20-11-2019, 14:11:20

Autor Tema: Problem JTD turbina  (Posjeta: 52142 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15757
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Problem JTD turbina
« Odgovori #20 u: 25-01-2008, 07:00:01 »
pozdrav.....
prije tjedan dana normalno krenem s posla doma i nakon kojih 10 min vožnje stisnem gas, no auto ne vuče....vuče recimo kako da ima 60-70konja. Radi se o motoru 2.4JTD20v. Nikakve lampice ne gore i auto ne dimi, jedino kaj mi se čini da više troši no komp ne pokazuje i u prosjeku je ista kao i prije. Bio sam kod svog mehaničara i upario je auto s lapom i kaže da greška nije elektronička. Kako se radi o turbini, a ja sam laik za TD motore trebao bih savjet kaj da radim i možda netko može nagoditi o čemu bi se moglo raditi. Spremam se mehaničaru no ovo mi je fakat van finacijskog plana....
THNX svima!
L

reko bi da ne radi iz nekog razloga promjenjiva geometrija turba

Lugosi

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Problem JTD turbina
« Odgovori #21 u: 28-01-2008, 01:36:19 »
huh, ne znam što to znaći no sredinom tjedna bi išao to srediti.
hvala
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4231
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
  • AR 146 TD, AR 156 JTD 16V M-JET, AR Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: Problem JTD turbina
« Odgovori #22 u: 28-01-2008, 08:16:01 »
Kad je tema već oživljena, volio bih čuti od Suhare što je bilo sa tom 156 2.4JTD sa početka priče  :?: :?: :?:

Suhara

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Problem JTD turbina
« Odgovori #23 u: 28-01-2008, 09:56:09 »
Kad je tema već oživljena, volio bih čuti od Suhare što je bilo sa tom 156 2.4JTD sa početka priče  :?: :?: :?:

Ono najgore, nakon čišćenja turbine kod Seba koji mi je rekao da će turbina izdržati najviše 10 000km i bio je u pravu izdržala je 8000km...

Nakon toga išao sam u potragu prvo za novom:
Kod Pinjušića nova od 12 000 do 14000kn
Kod AC-a 11 800kn
Kod Obada 11 000kn
Kirnischer - 9000 kn
Pošto je vrijednost nove turbine bila 1/5 vrijednosti vozila odustao sam od toga te sam krenuo tražiti rabljenu

Pronašao tri rabljene:
Jednu u Puli - turbina nakon svih priča lošija nego moja, jedino što je ljepo oćišćena  :mad:
Jednu u Karlovcu - mogao bih je kupiti jedino s motorom pa mi se nije isplatilo
Jedna u Zagrebu - ali preskupa pošto je tražio čovjek 500Eura za rabljenu, ja sam planirao ić do 250 Eura max za rabljenu

I onda sam krenuo prema firmama koje se bave reparaturom:
Pinjušić - 7000kn
Kirnischer - 6800 kn
Izbor je pao na:
Auto servis Mario Vinkovci - 4200 kn + garancija godinu dana

Uglavnom od orginalne turbine su jedino kućište mogli iskoristiti koje je netaknuto, dok ostatak turbine (krilca,rotor) bio za  :song:.
Orginalni dijelovi za moju Garret turbinu su naručeni i dostavljeni iz Italije, zamjena i ugradnje te sve ostalo trajalo je dva tjedna...
Ja zadovoljan...  :ok: Ako treba još kakva informacija ja sam ovdje...
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4231
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
  • AR 146 TD, AR 156 JTD 16V M-JET, AR Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: Problem JTD turbina
« Odgovori #24 u: 28-01-2008, 10:02:33 »
Pa koliko je taj auto imao kilometara :?:

I koji su sve bili simptomi:
- znači koliko sam skužio turbina je jako fućkala
- je li auto jako trošio ulje ?
- je li bio osjetan pad snage ?

Suhara

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Problem JTD turbina
« Odgovori #25 u: 28-01-2008, 10:16:25 »
Pa koliko je taj auto imao kilometara :?:

I koji su sve bili simptomi:
- znači koliko sam skužio turbina je jako fućkala
- je li auto jako trošio ulje ?
- je li bio osjetan pad snage ?

- turbina je normalno radila do 3000 okretaja u 3 brzini i 2800 u 4 brzini onda bi već fućkala
- to je se turbina više približavala kraju to je više ulja trošila jer je višak ulja bacala u auspuh
- pad snage je jedino bio osjetan na 3800 okretaja u 3 i iznad 3500 okretaja u 4 brzini
- auto je imao 170 000km kad sam ga kupio, turbina je otišla na 180000, sada ima oko 192 000km
 

zmaltar

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Problem JTD turbina
« Odgovori #26 u: 23-02-2008, 11:27:38 »
Imam neke slične probleme s turbakom 156 2.4 JTD iz 1999 godine, naime, do nedavno je auto letio ko avion :) ali sada mi nema snagu iznad 3000 okretaja, dodushe ide do 200 km/h ali mu treba, a ja navikao da da je na 200 za čas. Javlja mi se i neki blesavi zvuk kad sam ga jučer parkirao i izvukao ključ. Neka aparatura (nisam bash upoznat s elektronikom auta) tocno ispod haube izmedju sapnica za pranje stakala, iz uređaja idu dvije cijevi i konektor, a izgleda slično posudici za ulje :) ali nije. Da bar imam neke nacrte ili specifikaciju pa bih vam znao reći.

Alfa mi dodushe do nekih 3000 okretaja ubrzava bez nekih problema. I nekada se javi kontrolka za neznam valjda ubrizgavanje ili protočnik.

Ukoliko sam nekoga uspio nasmijati svojim neznanjem, sorry ali friški sam u alfistima, ali jedno znam sigurno, jednom alfa, uvijek alfa. Bar se voziš ko čovjek i ne može te nitko otpuhnuti s autoputa hehe

I josh jedna stvar, koga mi preporučate kao alfa majstora No.1 koji će znati moju alfu dovesti u red, jer kod koga sam god bio svi su me zaje... ili s cijenom ili s pametovanjem bez razloga, a ja samo želim imati alfu kako bog zapovijeda a nisam mehaničar nego medicinar :)

Nadam se da nije predugacak post ali josh samo jedna stavka, da li tko ima ili zna gdje skinuti neku shemu alfe, motora 2.4 i slično.

Unaprijed hvala svima.
 

zmaltar

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Problem JTD turbina
« Odgovori #27 u: 24-02-2008, 13:25:09 »
Ustanovio sam da je ono što "zuji" :) ispod haube kad ugasim auto zapravo pumpa za povrat goriva u rezervar i da je ok. Otac je došao do mene i pojasnio mi neke stvari pošto je inžinjer strojarstva. Objasnio mi je što sve običan mjerač protoka zraka može napraviti cjelokupnom radu motora. Daklem, izgleda da je problem u njemu, mada auto ide do 200 km/h a bez njega bi ubrzavao kao golf gs :). Izgleda da je on pri kraju i da će svaki čas alfrcnuti :)

Ukoliko tko ima još kakvih sugestija slobodno recite.
 

Sipekius

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Problem JTD turbina
« Odgovori #28 u: 10-07-2008, 12:38:48 »
Iskustvo kolege PYSONA s ARCS:


Moje iskustvo sa 2.4 JTD motorom:
-Kada sam ga uzeo pre dve godine sa 116000 km isao je kao munja. Malo trosio, vukao kao LUD u bilo kojoj brzini bilo kada i gde.
-Kako je vreme prolazilo, gubio je snagu. Mislio sam da tripujem, ali posle merenja ubrzanja par puta, bio sam siguran...
-U jednom trenutku, pre par meseci, stajao sam u mestu par sati sa upaljenim motorom. Kada sam pokusao da krenem, kao da sam vozio auto sa 30 KS a ne 150. Potpuno mrtav.
Zaustavim se na nekom parkingu, ugasim auto i iskuliram 15-20 min. Upalim i radi normalno i vuce normalno. Te nastavim da ga vozim do sledeceg slucaja:
Pre kojih desetak dana odem do Delte da provere auto. Secajuci se slucaja koji mi se desio, rekoh da provere i odrade SAMO dijagnostiku.
Ostavim auto i jave mi se posle 5-6 sati (imali su guzvu) i kazu mi da mogu uzeti auto i da je crkla turbina !!!
"KAKO CRKLA TURBINA KADA SAM SE DOVEZAO DO VAS PRE 5-6 SATI BEZ PROBLEMA???"
"Pa eto, znate, to kod tih motora crkava i tako. A mozete da kupite novu, ali je skupa. Mozete da remontujete, ali nije to to...itd...itd "
Ja bez teksta se pokupim i odem da uzmem auto.
Naplate mi 2000 din za "dijagnostiku". Sednem u auto, upalim i opet kao da je mrtav motor skroz! (jedino preko 3500 obrtaja ima nesto snage ali dok dodje dotle treba vam oko 2km zaleta  )
Poucen iskustvom, preparkiram se i sacekam 15-20 min da se ohladi, ali opet ista prica.

Uglavnom, ODLEPIM totalno na lakonska objasnjenja, nestrucnost i nezainteresovanost i krenem da KOPAM po Fu€king internetu: Forumi, blogovi ...itd...itd
Kuci uzeo Eper, AutoData, DTE...
Citao 5-6 dana, kopao, gledao...
Onda se spremim jedan dan da prekopam ispod haube...

Opremim se alatom, odvezem auto na neki zabaceni parking i onda:
-prvo sam dobro obrisao zapecenu prasinu, ulje i ko zna sta jos
-onda sam vise od sat vremena samo gledao gde je sta i uporedjivao sa slikama iz Eper-a koje sam odstampao.
-onda jos pola sata zavlacenja ruku i prepipavanja creva (za vazduh, ulje, vakum)
-pregledanje kablova i konektora
-potom sam krenuo sa skidanjem akumulatora (OBAVEZNO), skidanje creva usisa vazduha.

O cemu se radi:
-ima nekoliko stvari koje mogu da se desavaju JTD motorima. Razlikuju se simptomi.
1. Ako ima dima u izduvnoj grani

1.1 dim u izduvu znaci da ECU ima informaciju da u motor dolazi odredjena kolicina vazduha i u skladu sa tim uskladi kolicinu dizela koje ubrizga. Ako ima dima, znaci da je previse goriva ili bolje receno premalo vazduha.

1.1.1 ili zaista dolazi premalo vazduha (protokomer lepo izmeri ali posle taj vazduh izadje iz creva pre nego udje u motor, citaj: creva za vazduh su negde napukla, a to moze biti bilo gde na putu: filter-turbina, turbina-intercooler, intercooler-usisna grana)
1.1.2 ili ovde neko laze za kolicinu vazduha (citaj: protokomer ima problem)

2. Ako nema dima u izduvnoj grani
(Znaci da motor ima dobre inormacije o kolicini vazduha i u skladu sa tim ubrizga taman goriva da se sagori.)

2.1 Moze biti EGR ventil (Br. 7, Slika 1.)otvoren stalno (deo sagorelih gasova se vraca u usisnu granu i smanjuje snagu motoru DRASTICNO ako je otvoren KADA NE TREBA i motor je mrtav sto se tice snage)

2.2 moze biti proboj na crevu (Br. 4,Slika 2.) sa vakuumom koje ide do turbine (mozete se slikati sa performansama koje daje turbina, ako je u pitanju turbo sa promenljivom geometrijom posto turbina po defaultu ostaje na stage 1. kada nema vakuma a efekat je da auto vrlo slabo ide preko 3000-3500 obrtaja i tada ECU u sebi zapljune dogadjaj da ima previse pritiska u sistemu usisa vazduha)

2.2.1 zaprljana krilca unutar turbine (krilca koja regulisu propustanje izduvnih gasova ka lopaticama turbine) tj zaprljan mehanizam koji ih pokrece. tj. mogu biti blokirana u raznim polozajima a razlikuje se da li su performanse lose u nizim ili visim obrtajima  a tu je jedino resenje skidanje turbine i ciscenje a treba da izgleda ovako:
http://www.technologie-entwicklung.de/G...turbo.html
a inace je Garret koji mi svi imamo  u stvari VNT (variable nozzle turbo)
a te nozzle se tesko ili nikako pokrecu

2.3 moze biti u otkazu overboost valve (tako ga referenciraju svi) (Br. 1, Slika 2.) na vakuum crevu. Proveriti obavezno sva vakuum creva u nizu. (efekti kao pod 2.2)

