12-12-2018, 00:38:51

Autor Tema: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark  (Posjeta: 60024 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

JTD_Hunnter

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #20 u: 30-04-2007, 17:27:37 »
MOja ima 169 000 amortizeri su odlični još uvijek, kvačilo sam nedavno promjenio, diskove sam skinuo originalne upola potrošene jer sam stavljao veće........

Sve u svemu hrpa love, mogo je komotno još jednu kupit, ja sam u 4 godine nekih 6000kn ukupno dao na nju maximalno i napravio 50 000km :ok:

Ja ipak mislim da je tvoj bivši gazda mijenjao amortizere, jer ne mogu nakon 169.000 km biti odlični, mogu biti (jedva) prihvatljivi, ali ne i odlični...jesi kad išao da ti ga protresu na onom stolu, pa da vidiš koliko ti % ostaje...

6000 kuna si dao i sa servisima, ili samo ekstra...ja sam za moju dovest u dao oko 5000 kuna sa servisima, ali sad sam miran još puno, puno km...

Nije ih nitko mjenjao nikad nego je auto došao iz Švicarske koja ima malo bolje ceste nego recimo italija i njemačka.

Neki dan sam u Veleprometu bio i probali smo ih na onom njihovom testeru i pokazali su 73% s obzirom na kilometre i godine to je vrhunski rezultat.

6000kn sam dao za sve servise i dijelove koje sam mjenjao i u tih 6000kn je uključen i rad na autu odnosno mehaničareve ruke :ok:

Budem kasnije napisao malo detaljnije :da:

73%, pa to je amerika, moji su sada na oko 40-50%, ma da je moj prilično teži auto i inače na JTD brže stradaju amortizeri...880 kg na prednjoj osovini radi svoje...
 

Fiuman

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #21 u: 30-04-2007, 19:48:09 »
Ja nisam nikad mjenjao amortizere na 145. Imala je oko 170000km kad sam je prodao. Na cca 165 sam bio na kontroli i bili su odlični. U 4 godine sa ovjesom nisam imao nikakvih problema. Nisam mjenjao ništa osim prednjih diskova. Ali zato sam promjenio 4 ili 5 varijatora, 2 bobine, kompletan auspuh s katalizatorom, semering na radilici. i to je sve od kvarova. Kvačilo je bilo odlično. Ostalo je bilo samo redovno održavanje (svjećice, remenje, tekućine i sl.)
   :clap2: svaka čast na amortizerima al po ovim našim rupama  :ne:
 

Offline Nino81

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 420
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 16v 1,6 TS
    • Koprivnica
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #22 u: 01-05-2007, 19:10:17 »
Puno ili malo mijenjao sam zbog svoje sigurnosti kao prvi razlog i kao drugi s obzirom na uloženo ne kanim ga prodavati sljedečih 4-5 godina ako ne budem imao unfala limarija je odlična auto mi je pred zgradom u tri godine garažu nije vidio dal neko zna dal su ti modeli več bili pocinčovani ili šta znači iz 98 godine ?
Crazy for speed
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #23 u: 01-05-2007, 19:11:39 »
Sve 145/6 su pocinčane u potpunosti  :da: :da:
 

Offline Nino81

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 420
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 16v 1,6 TS
    • Koprivnica
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #24 u: 01-05-2007, 19:13:47 »
ej fakat si brz thx.  :ok:
Crazy for speed
 

Offline Vele

  • Član Alfa Kluba 10
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5368
  • Karma: 839
  • Spol: Muški
  • 156 1.9 JTDm 16 V Sportwagon
    • Split
    • www.designquarto.eu
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #25 u: 05-05-2007, 13:27:47 »
Ajd vidi ovo moje iskustvo na Crnkin dnevnik AR 146 1.6 TS  :cigara:
Plava s efektom

...i zato pjevam da ne pojede me mrak...
 

Wulfy

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #26 u: 11-06-2007, 17:57:06 »
U pitanju je 146 1.6 TS 1997 godiste (nagovorih rodjaka da udje u svjet Alfista, i to napravi sa ovim modelom)

U cemu je problem:

Masina pravi problem izmedju 1000 i 1500 obrtaja. Cuje se pucketanje. Kada je hladan prosto je nemoguce dodati gas, puca kao kad vuce tzv fals-vazduh. Ugrijan motor pravi mnogo manje problema, ali opet ne prihvata gas.
Cim se predje 1500 obrtaja masina radi bez ikakvih problema. Treba li da napomenem da je izmedju 4000 i 6000 obrtaja na svome.
Inace u leru radi odlicno. Na otvorenom putu nije lose,ali je zato pravo mucenje voziti je po gradu.
Nismo skidali svjecice (nemamo mali kljuc) ali kada se skinu kablovi na najudaljenijem cilindru od zupcastog oo svjecice ima ima ulja.
Mozda je totalno nebitni za sve ovo, mozda se nekome prosulo kada je dolivao, no to je jedina anomalija koju sam uspio da primjetim.

