16-07-2019, 02:53:56

Autor Tema: GTV Q2  (Posjeta: 14083 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline giulia s

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 340
  • Karma: 21
  • Spol: Muški
    • sinj
Odg: GTV Q2
« Odgovori #20 u: 31-03-2017, 11:12:21 »
Mislim da se bolje i ljepše ne može ..,ovo je vrh! Stotinu puta sam taj auto i vlasnika spomenuo :ok: :ok: :ok:
Alfist sam 100%,Ducatist isto toliko
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline goran86

  • Trade Count: (+5)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1174
  • Karma: 18
    • Zabok
Odg: GTV Q2
« Odgovori #21 u: 31-03-2017, 14:38:45 »
Perfektno :ok:
Tvoja i Charlieva definitivno top kod nas...
Steta ove iz Bistre,dabse jos povratit na stare staze..
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline M.P.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1512
  • Karma: 45
  • Spol: Muški
  • 147 TS
    • Zadar
Odg: GTV Q2
« Odgovori #22 u: 31-03-2017, 16:16:55 »
Vidi se tih 15g vlasništva, i brige oko svakog detalja  :respect: :hat:

GTV u svom punom sjaju !
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline Boban

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 282
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • nikad nije kasno za alfu!
    • Novi Sad
Odg: GTV Q2
« Odgovori #23 u: 31-03-2017, 16:46:50 »
Brutalna!!! :da:
ono kad osetis poglede ka tebi
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline dado

  • Član Alfa Kluba 8
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3422
  • Karma: 110
  • Spol: Muški
  • GTV V6 TB & Giulietta
    • Sveta Nedelja/Vinkovci
Odg: GTV Q2
« Odgovori #24 u: 31-03-2017, 17:03:37 »
916...Rosso...Cup...V6...  :love:

Zanima me ispuh i modifikacija sjedala, pa se slobodno malo raspiši o tome i priloži foto materijal.  :hap:
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline Alfist1990

  • Trade Count: (+2)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 273
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • Alfa 147 1.6TS
    • Poreč
Odg: GTV Q2
« Odgovori #25 u: 31-03-2017, 17:18:34 »
Super,super,super i nema se što više reći tu. Zna se tko je stari vjerni Alfista u Rijeci. I ja sanjam o jednoj takvoj.  :mah:
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline -164-

  • Član Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9360
  • Karma: 190
  • Spol: Muški
  • Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: GTV Q2
« Odgovori #26 u: 31-03-2017, 17:18:40 »
Mislim da se bolje i ljepše ne može ..,ovo je vrh! Stotinu puta sam taj auto i vlasnika spomenuo :ok: :ok: :ok:
Bas tako!
Paso je institucija alfistickih foruma jos od prije 15-17 godina
Pratio sam jos od vremena gtv6.foruma i sportsalfa foruma koji su ugaseni
Meni vrh vrhova od Gtv..uz crvenu Cup iz Zg i 3.2 iz ST😀😀
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 19789
  • Karma: 334
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: GTV Q2
« Odgovori #27 u: 31-03-2017, 17:51:11 »
Bas tako!
Paso je institucija alfistickih foruma jos od prije 15-17 godina
Pratio sam jos od vremena gtv6.foruma i sportsalfa foruma koji su ugaseni
Meni vrh vrhova od Gtv..uz crvenu Cup iz Zg i 3.2 iz ST😀😀
Nemoj onog cudnovatog kljunasa sa ovim u istu recenicu ovo izgleda top a ono bez obzira na stanje auta bezveze

Poslano sa mog SM-N9100 koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline petra

  • Trade Count: (+9)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2630
  • Karma: 288
  • Spol: Muški
  • 156 SW / GIUGIARO V6
    • Grad na 4 rijeke
Odg: GTV Q2
« Odgovori #28 u: 31-03-2017, 21:17:03 »
 :hmmm: :love: :respect:
 
Postoje dvije vrste ljudi:
... oni kojima se sviđam i oni koji nemaju ukusa.
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline FAN