2.4 membrana na vakuum pokretanom aktuatoru na turbini moze biti u problemu (efekti kao pod 2.2)

2.5 moze biti problem sa kocionim sistemom posto je vakuum stvar koja se raubuje u celom autu  (crevo označeno kao Br. SGR33102, Slika 2. u stvari ide ka kočionom sistemu)


Meni je bio slucaj pod 2.1
EGR ventil je bio zacepljen u otvorenom polozaju i STALNO je ubacivao "mrtav vazduh" u usis.
Cemu sluzi EGR i zasto ih vraca nazad?
Odlicno objasnjenje imate na Wikipedia (search:EGR) posebno deo objasnjenja "EGR implementations" pomocu "variable geometry turbocharger (VGT)"
To razjasnjava zasto turbina ne pumpa uopste vazduh kada je EGR ventil otvoren U POTPUNOSTI (100%)

NIKAKO NEMOJTE dijagnostikovati problem sa EGR ventilom tako sto cete SAMO OTKACITI kontakte sa elektroventila!!!
-ventil je i dalje u otvorenom polozaju a ECU jedino zna da mu je nestala jedna komponenta bitna za rad celog sistema i baca masinu u default stanje. Koje je opet sa druge strane, vise nego prihvatljivo sa stanovista performansi ali su te performanse motora I DALJE UBIJENE zbog otvorenog ventila.
Kako dijagnostikovati:
-jednostavno otkaciti crevo (bolje reci metalnu cev) koje iz EGR ventila ide u box od leptira. A umesto creva (cevi) staviti nesto da spreci gubljenje pritiska iz usisa.
Na izlasku iz EGR ventila cev takodje zacepiti privremeno.

Ako je EGR ventil bio u pitanju, ovim ga iskljucujete na jedini nacin koji je transparentan za ECU sa jedne strane i sam motor kao sistem sa unutrasnjim sagorevanjem sa druge strane, i performanse treba da se vrate U POTPUNOSTI. Cak sta vise i bolje nego deklarisane.

A inace sam i imao slucaj pod 1.1.1 pre godinu dana, ali se desilo na mestu gde je lako uocljivo.

NAJGORA VARIJANTA je kada imate kombinaciju bilo koje dve (ili jos gore vise njih) stvari u isto vreme.

Masu puta kada se misli da je turbina otisla u potpunosti, u stvari je u pitanju EGR ventil.

Otidite na sajt Welcome to TurboByGarrett.com pa pogledajte sta tamo kazu za svoje turbine.



Uglavnom, JA JOS NISAM CUO niti video niti procitao DA JE NA JTD otisla turbina. Tu racunam i JTD/HDI klonove u kategoriji dostavnih vozila (jumper, doblo, berlingo...itd...itd)
 



 
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9205
  • Karma: 1284
  • Spol: Muški
  • 155 Q4 156 SW GT
    • Solin
Odg: Problem JTD turbina
« Odgovori #29 u: 10-07-2008, 13:27:36 »
Meštri obožavaju proglasiti da je neispravan turbo. Nije to od sad, nego otkad su se pojavili turbo punjači. Znam ih ja dvojicu (Tipo TD, Prisma TD) koji su imali rezervnu samo zato što se meštar zeznuo u procjeni.
155 Q4         156 SW akcija 1          156 SW akcija 2
 

Offline BiGBalabuto

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 139
  • Karma: 9
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 156 2.4 JTD 103kW
    • Sarajevo
Odg: Problem JTD turbina
« Odgovori #30 u: 15-07-2008, 13:44:18 »
Svaka cast na ovome textu mnogima ce pomoci i sacuvati im novac, da nevozaju rezervne turbine u gepeku  :craz
Alficita 156 2.4 JTD
 

bobo156

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Problem JTD turbina
« Odgovori #31 u: 18-07-2008, 22:41:30 »
Majstore ak si kome pomogo onda sam to ja!Skinuo ja tvoj tekst i isprinto ga,drito k majstoru i ostavim mu auto i papire na sjedalu!Zove on mene i pita kaj je to!?!?!Čitaj pa nađi i za pola sata zove on !RIJEŠENO!EGR ventil u k... i novi luftmeser ne valja!Stavim starog i evo moje ljubavi na 225km/h!Hvala stri tebi i ALFISTIMA!!!!!Sad mirno spavam!
 

