22-11-2017, 11:15:54

Autor Tema: Alfa Giulia  (Posjeta: 470505 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline BigSaint

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4439
  • Karma: 764
  • Spol: Muški
  • viaNirone7
    • Nova Gradiška
Odg: Alfa Giulia
« Odgovori #9880 u: 06-11-2017, 13:17:37 »
Q ubija :Horse:
Today's record is tomorrow's motivation!!!
 

Offline Marin krk

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 8138
  • Karma: 535
  • Spol: Muški
Odg: Alfa Giulia
« Odgovori #9881 u: 06-11-2017, 13:28:59 »
Sad sam vidio onu u  plavoj boji, veloce 😨😨. Pornografija :ling:
 

Offline tomo AR 159

  • Član Alfa Kluba**
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2201
  • Karma: 18
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 159 1.9 JTDm
    • Zagreb - Sesvete
Odg: Alfa Giulia
« Odgovori #9882 u: 06-11-2017, 16:12:28 »
Il cuore ha sempre ragione
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba****
  • Trade Count: (+8)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 19143
  • Karma: 306
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Giulietta 2,0JTDm2
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Alfa Giulia
« Odgovori #9883 u: 06-11-2017, 16:17:03 »
postaje alfa mainstream morati ću mjenjati brand  :p
Evo kako Giulia stoji kontra drugih limuzina u Europi.

(Image removed from quote.)

(Image removed from quote.)

(Image removed from quote.)

(Image removed from quote.)

(Image removed from quote.)
Nije bolest sve što boli
 

Online bestija

  • Član alfa kluba********
  • Trade Count: (+3)
  • Starosjedioc
  • *
  • Postova: 1354
  • Karma: 54
  • Spol: Muški
  • karavan
    • Vrgorac
Odg: Alfa Giulia
« Odgovori #9884 u: 06-11-2017, 17:35:52 »
Evo kako Giulia stoji kontra drugih limuzina u Europi.

(Image removed from quote.)

(Image removed from quote.)

(Image removed from quote.)

(Image removed from quote.)

(Image removed from quote.)

Nek prodaja raste. Al po ovome, osim QV, ne moze se ukupnim brojkama usporedit sa njemackom trojkom. Ode je usporedba ekvivalentnih motora, al ipak je realnost da ostali imaju jos 4-5 motornih opcija koje se takodjer prodaju u odredjenim brojkama. A jos na to triba nadodat brojke karavana, coupea, ovo ono. Alfa je jos uvik relativno rijetka ptica. Vise je ko Jaguar.
Meni pase, al lose je za  biznis  :D
''Adding power makes you faster on the straights. Subtracting weight makes you faster everywhere''.
 

Online S.M.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2292
  • Karma: 78
  • Spol: Muški
    • Spalato
Odg: Alfa Giulia
« Odgovori #9885 u: 06-11-2017, 18:24:28 »
Nek prodaja raste. Al po ovome, osim QV, ne moze se ukupnim brojkama usporedit sa njemackom trojkom. Ode je usporedba ekvivalentnih motora, al ipak je realnost da ostali imaju jos 4-5 motornih opcija koje se takodjer prodaju u odredjenim brojkama. A jos na to triba nadodat brojke karavana, coupea, ovo ono. Alfa je jos uvik relativno rijetka ptica. Vise je ko Jaguar.
Meni pase, al lose je za  biznis  :D

Usporedba je ekvivalentnih karoserijskih izvedbi i motora.

Naravno da bi trebala još neka šira slika uz sve to.

Ali meni je ipak najdraža stvar upirati prstom u flotnu kraljicu zvanu Audi A4. To je šokantno koliko čovik sa svojim parama diljem Europe nije baš voljan dat za Audi. Ali za to firme sve suprotno.
No za to se nije za čudit kada BMW iili Mercedes ostvari veći profit.

Isto tako bi se vratio i ja na dio sa flotama. U Alfi znaju da tu ne mogu konkurirati. To je primarni razlog zašto nema karavana i zašto nema slabijih motora. Prodali bi toliko mali broj da im se ulaganje ne bi isplatilo, a cijena proizvodnje nije ništa puno manja nego recimo za Veloce benzinku.

