19-09-2017, 23:35:21

Autor Tema: Ina Delta Rally  (Posjeta: 18300 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Seb

  • Sponzor kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 14704
  • Karma: 530
  • Spol: Muški
  • Alfa GT 1.9 Q2
    • Velika Mlaka
Odg: Ina Delta Rally
« Odgovori #100 u: 30-05-2007, 16:39:06 »
a ova rupa na skroz desnoj??

nemam pojma...valjd kak su se trošile su se malo naherile i nakrivo potrošile...seriske se troše ravno

AA-lfa

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Ina Delta Rally
« Odgovori #101 u: 01-06-2007, 09:57:40 »
sa ::ITALIASPEED::, objavljeno danas, 01.06.2007. ...a za dane kad nestane s naslovnice italiaspeeda...  :crazy:


početna


članak


galerija


« Zadnja izmjena: 04-06-2007, 00:32:10 od AA-lfa »
 

AA-lfa

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Ina Delta Rally
« Odgovori #102 u: 04-06-2007, 00:31:42 »
preko raznoraznih izvora evo još tri slike Sebove GTjke u akciji:

by vjeko ziljak


by Noci_jr
 

Offline Seb

  • Sponzor kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 14704
  • Karma: 530
  • Spol: Muški
  • Alfa GT 1.9 Q2
    • Velika Mlaka
Odg: Ina Delta Rally
« Odgovori #103 u: 04-06-2007, 07:36:45 »
baš dobra slika :ok:

Offline Seb

  • Sponzor kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 14704
  • Karma: 530
  • Spol: Muški
  • Alfa GT 1.9 Q2
    • Velika Mlaka
Odg: Ina Delta Rally
« Odgovori #104 u: 04-06-2007, 14:31:42 »
kad gledam ovaj snimak grandea s-2000 odmah dobim samopouzdanje jer i kod njega na kameri izgleda da se vozi ko penzić...


http://link.brightcove.com/services/...ctid=933187239
« Zadnja izmjena: 04-06-2007, 14:32:59 od Seb »
 

Offline piquet

  • Global moderator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 4490
  • Karma: 776
  • Spol: Muški
  • GPA
    • Zagreb
Odg: Ina Delta Rally
« Odgovori #105 u: 12-06-2007, 10:31:00 »
Prva Delta u pravom europskom izdanju završena je prije nepuna dva tjedna. I dok su još sjećanja i dojmovi svježi, dobra je prigoda da se skrene pozornost na medijsko praćenje ovog našeg najvećeg i najznačajnijeg rallya.

No, prije nego li se upustim u analizu (ne) prisutnosti Delte, kao i rally sporta općenito, u hrvatskom medijskom prostoru, vratio bih se u rujan mjesec protekle godine kada je u Zagreb stigla vijest iz svjetske automobilističke federacije o uvrštenju našeg rallya u skupinu od deset najjačih rallya prvenstva Europe, što znači dolazak najboljih i najatraktivnijih posada koje skupljaju euro bodove, k nama.



Ovo uvrštenje znači da su Zagreb i Hrvatska, uz "Snježnu kraljicu" dobili još jednu veliku priredbu, priredbu koja se našla u društvu ostalih devet, može se slobodno reći, kultnih rallya, te je time otvorena i jedna nova stranica Ina Delta Croatia rallya.

Istinski sam (i naivno) očekivao da će novonastala dimenzija i važnost ove "full europske" Delte prouzročiti i "bum" u medijskom praćenju, tj. da će dosadašnja praksa mlohavog i traljavog angažmana naših najznačajnijih medija (i pisanih, i elektronskih) ovog puta prerasti u nešto, ako ne isto, onda barem približno onome kako je praćena "Snježna kraljica", ili barem upola toliko koliko je medijske halabuke digla naša kandidatura za EP u nogometu.
No nažalost, i ova je Delta, baš kao i mnoge prijašnje, prošla u potpunoj medijskoj tišini.

Kao što bi bilo normalno i uobičajeno za priredbu ovakvog kalibra, dnevni listovi barem tjedan ili dva prije trebali su objavljivati članke (članke, a ne crtice!), a TV kuće priloge u informativnim emisijama, ususret Delti i najavljivati sam događaj. Tih sam dana brao novine po kioscima i listao sportske stranice u njima ne bi li naišao na koji takav članak. Uzaludno! Te iste sportske stranice i sportske minute na TV i u danima ususret Delti, baš kao i cijele godine, bile su preplavljene jedino nogometnim temama, važnim i sasvim nevažnim, a na moje veliko zaprepaštenje Jutarnji list nije ju popratio čak niti u danima održavanja, barem rezultatski!?

Da zaprepaštenje bude još veće, Delta ne samo da nije dobila svoje mjesto u dnevnim listovima, nije ga dobila niti u najvećem broju auto revija u brojevima koji su izašli prije održavanja Delte. Tako je šira javnost među kojom je sigurno bilo i potencijalne publike ostala ponovo uskraćena za informacije i pojašnjenja, u svojem nepoznavanju ovog sporta, o tome što se vozi, gdje i kada, tko su najveće zvijezde koje su došle voziti, što one znače u svijetu rallya i da se zbog njih (a i svih drugih) isplati doći i biti uz brzince.

Ne mogu a da ne spomenem i "Auto" koji utorkom redovito izlazi kao prilog u Jutarnjem listu. Za razliku od prošle godine kada je to bio specijalan prilog o Ini Delti, ove godine kao da marketinškim guruima iz Ine nije stalo informirati o priredbi koja nosi ime njihove kompanije. Jedino što je čitatelj iz tog priloga mogao saznati je ona godinama ponavljana rečenica da je Ina Croatia delta rally naše najveće i najstarije automobilističko natjecanje i da se održava pod pokroviteljstvom nikog drugog, doli predsjednika Mesića glavom bradom i petama. I naravno, neizostavne su tu bile i brade, one bucmaste i manje bucmaste, članova Izvršnog odbora organizatora, a nije se mogla izostaviti niti, za čitatelje vrlo važna informacija, da je direktor utrke Slaven Dedić.

Ostalo mi je nejasno je li to prilog koji je namjenjen informiranju čitateljstva i pridobivanju istih da se kao publika nađe uz brzince ili osobna promocija članova organizatora koji, mora se priznati, organiziraju ovaj rally briljantno, ali koji isto tako jako "štekaju" u medijskoj promociji te briljantno organizirane priredbe. I to je bio članak sponzoriran od glavnog sponzora rallya! Nečuveno, sramotno i šarlatanski!
Kao da i njima samima nije stalo!?

A da je to djelom točno dade se zaključiti iz činjenice da je prijetila opasnost otkazivanja rallya samo mjesec dana prije održavanja, zbog nedefinirane financijske konstrukcije!? Sada kad je uz velike napore i dugogodišnje očekivanje napokon došao željeni rezultat!

Nadalje, Auto klub, naša najveća revija o automobilizmu (ovo "najveća" nije moja konstatacija, već konstatacija njih samih) o najvećoj automobilističkoj priredbi donosi članak tek na malo više od pola stranice. Čudnovato! Kad primjerice, o Polo kupu pišu više.

Na HTV-u su napravili koliko su napravili. Ja kažem puno premalo, ali oni se pravdaju da više od toga nije moglo i samo intervencijom gospodina Blažička reportažu nismo gledali u jedan poslije ponoći kad joj je bio namijenjen termin, nego u pristojnom terminu u nedjelju prije utrke Formule 1 iz Monte Carla. "Komercijaliste" Novu TV i RTL Delta takaj nije zanimala, a čini se da im je središnji i najzanimljiviji događaj za objaviti bio izlijetanje posade Sopić-Mrzljak. Jadno!

I tako uz euforiju u kojoj sam živio očekujući održavanje 34. Ine Delte kao velikog i važnog sportskog događaja, mediji su i ovog puta pokazali da ovo natjecanje tretiraju baš kao i u njegovim počecima, kao mali rally na kojem se dečki samo dobro zabavljaju.

Ostaje pitanje zašto je tome tako i tko je debelo podbacio u medijskoj promociji i predstavljanju 34. Ina Croatia delta rallya kao velikog sportskog događaja u našoj zemlji, onakvog kakva su i ostala natjecanja iz društva u kojem se eto, našao i naš rally.

Da li je to do organizatora, saveza, glavnog sponzora Ine, ili naprosto u hrvatskom medijskom prostoru postoji sistem kojem se živo fućka za rally sport? Kao veliki zaljubljenik u ovaj super atraktivan sport volio bih dobiti odgovor na to pitanje. Činjenica je da stvari nisu na svojem mjestu i da je cijeli sustav oko medijskog praćenja debelo narušen, i dokle je god tako ne može se očekivati ni značajniji posjet publike i interes za rally.


Ivica Cesarec



Proslijeđeno:

Revija Auto klub
Revija Auto moto trend
Revija Auto blic
Revija Auto motor sport
Sportske novosti
Jutarnji list
Večernji list
Ina press klub
Autosport
Brzina.net
AK Delta Zagreb
HAKS
ABARTH
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 8506
  • Karma: 1242
  • Spol: Muški
  • 155 Q4 147 i 156 SW 1.9 JTDm 16v
    • Solin
Odg: Ina Delta Rally
« Odgovori #106 u: 12-06-2007, 11:00:36 »
Taj problem nije od jučer, automotosport se medijski ne prati godinama. S obzirom da je to skup sport, bez medijske pokrivenosti ni sponzori nemaju interesa ulagati i tako automotosport sustavno propada. Eto , znam za problematiku jer mi je prijatelj Robert Bradarić. Pretprošle godine u zadnjoj trci za Europsko prvenstvo na brdskim stazama iznajmio je BMW od Kramskoga grupa N (vozio ga Pulić jednu sezonu) za 4000 eura i osvojio 1. mjesto u klasi. Na početku prošlogodišnje sezone ponovo ga je iznajmio za 1. trku i ponovo bio pobjednik u klasi. I onda sa 2 prva mjesta na EP iz 2 nastupa počeo obilaziti sponzore da ga podrže za nastavak sezone i nitko ne šljivi 5%. Ove sezone uopće ne vozi iako ima 6-7 titula prvaka Hrvatske, ne vozi ni Martino Bradarić iako je prošle godine bio 2. u Polo kupu.
Za sve to je glavni krivac medijska nepokrivenost. Za TV postoji samo Formula 1. I ono malo reportaža koje budu prikazane, budu loše snimljene. Zar je problem u današnje vrijeme da u svakom autu bude kamera naprijed i kamera nazad. Kasnije se  sve to spoji (sa kamerama uz stazu) u jednu super zanimljivu reportažu.
155 Q4         156 SW akcija 1          156 SW akcija 2
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 8506
  • Karma: 1242
  • Spol: Muški
  • 155 Q4 147 i 156 SW 1.9 JTDm 16v
    • Solin
Odg: Ina Delta Rally
« Odgovori #107 u: 12-06-2007, 11:15:59 »
Street race (402) je sad u modi.

U okolici Splita bi trebalo napraviti automotodrom. Ovdje se na trkama za prvenstvo Hrvatske znalo skupiti 20.000-30.000 gledatelja i to po ljetnjoj žegi.
155 Q4         156 SW akcija 1          156 SW akcija 2
 

Offline Marin krk

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8171
  • Karma: 534
  • Spol: Muški
Odg: Ina Delta Rally
« Odgovori #108 u: 15-06-2007, 19:02:46 »
bitno da se o nogometu puše na sve strane :mad: :mad: :gun: :gun:
 

AA-lfa

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Ina Delta Rally
« Odgovori #109 u: 27-06-2007, 22:48:10 »
Evo još novih slikica, majstori @ work  :clap:















 

Offline Seb

  • Sponzor kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 14704
  • Karma: 530
  • Spol: Muški
  • Alfa GT 1.9 Q2
    • Velika Mlaka
Odg: Ina Delta Rally
« Odgovori #110 u: 28-06-2007, 14:38:38 »
svaka čast alex :ok: :hap: :happ: :hello: :pivo:

LAVIC 159

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Ina Delta Rally
« Odgovori #111 u: 28-06-2007, 15:25:56 »
I onda nek mi neko veli da dizlo ne ide :)))
 

AA-lfa

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Ina Delta Rally
« Odgovori #112 u: 28-06-2007, 15:38:12 »
svaka čast alex :ok: :hap: :happ: :hello: :pivo:

fotke su by AŠ Remetinec.  :rolll: :)))
 

Offline Narayan

  • Član Alfa kluba**********
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3397
  • Karma: 988
  • Spol: Muški
  • The One And Only
    • Zagreb
Odg: Ina Delta Rally
« Odgovori #113 u: 11-07-2007, 12:19:07 »
Dok pametniji popuštaju, budale vladaju svijetom...
 

AA-lfa

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Ina Delta Rally
« Odgovori #114 u: 11-07-2007, 12:25:41 »
 :da: to su sa italiaspeeda pokupili...  :ok: :ok:
 

Enver

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Ina Delta Rally
« Odgovori #115 u: 12-07-2007, 18:06:24 »
Eto, Seb postao internacionalna licnost  :)))
 :clap2: :clap2: :clap2:
 

Offline piquet

  • Global moderator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 4490
  • Karma: 776
  • Spol: Muški
  • GPA
    • Zagreb
Odg: Ina Delta Rally
« Odgovori #116 u: 12-11-2007, 09:57:14 »
ABARTH