  • Moderator
  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13404
  • Karma: 765
  • Spol: Muški
  • GT
    • Zagreb
Odg: GTV Q2
« Odgovori #29 u: 31-03-2017, 22:12:02 »
Bas tako!
Paso je institucija alfistickih foruma jos od prije 15-17 godina
Pratio sam jos od vremena gtv6.foruma i sportsalfa foruma koji su ugaseni
Meni vrh vrhova od Gtv..uz crvenu Cup iz Zg i 3.2 iz ST😀😀
Koja je to crvena cup iz ZG?
:cigara: :cigara:
 

Offline ledo

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 502
  • Karma: 24
  • Spol: Muški
    • Rijeka, Krk
Odg: GTV Q2
« Odgovori #30 u: 31-03-2017, 23:15:55 »
Auto je predivan, vidio sam je kod Darka kad je bila na ugradnji diferencijala, uzivo je jos bolja


Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 938
  • Karma: 62
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, 159 1.9 TI
    • Zaljev, Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #31 u: 01-04-2017, 01:45:49 »
Moraš biti malo lud za sve to skupa, ali barem mi ovdje "smo si svoji" po tom pitanju! :) Zato i volim toliko Alfe i Alfiste, moj mehaničar kaže: "Ima entuzijasta, ludih, fanatika, ali vi Alfisti ste najgori!" ;)

Pitali ste za sjedala, pa ovako...

Sjedala su na GTV uvijek bila problem iz dva razloga - ne mogu se podesiti po visini za visoke ljude, a auto je ionako nizak (to baš volim kod nje), pa su neki vadili podloške, modificirali šine i slično, ali sve je to sitna razlika, a drugi, veći problem, jest lateralna podrška. Objektivno i 156 i GT imaju u tom smislu primjetno bolja sjedala. No, sjedala u GTV zaista dobro izgledaju, prava su sportska, tvrda i taman onoliko "retro" koliko traži takav tip interijera auta da je sve u ravnoteži. Zato sam dugo razmišljao kako to sve pomiriti i napraviti neki kompromis da sve izgleda manje-više originalno, ali da dobijem što želim.

Ima jedna serija Sparco sjedala koja jako dobro izgleda u GTV, ali je cijena paprena, a i dodatni je trošak je nova sjedala pretapecirati u takvu kožu da sve bude identično s ostatkom interijera. Zato sam radije krenuo putem modifikacije postojećih. Zamolio sam SKD tapetarsku manufakturu mogu li sjedala iskrojiti po meni (koji sam relativno uzak u donjem dijelu) i pojačati donju i gornju bočnicu. Bilo je "nema problema", jednom sam došao da mi "uzmu otisak" i složili su to zaista vrhunski uz vrlo korektnu cijenu. Meni je pomoglo i sada super sjedim, ali neki koji su malo širi, njima su preuska. Zato je to najbolje napraviti custom prema vlasniku. Evo kako to izgleda...





« Zadnja izmjena: 01-04-2017, 01:51:39 od Paso »
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Big D

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 19789
  • Karma: 334
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: GTV Q2
« Odgovori #32 u: 01-04-2017, 02:27:13 »
Moraš biti malo lud za sve to skupa, ali barem mi ovdje "smo si svoji" po tom pitanju! :) Zato i volim toliko Alfe i Alfiste, moj mehaničar kaže: "Ima entuzijasta, ludih, fanatika, ali vi Alfisti ste najgori!" ;)

Pitali ste za sjedala, pa ovako...

Sjedala su na GTV uvijek bila problem iz dva razloga - ne mogu se podesiti po visini za visoke ljude, a auto je ionako nizak (to baš volim kod nje), pa su neki vadili podloške, modificirali šine i slično, ali sve je to sitna razlika, a drugi, veći problem, jest lateralna podrška. Objektivno i 156 i GT imaju u tom smislu primjetno bolja sjedala. No, sjedala u GTV zaista dobro izgledaju, prava su sportska, tvrda i taman onoliko "retro" koliko traži takav tip interijera auta da je sve u ravnoteži. Zato sam dugo razmišljao kako to sve pomiriti i napraviti neki kompromis da sve izgleda manje-više originalno, ali da dobijem što želim.

