12-07-2020, 02:52:09

Autor Tema: JTS motori  (Posjeta: 75562 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3928
  • Karma: 72
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: JTS motori
« Odgovori #500 u: 19-04-2019, 12:34:20 »
Ova predzadnja rečenica baš ulijeva optimizam!  :smijeh

I to s obzirom na uloženu cifru koja i nije puno manja od te očekivane kilometraže  :)
 

Offline Marin Matošić

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3289
  • Karma: 72
  • Spol: Muški
  • Giulietta 2.0 JTDM, ex. 147 1.6TS
    • Zagreb
Odg: JTS motori
« Odgovori #501 u: 19-04-2019, 13:00:11 »
I to s obzirom na uloženu cifru koja i nije puno manja od te očekivane kilometraže  :)

Misliš da "uzima" kunu po kilometru?  :what:
 

Offline Marcos

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 138
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Banja Luka
Odg: JTS motori
« Odgovori #502 u: 19-04-2019, 13:41:24 »
Ajme koja katastrofa.

Sent from my SM-A505FN using Tapatalk

 

Offline dinko156ti

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 254
  • Karma: 6
  • Spol: Muški
    • sisak
Odg: JTS motori
« Odgovori #503 u: 19-04-2019, 13:51:49 »
Btw vidjeh na vise filmica na yt da preporucuju maltene pod obavezno stavljanje oil katch can-a na povrat plinova (iberlauf) na usis kod svih benzinaca sa direktnim ubrizgavanjem...
 

Offline Matijajts

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 310
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
  • Jednom Alfa uvijek Alfa
    • Zagreb
Odg: JTS motori
« Odgovori #504 u: 19-04-2019, 14:09:50 »
Ova predzadnja rečenica baš ulijeva optimizam!  :smijeh
  :smijeh samo pozitiva... vidjet cemo... put za Split i nazad ce biti veliki test
 

Offline Marin Matošić

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 3289
  • Karma: 72
  • Spol: Muški
  • Giulietta 2.0 JTDM, ex. 147 1.6TS
    • Zagreb
Odg: JTS motori
« Odgovori #505 u: 19-04-2019, 14:20:51 »
  :smijeh samo pozitiva... vidjet cemo... put za Split i nazad ce biti veliki test
Nadam se da će izdržati ipak malo dulje od toga, bar do Splita 2021 godine.
U protivnom mogao si rentati Ferarri za susret pa se pravit da si bogati odvjetnik iz inozemstva

Poslano sa mog SM-A530F koristeći Tapatalk

 

Offline Matijajts

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 310
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
  • Jednom Alfa uvijek Alfa
    • Zagreb
Odg: JTS motori
« Odgovori #506 u: 19-04-2019, 14:24:07 »
Nadam se da će izdržati ipak malo dulje od toga, bar do Splita 2021 godine.
U protivnom mogao si rentati Ferarri za susret pa se pravit da si bogati odvjetnik iz inozemstva   :smijeh :smijeh :smijeh smislit cu nesto za iduci put... ako nista onda bar sa jednim od onih auta koje nitko nije vidio a zapravo ih imam jel...  :smijeh

Poslano sa mog SM-A530F koristeći Tapatalk
 

Offline Matijajts

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • *
  • Postova: 310
  • Karma: 12
  • Spol: Muški
  • Jednom Alfa uvijek Alfa
    • Zagreb
Odg: JTS motori
« Odgovori #507 u: 19-04-2019, 14:28:14 »
Misliš da "uzima" kunu po kilometru?  :what:
koliko god uzima... bolje i sa JTS nego pjeske sa slušalicama u ušima  :D
 

Offline jakov

  • Član Alfa Kluba 8
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6236
  • Karma: 593
  • Spol: Muški
  • 156 2.0 JTS TI SS & 75 3.0 12v & 595 Competizione
    • Losinj
Odg: JTS motori
« Odgovori #508 u: 19-04-2019, 15:35:25 »
Btw vidjeh na vise filmica na yt da preporucuju maltene pod obavezno stavljanje oil katch can-a na povrat plinova (iberlauf) na usis kod svih benzinaca sa direktnim ubrizgavanjem...

Ha, a mozda moze pomoci makar mi se omda cini bolja opcija iberlaif baciti direktno van. Makar ne mislim da je cadenje usisnih ventila toliko povezano sa uljnim parama. Problem je u tome sto dio ispusnih plinova ode preko usisnih a vise nema benzina u usisnom kanalu da to ispere.
Ostali proizvodaci inaju sisteme za razbijanja tih naslaga, ali ovaj motor je jednostavno zapeo u nekom raskoraku i brzo je zaboravljen

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5452
  • Karma: 121
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: JTS motori
« Odgovori #509 u: 30-04-2019, 15:33:11 »
I tsi ima problema sa time tako da nije samo jts pogođen. Hrpa benzinaca tog doba a i noviji muku muce sa time.
Sad kad koriste i port injection uz di su ubili dvije muhe jednim udarcem.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline litlebastard

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2929
  • Karma: 79
  • Spol: Muški
  • Alfa 156swJTD, GTA,155wb,Punto,850 tc,Aprilia
    • zagreb
Odg: JTS motori
« Odgovori #510 u: 30-04-2019, 17:06:21 »
Karbonizaciji nikakvog pametnog ljeka,osim sve širom  :tooth
The perfect blossom is a reare thing.You could spend your life looking for one and it would not be a wasted life.
 

Offline mareo

  • Administrator
  • Trade Count: (+33)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15879
  • Karma: 1069
  • Spol: Muški
  • 156 1.9 Q2
    • Zgb
Odg: JTS motori
« Odgovori #511 u: 30-04-2019, 17:15:33 »


Sada je JTD tamo gdje i pripada, na dnu ponude  :Rock:

...ali pri vrhu tablice vremena kruga na Grobniku...



Tapatalk


*ebo mene mali pas, kak' si? pa tak'...
 

Offline Cobra

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1943
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • AR 156 2.5v6 Giugiaro
    • Zagreb centar
Odg: JTS motori
« Odgovori #512 u: 30-04-2019, 18:25:07 »
Tereba do Grobnika prvo doc......


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline mareo

  • Administrator
  • Trade Count: (+33)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15879
  • Karma: 1069
  • Spol: Muški
  • 156 1.9 Q2
    • Zgb
Odg: JTS motori
« Odgovori #513 u: 30-04-2019, 20:39:56 »
Tereba do Grobnika prvo doc......


Sent from my iPhone using Tapatalk
...treba imat muda, pa uopce krenut...

Tapatalk


*ebo mene mali pas, kak' si? pa tak'...
 

Offline Cobra

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1943
  • Karma: 112
  • Spol: Muški
  • AR 156 2.5v6 Giugiaro
    • Zagreb centar
Odg: JTS motori
« Odgovori #514 u: 30-04-2019, 21:07:52 »
...treba imat muda, pa uopce krenut...

Tapatalk

Kako si se odmah nasao prozvan......
Doci cu ja, ali nosim 5-6 suncobrana za iznajmljivanje......


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline jakov

  • Član Alfa Kluba 8
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6236
  • Karma: 593
  • Spol: Muški
  • 156 2.0 JTS TI SS & 75 3.0 12v & 595 Competizione
    • Losinj
Odg: JTS motori
« Odgovori #515 u: 01-05-2019, 06:47:06 »

...ali pri vrhu tablice vremena kruga na Grobniku...

Vidio sam da. Na satelitskom snimku poslije dnevnika
« Zadnja izmjena: 01-05-2019, 06:48:01 od jakov »
 

Offline Shift

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 13
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: JTS motori
« Odgovori #516 u: 12-01-2020, 18:15:57 »
Evo da oživim temu: 2.0 jts, kad je motor potpuno hladan, nakon paljenja, okretaji se zalete na cca 2000 okr/min i ne padaju dok ne ubacim u brzinu i ne počnem odvajat kuplung. Tada padnu na onaj "normalni" čok. Ima netko ideju šta bi moglo bit?
Hvala
 

Offline Argor

  • Administrator
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 13024
  • Karma: 539
  • Spol: Muški
  • Giulietta 2.0 + 33 Boxer
    • Koprivnica
Odg: JTS motori
« Odgovori #517 u: 30-05-2020, 23:31:18 »
https://www.automobili.ba/5-najgorih-benzinskih-motora-u-posljednjih-deset-godina-pazite-na-automobile-sa-ovim-benzinskim-motorima/?fbclid=IwAR1p8JjUhtheTIs_ljKLkcjFirZ2orsRcIar7PHxJn0Jec5xUpi1-vWk0Qk

Citat:
5. Motor Alfa Romeo 2.0 i 2.2 JTS




Alfa Romeo se ne može pohvaliti sa JTS motorima. Prvi je dvolitarski Twin Spark (problematičan dizajn!), Drugi je modificirani Opelov motor. U oba slučaja postoje tipični problemi s izravnim ubrizgavanjem benzina, tj. taloženje naslaga ugljika na usisnim ventilima (u 2.0 JTS su čak i čepovi ventila bili slomljeni!). Osim toga, 2.0 JTS motor sagorijeva puno motornog ulja, dok se 2.2 JTS bori s problemom nestabilnih bregastih osovina. Kod veće jedinice je čest problem sa pogonskim lancem (neispravan zatezač). Ovaj problem uzrokuje nagomilavanje mulja koji sprečava pravilno podmazivanje lanca, štp vodi do njihovog istezanja i kidanja. Tome su dodani česti problemi s upravljačkom elektronikom.

U motorima 2.0 i 2.2 JTS obratite pažnju na:

… rad motora. Motori 2.2 JTS bili su podložni brzom trošenju bregaste osovine. Također, taloženje naslaga ugljika na usisnim ventilima, koje često, čak i jednom u desecima hiljada preveženih km (prvi put se nevolje pojave nakon veće pređene kilometraže) može natjerati vozača da posjeti radionicu. Simptomi: problemi s pokretanjem, loše paljenje hladnog motora (svijetli kontrolna lampica motora), povećanje potrošnje (sagorijevanja), smanjenje performansi. Treba naglasiti: ne postoji dobar način, pogotovo kada je već puno naslaga, da se riješite drugačije nego demontažom motora i mehaničkim čišćenjem usisnih, ventila i komora za sagorijevanje (cilindara). Hemijski aditivi (koji se dodaju gorivu) pomažu samo ako se redovno koriste, a ne samo preventivno.

Motori 2.0 JTS i 2.2 JTS mogu se naći samo pod haubama automobila Alfa Romeo. Manja jedinica s izravnim ubrizgavanjem montirana je ispod poklopca modela 156, GT, GTV i Spider (2003-05), dok se veći 2.2 JTS motor može naći na 159, Brera i Spider (2006-09) modelima.


« Zadnja izmjena: 30-05-2020, 23:32:46 od Argor »
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3928
  • Karma: 72
  • Spol: Muški
  • Lancia Delta t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: JTS motori
« Odgovori #518 u: 31-05-2020, 09:21:21 »
Ajd, bar nije na prvom mjestu, i još k tome iza Toyote  :smijeh

Pa i današnji direktašti nisu imuni na naslage.
A ovaj TSI koji se spominje je genijalan, ima istovremeno  i direktno i indirektno ubrizgavanje goriva  :smijeh
 

Offline jakov

  • Član Alfa Kluba 8
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 6236
  • Karma: 593
  • Spol: Muški
  • 156 2.0 JTS TI SS & 75 3.0 12v & 595 Competizione
    • Losinj
Odg: JTS motori
« Odgovori #519 u: 31-05-2020, 10:59:57 »
Jedino rješenje za te naslage je dodatan red klasicnih injektora. Na lexusu funkciobira od samog početka.
Ali 2.0 JTS zaslužuje biti na listi, kao i svaki motor koji ne može 200t km odraditi bez otvaranja