16-04-2024, 18:27:14

Autor Tema: GTV Q2  (Posjeta: 30788 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline LemoRi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1034
  • Karma: 161
  • Spol: Muški
  • GTV 2.0TS TURBO Q2
    • Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #120 u: 28-09-2017, 12:07:36 »
Bolja od moje jer je pravilno zalijepio naljepnice od squadre :smijeh :lol :D
2.0 TS TURBO CONVERSION
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1406
  • Karma: 82
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, Giulia Veloce Q4
    • Zaljev, Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #121 u: 01-10-2017, 03:21:58 »
:D Ne stižem od posla, ali moram ti izrezati nove, ovako mi OKP uzrokuje nesanicu radi takvih ključnih detalja! ;)
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: LemoRi

Offline LemoRi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1034
  • Karma: 161
  • Spol: Muški
  • GTV 2.0TS TURBO Q2
    • Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #122 u: 01-10-2017, 08:16:03 »
:D Ne stižem od posla, ali moram ti izrezati nove, ovako mi OKP uzrokuje nesanicu radi takvih ključnih detalja! ;)
Hahahahah koliko radis vjerojatno ce neka nova pila za gust ubrzo u garazu!
2.0 TS TURBO CONVERSION
 

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1406
  • Karma: 82
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, Giulia Veloce Q4
    • Zaljev, Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #123 u: 01-10-2017, 09:22:41 »
Hahahahah koliko radis vjerojatno ce neka nova pila za gust ubrzo u garazu!

Ma neće ništa novoga, zadnjih dana sve je volontiranje za naš Muzej informatike PEEK&POKE, ali vjerujem da je to i važnije od para - tamo možemo nove generacije klinaca usmjeriti na tehnologiju, računala i ono što se danas popularno naziva STEM, pa možda jednog dana ovdje u Rijeci ponovo budemo imali tehnološke inovatore poput braće Jankovich koji su konstruirali onu legendarnu Alfu Aerodinamicu Spider! :)

A na GTV mi sada slijedi veliki servis (već debelo kasnim) i moram zamijeniti desni Koni jer malo pušta na kapi (poslali su mi zamjenski) i mislim da mi se čuje desna vilica, pa ću i to prvom prilikom.
 

Offline LemoRi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1034
  • Karma: 161
  • Spol: Muški
  • GTV 2.0TS TURBO Q2
    • Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #124 u: 01-10-2017, 09:24:08 »
Samo pomalo
2.0 TS TURBO CONVERSION
 

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1406
  • Karma: 82
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, Giulia Veloce Q4
    • Zaljev, Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #125 u: 09-10-2017, 00:35:16 »
Konačno da danas na susretu opalim par boljih fotki volana, mislim da je Miloš zaslužio malo reklame za svoj vrhunski rad, a danas je imao prilike i uživo vidjeti kako je njegov uradak legao u svoje prirodno okruženje! ;)





 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: LemoRi

Offline LemoRi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1034
  • Karma: 161
  • Spol: Muški
  • GTV 2.0TS TURBO Q2
    • Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #126 u: 09-10-2017, 19:47:04 »
Strava auto,sad napokon znam kako te naljepnice trebaju biti!!! :smijeh
2.0 TS TURBO CONVERSION
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1406
  • Karma: 82
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, Giulia Veloce Q4
    • Zaljev, Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #127 u: 17-02-2018, 19:52:08 »
Bliži se tehnički i morao sam investirati u nove gume. Neki kažu: "ne kupuješ gume radi tehničkog, nego radi sebe" - što jest istina, ali kako je vozim rijetko i uglavnom vikendima kada je lijepo vrijeme, niti ne znam kada sam zadnji put bio s njom na kiši, a po suhom razlike gotovo da nema.

Već sam zadnji put bio upozoren da su "gume na rubu da prođu" iako su tada imale tek 2.900 km. Izdržale su 4.880 km i to je to, pojedene po vanjskom i unutarnjem rubu. Da, Grobnik je definitivno "odradio svoje", ali opet je to vrlo malo i nisam zadovoljan trajnošću Toyo Proxes T1-R. Iako je guma izvrsna u smislu performansi, vrhunska po suhom, odlična po kiši, tiha, mekana, upravljiva... trajnost je nikakva. :(

Kako radim male kilometraže investicija u neke premium gume nema smisla jer bi ostarile prije nego bi se potrošile, tako da sam opet gledao gume u srednjem segmentu, ali nikako one na dnu - jer imam iskustvo da su kineske gotovo pa smrtonosne po kiši. Na kraju ispada da je najbolja vrijednost za novac u toj dimenziji Nexen N8000. Da mogu birati, uzeo bih Firestoneov D320 koji je otkupio talijanski brand Dayton, ali nažalost ne rade ih u meni potrebnim dimenzijama. Njih imam nakon Pirelli Zero Nero na GT i mogu reći da su sjajne za malo para.

Nexen N8000 je isto vrlo mekana guma i brzo se troši (prema testovima), ali barem je jeftinija i po testovima bolja od Toyo, pa ćemo sada malo vidjeti zašto su toliko popularni u Koreji. Njemački Autobild je N8000 smjestio prvu nakon premium segmenta, pa očekujem da je makar jednako dobra kao T1-R. Javim dojmove nakon prvih kilometara, za sada sam vozio samo po gradu, na prvu su tihe i ugodne.



Uzeo sam ih, već tradicionalno, kod Igora na Potoku, ne patim od fancy-šmensi trgovina, a ta skromna radionica na Potoku radi odličan posao uz niske cijene, mogu ih preporučiti!
« Zadnja izmjena: 17-02-2018, 21:26:12 od Paso »
 

Offline Pero156TS

  • Predsjedništvo
  • Trade Count: (+13)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 7919
  • Karma: 269
  • Spol: Muški
  • 156 GTA
    • Zagreb
Odg: GTV Q2
« Odgovori #128 u: 17-02-2018, 19:57:44 »
Jesi mozda gledao savu uhp2?
Kum ima te nexen, a buraz uhp2 u 17", sava je tisa i meksa

Ja si planiram uzet uhp2
GTA
 

Offline LemoRi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1034
  • Karma: 161
  • Spol: Muški
  • GTV 2.0TS TURBO Q2
    • Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #129 u: 17-02-2018, 20:13:38 »
Hebenica,svaki put kad vidim taj auto sve sam luđi!!🤩🤩🤩🤩🤩
2.0 TS TURBO CONVERSION
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline tomislavkn

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2044
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Alfa 147 1.9 JTDm 16V Stage 1 remap
    • Oroslavje
Odg: GTV Q2
« Odgovori #130 u: 17-02-2018, 20:49:54 »
Jesi mozda gledao savu uhp2?
Kum ima te nexen, a buraz uhp2 u 17", sava je tisa i meksa

Ja si planiram uzet uhp2

I ja ću uzeti UHP2.  :pivo:
 

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1406
  • Karma: 82
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, Giulia Veloce Q4
    • Zaljev, Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #131 u: 17-02-2018, 21:31:32 »
Sava Intensa UHP2 mi je bila na listi! Izgleda da glasi za dobru gumu, ali nisam je našao u direktnom usporednom testu s N8000 i ne znam nikoga u blizni tko je ima, pa da čujem neko iskustvo iz prve ruke. Alfisti koji su na N8000 je dosta hvale. I Sava je dosta skuplja, gotovo 1.000 kn više na set od N8000.
« Zadnja izmjena: 17-02-2018, 21:37:04 od Paso »
 

Offline BXR

  • Trade Count: (+16)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1508
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
  • Spider 2.0 TS, Gt 1.9 jtd
    • Karlovac
Odg: GTV Q2
« Odgovori #132 u: 17-02-2018, 22:42:55 »
Ja na Spideru imam N8000, za te novce odlična guma  :ok:
33 u srcu!!  Miran,tih,povučen... pomalo krvoločan...
Znakovi Alfa Romeo  http://alfisti.hr/forum/index.php?topic=80025.msg1577247#new
Privjesci Alfa Romeo  http://alfisti.hr/forum/index.php?topic=87942.0
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline Pero156TS

  • Predsjedništvo
  • Trade Count: (+13)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 7919
  • Karma: 269
  • Spol: Muški
  • 156 GTA
    • Zagreb
Odg: GTV Q2
« Odgovori #133 u: 18-02-2018, 11:21:35 »
Sava Intensa UHP2 mi je bila na listi! Izgleda da glasi za dobru gumu, ali nisam je našao u direktnom usporednom testu s N8000 i ne znam nikoga u blizni tko je ima, pa da čujem neko iskustvo iz prve ruke. Alfisti koji su na N8000 je dosta hvale. I Sava je dosta skuplja, gotovo 1.000 kn više na set od N8000.

Pa koju si dimenziju uzeo da je tolika razlika?
GTA
 

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1406
  • Karma: 82
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, Giulia Veloce Q4
    • Zaljev, Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #134 u: 18-02-2018, 12:29:04 »
Pa koju si dimenziju uzeo da je tolika razlika?

Meni idu 225/35/19 i N8000 sam dobio po 720 kn, a Sava je bila 945 kn. Ok, vjerojanto se mogu dobiti jefitnije drugdje, ali sve ovisi kako koji trgovac ima rabat s kojim distributerom. Sada vidim da neki on-line nude po 818 kn, ali opet to je onda bez montaže i balansiranja.
 

Offline Pero156TS

  • Predsjedništvo
  • Trade Count: (+13)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 7919
  • Karma: 269
  • Spol: Muški
  • 156 GTA
    • Zagreb
Odg: GTV Q2
« Odgovori #135 u: 18-02-2018, 12:30:36 »
Meni idu 225/35/19 i N8000 sam dobio po 720 kn, a Sava je bila 945 kn. Ok, vjerojanto se mogu dobiti jefitnije drugdje, ali sve ovisi kako koji trgovac ima rabat s kojim distributerom. Sada vidim da neki on-line nude po 818 kn, ali opet to je onda bez montaže i balansiranja.
Dobra razlika, koliko se vozis, ove N8000 ti budu OK

Poslano sa mog SM-A520F koristeći Tapatalk

GTA
 

Offline Darjan

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 652
  • Karma: 32
  • Spol: Muški
    • Tučepi
Odg: GTV Q2
« Odgovori #136 u: 18-02-2018, 14:31:24 »
I ja ću uzeti UHP2.  :pivo:

Za ove koji planiraju UHP2, Unitrade u BiH ima najbolje cijene, 225/40-18 je 108 km, u 215/45-17 me je izašla cca 1600 kn s povratom poreza prošle godine, sad bi trebala i jeftinija biti, vjerujem da šalju i van BiH s obzirom da su ozbiljna firma.
 

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: GTV Q2
« Odgovori #137 u: 18-02-2018, 16:19:09 »
Bliži se tehnički i morao sam investirati u nove gume. Neki kažu: "ne kupuješ gume radi tehničkog, nego radi sebe" - što jest istina, ali kako je vozim rijetko i uglavnom vikendima kada je lijepo vrijeme, niti ne znam kada sam zadnji put bio s njom na kiši, a po suhom razlike gotovo da nema.

Već sam zadnji put bio upozoren da su "gume na rubu da prođu" iako su tada imale tek 2.900 km. Izdržale su 4.880 km i to je to, pojedene po vanjskom i unutarnjem rubu. Da, Grobnik je definitivno "odradio svoje", ali opet je to vrlo malo i nisam zadovoljan trajnošću Toyo Proxes T1-R. Iako je guma izvrsna u smislu performansi, vrhunska po suhom, odlična po kiši, tiha, mekana, upravljiva... trajnost je nikakva. :(

Kako radim male kilometraže investicija u neke premium gume nema smisla jer bi ostarile prije nego bi se potrošile, tako da sam opet gledao gume u srednjem segmentu, ali nikako one na dnu - jer imam iskustvo da su kineske gotovo pa smrtonosne po kiši. Na kraju ispada da je najbolja vrijednost za novac u toj dimenziji Nexen N8000. Da mogu birati, uzeo bih Firestoneov D320 koji je otkupio talijanski brand Dayton, ali nažalost ne rade ih u meni potrebnim dimenzijama. Njih imam nakon Pirelli Zero Nero na GT i mogu reći da su sjajne za malo para.

Nexen N8000 je isto vrlo mekana guma i brzo se troši (prema testovima), ali barem je jeftinija i po testovima bolja od Toyo, pa ćemo sada malo vidjeti zašto su toliko popularni u Koreji. Njemački Autobild je N8000 smjestio prvu nakon premium segmenta, pa očekujem da je makar jednako dobra kao T1-R. Javim dojmove nakon prvih kilometara, za sada sam vozio samo po gradu, na prvu su tihe i ugodne.

(Image removed from quote.)

Uzeo sam ih, već tradicionalno, kod Igora na Potoku, ne patim od fancy-šmensi trgovina, a ta skromna radionica na Potoku radi odličan posao uz niske cijene, mogu ih preporučiti!

Na telefonkama 17' na Spideru  sam imao N8000, vise nego ugodno me iznenadila guma za tu cijenu. Mekana, solidno tiha, odlican grip, jedino klasika -trosi se  :dontno: Kad potrosim ove na Multispokicama 18' mislim da cu N8000 ponovno uzeti  :ok:
« Zadnja izmjena: 18-02-2018, 16:19:57 od Šime »
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline goran86

  • Trade Count: (+5)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1236
  • Karma: 20
    • Zabok
Odg: GTV Q2
« Odgovori #138 u: 18-02-2018, 19:25:31 »
N8000 je odlicna guma...
Imao ju jednu sezonu na bravu 20vT vozio se dosta zivlje i stvarno je drzala super...
Prednje sam poderao nakon 3000km al bilo je tu dosta divljih startova i vrtenja u prazno...

T1r me se nikako nije dojmila em treba zagrijavat em se trosi i ne drzi meni nesto posebno...
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline Romeo155

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 602
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: GTV Q2
« Odgovori #139 u: 18-02-2018, 19:55:13 »
Toyo proxes t1r sam imao na gtv,guma je uzasna po kisi i malo hladnijem vremenu postaje tvrda kao plastika...Inace auto ti je savršen :respect:
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1406
  • Karma: 82
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, Giulia Veloce Q4
    • Zaljev, Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #140 u: 23-06-2018, 12:51:55 »
Konačno sam jučer započeo veliki servis: zamjena distribucije, vodene pumpe, brtvi poklopaca ventila i usputno smo našli jedan nosač motora koji je bolje zamijeniti. Dogovorio sam s mojim mehaničarom (i frendom) da pokušam veći dio posla odraditi sam, naravno u njegovoj radionici i uz njegov nadzor. Mali servis lako odradim sam, ali ovo je neka posebna priča, pogotovo na ovako kompliciranom i, što je još važnije, nedostupnom motoru jer je toliko velik za GTV šasiju da "ne stane ni igla".

Alfa Romeo preporučuje vađenje cijelog motora za taj posao, ali prije svega zato jer je na rubu mogućeg izvaditi pumpu vode dok je motor unutra. Kako je Kristijan (www.autokiki.hr) stara iskusnjara i već je to radio na ovom autu, idemo putem da motor ostane unutra, samo se mrvu spusti kada se izmakne donji desni nosač motora. Ako se ne žuri, to je posao od puna dva dana da se lijepo uredno odradi, a i više ako netko ima OKP kao ja, pa ide još polirati usise, plenum itd.. :)

Uglavnom, sada iz prve ruke osjetim koliko je posla kod velikog servisa i nemojte nikada njurgati majstoru da je "skupo". Čak i kada sve ide glatko, zaista pravi majstori zarade svaku kunu, a kamo li kada negdje uletiš u neki neplanirani problem, vijak koji ne možeš skinuti i slično. Skidam kapu majstorima koji to izvode ležerno, ja sam cijelo vrijeme bio u strahu da nešto ne zeznem. Pumpu vode je ipak skidao Kiki, to ne bih sam izveo nikada u nemoguće malom prostoru. Iskustvo se ne može kupiti, to jednostavno dolazi s godinama i godinama rada.

Servis sam predugo odgađao iz raznih razloga, a tješio sam se time da radim malo km s tom Alfom (nije daily driver) i da će valjda izdržati. Uglavnom, debelo sam prešao vremenski rok koji tvornica preporučuje za remenje distribucije - iako sam po kilometraži bio daleko od zamjene. Zanimljivo je kako su originalni Alfa Romeo dijelovi nekada bili kvalitetnije rađeni, npr. vodena pumpa je imala metalni rotor, a danas sve koje smo našli imaju plastični, itd... to je valjda cijena/danak napretka i komercijalizacije cijele auto industrije.

Čekam brtve poklopaca ventila u utorak (stare su bile ipak za zamjenu), pa nastavljam tada. Zaželite mi sreće! :)













« Zadnja izmjena: 23-06-2018, 12:54:54 od Paso »
 

Offline tomislavkn

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2044
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Alfa 147 1.9 JTDm 16V Stage 1 remap
    • Oroslavje
Odg: GTV Q2
« Odgovori #141 u: 23-06-2018, 12:58:45 »
Pratim!  :ok:
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Muški
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: GTV Q2
« Odgovori #142 u: 23-06-2018, 14:58:59 »
pravi posao :ok:

i mene čeka uskoro :tooth

dijelove si uzeo ricambi originali sve ili zamjenske?

jer što se pumpe vode tiče, original pumpa za Gtv 3.0 bi morala imati metalni impeler, za razliku od pumpi na GTA i Gt 3.2 koje imaju plastični, pa ekipa kupuje od Gtv 3.0 i stavlja jer su pumpe inače identične

a čak i neke zamjenske imaju metalni impeler, samo treba dobro pretražiti...
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline LemoRi

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1034
  • Karma: 161
  • Spol: Muški
  • GTV 2.0TS TURBO Q2
    • Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #143 u: 23-06-2018, 15:41:18 »
Netreba ti sreca!Kad se dr.Kiki i ti uhvatite toga biti ce bomba!A jos ti detalji i bomba :care
2.0 TS TURBO CONVERSION
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Online Alfa_gtv

  • Global moderator
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 17144
  • Karma: 503
  • Spol: Muški
  • GTV V6 TB, AR GT, GIULIETTA, Z750, BEVERLY 250
    • ZG
Odg: GTV Q2
« Odgovori #144 u: 23-06-2018, 18:18:30 »
pravi posao :ok:

i mene čeka uskoro :tooth

dijelove si uzeo ricambi originali sve ili zamjenske?

jer što se pumpe vode tiče, original pumpa za Gtv 3.0 bi morala imati metalni impeler, za razliku od pumpi na GTA i Gt 3.2 koje imaju plastični, pa ekipa kupuje od Gtv 3.0 i stavlja jer su pumpe inače identične

a čak i neke zamjenske imaju metalni impeler, samo treba dobro pretražiti...