Gledajući po kretanju tržišta ja i dan danas mislim da je najvažniji model za Alfu u Europi mogući crossover u C segmentu. Nije X3 taj koji uzima kupce Seriji 3 Touring. Taj koji joj uzima kupce je novi X1.
Slično bi trebalo biti sa Alfom.
 

Offline BigSaint

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4439
  • Karma: 764
  • Spol: Muški
  • viaNirone7
    • Nova Gradiška
Odg: Alfa Giulia
« Odgovori #9886 u: 06-11-2017, 19:21:34 »
Apsolutno potpis na posljednji paragraf, društvo mojih staraca u zadnjih godinu dana: Q3, GLA, Tiguan, 2x X1 i CX5.
Today's record is tomorrow's motivation!!!
 

Offline R

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 53
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Alfa Giulia
« Odgovori #9887 u: 06-11-2017, 20:24:07 »
evo jednog nakrcanovića sa armaturom u koži ali su sjedala sportska
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=251370730&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&fuels=PETROL&isSearchRequest=true&makeModelVariant1.makeId=900&makeModelVariant1.modelId=16&pageNumber=15&scopeId=C&sortOption.sortBy=searchNetGrossPrice&sortOption.sortOrder=DESCENDING
..da ne bi bilo zabune, ovo je cijena za bazni veloce bez ičega, i boje; imate napomenu da su slike samo primjer.

i da, crna (ne metalik) ubija u bilo kojoj izvedbi  :hap: :love:
Mr. Wolf
 

Offline Alfista145

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 16367
  • Karma: 348
  • Spol: Muški
  • 147 1.6 TS & GT 1.9 JTD
    • Vodnjan
Odg: Alfa Giulia
« Odgovori #9888 u: 06-11-2017, 20:31:20 »
 

Offline ElRa

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 131
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Sarajevo
Odg: Alfa Giulia
« Odgovori #9889 u: 07-11-2017, 08:41:51 »

Gledajući po kretanju tržišta ja i dan danas mislim da je najvažniji model za Alfu u Europi mogući crossover u C segmentu. Nije X3 taj koji uzima kupce Seriji 3 Touring. Taj koji joj uzima kupce je novi X1.
Slično bi trebalo biti sa Alfom.

Svakako. Ali ne vidim razlog zasto Alfa kasni sa izbacivanjem novog C SUV-a? Sada kada je samo X1 svjez model, GLA i Q3 se spremaju za nasljednika, XC40 sada nekad izlazi na trziste i prema komentarima pun je pogodak.
Zar ne mogu kao i svi ostali proizvodjaci rebrendirati neki model, sada imaju Compas, uraditi ga u Alfa stilu i poslati na trziste.

Btw, vidi sam uzivo novog Compasa i ne mogu da mu svarim prejednostavan zadnji kraj. Naprije, enterijer i pogonske grupe su odlicno pogodjeni, ali od pozadi je prejednostavan za premium proizvod.
 

Online S.M.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2292
  • Karma: 78
  • Spol: Muški
    • Spalato
Odg: Alfa Giulia
« Odgovori #9890 u: 07-11-2017, 16:08:26 »
Svakako. Ali ne vidim razlog zasto Alfa kasni sa izbacivanjem novog C SUV-a? Sada kada je samo X1 svjez model, GLA i Q3 se spremaju za nasljednika, XC40 sada nekad izlazi na trziste i prema komentarima pun je pogodak.
Zar ne mogu kao i svi ostali proizvodjaci rebrendirati neki model, sada imaju Compas, uraditi ga u Alfa stilu i poslati na trziste.

Btw, vidi sam uzivo novog Compasa i ne mogu da mu svarim prejednostavan zadnji kraj. Naprije, enterijer i pogonske grupe su odlicno pogodjeni, ali od pozadi je prejednostavan za premium proizvod.

Kao što si vidio. FCA sada ide na sigurna ulaganja. Kroz tri mjeseca start proizvodnje potpuno novih Jeep Wranglera, RAM 1500 i novog (tako ga oni zovu) Jeep Cherokeea. Da bi sve kulminiralo sa Jeep Scramblerom (pick-up) na bazi novog Wranglera i Jeepovima Wagoneer i Grand Wagoneer na bazi novog RAM 1500.
To su njima zlatne koke, povećavaju se i proizvodni kapaciteti jer ih sa trenutnim generacijama nemaju dovoljno.