Pitanje?

Na koji problem treba ,,ciljati''?
 

Offline joe957al

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1055
  • Karma: 573
  • Spol: Muški
    • Našice
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #27 u: 11-06-2007, 18:18:34 »
U pitanju je 146 1.6 TS 1997 godiste (nagovorih rodjaka da udje u svjet Alfista, i to napravi sa ovim modelom)

U cemu je problem:

Masina pravi problem izmedju 1000 i 1500 obrtaja. Cuje se pucketanje. Kada je hladan prosto je nemoguce dodati gas, puca kao kad vuce tzv fals-vazduh. Ugrijan motor pravi mnogo manje problema, ali opet ne prihvata gas.
Cim se predje 1500 obrtaja masina radi bez ikakvih problema. Treba li da napomenem da je izmedju 4000 i 6000 obrtaja na svome.
Inace u leru radi odlicno. Na otvorenom putu nije lose,ali je zato pravo mucenje voziti je po gradu.
Nismo skidali svjecice (nemamo mali kljuc) ali kada se skinu kablovi na najudaljenijem cilindru od zupcastog oo svjecice ima ima ulja.
Mozda je totalno nebitni za sve ovo, mozda se nekome prosulo kada je dolivao, no to je jedina anomalija koju sam uspio da primjetim.

Pitanje?

Na koji problem treba ,,ciljati''?
indikator brzine okretaja i varijator. Tako je i meni bilo na 1.4 ...
Those who dares, wins
 

Offline reddevill

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9508
  • Karma: 944
  • Spol: Muški
  • 146,1.8.T.S 145 & Derbi GP1
    • Njemacka - Stuttgart
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #28 u: 11-06-2007, 19:01:58 »
ključ za svječice ti je 16 mm i trebati ti duži nastavak da ti ne zapinje za bobine kada ih skineš dole.
ako ti puca,vjerojatno ti se radi o debimetru( mjerač protoka zraka )
to što je svječica masna to je netko naljevao ulje pa nije baš pazio previše,to se dobro obriše i to je to .

ovo su ti bobine


a ovo ti je alat koji ti treba za skidanje svječica
« Zadnja izmjena: 11-06-2007, 19:02:18 od reddevill »
C2H5OH U KRVI/ THE VARIATOR GANG
 

Offline reddevill

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9508
  • Karma: 944
  • Spol: Muški
  • 146,1.8.T.S 145 & Derbi GP1
    • Njemacka - Stuttgart
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #29 u: 11-06-2007, 19:06:42 »
C2H5OH U KRVI/ THE VARIATOR GANG
 

Offline robi v6

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 133
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
  • 156 1,9JTD
    • Buzet
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #30 u: 11-06-2007, 20:08:16 »
Meni je tako radio kad je bila probijena jedna bobina. Kad ih skineš dobro ih pogledaj jer se to vidi. Izgleda kao da se izlilo malo tekućeg metala iz nje u obliku nekakve kuglice.
 

Offline reddevill

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9508
  • Karma: 944
  • Spol: Muški
  • 146,1.8.T.S 145 & Derbi GP1
    • Njemacka - Stuttgart
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #31 u: 11-06-2007, 20:12:12 »
meni je pucalo dok je bil debimetar u kvaru,a dok sam ga promjenil i dok su bile druge zamjenske svječice slabije je vuko na hladno a kada se je zagrijao bilo je dobr.
sada dok sam zamjenio svječice nema više te rupe  :ok:
C2H5OH U KRVI/ THE VARIATOR GANG
 

Offline alfavu

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2612
  • Karma: 101
  • Spol: Muški
  • Mercedes W123--Alfa 166 2.4 x2 MT09 TRACER
    • VU
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #32 u: 11-06-2007, 20:16:40 »
jel moguce da puca zbog debimetra....?????'meni isto nekad na hladno puca
Music : ON
World: OFF
 

Offline reddevill

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9508
  • Karma: 944
  • Spol: Muški
  • 146,1.8.T.S 145 & Derbi GP1
    • Njemacka - Stuttgart
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #33 u: 11-06-2007, 20:34:24 »
jel moguce da puca zbog debimetra....?????'meni isto nekad na hladno puca

može biti,kada sam ga promjenil više nije gruval  :)))
C2H5OH U KRVI/ THE VARIATOR GANG
 

Anton

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #34 u: 11-06-2007, 23:46:09 »
Kolika je trajnost gore navedenog motora? U km? Max koliko sam ja vidio je bilo na jednoj 146 i to 180,000 km. Neznam jel jos vozi... :sad: I nema brige, moj je live and kicking na 110,000 km, ovo je cisto informativno pitanje?
« Zadnja izmjena: 11-06-2007, 23:47:26 od Anton »
 

Offline Nino81

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 420
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 16v 1,6 TS
    • Koprivnica
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #35 u: 12-06-2007, 12:06:31 »
Ha sad ovisi od auta do auta, imaš da napravi 150 ili 200t bez pardona a imaš ko mene kaj je.e na 50t ti pukne remen zroka pol mašine pa si misli općenito ts motori nisu na najboljem glasu, užasno skupi za održavanje kad te krene imaš moje posteve od prije pa si malo pročitaj, ja sam reko nikad više talijana bez uvrede to je samo moje mišljenje jer me moj financijski pokopal. :sado: :gun:
Crazy for speed
 

Ice man

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #36 u: 12-06-2007, 22:40:34 »
Ha sad ovisi od auta do auta, imaš da napravi 150 ili 200t bez pardona a imaš ko mene kaj je.e na 50t ti pukne remen zroka pol mašine pa si misli općenito ts motori nisu na najboljem glasu, užasno skupi za održavanje kad te krene imaš moje posteve od prije pa si malo pročitaj, ja sam reko nikad više talijana bez uvrede to je samo moje mišljenje jer me moj financijski pokopal. :sado: :gun:

Ide on i do 300 000km bez problema, pa i preko bez brige samo da ga kvalitetno i redovno odrzavate. Moj se rastepel samo zbog toga kaj je prijasnji vlasnik tocil govno od Valvolina u njega i nije ga redovno mjenjal.

Meni je rekao lik koji se bavi slaganjem Alfa i jako ih dobro pozna:

1.Kad upalis auto nikako odma gas, pricekaj minutu da ulje procirkulira i onda laganini dok se ne ugrije pa onda GAS.
2.Svakih 10000km najkasnije promjeniti ulje i obavezno svaki puta filter.
3.Ulje samo Selenia. Za normalne vozace 20K, za luđake poput mene Selenia Racing 10w60.

Mene je ovaj auto previse kostao. Ali jednom Talijan, zauvjek Talijan.
« Zadnja izmjena: 12-06-2007, 22:46:34 od Ice man »
 

Offline Nino81

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 420
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 16v 1,6 TS
    • Koprivnica
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #37 u: 13-06-2007, 10:40:32 »
gle ledeni kaj se tiče hladnog starta nijednom autu se ne preporuča gas do jaja, imaš na starom forumu likove koji su odma hladni ganjali pa se razletel motor,
kaj se tiče ulja selenia 20k je optimalno najbolje ulje za ova vozila bez obzira ganjal ga ili ne racing selenia je za tipove koji su konstanta na 5-6 okretaja takvi su vrlo, vrlo rijetki
jer im i auti nebi predugo trajali možeš misliti kako trpi općenito cijela mašina ( u biti imaš iskustva kolko vidim iz tvojih prijašnjih postova ) dok na nižim selenia racing nema tako dobra svojstva ko 20k, a i da ne velim da i stalno trebaš dolijevati puno više troši ulja, ma u biti imaš debata u vezi ulja na forumu ja ovo pišem iz osobnog iskustva. Po meni nije alfa niš posebno neg druga vozila ak nabasaš na dobar primjerak možda i napraviš 200t , a ako na lošeg ko ja onda u prve dve godine ne gine ti trošak od 20-30hiljada kuna na redovne izmjene dijelova, imate na forumu specificirano što sam sve izmjenjal , eto tolko sori na dužem postu !
Crazy for speed
 

Offline robi v6

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 133
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
  • 156 1,9JTD
    • Buzet
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #38 u: 13-06-2007, 13:36:18 »
Znam jednu 1.4 TS sa 265000km i još super radi. Moja bivša 1.6 sada ima 190000km i nikad problema s mašinom.
 

Sale

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Pitanja vezana za Alfu 145/6 Twin Spark
« Odgovori #39 u: 13-06-2007, 14:54:31 »
na 50t ti pukne remen zroka pol mašine pa si misli

ak nabasaš na dobar primjerak možda i napraviš 200t , a ako na lošeg ko ja onda u prve dve godine ne gine ti trošak od 20-30hiljada kuna na redovne izmjene dijelova

kolko ja znam remen bi trebao izdrzat i do 70-80 000 km
nemozes krivit TS motore zato kaj si ti uzeo auto od nekoga ko ga je vjerojatno stalno ganjao i nije previse pazio na servise pa si imao previse troska
ako si redovno s autom na servisu i normalno se vozis durat ce


neki dan sam bio kod frenda u moto ducanu i dosao frajer pitat za kawasaki ninju kao sta mu je...
pali samo kad je hladan i normalno vozi, al treba onda odstajat preko noci da se dobro ohladi da bi ga mogao upalit...
motor ima oko 30 000 i nije bio na nijednom servisu, a to su mu prosla 2 mala i 2 velika servisa

sam ocu rec da nista nece dugo radit ni kako treba ako se ne cuva


bez uvrede molim