Ima jedna serija Sparco sjedala koja jako dobro izgleda u GTV, ali je cijena paprena, a i dodatni je trošak je nova sjedala pretapecirati u takvu kožu da sve bude identično s ostatkom interijera. Zato sam radije krenuo putem modifikacije postojećih. Zamolio sam SKD tapetarsku manufakturu mogu li sjedala iskrojiti po meni (koji sam relativno uzak u donjem dijelu) i pojačati donju i gornju bočnicu. Bilo je "nema problema", jednom sam došao da mi "uzmu otisak" i složili su to zaista vrhunski uz vrlo korektnu cijenu. Meni je pomoglo i sada super sjedim, ali neki koji su malo širi, njima su preuska. Zato je to najbolje napraviti custom prema vlasniku. Evo kako to izgleda...

(Image removed from quote.)

(Image removed from quote.)

(Image removed from quote.)
Mrak

Poslano sa mog SM-N9100 koristeći Tapatalk

Nije bolest sve što boli
 

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 938
  • Karma: 62
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, 159 1.9 TI
    • Zaljev, Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #33 u: 01-04-2017, 02:46:44 »
916...Rosso...Cup...V6...  :love:

Zanima me ispuh i modifikacija sjedala, pa se slobodno malo raspiši o tome i priloži foto materijal.  :hap:

Sjedala sam obradio, evo nešto o ispuhu...

Da ne bude zabune, vjerojatno ne bih išao na ovakav ispuh da je to auto za svaki dan. Zaista je glasna i mora se po gradu voziti nježno, a za duge puteve je baš naporno ako se ide jednoličnom autocestom. No, s druge strane, Busso zaslužuje ovako nešto i neka se čuje! Vožnje raznim zavojitim B-cestama su pravi užitak i vozača veseli svaki pritisak pedale! Ma znate vi već to, to je onaj alfistički osmijeh kada na dobroj cesti "uđeš u flow"... :)

Auspuh je rađen custom po mojoj skici u maloj, ali znalačkoj radionici "Shacal" u Zagrebu. Davno je to bilo, ne znam je li još rade, dugo nisam čuo za neki njihov rad, ali poznati su bili po tome da konstruiraju auspuhe isključivo za motocikle, radili su svega desetak automobila i to sve neka čudesa, GTV-jka je bila još najobičnija u tom društvu. Odabrao sam njih zbog kvalitetnog materijala, odlične preporuke i strpljenja da izvedu ono što želim. Nećete vjerovati, ali auspuh se montirao na auto punih 10 sati s pauzom za marendu!

Želio sam freeflow sustav, a kako iz Bussa svaka glava vodi svoje tri linije u jednu, to bi značilo potpuno odvojen sustav - tri cilindra lijevo, tri desno. Iako se to čini kao "put s najmanje prepreka" stvari nisu baš tako jednostavne, a to dobro znaju iskusni konstruktori ispuha. Dobio sam savjet da izvedemo jednu zajedničku komoru na početku za izjednačavanje povratnog tlaka u slučaju raznih odstupanja. To je konstruirano tako da bušene cijevi kroz nju pravilno prolaze i protok je ostao optimalan.

Jesam li vidio neki značajan dobitak snage? Iskreno, nisam, osjeti se da "lakše diše", ali više snage možda ima tek na vrlo visokim okretajima. Teško je reći kolika je razlika bez valjaka. No, meni to i nije bio motiv za ovakav ispuh, želio sam prije svega slušati Busso orkestar, a taj zadatak je ispunjen s najboljom ocjenom! :)

Uz duga putovanja autocestom, loša strana ovog ispuha je što imate refleks da stisnete u svakom podvožnjaku ili tunelu! ;)

« Zadnja izmjena: 01-04-2017, 02:51:29 od Paso »
 

Offline kizo

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3665
  • Karma: 31
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: GTV Q2
« Odgovori #34 u: 01-04-2017, 06:09:36 »
svaka čast
nevjerojatna GTV :love: :love: :love:
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline tomislavkn

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2023
  • Karma: 34
  • Spol: Muški
  • Alfa 147 1.9 JTDm 16V Stage 1 remap
    • Oroslavje
Odg: GTV Q2
« Odgovori #35 u: 01-04-2017, 07:17:18 »
Hvala na slikama. Nema se što prigovoriti, zaista odlično  :respect: :pivo:
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline giulia s

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 340
  • Karma: 21
  • Spol: Muški
    • sinj
Odg: GTV Q2
« Odgovori #36 u: 01-04-2017, 07:27:19 »
Sjedala sam obradio, evo nešto o ispuhu...

