13-11-2019, 04:19:21

Autor Tema: TD / JTD / JTDm motori  (Posjeta: 313530 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4230
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
  • AR 146 TD, AR 156 JTD 16V M-JET, AR Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #20 u: 13-06-2007, 13:56:51 »
Alfa Romeo 145 TD

Proizvodnja: 09/1994 - 03/1999
Obujam: 1929ccm, 82.6x90mm
Snaga: 66kw/90ks @ 4100rpm (4200rpm Euro2)
Moment: 186Nm @ 2400rpm (2500rpm Euro2)
Gume: 175/65/14
Krug okretanja: 10.4m
Dimenzije: duzina 4.09m, sirina 1.71m, visina 1.43m, međuosovinski razmak 2.54m
Masa: 1185kg
Bunker: 320/1130 litara
Rezervar: 61 litra
Max brzina: 178 km/h
Ubrzanje: 0-100Km/h 12s, 0-1000m s
Potrosnja po standardu 93/116/EU: grad 8.8, otvoreno 5.0, kombinirano 6.4



Alfa Romeo 146 TD

Proizvodnja: 06/1995 - 03/1999
Obujam: 1929ccm, 82.6x90mm
Snaga: 66kw/90ks @ 4100rpm (4200rpm Euro2)
Moment: 186Nm @ 2400rpm (2500rpm Euro2)
Gume: 175/65/14
Krug okretanja: 10.5m
Dimenzije: duzina 4.26m, sirina 1.71m, visina 1.42m, međuosovinski razmak 2.54m
Masa: 1245kg
Bunker: 380/1225 litara
Rezervar: 61 litra
Max brzina: 179 km/h
Ubrzanje: 0-100Km/h 12.5s, 0-1000m 34.2s
Potrosnja po standardu 93/116/EU: grad 8.8, otvoreno 5.0, kombinirano 6.4




Fiat 1.9 TD motor ugrađivan u Alfe 145/146/155 (ovisno o godištu ti modeli su se označavali kao TD ili 2.0TD).

Ti motori poznat su još od kraja 80-ih godina iz modela Tipo/Tempra/..., a u 145/146/155 su se ugrađivali u dvije verzije AR67501 i kasnije AR33601 (TD CAT, Euro2 motor sa katalizatorom i EGR-om).

Specifikacije:
-cilindri: 4 u liniji
-ventili: 2 po cilindru
-obujam: 1929 ccm
-provrt/hod: 82.6 x 90 mm
-omjer kompresije: 19.2:1
-snaga: 66kw/90ks @ 4100rpm (4200rpm za Euro2)
-moment: 186Nm @ 2400rpm (2500rpm za Euro2)
-ubrizgavanje: indirektno, Bosch VER466 (Bosch VER508 za Euro2)
-palenje: 1-3-4-2
-turbo: Garret GT15, pritisak 0.8 bar, intercooler

Presjek motora:


Krivulja snage i momenta:

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9205
  • Karma: 1284
  • Spol: Muški
  • 155 Q4 156 SW GT
    • Solin
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #21 u: 07-07-2007, 15:51:22 »
JTD 16v multijet

155 Q4         156 SW akcija 1          156 SW akcija 2
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9205
  • Karma: 1284
  • Spol: Muški
  • 155 Q4 156 SW GT
    • Solin
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #22 u: 07-07-2007, 16:06:53 »
Malo sam analizirao podatke sa piquet-ovog linka i zapeo mi je za oko podatak o stupnju kompresije za budući twin turbo. Iznosi samo 1:16,5. Onda sam potražio podatke za sve varijante jtd motora i kompresioni omjeri idu ovako:

1.9 105 ks ........................... 1:18.45
1.9 115 ks ............................1:18.45
1.9 16v 140 ks.......................1:18.45
1.9 16v 150 ks.......................1:18.00
1.9 16v 150 ks multijet...........1:17.50
2.4 20v 200 ks multijet...........1:17.00
1.9 16v twin turbo 190 ks........1:16.50

U praksi to znači da prilikom pokretanja motora, ovi motori sa nižim stupnjem kompresije postižu niže tlakove i temperature na kraju takta kompresije. Kad je novi  nema problema, ali čim oslabi imat će problema sa paljenjem zimi, puno prije nego ove starije verzije sa višim stupnjem kompresije. I onda će neki doći do zaključka da motori nisu više kvalitetni kao prije.
Konstrukciono je moralo biti tako, zbog enormnog tlaka prednabijanja turbo punjača, morala se spustiti kompresija koja automatski znači manje prijeđenih kilometara do generalke.
155 Q4         156 SW akcija 1          156 SW akcija 2
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4230
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
  • AR 146 TD, AR 156 JTD 16V M-JET, AR Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #23 u: 07-07-2007, 16:29:23 »
Je, ali manja kompresija ima i svojih prednosti...

Naime motori sa manjom kompresijom ljepše/tiše rade, a naravno kao što si ti i rekao moguća je veća specifična snaga.



A što se tiče paljenja, paaa to je malo kompliciranija priča. Da se radi o starim TD motorima to bi štimalo ali...

Čak ni prvim JTD motorima kod paljenja u ljeti grijači skoro ni ne trebaju, a čak ni oni koji su pregurali 200k Km nemaju problema s palenjem, a o čemu se radi.
Kompresija je manja (pa je i temperatura manja), ali JTD motori koriste brze tanke grijače velike snage koji tu odrađuju odličan posao, zatim kad je motor hladan ovisno o generaciji CR sustava nafta izlazi pod pritiskom do 1350-1600 bara i to u 3-5 mlazova što sigurno pridonosi boljem izgaranju, i ono što je najvažnije elektronsko ubrzgavanje omogućava trenutak ubrizgavanja po želji, pa kod hladnog motora centrala daje vrlo rano palenje (zato JTD i jesu tako glasni na hladno) i motor mora biti prilično loš da ne bi upalio.
Zapravo ako JTD i ima problema sa palenjem onda je to vjerovatno zbog dotrajalog sustava ubrizgavanja.

Suhara

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #24 u: 07-07-2007, 19:59:59 »
Ne znam da li je pravo mjesto/topic za pitati, ali zanima me da li je netko radio generalku na JTD motoru u zadnje vrijeme? Dojmovi i troškovi me zanimaju? I u biti da li netko može preporučiti nekog kvalitetnog majstora koji ima iskustva s tim motorima. Hvala unaprijed  :color:
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4230
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
  • AR 146 TD, AR 156 JTD 16V M-JET, AR Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #25 u: 07-07-2007, 20:16:42 »
Ne znam da li je pravo mjesto/topic za pitati, ali zanima me da li je netko radio generalku na JTD motoru u zadnje vrijeme? Dojmovi i troškovi me zanimaju? I u biti da li netko može preporučiti nekog kvalitetnog majstora koji ima iskustva s tim motorima. Hvala unaprijed  :color:


Seb ima puno iskustva sa JTD-om, ali ako se dobro sjećam rekao da još nikome nije radio generalku zbog istrošenosti motora, nego samo nakon havarija (puknuti remen i sl...)

Uglavnom generalka na JTD-u ne bi trebala biti ništa posebno jer je motor dosta jednostavan, čelični blok, jednostavna glava sa 2 ventila koji se štelaju sa pločicama, znači jednostavnije od toga ne može biti, a cijena bi mogal biti kao i za bilo koji drugi stariji Diesel. Ono što je skupo to je sistem ubrizgavanja (pumpa, dize, centrala...) ali ako je to ok ne treba ga ni dirati...

Kompliciranije i skuplje bi to bilo raditi na Multijet-u zbog složenije glave motora (4 ventila po cilindru, hidraulični podizači...)..

Offline Dama 166

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3771
  • Karma: 54
  • Spol: Muški
  • AR 166 2,4/159ti 2,4/Spider 3.0 24V/ 159ti 1750tbi
    • Njemacka, Stuttgart
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #26 u: 07-07-2007, 20:43:01 »
Ja sam već po drugi put u mjesec dan  otkinuo spojler od interkulera. Kako to riješiti kad viri ispod branika tj. niži je onaj plastični dio na koji se montira gumeni spojler pa mi ta plastika stalno puca. :?:

pa kako moj je spusten  -50 pa nemam tolikih problema, jest da se mora malo paziti i nije za brdsku voznju ili po kaldrmi. Ne kuzim. Evo meni na 166 nemozes staviti naprije izmedju kotaca i gume "Prst", pital joska, shoei, AA-alfu, i decke iz splita.
 

Offline Dama 166

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3771
  • Karma: 54
  • Spol: Muški
  • AR 166 2,4/159ti 2,4/Spider 3.0 24V/ 159ti 1750tbi
    • Njemacka, Stuttgart
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #27 u: 07-07-2007, 20:43:39 »
Ne znam da li je pravo mjesto/topic za pitati, ali zanima me da li je netko radio generalku na JTD motoru u zadnje vrijeme? Dojmovi i troškovi me zanimaju? I u biti da li netko može preporučiti nekog kvalitetnog majstora koji ima iskustva s tim motorima. Hvala unaprijed  :color:

cuo sam za prosirenje volumena u Holandiji i tu bi morao racunati sa nekih 1500-2000 ali ti je onda autic  :o000: :o000:, tama spreman za lov na Benzince i to jos sa 156 ajme sta bi bilo
« Zadnja izmjena: 07-07-2007, 20:45:10 od Dama 166 »
 

Offline Dama 166

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3771
  • Karma: 54
  • Spol: Muški
  • AR 166 2,4/159ti 2,4/Spider 3.0 24V/ 159ti 1750tbi
    • Njemacka, Stuttgart
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #28 u: 07-07-2007, 21:07:43 »
nece imati ni jedan problema sa palenjem, ako se sipa kvalitetan Dizel, jer bas sa CR i MultiJet ima finije ubrizgavanje sa manjom kolicinom po dizni i vecim pritiskom nego sadasnji, i da je kompresija manja je takodjer logicno ako dignu Pritisak Turba ili cak stave dva. Na 103KW je mozda neznam tocno ali negdje pritisak ubrizgavanja oko 1600 Bara koji zadovoljava Euro 3, dok kod novijih je vec na 1800 za Euro 4, a Euro 5 ce biti oko 2100 Bara. Na dizni postoje zavisi od konstrukcije klipa i motora 4-6 otvora u velicini od nekih 0,02mm i kad se kroz to ubrizga Dizel moze si svako misliti u kojem maglenom stanju ulazi u Zyl. Raspored otvora dizni na Injektoru se radi kao gore vec receno po formi klipa i obujma motora. Neke su u jednom redu, neke zik-zak.
Da bi opet dosli na staru temu sa Losom CR ima mogucnost do 8 ubrizgavanja ali nije ni bitno.
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4230
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
  • AR 146 TD, AR 156 JTD 16V M-JET, AR Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #29 u: 07-07-2007, 21:51:19 »
nece imati ni jedan problema sa palenjem, ako se sipa kvalitetan Dizel, jer bas sa CR i MultiJet ima finije ubrizgavanje sa manjom kolicinom po dizni i vecim pritiskom nego sadasnji, i da je kompresija manja je takodjer logicno ako dignu Pritisak Turba ili cak stave dva. Na 103KW je mozda neznam tocno ali negdje pritisak ubrizgavanja oko 1600 Bara koji zadovoljava Euro 3, dok kod novijih je vec na 1800 za Euro 4, a Euro 5 ce biti oko 2100 Bara. Na dizni postoje zavisi od konstrukcije klipa i motora 4-6 otvora u velicini od nekih 0,02mm i kad se kroz to ubrizga Dizel moze si svako misliti u kojem maglenom stanju ulazi u Zyl. Raspored otvora dizni na Injektoru se radi kao gore vec receno po formi klipa i obujma motora. Neke su u jednom redu, neke zik-zak.
Da bi opet dosli na staru temu sa Losom CR ima mogucnost do 8 ubrizgavanja ali nije ni bitno.


Ma gle znam ja otprilike što je sve moguće sa CR sustavima, i to će svake godine još više napredovati (trenutno CR3, 1800bar i više , piezo brizgaljke, do 10 a uskoro i više otvora na dizni, tko zna koliko ubrizgavanja u taktu...)

Ali mi ovdje govorimo o Fiat-ovim JTD motorima čiji je maksimum danas (računam i najnoviji 1.9 16V Mjet TwinTurbo 188ks):
CommonRail 2
1600 bar
max 5 ubrizgavanja u taktu
i zadovoljavaju Euro4 (a ti motori su navodno spremnii za Euro5)

Tako da nema smisla sad razglabati o onome čega još nema. Nažalost Fiat još ne iskorištava pun potencijal CR tehnologije (koju je sam začeo) i kao i obično kaska za konkurencijom kad su u pitanju nove tehnologije, ali eto...

Offline Dama 166

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3771
  • Karma: 54
  • Spol: Muški
  • AR 166 2,4/159ti 2,4/Spider 3.0 24V/ 159ti 1750tbi
    • Njemacka, Stuttgart
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #30 u: 07-07-2007, 22:56:19 »
nece imati ni jedan problema sa palenjem, ako se sipa kvalitetan Dizel, jer bas sa CR i MultiJet ima finije ubrizgavanje sa manjom kolicinom po dizni i vecim pritiskom nego sadasnji, i da je kompresija manja je takodjer logicno ako dignu Pritisak Turba ili cak stave dva. Na 103KW je mozda neznam tocno ali negdje pritisak ubrizgavanja oko 1600 Bara koji zadovoljava Euro 3, dok kod novijih je vec na 1800 za Euro 4, a Euro 5 ce biti oko 2100 Bara. Na dizni postoje zavisi od konstrukcije klipa i motora 4-6 otvora u velicini od nekih 0,02mm i kad se kroz to ubrizga Dizel moze si svako misliti u kojem maglenom stanju ulazi u Zyl. Raspored otvora dizni na Injektoru se radi kao gore vec receno po formi klipa i obujma motora. Neke su u jednom redu, neke zik-zak.
Da bi opet dosli na staru temu sa Losom CR ima mogucnost do 8 ubrizgavanja ali nije ni bitno.


Ma gle znam ja otprilike što je sve moguće sa CR sustavima, i to će svake godine još više napredovati (trenutno CR3, 1800bar i više , piezo brizgaljke, do 10 a uskoro i više otvora na dizni, tko zna koliko ubrizgavanja u taktu...)

Ali mi ovdje govorimo o Fiat-ovim JTD motorima čiji je maksimum danas (računam i najnoviji 1.9 16V Mjet TwinTurbo 188ks):
CommonRail 2
1600 bar
max 5 ubrizgavanja u taktu
i zadovoljavaju Euro4 (a ti motori su navodno spremnii za Euro5)

Tako da nema smisla sad razglabati o onome čega još nema. Nažalost Fiat još ne iskorištava pun potencijal CR tehnologije (koju je sam začeo) i kao i obično kaska za konkurencijom kad su u pitanju nove tehnologije, ali eto...

ne pa nije problem, samo kazem momentalno se radi CR4, a ta verzija nije CR2 nego CR1H tj. pravi naziv CP1H ili vec kako bilo od jedan do sadasnjeg 4 samo sto 2-jka nije 2 nego 1h. nemres to ni znati jer se tako u stampi ne pise, i ako nemas koga da radi u boschu ili u Simensu.
Jeli Fiatovi ili bilo koji drugi princip je isti a ostalo su nijanse. Jel i drugi kuhaju isto sa Vodom ili mislis da onu mogu na suho kuhati. Ne iskoristava ga jos ni jedan proizvodjac, jer to nije u interesu nikome a pogotovo onima koji to rade  :da: :da: . I sta kad bi iskoristili sve odmah sta bi onda. bilo par miliuna ljudi na cesti za par godina. Pa ppogon na Vodu vec stoji i Dajmler ga je vec uveo u svoja neka auta samo kao test. Busevi i neki Taxi su vec u prometu, i to vec oko 1 i pol godine. Pa bi postavio pitanje zasto vec to ne izbace na trziste  :?: :?: :?:, sta bi onda sa konvencijalnim pogonom  :?: :?: :?:, sve na otpad ili sta. Cijena je malo veca ali je i korist ogromna!!! Otpada porez na zagadjivanje, troskovi za benzin itd.
« Zadnja izmjena: 07-07-2007, 22:56:37 od Dama 166 »
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9205
  • Karma: 1284
  • Spol: Muški
  • 155 Q4 156 SW GT
    • Solin
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #31 u: 08-07-2007, 12:09:40 »
Je, ali manja kompresija ima i svojih prednosti...

Naime motori sa manjom kompresijom ljepše/tiše rade, a naravno kao što si ti i rekao moguća je veća specifična snaga.



A što se tiče paljenja, paaa to je malo kompliciranija priča. Da se radi o starim TD motorima to bi štimalo ali...

Čak ni prvim JTD motorima kod paljenja u ljeti grijači skoro ni ne trebaju, a čak ni oni koji su pregurali 200k Km nemaju problema s palenjem, a o čemu se radi.
Kompresija je manja (pa je i temperatura manja), ali JTD motori koriste brze tanke grijače velike snage koji tu odrađuju odličan posao, zatim kad je motor hladan ovisno o generaciji CR sustava nafta izlazi pod pritiskom do 1350-1600 bara i to u 3-5 mlazova što sigurno pridonosi boljem izgaranju, i ono što je najvažnije elektronsko ubrzgavanje omogućava trenutak ubrizgavanja po želji, pa kod hladnog motora centrala daje vrlo rano palenje (zato JTD i jesu tako glasni na hladno) i motor mora biti prilično loš da ne bi upalio.
Zapravo ako JTD i ima problema sa palenjem onda je to vjerovatno zbog dotrajalog sustava ubrizgavanja.

Imam ja motokultivator Goldoni iz 1971. godine sa Lombardini dizelom od 13 ks. Nema ni "s" od struje, ni grijača ni CR , ništa, čista mehanika. Na temperaturi ispod nule upalit će na prvo potezanje konopa. To dobro paljenje je zasluga direktnoga ubrizgavanja (ima ga taj motor) koje imaju i kamioni i autobusi, radni strojevi, bar 50 godina unazad. U automobile su se ugrađivali dizeli i TD sa pretkomorama zbog mirnijeg i mekšeg rada. Pretkomora ima relativno veliku površinu koja ohladi zrak u taktu kompresije i da bi se taj gubitak topline nadoknadio treba grijače prilikom startanja.

I motorima sa direktnim ubrizgavanjem  se s vremenom (mislim u radu) potoše cilindri i prstenovi i jednoga dana pri paljenju neće postići dovoljan tlak i temperaturu da se zapali ubrizgana nafta ma na koliko bara mi nju brizgali. Prilikom paljenja svi motori bez razlike su atmosferci, ne pomaže ni turbo ni biturbo ni twin turbo jer se ne okreću. Motori sa nižim kompesionim omjerom su u tom slučaju hendikepirani i imaju manju rezervu za trošenje cilindara i prstenova.

Po mom proračunu radni vijek će im (onima sa 1:16.5) biti manji za 30-35% u odnosu na starije verzije JTD motora (onima sa 1:18.45). To se sada ne može provjeriti jer se još nisu počeli prodavati, ali za desetak godina će se sve znati.
155 Q4         156 SW akcija 1          156 SW akcija 2
 

Offline piquet

  • Global moderator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 4946
  • Karma: 816
  • Spol: Muški
  • MYM
    • Zagreb
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #32 u: 18-01-2008, 09:55:35 »
1.6 M-JET 120 cv...engine launch in April

- Potenza: 120 cv a 4.000 RPM;
- Coppia massima: 300 Nm a 1.500 RPM (+25% rispetto al 1.9 M-Jet 120 cv);
- Numero di cilindri: 4;
- Cilindrata: 1598 cc;
- Alesaggio: 79,5 mm;
- Corsa: 80,5 mm;
- Numero Valvole: 16;
- Rapporto di compressione: 16,5:1;
- Pressione di iniezione a 1600 bar + nuovi iniettori + nuove strategie di iniezione;
- Nuovo turbo (Geometria Variabile) che sopporta maggiore carico termico e meccanico;
- Nuova EGR + candelette di preriscaldamento Low Voltage + materiali e leghe ad alta resistenza per molte componenti (Cuscinetti ed Anelli di tenuta Pistoni);
- Nuovo tipo di DPF: CCDPF (Close Coupled DPF) ovvero l'integrazione di "DPF e Catalizzatore Ossidante", posizionato a ridosso della turbina, al fine di favorire riscaldamento catalizzatore e minor spreco di carburante durante la rigenerazione;
- Euro5 Ready;
- Intervalli dei tagliandi a 35.000km;
- Consumo inferiore dell'8% (ciclo NEDC) rispetto al 1.9 M-Jet 120 cv;
- Comfort acustico: IA migliorato del 7% (130 km/h) rispetto al 1.9 M-Jet 120 cv.
MiTo
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4230
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
  • AR 146 TD, AR 156 JTD 16V M-JET, AR Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #33 u: 23-01-2008, 16:01:58 »
Evo konačno i službeno predstavljeni novi 1.6 Multijet motori, možemo ih očekivati u novoj Alfi Junior  :ok:

italiaspeed.com



1.6 Multijet 16V
obujam: 1598 ccm
provrt 79.5 mm x hod 80.5 mm
snaga: 105ks @ 4000rpm
moment: 290Nm @ 1500rpm
ubrizgavanje: Multijet, max 1600 bar
turbo: elektronski reguliran sa fikson geometrijom krilaca
krivulja snage i momenta:




1.6 Multijet 16V
obujam: 1598 ccm
provrt 79.5 mm x hod 80.5 mm
snaga: 120ks @ 4000rpm
moment: 300Nm @ 1500rpm
ubrizgavanje: Multijet, max 1600 bar
turbo: elektronski reguliran sa varijabilnom geometrijom krilaca
krivulja snage i momenta:

Offline Neven

  • Član Alfa Kluba 11
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5033
  • Karma: 1430
  • Spol: Muški
  • 147 JTDm
    • Varaždin
    • Naljepnice - dizajn, izrada i prodaja
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #34 u: 25-01-2008, 08:17:28 »
Ima netko sliku krivulje momenta i snage 1.9 jtdm 120 ?

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4230
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
  • AR 146 TD, AR 156 JTD 16V M-JET, AR Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #35 u: 26-01-2008, 19:23:22 »
Ima netko sliku krivulje momenta i snage 1.9 jtdm 120 ?


Ovo ti je iz brošure od 147, grafovi nisu posebno precizni, ali otprilike vidiš o čemu se radi...
I inače graf za 1.9JTDM 120ks, ti se ne razlikuje posebno od grafa za 1.9 JTD 110/115ks.


Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4230
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
  • AR 146 TD, AR 156 JTD 16V M-JET, AR Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #36 u: 01-03-2008, 20:09:40 »
Nevjerovatno ali istinito, Fiat-ov 1.9 TD (koji je od 1986.god. ugrađivan u Fiat Ritmo/Regata/Tipo/Tempra, Lancia Delta1/Delta2/Dedra, AlfaRomeo 145/146/155) je još živ :da:

Gledao sam na RTRS-u emisiju Autovizija, i vidim voze neki kineski pickup Gonow Troy, kažu ima šasiju od Toyote i licenciran motor od Fiata, pa reko da vidim o čemu se radi...
A kad sam vidio da pod haubom ima Fiat-ov 1929ccm Turbo Diesel od 90ks nisam mogao vjerovati... :o000: :o000: :o000:



Da stvar bude zanimljivija pogledao sam malo na netu i vidim da je u Bosni taj auto dosta popularan, čak je bio u izboru za terenac godine :) :) :)
Evo i testa za terenac Gonow Victory:
Auto OnLine

Offline sven

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 496
  • Karma: 33
  • Spol: Muški
  • Punto Sporting
    • ZG
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #37 u: 01-03-2008, 20:41:31 »
Pa nevjerojatno!!!  :o000:  :happ:

Da li znaš kakve preinake su kinezi napravili na tom motoru, kolika je garancija?
Možda bi se preko zastupstva tih kineza u Bosni moglo kupiti taj novi motor i staviti u Tipo/146 itd.  :color:
Il silenzio della notte è stato brutalmente disturbato dalla musica del mio Alfa Romeo...
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4230
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
  • AR 146 TD, AR 156 JTD 16V M-JET, AR Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #38 u: 01-03-2008, 21:58:41 »
Pa nevjerojatno!!!  :o000:  :happ:

Da li znaš kakve preinake su kinezi napravili na tom motoru, kolika je garancija?
Možda bi se preko zastupstva tih kineza u Bosni moglo kupiti taj novi motor i staviti u Tipo/146 itd.  :color:


Pošto kinezi taj motor rade po licenci, a kubikaža i snaga je ostala ista vjerujem da nema većih preinaka (vjerovatno je stavljena novija visokotlačna pumpa, jer pretpostavljam da mora zadovoljavati bar Euro3)...

A nevidim ni neke isplativosti da se kupuje taj novi motor kad je isti kao i oni stari, a čak da i trebaš novi motor jeftinije je napravit generalku na starome nego kupovati novi motor...

Uglavnom ja sam ostao paf, nakon 22 godine taj se motor još ugrađuje u nove automobile  :)

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9205
  • Karma: 1284
  • Spol: Muški
  • 155 Q4 156 SW GT
    • Solin
Odg: TD / JTD / JTDm motori
« Odgovori #39 u: 01-03-2008, 22:12:30 »
Pročitao test. Ono je TD motor jer kažu da slabo ide ispod 2000 rpm. O potrošnji pišu bajke, ne može to biti tako nisko za terenca od skoro 5 metara. Naša Delta sa istim motorom troši upravo toliko.
155 Q4         156 SW akcija 1          156 SW akcija 2