Sve ostalo je stavljeno u stand-by. Razlog je da se dođe na nulu sa dugovanjima. Tu će pomoći i prodaja ili izdvajanje Magneti Marelli iz FCA sa inicijalnom javnom ponudom u stilu Ferraria.
Tada će FCA moći dobivati daleko manje kamate na kredite za daljnje ulaganje u usporedbi sa trenutnim stanjem.

A ovo Compass.
Jedna stvar je jasna. Takav proizvod nikad nebi bio samo Compass sa drugom značkom.
Imali su jasan plan. Napraviti kompaktne modele na novoj Giorgio platformi koja je RWD.
No neka zbivanja na tržištu su to promijenila. Prije svega odlazak BMW sa modelima iz serija 1 i 2 na prednji pogon.
Ne znam koja je konačna odluka. Za kompaktne Alfe su kasnije u opticaju bile 3 tehničke opcije. Jedna Giorgio i dvije na Small Wide platformi.
Zato sam možda rekao. Gledajte što BMW radi sa X1 i X2 i gledajte kakva će biti Serija 2 Gran Coupe. Ovo zadnje je izgledom limuzina od jedno 4 i pol metra no ima peta vrata. Takvo rješenje je prihvatljivo sa obje strane Atlantika.
 

Offline stefan

  • Trade Count: (+2)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 689
  • Karma: 43
  • Spol: Muški
  • Alfa 166:::2.4JTD:::110kW
    • Lukovdol - Zagreb
Odg: Alfa Giulia
« Odgovori #9891 u: 07-11-2017, 17:30:59 »
čekaj...jel ovo zajebancija
..opet veloce bez pedalica na volanu?!?
To im je neki fetiš u AC-u valjda...  :Crazy
 

Offline ElRa

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 131
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Sarajevo
Odg: Alfa Giulia
« Odgovori #9892 u: 07-11-2017, 18:30:13 »

Sve ostalo je stavljeno u stand-by. Razlog je da se dođe na nulu sa dugovanjima. Tu će pomoći i prodaja ili izdvajanje Magneti Marelli iz FCA sa inicijalnom javnom ponudom u stilu Ferraria.
Tada će FCA moći dobivati daleko manje kamate na kredite za daljnje ulaganje u usporedbi sa trenutnim stanjem.


Eee ako misle da do 0 dodju samo preko truck i pick up vozila dodatno ce izgubiti trku na evropskom trzistu nakon sto prodje zamah Tipa, 500X i Pande. Da li su oni svjesni da samo oslanjanje na puc up i truck moze biti opasno i moze pasti kao i prije 6-7 godina, evo vidimo da se arapi kolju, cijena nafte lako moze ici na gore.

Ako sam dobro razumio Alfa ponovo ide na stand-by sa Giuliom i Stelviom u ponudi i to ako se ne varam do 2021. godine.  :( :Hm

Magneti Marelli im opet donosi cist novac jer opskrbljuje svojim proizvodima mnoge proizvodjace i industrije, ne samo auto industriju. Prodati ga  :Hm
« Zadnja izmjena: 07-11-2017, 18:31:41 od ElRa »
 

Online S.M.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2292
  • Karma: 78
  • Spol: Muški
    • Spalato
Odg: Alfa Giulia
« Odgovori #9893 u: 07-11-2017, 21:32:13 »
Eee ako misle da do 0 dodju samo preko truck i pick up vozila dodatno ce izgubiti trku na evropskom trzistu nakon sto prodje zamah Tipa, 500X i Pande. Da li su oni svjesni da samo oslanjanje na puc up i truck moze biti opasno i moze pasti kao i prije 6-7 godina, evo vidimo da se arapi kolju, cijena nafte lako moze ici na gore.

Ako sam dobro razumio Alfa ponovo ide na stand-by sa Giuliom i Stelviom u ponudi i to ako se ne varam do 2021. godine.  :( :Hm

Magneti Marelli im opet donosi cist novac jer opskrbljuje svojim proizvodima mnoge proizvodjace i industrije, ne samo auto industriju. Prodati ga  :Hm

Cijena nafte je nikad niža i čini se da će dugo biti nisko. Za sada im to donosi profit, veći nego ikad prije iako je prodaja pala.

