliku distorziju napravi i sam objektiv aparata kada se fotografira ovako s poda.

Evo, našao sam staru fotku s 18", pogledaj, prednja kliješta su bila doslovno na felgi, to ne može biti dobro...

« Zadnja izmjena: 02-04-2017, 03:09:57 od Paso »
 

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 7
  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 974
  • Karma: 62
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, 159 1.9 TI
    • Zaljev, Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #51 u: 02-04-2017, 03:03:51 »
Jesam ja tebi bio prodao 18 oz superturismo u garaži u 22 navecer u Opatiji??  :lol :lol

Jesi, jesi, za tadašnju bijelu 156 JTD, završila je u Vinkovcima kod jednog branitelja. Vidim ti na avataru novu Alfu, nije onaj super-ušminkani Sportwagon u điru? :)
 

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 7
  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 974
  • Karma: 62
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, 159 1.9 TI
    • Zaljev, Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #52 u: 02-04-2017, 03:31:37 »
GTV ne bi pojavom bio pola toga što jest da nema tu ludu ogromnu haubu zajedno s blatobranima. Malo je automobila (pogotovo u toj klasi) koji su tako konstruirani. Navodno su imali (u tadašnje vrijeme) dosta problema dok su je napravili dovoljno kvalitetno, a da nije preteška. Postoje zamjenske olakšane haube za utrke, ali ono što sam ja vidio bilo previše mekano, uvija se i nepravilno naliježe. Zato nisam nikada razmišljao o tako nečemu, mada moram priznati da uvijek gledam na razne modifikacije koje smanjuju težinu. Prvak u skidanju težine na GTV je Švicarac Dani Röllin koji je svoju "skinuo" na oko 1.200 kg.

 

Offline jakov

  • Član Alfa Kluba 8
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6043
  • Karma: 582
  • Spol: Muški
  • 156 JTS TI SS & 75 12v
    • Losinj
Odg: GTV Q2
« Odgovori #53 u: 02-04-2017, 09:28:15 »
GTV-jka je top, sigurno jedna od top Alfi u drzavi po odrzavanju i generalnom stanju  :clap: :clap:


ovo za plasticnu haubu se slazem, iz istog razloga sam i ja odustao od toga makar sam vec kupio plasticnu haubu. jednosavno nije moguce to dobiti da izgleda ni priblizno kao orginal
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline clio

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2600
  • Karma: 110
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Giulietta
    • Lovran
Odg: GTV Q2
« Odgovori #54 u: 02-04-2017, 10:49:17 »
Jesi, jesi, za tadašnju bijelu 156 JTD, završila je u Vinkovcima kod jednog branitelja. Vidim ti na avataru novu Alfu, nije onaj super-ušminkani Sportwagon u điru? :)

sportwagon je ostao na forumu,ali nije kod mene evo vec godinu dana,sad je giugiaro akrivan :D
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline daniels

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 85
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Umag
Odg: GTV Q2
« Odgovori #55 u: 03-04-2017, 13:39:57 »
Odlicna  :love:
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline Johnny6

  • Trade Count: (+2)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 205
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
    • Vrbnik
Odg: GTV Q2
« Odgovori #56 u: 03-04-2017, 14:46:18 »
Strava  :hello: :care
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline teoz

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 309
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • Alfa GT 1.9 JTD
    • otok Korčula
Odg: GTV Q2
« Odgovori #57 u: 04-04-2017, 07:06:45 »
GTV ne bi pojavom bio pola toga što jest da nema tu ludu ogromnu haubu zajedno s blatobranima. Malo je automobila (pogotovo u toj klasi) koji su tako konstruirani. Navodno su imali (u tadašnje vrijeme) dosta problema dok su je napravili dovoljno kvalitetno, a da nije preteška. Postoje zamjenske olakšane haube za utrke, ali ono što sam ja vidio bilo previše mekano, uvija se i nepravilno naliježe. Zato nisam nikada razmišljao o tako nečemu, mada moram priznati da uvijek gledam na razne modifikacije koje smanjuju težinu. Prvak u skidanju težine na GTV je Švicarac Dani Röllin koji je svoju "skinuo" na oko 1.200 kg.

(Image removed from quote.)

Ovo me potaklo da idem na auto-data vidjet težinu. Nisan zna da je GTV tolika mrcina  :000:. Misli san da je mala lagana jurilica a na kraju teža od moje GTjke  :lol
 

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 7
  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 974
  • Karma: 62
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, 159 1.9 TI
    • Zaljev, Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #58 u: 04-04-2017, 08:23:14 »
Ovo me potaklo da idem na auto-data vidjet težinu. Nisan zna da je GTV tolika mrcina  :000:. Misli san da je mala lagana jurilica a na kraju teža od moje GTjke  :lol

Da, iznenađujuće je teška, meni u prometnoj pište 1.490 kg! Službena težina za 2.0TS je 1.370 kg, a za 3.0 V6 1.415 kg. Kako imam prijatelja koji ima vagu za kamione, baš ću jednom otići vidjeti stvarnu težinu. Karoserija nije rađena kod Alfe nego baš u Pininfarininoj tvornici, pa su vožene u Alfu na slaganje, ali ne znam gdje je sva ta težina. Izgleda da je solidno složena, ima mnogo duplih "zidova", vidim po ovima koji ih pripremaju za stazu da pola auta izrežu. :)
 

Offline charlee

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 215
  • Karma: 16
  • Spol: Muški
  • GTV V6 TB, MiTo TB
    • Zagreb
    • Squadra916
Odg: GTV Q2
« Odgovori #59 u: 04-04-2017, 08:38:43 »
Ja sam išao na vaganje sa svojom i ispalo je manje nego što je pisalo u prometnoj.  :ok:
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso