11-12-2019, 09:11:42

Autor Tema: GIULIA Motori - verzije/upgrade  (Posjeta: 15590 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Božen

  • Koordinator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5764
  • Karma: 280
  • Spol: Muški
  • Giulia 2.2 2017. Giulietta 1.6 1982.
    • Split
Odg: GIULIA Motori - verzije/upgrade
« Odgovori #40 u: 22-05-2018, 10:28:15 »
Bolje se prodaje dizel od 180 KS nego onaj od 150 KS.

Čak bi se usudio reći da očekujem ukidanje v150ks jer je razlika u cijeni (relativno) mala, pogotovo ako je prevedemo u rate leasinga. Ova od 136 ks bi mogla ostati dugo zbog značajne razlike u cijeni i ponude na tržištima koja su slabije platežne moći ili su im davanja po kW ogromna.
edit: ovo o prodaji zaključujem po količini oglasa na velikim portalima za prodaju
« Zadnja izmjena: 22-05-2018, 10:29:10 od Božen »


"Some cars take your breath away"
 

Offline Raketa

  • Član Alfa Kluba 1
  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • *
  • Postova: 113
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
    • Lochen-Salzburg
Odg: GIULIA Motori - verzije/upgrade
« Odgovori #41 u: 22-05-2018, 22:34:37 »
Ne verujem da ce se gasiti 150ks , u austriji na primer je dosta razlika u osiguranju za 150 i 180ks , a ako je isti motor ljudima se vise isplati da im u papirima pise 150ks


Gesendet von iPhone mit Tapatalk
 

Offline S.M.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2842
  • Karma: 92
  • Spol: Muški
    • Spalato
Odg: GIULIA Motori - verzije/upgrade
« Odgovori #42 u: 22-05-2018, 23:16:33 »
Znaš li više detalja - u čemu je razlika?

Dizel je intercooler. Air to air kod slabijih. Air to water kod 210 KS. No čini mi se da je i kod 180 KS na Q4 modelu taj motor.
Još turbina ima senzor brzine vrtnje.

Kod benzinca novije verzije sa 200 KS nemaju EGR. EGR je hlađeni, sve 280 KS verzije ga imaju kao i određene 200 KS.

I rekao sam davno, još lani. U ePER ima dizel sa SCR za buduće eko norme. 160 i 190 KS. To je za Euro 6d kada dođe. Neki kažu da će biti već ovo ljeto. Zašto? Pa ima i logike. Ako ne onda postojeće moraju homologirat za Euro 6c. Ovako izbace ove nove i odmah euro 6d.
 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: boris, Božen

Offline boris

  • Član Alfa Kluba12
  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1540
  • Karma: 141
  • Spol: Muški
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: GIULIA Motori - verzije/upgrade
« Odgovori #43 u: 23-05-2018, 11:55:43 »
Kod benzinca novije verzije sa 200 KS nemaju EGR. EGR je hlađeni, sve 280 KS verzije ga imaju kao i određene 200 KS.

Pa ovo sa tunerske strane i nije loše...prozvodjačima auta je bitna eko norma, a nama pojedinicma nije, i ako dižeš 200 na 280 ili više, još je i bolje da nema EGR-a, manje zajebancije  :ok:

Offline draak

  • Član Alfa Kluba 5
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2480
  • Karma: 66
  • Spol: Muški
  • LD 12
    • Bruxelles
Odg: GIULIA Motori - verzije/upgrade
« Odgovori #44 u: 23-05-2018, 12:49:50 »
Pa ovo sa tunerske strane i nije loše...prozvodjačima auta je bitna eko norma, a nama pojedinicma nije, i ako dižeš 200 na 280 ili više, još je i bolje da nema EGR-a, manje zajebancije  :ok:
Ovisi od zemlje do zemlje. Ovdje se ne mozes bas zajebavati sa eko normama, jer je tehnicki poprilicno detaljniji nego u Hr.

Sent from my Samsung Note 8 using Tapatalk

:ar:
 

Offline S.M.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2842
  • Karma: 92
  • Spol: Muški
    • Spalato
Odg: GIULIA Motori - verzije/upgrade
« Odgovori #45 u: 23-05-2018, 12:56:38 »
 :bump:
Pa ovo sa tunerske strane i nije loše...prozvodjačima auta je bitna eko norma, a nama pojedinicma nije, i ako dižeš 200 na 280 ili više, još je i bolje da nema EGR-a, manje zajebancije  :ok:

Sa EGR-om je manja potrošnja. Potrošnja nije vezana za eko normu.
 

BigSaint

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: GIULIA Motori - verzije/upgrade
« Odgovori #46 u: 23-05-2018, 13:08:19 »
:bump:
Sa EGR-om je manja potrošnja. Potrošnja nije vezana za eko normu.

Kako?
 

Offline S.M.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2842
  • Karma: 92
  • Spol: Muški
    • Spalato
Odg: GIULIA Motori - verzije/upgrade
« Odgovori #47 u: 23-05-2018, 13:56:13 »
Kako?

Euro norme ne propisuju niti potrošnju niti emisiju CO2. Ako si na to mislio. Propisuje HC, NOx, CO, PM, PN.... Garant sam nešto zaboravio.

Za potrošnju je drugi standard ali to nije eko norma.
 

Offline boris

  • Član Alfa Kluba12
  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1540
  • Karma: 141
  • Spol: Muški
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: GIULIA Motori - verzije/upgrade
« Odgovori #48 u: 23-05-2018, 14:15:48 »
:bump:
Sa EGR-om je manja potrošnja. Potrošnja nije vezana za eko normu.

Možda kao sekundarni rezultat, ali zanemarivo. Kod nekih verzija EGRa, brže se zagrije motor.
Primarni razlog EGR-a je smanjivanje proizvodnje NOx jer zbog veće termodinamičke iskoristivosti motora, današnji motori rade na višim temperaturama i imaju veće temp ispuha i kao nusprodukt se drastično povećava količina NOx

BigSaint

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: GIULIA Motori - verzije/upgrade
« Odgovori #49 u: 23-05-2018, 14:44:24 »
Euro norme ne propisuju niti potrošnju niti emisiju CO2. Ako si na to mislio. Propisuje HC, NOx, CO, PM, PN.... Garant sam nešto zaboravio.

Za potrošnju je drugi standard ali to nije eko norma.

Pa zar ne ovise svi ti plinovi o količini sagorjelog goriva?
 

Online jakov

  • Član Alfa Kluba 8
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6101
  • Karma: 585
  • Spol: Muški
  • 156 2.0 JTS TI SS & 75 3.0 12v & 595 Competizione
    • Losinj
Odg: GIULIA Motori - verzije/upgrade
« Odgovori #50 u: 23-05-2018, 18:20:36 »
Pa zar ne ovise svi ti plinovi o količini sagorjelog goriva?

Ne nužno.  NOx je produkt izgaranja siromašne smjese na koju benzinci sa direktnim ubrizgavanjem uglavnom rade

Online AriVatanen

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1446
  • Karma: 34
  • Spol: Muški
  • Infiniti Q50
    • Bale-Valle
Odg: GIULIA Motori - verzije/upgrade
« Odgovori #51 u: 24-05-2018, 21:24:24 »
100% provjereno: Giulie 2.2 JTD sa 136, 150 i 180 ks su mehanički potpuno iste, jedino je razlika u software-u motora. Moj šurjak je uzeo ovu sa 136 ks zbog cijene i u ovlaštenom servisu dok je bila potpuno nova dao da mu naprave čip tuning na 230 ks. Tvornička garancija ostala ista. Ima DNA, tako da je u N tvornička mapa na 136 ks, a u D je ova čipirana na 230 ks. Cijena 600 €.
Probao osobno lani i ove godine, ide to junački  :ok:
Ima u godinu dana 50.000 km i apsolutno nikakvih problema sa Alfom.








Može mi stati ispred kuće  :Rock:

Turbina i kvacilo podnose 230 ks i 520 nm??? Malo me strah dizati moment +40%. :what:

Na bivsoj 159 sam moment i snagu digao 30%, ali uz hibridnu turbinu i ojacano kvacilo. Bez toga mi je sve krepalo u 20.000 km.
« Zadnja izmjena: 26-05-2018, 10:13:29 od AriVatanen »
 

Offline BM0021

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 362
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • JTD 16v
    • Zagreb zapad
Odg: GIULIA Motori - verzije/upgrade
« Odgovori #52 u: 26-05-2018, 08:47:29 »
Ja sam sve sa 140,50 i 60 dizao sa Sedox mapama na 180,190 izmjerenih i nista problema. Na tiguanu sam sjebao kardan ali sumnjam da je od snage, njega sam tjerao po šumi kroz potoke i svašta hahaha. Ovog sad smo malo jace custom mapirali pa cemo vidjeti ali ne ocekujem probleme, doduse u postotku to je samo 24% vise u odnosu na original.
« Zadnja izmjena: 26-05-2018, 08:48:06 od BM0021 »
 

Offline Boki

  • Član Alfa Kluba 4
  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1166
  • Karma: 77
  • Spol: Muški
  • 159, (147 JTDm+)
    • Kraljevica - Rijeka
Odg: GIULIA Motori - verzije/upgrade
« Odgovori #53 u: 26-05-2018, 12:24:06 »
Ja već dulje vrijeme pratim BR Performance, Belgijsku tuning kuću, oni pak oba benzinca (200 i 280) dižu na 310,
dok je kod dizela sitacija:
136, 150, 180 --> 220
210 --> 230

Super mi je ovo kako je Viktor naveo, u N modu 136, u D modu full snaga.
Totalno se vidim u jednoj takvoj  :D samo da iznutra ima opreme, izvana može biti socijala ionako moram imat po čemu čačkat  :tooth
 

Online AriVatanen

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1446
  • Karma: 34
  • Spol: Muški
  • Infiniti Q50
    • Bale-Valle
Odg: GIULIA Motori - verzije/upgrade
« Odgovori #54 u: 26-05-2018, 13:40:05 »
Ja već dulje vrijeme pratim BR Performance, Belgijsku tuning kuću, oni pak oba benzinca (200 i 280) dižu na 310,
dok je kod dizela sitacija:
136, 150, 180 --> 220
210 --> 230


To i ja vidim da tako rade  :ok:. Ali pitanja koja me zanimaju su:
- koje su točno razlike u motorima?
- Jesu ZF isti na svim izvedbama?
 -Trpi li ručni mjenjač i kvačilo 500nm?

 

Offline kremenko

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1288
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
    • Sarajevo svih 1425 dana pod opsadom
Odg: GIULIA Motori - verzije/upgrade
« Odgovori #55 u: 26-05-2018, 14:29:42 »
Ručni mjenjač je Getrag.
ZF je automatik.
Zanimljivo je da motori sa automaticom imaju 450nm dok sa ručnim imaju 380nm.
Držat ce i ručni 500nm, ali dokle  :tooth
This time next year I will drive Giulia QV
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5218
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: GIULIA Motori - verzije/upgrade
« Odgovori #56 u: 26-05-2018, 15:26:31 »
Turbina i kvacilo podnose 230 ks i 520 nm??? Malo me strah dizati moment +40%. :what:

Na bivsoj 159 sam moment i snagu digao 30%, ali uz hibridnu turbinu i ojacano kvacilo. Bez toga mi je sve krepalo u 20.000 km.
To i ja vidim da tako rade  :ok:. Ali pitanja koja me zanimaju su:
- koje su točno razlike u motorima?
- Jesu ZF isti na svim izvedbama?
 -Trpi li ručni mjenjač i kvačilo 500nm?


159 je u startu fail po pitqnju prijenosa.

Ja bi isao na auto, garant je za sve rvd isti i drzi sigurno.
Za 200-280ks po pogei nisu isti, jer oni iz 280 izvlace 310+ bez problema dok iz 200 mislim da su jedva 280 i to sa valjcima sve radjeno.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5218
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: GIULIA Motori - verzije/upgrade
« Odgovori #57 u: 26-05-2018, 15:32:56 »
Pogea iz 200 u stage 1 izvlaci 278/445nm
Stage 2-3 nisu objavili ali po pisanju je 280 tesko dic na 320 a ovog isto bas i nije sam tak naspanat.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline James

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 618
  • Karma: 26
  • Spol: Muški
  • Alfa 159 1750 TBi TI
    • OS
Odg: GIULIA Motori - verzije/upgrade
« Odgovori #58 u: 26-05-2018, 21:01:39 »
A koji bi bio smisao dizanja snage sa 280 na 310 KS?
0.2 sekunde do 100?  :smijeh
 

Offline BM0021

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 362
  • Karma: 10
  • Spol: Muški
  • JTD 16v
    • Zagreb zapad
Odg: GIULIA Motori - verzije/upgrade
« Odgovori #59 u: 26-05-2018, 22:17:51 »
A nije bas, s tih 30ks se dobije mozda i sekunda do 100 i sigurno 6,7 100-200 al jbes brojke na papiru, u voznji se 30,40ks itekako osjeti.