Upravo tako, gtv 3.0 ima metalni i ekipa na gta redovno stavlja sa gtv jer je metalni, cudi me da nije nasao taj nego plasticni
V6  moja AR GTV 2.0 V6 TB

"Many of the technical solutions you'll find in a Ferrari, are also often used in an Alfa Romeo"
 

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1406
  • Karma: 82
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, Giulia Veloce Q4
    • Zaljev, Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #145 u: 23-06-2018, 19:39:19 »
Uzeo sam Contijev set distribucije, a ovo za pumpu nisam znao. Zato volim ovaj forum, viša glava više zna!

Baš ću vidjeti je li još nabavljivo. Zna li netko je li bilo ozbiljnih problema s tim plastičnim koje idu na GTA ili ljudi to rade predostrožnosti radi? Zna li se izdrže li barem 5-6 godina? Što kaže LemoRi praksa, kakva iskustva imaš ti s pumpama?
« Zadnja izmjena: 23-06-2018, 19:40:36 od Paso »
 

Offline ledo

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 551
  • Karma: 27
  • Spol: Muški
    • Rijeka, Krk
Odg: GTV Q2
« Odgovori #146 u: 23-06-2018, 19:47:27 »
Uzeo sam Contijev set distribucije, a ovo za pumpu nisam znao. Zato volim ovaj forum, viša glava više zna!

Baš ću vidjeti je li još nabavljivo. Zna li netko je li bilo ozbiljnih problema s tim plastičnim koje idu na GTA ili ljudi to rade predostrožnosti radi? Zna li se izdrže li barem 5-6 godina? Što kaže LemoRi praksa, kakva iskustva imaš ti s pumpama?

Odlican posao!

Pumpa s metalnim impelerom je standard na GTV, znam da ide i u GT i GTA kako je Borna rekao.  Ima je sigurno Industrial, nije ni nesto skupa. Provjeravao sam pred par mjeseci...
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Muški
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: GTV Q2
« Odgovori #147 u: 23-06-2018, 21:10:34 »
Uzeo sam Contijev set distribucije, a ovo za pumpu nisam znao. Zato volim ovaj forum, viša glava više zna!

Baš ću vidjeti je li još nabavljivo. Zna li netko je li bilo ozbiljnih problema s tim plastičnim koje idu na GTA ili ljudi to rade predostrožnosti radi? Zna li se izdrže li barem 5-6 godina? Što kaže LemoRi praksa, kakva iskustva imaš ti s pumpama?
Meni je pumpa s plasticnim impelerom ricambi originali propisala nakon 4 godine i 40000km predjenih tako da sada budem iskljucivo originalnod Gtv 3.0 stavio sa metalnim impelerom
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: Paso

Offline chaos

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 959
  • Karma: 9
  • Spol: Muški
    • Zadar
Odg: GTV Q2
« Odgovori #148 u: 23-06-2018, 23:05:11 »
Citat: -164-
Meni je pumpa s plasticnim impelerom ricambi originali propisala nakon 4 godine i 40000km predjenih tako da sada budem iskljucivo originalnod Gtv 3.0 stavio sa metalnim impelerom

Možda nije problem u impeleru, da li je plastika ili metal, nego možda u ležaju.  :?


Paso svaka čast  :ok: (pratim dalje) , a kad već imaš vrimena, moga si izbrusiti i poravnati one nepravilne nabore na samoj usisnoj grani.
 

Offline Paso

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+1)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1406
  • Karma: 82
  • Spol: Muški
  • GTV 3.0, GT 1.9, Giulia Veloce Q4
    • Zaljev, Rijeka
Odg: GTV Q2
« Odgovori #149 u: 23-06-2018, 23:13:35 »
Nismo još montirali pumpu, tako da je mogu zamijeniti. "Industrial" je proizvođač ili dobavljač? Kod koga da potražim?

A za nepravilnosti na usisnoj grani, haha, ne znam imam li volje još i za to, vjerujem da je razlika neprimjetna, možda da je auto za stazu, ali ovako... :)