Punica otišla na more, pa nismo otišli za Zg. Iskoristio lijepo vrijeme da operem auto i opet se malo igram. Stajao je neupaljen 2 dana, danas ga kresnem i premjestim u dvorištu i ugodno se iznenadim: proradila mi kontrola otvaranja suvozačkih vrata na instrument tabli i podizač prozora na suvozačkoj strani. Još da se suvozačko staklo počne dizati i spuštati istom brzinom kao vozačko i riješili smo sve probleme s te strane
Očito da negdje zeza kontakt, ili su možda oštećene žice u kablu koji ide u suvozačka vrata. E sad, postojala je jedna stvar koja me je jako smetala, a to je gornji keder na (suvozačkim
) vratima koji se odvojio, nije nalijegao kako spada i grdo je sve to skupa izgledalo. Uzeo sam Tesa dvostranu traku za vanjsku upotrebu, zalijepio ju na štok i stisnuo keder na nju. Lagano zatvorio prozor da sve sjedne na mjesto i sad to izgleda kak spada.
Jučer su mi konačno došli papiri od auta, tak da mogu napraviti prepis, izvaditi probe i otfurati auto mehaničaru. Otišao sam sa skinutim spojlerom u dućan boja i lakova da mi smješa nijansu s kojom sam privremeno htio sanirati dio zadnjeg branika gdje se oljuštila boja. Počeo sam sumnjati da bude to dobro ispalo čim je tražio kod boje. Naravno, to farbanje je završilo katastrofalno, pošto je nijansa fulana onak, za 10 gradi
OK, manja je razlika sada nego kad je branik bio crn, ali izgleda užasno
Nadam se da bu servis gotov do kraja tjedna da se auto registrira i onda ga mogu mirne duše voziti na lakiranje i ostale igrarije, nema smisla plaćati vučnu službu za svako premještanje.
Evo jedne nesavršene fotke za kraj. Ostalo je još ljepilo od spojlera na gepeku (spojler ne ide natrag gore, odlučio sam danas), ako gledate vozačku stranu zadnjeg branika, uočit ćete sivu fleku druge nijanse (čitaj odlomak gore), čep za LPG koji treba maknuti i tak. Nema veze, uvlači se pod kožu nenormalno