Da ne bude zabune, vjerojatno ne bih išao na ovakav ispuh da je to auto za svaki dan. Zaista je glasna i mora se po gradu voziti nježno, a za duge puteve je baš naporno ako se ide jednoličnom autocestom. No, s druge strane, Busso zaslužuje ovako nešto i neka se čuje! Vožnje raznim zavojitim B-cestama su pravi užitak i vozača veseli svaki pritisak pedale! Ma znate vi već to, to je onaj alfistički osmijeh kada na dobroj cesti "uđeš u flow"... :)

Auspuh je rađen custom po mojoj skici u maloj, ali znalačkoj radionici "Shacal" u Zagrebu. Davno je to bilo, ne znam je li još rade, dugo nisam čuo za neki njihov rad, ali poznati su bili po tome da konstruiraju auspuhe isključivo za motocikle, radili su svega desetak automobila i to sve neka čudesa, GTV-jka je bila još najobičnija u tom društvu. Odabrao sam njih zbog kvalitetnog materijala, odlične preporuke i strpljenja da izvedu ono što želim. Nećete vjerovati, ali auspuh se montirao na auto punih 10 sati s pauzom za marendu!

Želio sam freeflow sustav, a kako iz Bussa svaka glava vodi svoje tri linije u jednu, to bi značilo potpuno odvojen sustav - tri cilindra lijevo, tri desno. Iako se to čini kao "put s najmanje prepreka" stvari nisu baš tako jednostavne, a to dobro znaju iskusni konstruktori ispuha. Dobio sam savjet da izvedemo jednu zajedničku komoru na početku za izjednačavanje povratnog tlaka u slučaju raznih odstupanja. To je konstruirano tako da bušene cijevi kroz nju pravilno prolaze i protok je ostao optimalan.

Jesam li vidio neki značajan dobitak snage? Iskreno, nisam, osjeti se da "lakše diše", ali više snage možda ima tek na vrlo visokim okretajima. Teško je reći kolika je razlika bez valjaka. No, meni to i nije bio motiv za ovakav ispuh, želio sam prije svega slušati Busso orkestar, a taj zadatak je ispunjen s najboljom ocjenom! :)

Uz duga putovanja autocestom, loša strana ovog ispuha je što imate refleks da stisnete u svakom podvožnjaku ili tunelu! ;)

(Image removed from quote.)


Lijepo odrađeno i kako si rekao za Sachal da su "jedna mala znalačka" firma :ok: , dobro si rekao. Radio mi je Saša još "99 na Ducatiu..
Alfist sam 100%,Ducatist isto toliko
 

Offline Davor

  • Koordinator
  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 996
  • Karma: 98
  • Spol: Muški
  • GTV
    • Zagreb
Odg: GTV Q2
« Odgovori #37 u: 01-04-2017, 08:15:15 »
O tvojoj gtv-jki se sve zna. Sve modifikacije su napravljene s ukusom i kvalitetno. Puno je rađeno na autu, a opet nije previše... Taman :love: :love:
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline Dreamer

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 383
  • Karma: 14
  • Spol: Muški
  • 147 1.9 16v jtdm
    • Zagreb & Zadar
Odg: GTV Q2
« Odgovori #38 u: 01-04-2017, 09:07:54 »
GTV je bomba  :love: :love: :love: 

Cuvaj je, mazi i pazi, i poziviti ce ona :)
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline Boki

  • Član Alfa Kluba 4
  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1164
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
  • 159, (147 JTDm+)
    • Kraljevica - Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #39 u: 01-04-2017, 09:36:19 »
Meni je iznimno drago da nisam jedini s momo ručicom mjenjača  :D
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso