14-11-2019, 11:27:17

Autor Tema: V6 motori  (Posjeta: 76268 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline R

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 346
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: V6 motori
« Odgovori #440 u: 23-09-2018, 09:33:51 »
Pitanje za znalce:
Jesu li na 3.2 motorima (cf3 - 4 lambde (2p+2z)) tijela tj "čitači" lambda senzora na sve 4 lambde isti kao i 4 pin konektori, a razlika je samo u dužini kabela?
Pitam jer bih prednju desnu koja ima dužinu 85cm i prekratka mi je, zamijenio zadnjom lijevom od 203cm.
Mr. Wolf
 

Offline cava

  • Trade Count: (+8)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 993
  • Karma: 61
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: V6 motori
« Odgovori #441 u: 23-09-2018, 18:56:13 »
 :da:
Behind the red line
 

Offline boris

  • Član Alfa Kluba12
  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1537
  • Karma: 141
  • Spol: Muški
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: V6 motori
« Odgovori #442 u: 24-09-2018, 16:37:43 »
Trebalo bi biti isto.

Offline R

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 346
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: V6 motori
« Odgovori #443 u: 26-09-2018, 15:32:09 »
Hvala na odgovorima. Tak si i ja nekak mislim i da ne bi trebalo biti problema jer je žica/kabel duži.
Dodatno sam otkrio da je na svim Bosch lambdama sa 4 žice tj 4-pinskim konektorima crna žica signal, siva uzemljenje, a dvije bijele su grijač.
E sad, jel netko zna pojasniti kaj je to grijač tj koja je funkcija te 2 bijele žice?
Mr. Wolf
 

Offline Ozzy

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 307
  • Karma: 14
  • Spol: Muški
  • Giulia Veloce 2.0T, W123 300D
    • Korcula
Odg: V6 motori
« Odgovori #444 u: 26-09-2018, 15:41:08 »
Koliko ja znam da bi lambda radila dobro temperatura plinova treba biti velika. Ja mislim da taj grijac drzi lamdu na temperaturi povise 250 stupnjeva radi sto boljeg citanja. Naprimjer kad je auto u praznom hodu itd kad su ispusni nizi.
 

Offline cava

  • Trade Count: (+8)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 993
  • Karma: 61
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: V6 motori
« Odgovori #445 u: 26-09-2018, 18:05:19 »
povise 350 stupnjeva.. al da, kolega Ozzy objasnio.
Behind the red line
 

Offline R

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 346
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: V6 motori
« Odgovori #446 u: 26-09-2018, 22:50:55 »
Te 2 bijele žice su onda struja, nekakav dupli plus za koji nije problem ako se u spajanju/produžavanju žice zamijene?
I jesu li to wideband ili obični senzori/lambde?
« Zadnja izmjena: 26-09-2018, 22:53:10 od R »
Mr. Wolf
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5189
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: V6 motori
« Odgovori #447 u: 26-09-2018, 23:13:29 »
Obican, nebitno kako spojis.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline R

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 346
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: V6 motori
« Odgovori #448 u: 27-09-2018, 01:26:16 »
Ok. Samo da još jednom utvrdimo.
Je li ovaj crni konektor instalacije u kutiji za prednju desnu lambdu, a sivi, desno izvan kutije za zadnju desnu lambdu ili je obrnuto?


Mr. Wolf
 

Offline boris

  • Član Alfa Kluba12
  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1537
  • Karma: 141
  • Spol: Muški
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: V6 motori
« Odgovori #449 u: 05-10-2018, 15:35:37 »
Ok. Samo da još jednom utvrdimo.
Je li ovaj crni konektor instalacije u kutiji za prednju desnu lambdu, a sivi, desno izvan kutije za zadnju desnu lambdu ili je obrnuto?



Jučer smo gledali na jednoj 156 2.5 V6 EU 3, pa sam pogledao u dokumentaciji.
Dakle u toj kutiji bi trebale biti obje lambde iza katalizatora

Evo jednom za uvijek, i isto je za 3.2 (i na 147 i na 156) i za 2.5:

Ta dva konektora za lambde u kutiji ispod vjetrobranskog stakla su za lambde IZA katalizatora, lijeva i desna se  razlikuju po boji i zato su valjda različite boje jer su oba konektora u istoj kutiji:





Konektori za prednje lambde na predkatalizatorima su ovi, i jedan je u kutiji, a drugi je sa druge strane van kutije, ne znam da li se konektori razlikuju po bojama:




« Zadnja izmjena: 05-10-2018, 15:38:11 od boris »
 

Offline R

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 346
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: V6 motori
« Odgovori #450 u: 05-10-2018, 15:56:01 »
E super, puno hvala na odgovoru!
Ja sam zaključio da je crni lijeva strana (red cilindara kod branika), a sivi desna (red cilindara ispod vjetrobrana).
Još nije potvrđeno je li to točno.
Mr. Wolf
 

Offline boris

  • Član Alfa Kluba12
  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1537
  • Karma: 141
  • Spol: Muški
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: V6 motori
« Odgovori #451 u: 05-10-2018, 16:13:37 »
E super, puno hvala na odgovoru!
Ja sam zaključio da je crni lijeva strana (red cilindara kod branika), a sivi desna (red cilindara ispod vjetrobrana).
Još nije potvrđeno je li to točno.

