Nije nas dugo bilo pa da malo osvježim temu, u zadnjih mjesec dva sam odradio neke sitne zahvate.
Nosači koje sam kupio za tablice su jednostavni bili preloši, mala površina na kojoj je ljepljivi dio i dva plastični zuba koji bi trebali držati tablicu su par milimetara previsoki, jednostavno nisu za dimenzije naših tablica. Samo sam čekao kada ću putem ostati bez prednje tablice, zadnja se još nekako i držala.
Zadnji Nosač prije:
Prednji nosač prije:
Nosači:
Obostrano ljepljiva traka:
Lijepljena površina:
Zadnja tablica poslije:
Prednja tablica poslije:
Skinuto, očišćeno i pokrpano crijevo usisa od intercoolera do klapne gasa, također i klapna gasa. Na dva mjesta je crijevo malo napuklo pa je pokrpano izolir trakom, nije idealno ali će poslužiti do dolaska novog intercoolera i komplet inox usisa.
Sve potrebno rastavljeno:
Crijevo prije čišćenja:
Zglob na intercooleru:
Spoj gume i plastike:
Nakon čišćenja i krpanja:
Jedna fotka tokom testiranje kada sam sve sastavio, usput je padala kiša kao dobar test za ljepilo na tablicama. Zalijepljene su 28.04. i još uvijek drže kao prvog dana iako je traka koštala svega 18kn.
Već neko vrijeme me patio djelomično izgreban centalni tunel pa sam se danas uhvatio posla.
Sve potrebno raskopano:
Rastavljen i odrađena priprema za bojanje crnim mat sprejom i nakon toga prozirnim zaštitnim lakom:
Nakon lakiranja:
Iskreno nisam previše zadovoljan rezultatom, morati ću kupiti mat crni plastidip sprej pa ponoviti proces:
Kada nije pod bljeskalicom može proći:
BONUS:Tata vozi Hyundai Accent 2001. godište pa je doživio havariju nakon "samo" 19 godina vožnje. Puknula lijeva vilica od hrđe, srećom dogodilo se ispred kuće. Naručio sam kompletan novi prednji ovjes pa je proces trajao 20-ak dana do izlaska ponovo na cestu, neki dijelovi su se čekali da stignu poštom neke smo tražili po otpadu. Obzirom sa nikada nisam ništa slično radio i da je dizalica bila u obliku 2 panja ispalo je odlično, sada je spreman za još 19 godina
Puknuće:
Dizalica:
Rastavljanje:
Donor za prednji most, "majstori" su pokidali prednji selen tokom skidanja pa sam i njega čekao 10-ak dana da stigne iz Hyundai-a:
"Novi most" prije uređivanja, stari je bio napuknut na par ključnih mjesta i bio u puno gorem stanu od ovoga:
Skinuta sva površinska hrđa i premazan antirostom:
Nakon pola sata osušen krpom i premazan bitumenom, usput i nove prednje vilice kao i balans štanga:
Usput uređene i felge, slika prije:
Poslije:
Cijeli komplet prije montiranja:
Promijenjeni dijelovi:
Prednji most, vilice, spone stabilizatora, krajnici, balans štanga, gume balans štange.
S obzirom da je "novi" most bio sa jačeg dizelskog motora, bilo je nekih sitnih korekcija ali uglavnom auto ide odlično nakon odrađene optike.