No da se vratim na Alfu. Ja koliko znam 3 nova modela u 2020. I kao što sam rekao tehnika za sva tri bi mogla biti neovisna jedan o drugom. Samo jedan od tri, maksimum dva, će biti na Giorgio platformi koju imaju Giulia i Stelvio.

Zapravo ako se vratimo na 2016. i reviziju plana. Kaže smanjenji izdatci do 2018. To bi taman značilo novi model najranije oko 2019. ili 2020.
 

Offline krk4n

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1590
  • Karma: 42
  • Spol: Muški
  • 159 tka
    • Zagreb
Odg: Alfa Giulia
« Odgovori #9894 u: 07-11-2017, 21:42:38 »
Cijena nafte je nikad niža i čini se da će dugo biti nisko. Za sada im to donosi profit, veći nego ikad prije iako je prodaja pala.

No da se vratim na Alfu. Ja koliko znam 3 nova modela u 2020. I kao što sam rekao tehnika za sva tri bi mogla biti neovisna jedan o drugom. Samo jedan od tri, maksimum dva, će biti na Giorgio platformi koju imaju Giulia i Stelvio.

Zapravo ako se vratimo na 2016. i reviziju plana. Kaže smanjenji izdatci do 2018. To bi taman značilo novi model najranije oko 2019. ili 2020.

Odkad je 25 dolara i 65 dolara isto :kokice:
 

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 31641
  • Karma: 1260
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD
    • Fiume (RI)
Odg: Alfa Giulia
« Odgovori #9895 u: 08-11-2017, 05:57:21 »



Offline ElRa

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 131
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Sarajevo
Odg: Alfa Giulia
« Odgovori #9896 u: 08-11-2017, 08:18:20 »
Ne znam sta oni u pozadini smjeraju i rade, ali ono sto se sada vidi je da nemaju ideju sta bi sa Chryslerom i Dodgeom. Ako im je cilj rezanje troskova mislim da bi ta dva brenda trebalo ugasiti i fokusirati se na Jeep i RAM. Chrysler i Dodge su prije svega poznati po limuzinama, Dodge i muscle car, koji trenutno ne prolaze u Sjevernoj Americi. Staviti ih na hold dok ne dodje bolje vrijeme nije dobra ideja, jer vidimo kako AR prolazi nakon hold perioda. Potencijalni kupci izgube vezu sa brendom, a i vjeru u brend. Kupce pokupe drugi proizvodjaci i tesko ih je u kratkom roku vratiti.

Ako su tacni podaci sa carsalesbase zabrinjavajuce pada prodaja 500X, mjesecno 1000-3000 komada, u odnosu na proslu godinu. Da li je taj retro look izasao iz mode, kupci traze svjeze ideje?

Opet FCA ima skupe radnike u ITA. Ne znam kakve su im mogucnosti, ali i tu proizvodnju bi trebalo izmjestiti i prebaciti u Poljsku, Tursku, Brazil, Argentinu, Meksiko. U ITA ostaviti samo Ferari. Maserati se moze proizvoditi u pogonima u Sjevernoj Americi. Naravno, pocetni troskovi ove seobe bi bili veliki, ali dugorocno isplatiti.

Trenutno prave bolje finansijske rezulate uz smanjenje proizvodnje i prodaje, vjerovatno su im i troskovi manji. Da li je to dugorocno moguce? Da li ce dobiti od dobavljaca istu cijenu za 100k ili 500k narudzbi?
 

Offline Alfista145

  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 16367
  • Karma: 348
  • Spol: Muški
  • 147 1.6 TS & GT 1.9 JTD
    • Vodnjan
Odg: Alfa Giulia
« Odgovori #9897 u: 08-11-2017, 09:15:12 »
 

Online S.M.

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2292
  • Karma: 78
  • Spol: Muški
    • Spalato
Odg: Alfa Giulia
« Odgovori #9898 u: 08-11-2017, 11:42:07 »
Maserati se moze proizvoditi u pogonima u Sjevernoj Americi.

 :fp


Citat:
Trenutno prave bolje finansijske rezulate uz smanjenje proizvodnje i prodaje, vjerovatno su im i troskovi manji. Da li je to dugorocno moguce? Da li ce dobiti od dobavljaca istu cijenu za 100k ili 500k narudzbi?

To se smanjilo. Zašto? Imaju manje platformi. Uskoro će povući sve ove vezane uz Mitsubishi, iduće su na redu ove vezane uz Daimler.
Tako da već oko 2020. ili 2021. možemo očekivati Small Wide, Compact i Giorgio platforme u igri. Još naravno jedna za A i B segment. Body on frame platforme i Ducata nisam brojao u ovo. 

Nisu ovo sada neke informacije koja ja izmišljam. Sve se nađe kroz planove i financijska izvješća, samo treba pogledati. Naravno neke stvari imaju samo u detaljnim izvješćima.



Sada molim moderatore da prebace sve ovo u neku prikladniju temu.
 

Offline ElRa

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 131
  • Karma: 2
  • Spol: Muški
    • Sarajevo
Odg: Alfa Giulia
« Odgovori #9899 u: 08-11-2017, 12:38:45 »
:fp


To se smanjilo. Zašto? Imaju manje platformi. Uskoro će povući sve ove vezane uz Mitsubishi, iduće su na redu ove vezane uz Daimler.
Tako da već oko 2020. ili 2021. možemo očekivati Small Wide, Compact i Giorgio platforme u igri. Još naravno jedna za A i B segment. Body on frame platforme i Ducata nisam brojao u ovo. 

Nisu ovo sada neke informacije koja ja izmišljam. Sve se nađe kroz planove i financijska izvješća, samo treba pogledati. Naravno neke stvari imaju samo u detaljnim izvješćima.



Sada molim moderatore da prebace sve ovo u neku prikladniju temu.

Zasto se Maserati ne bi mogao proizvoditi u pogonima u SADu ili Meksiku ako je jeftinije od Italije? Slovaci odlicno rade Cayene, Tiguan i Q7 i tu nema nista lose. Audi Q4 ce se sklapati u Madjarskoj, Q8 u Slovackoj.

Znam da ne izmisljas. FCA trenutno ne zna sta da radi sa Chyslerom i Dodgeom i to je vidljivo, bar ja tako razumijem. Nema ni jednog novog modela jos od preuzimanja 2011/2012. FL ne racunam. C200 i Dodge kako se vec zvao su bili jedini pokusaji i promasaji.

Ako ce ostati 3-4 platforme to znaci da je lako oraganizovati proizvodnju na mjestima gdje je najjeftinije i eto prilike da se proizvodnja izmjesti iz skupe Italije u Južnu Ameriku, Poljsku, Tursku. Dugorocno gledano imali bi ustedu.   

Gledaj, Audi ce u 2018 predstaviti 17 modela

http://auto.blog.rs/blog/auto/top-secret/2017/11/02/audi-u-2018.-predstavlja-novi-auto-na-svake-3-nedelje

Mercedes

https://dnevnik.hr/vijesti/automotiv/mercedesovi-buduci-modeli-vise-nisu-tajna-donosimo-sve-novitete---489978.html

BMW

https://www.tportal.hr/tehno/clanak/znamo-koji-od-40-novih-bmw-a-stizu-na-trziste-20170330

Previse hold vremena koje pravi FCA na trzistu znaci samo tezi polozaj.

Postavi sebi pitanje, da li bi ti 2020. godine kupio Tipa koji se pojavio 2016. godine i nije zamijenjen ili tada npr Megana, 308 koji su tek predstavljeni. Koliko vidim u planovima (nisam siguran), ovakav Tipo nastavlja zivot i nakon 2021. godine. Da li bi danas kupio npr fl Mercedesa A klase ili Giuliettu? 2018. dolazi novi BMW 1 sa novim konceptom, Giuelietta je ista kao i 2010. godine. (Poredeci Giuliettu i aktuelni BMW 1 ja bih izabrao Giuliettu). FCA jos ne zna ni koji koncept ce izabrati za novu Giuliettu.
« Zadnja izmjena: 08-11-2017, 12:40:41 od ElRa »