Moguće, bilo bi logično da je cijela jedna strana siva, a jedna crna, u ovom slučaju.

Offline cava

  • Trade Count: (+8)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 993
  • Karma: 61
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: V6 motori
« Odgovori #452 u: 05-10-2018, 18:10:41 »
pa ustekas kako god, vozis, ako izbaci grsku, prespojis i to je to.
druga solucija je da spojis samo jednu (zadnju sondu prednje glave) i gledas parametre preko obd-a ovisno koje cita li ne, znat ces koja je koja.. zakomplicira si vrlo jednistavnu stvar
« Zadnja izmjena: 05-10-2018, 18:11:28 od cava »
Behind the red line
 

Offline R

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 346
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: V6 motori
« Odgovori #453 u: 05-10-2018, 22:41:32 »
Potvrđeno: crni konektori na instalaciji, pa onda i na strani lambda senzora (Bosch) su lijeva strana (red cilindara kod branika), a sivi desna (red cilindara ispod vjetrobrana)
Mr. Wolf
 

Offline R

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 346
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: V6 motori
« Odgovori #454 u: 05-10-2018, 22:53:00 »
pa ustekas kako god, vozis, ako izbaci grsku, prespojis i to je to.
druga solucija je da spojis samo jednu (zadnju sondu prednje glave) i gledas parametre preko obd-a ovisno koje cita li ne, znat ces koja je koja.. zakomplicira si vrlo jednistavnu stvar

Nije tako jednostavno, plus kod mene je po mojim standardima dosta brljano, većim dijelom zbog Supersprinta, i nemam dijagnostiku; još.
Sad je sve razjašnjeno (i pitanja koja se tiču Boscha i SSa), potrebne lambde nabavljene i definirano konačno rješenje. Još pokušavam nabavit konektore instalacije (sivi u prvom redu), ali do sad nisam uspio saznati njihove kodove/šifre (Bosch).
Mora bit savršeno, nema kompromisa  :hap:
Hvala svima na sudjelovanju  :)
Mr. Wolf
 

Offline boris

  • Član Alfa Kluba12
  • Trade Count: (+6)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1537
  • Karma: 141
  • Spol: Muški
  • 147 Q
    • Rijeka
Odg: V6 motori
« Odgovori #455 u: 09-10-2018, 15:54:13 »
Nije tako jednostavno, plus kod mene je po mojim standardima dosta brljano, većim dijelom zbog Supersprinta, i nemam dijagnostiku; još.
Sad je sve razjašnjeno (i pitanja koja se tiču Boscha i SSa), potrebne lambde nabavljene i definirano konačno rješenje. Još pokušavam nabavit konektore instalacije (sivi u prvom redu), ali do sad nisam uspio saznati njihove kodove/šifre (Bosch).
Mora bit savršeno, nema kompromisa  :hap:
Hvala svima na sudjelovanju  :)

Šta će ti konektori instalacije?
Inače to su obični standardni 4 pinski vodonepropusni auto konektori koje na ebayu/aliexu imaš kupiti za sitne pare
Sumnjam da su po nečemu različiti osim po boji, probaj spojiti crni sa sivim, ako ide onda su std.
« Zadnja izmjena: 09-10-2018, 15:55:30 od boris »
 

Offline R

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 346
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: V6 motori
« Odgovori #456 u: 10-10-2018, 12:17:25 »
Jedan, sivi, je izmješten iz donje kutije cca. pol metra dalje produžavanjem žice i želim ga vratiti natrag, pa ako nešto strgam kod demontaže da imam backup. Također, taj, kao i ovaj na slici, imaju strgane kopče.
Još uvijek nemam Bosch šifru konektora.
Uz tvoj savjet sam našao na ebayu i aliexu setove crnih (primarno tražim sive), ali me muči kvaliteta spojnih/metalnih dijelova u njima.
Mr. Wolf
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5189
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: V6 motori
« Odgovori #457 u: 10-10-2018, 23:14:34 »
Lošiji od originala mogu teško biti.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.