Offline Stiv

  • Trade Count: (+20)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5266
  • Karma: 224
  • Spol: Muški
  • 146 1.6 TS & 156 2.4 JTD SW
    • Samobor
Odg: Problem JTD turbina
« Odgovori #32 u: 19-07-2008, 06:38:30 »
Bravo care, sad vjerovatno znam zašto službeni boxer 2.8 HDI nije išo qurca, očito je EGR ventil bil zaštopan.  :care :care
:mahm QVMember of  U B OQV
 

lukinelly

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Problem JTD turbina
« Odgovori #33 u: 17-09-2009, 14:51:26 »
 :sad: :sad: :sad: Ovako priča počinje...prije neki dan vozim za Zagreb i upali se žuta lampica motora i piše na ekranu "motor control system failure" i baci ga u safe mod! okej reko! Dovezem se na svirku ostavim auto par sati, upalim i lampica nestane dok ponovno se ne vozim više od 100 km/h! i tako par dana mene to zeza.
U utorak navečer odezem Alfu kod Valenčića i on u srijedu počne radit! Nazovem ja njega i kaže da je sve začađeno i da treba puno čistit i da mu još javlja grešku, i ako ne očisti da će još danas morat čistit! Okej nazovem ja njega danas oko 1 i kaže on...stari mislim da ti je turbina riknula!!!!!! :kosa: :kosa: :kosa: :kosa:
E sad oko 4 idem po auto i dogovorit se za reparaturu nekakvu neam pojma živčan sam!!!
Razmišljam si da odem na dijagnozu kod Bertola pa da imam dva glasa!!!

Molim vas ako je netko upoznat sa sličnim slučajem nek mi pomogne!!
 :sad: :sad: :sad:
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9205
  • Karma: 1284
  • Spol: Muški
  • 155 Q4 156 SW GT
    • Solin
Odg: Problem JTD turbina
« Odgovori #34 u: 17-09-2009, 14:56:31 »
Ne treba on ništa mislit, nego provjerit ili je ili nije.
155 Q4         156 SW akcija 1          156 SW akcija 2
 

Offline yedwy

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2103
  • Karma: 127
  • Spol: Muški
  • Ford C-Max 1.8 duratec
    • Sesvete Zagreb
Odg: Problem JTD turbina
« Odgovori #35 u: 17-09-2009, 15:08:37 »
Ako je turbina mislim da ima neka firma u srbiji di ti to mogu složit pa nać nekoga raspoloženog za izlet ili posudit auto i via serbia...
 

Offline Tomek

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4045
  • Karma: 583
  • Spol: Muški
  • Fiat Punto mk2a
    • Velika Gorica
Odg: Problem JTD turbina
« Odgovori #36 u: 17-09-2009, 15:16:51 »
to bi mu se bas isplatilo  :ok: :clap2: :clap2: :clap2:
Nikada ne vozi brže nego što tvoj anđeo čuvar može letjeti

Dok zivot juri, ja cu lagano...
 

lukinelly

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Problem JTD turbina
« Odgovori #37 u: 17-09-2009, 15:18:24 »
idem sad do Valentića pa ću javit što mi kaže!! Jao kako sam razočaran!!
 

Online Pero156TS

  • Predsjedništvo
  • Trade Count: (+13)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 7637
  • Karma: 265
  • Spol: Muški
  • GT 1.9 JTD, Lancia Y
    • Zagreb
Odg: Problem JTD turbina
« Odgovori #38 u: 17-09-2009, 15:20:32 »
to bi mu se bas isplatilo  :ok: :clap2: :clap2: :clap2:

pa ako je reparacija 100eura onda bi
 :craz
GT 1.9 JTD
Svi pričaju da pijem, a nitko ne priča da sam žedan.
 

Offline Irvine159

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2279
  • Karma: 106
  • Spol: Muški
  • M-jtd 20V
    • Istra
    • bučino ulje iz istre
Odg: Problem JTD turbina
« Odgovori #39 u: 17-09-2009, 15:36:00 »
Seb prodaje jednu u oglasniku je!