19-11-2019, 17:42:57

Autor Tema: Podešavanje faze 1.5 Boxer  (Posjeta: 1482 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Goran222

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 110
  • Karma: 8
  • Spol: Muški
  • 33 1.5 IE
    • knin
Podešavanje faze 1.5 Boxer
« u: 09-02-2008, 09:57:19 »
zbog loše vidljivosti repera na zamajcu "majstor" mi je loše postavio zupčaste remene (obe su bregaste pomaknute za jedan zub ) .
motor je 1.5  boxer . koliko je to štetno za rad motora i mogu li tako voziti

Edit naslova
« Zadnja izmjena: 03-02-2012, 23:15:47 od Argor »
 

Offline alfavu

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2617
  • Karma: 101
  • Spol: Muški
  • Mercedes W123--Alfa 166 2.4 x2 MT09 TRACER
    • VU
Odg: faza
« Odgovori #1 u: 09-02-2008, 16:53:13 »
 :hehe: :hehe:koji ti je to majstor!!rastavljaj to odma i stavi kak treba
Music : ON
World: OFF
 

Boxer

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: faza
« Odgovori #2 u: 09-02-2008, 17:15:23 »
A kako ti to znaš?? Mislim na koji način si skužio :?:
 

Offline Goran222

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 110
  • Karma: 8
  • Spol: Muški
  • 33 1.5 IE
    • knin
Odg: faza
« Odgovori #3 u: 09-02-2008, 21:28:39 »
prvi put vozio majstoru da promjeni natezače i zupčaste i gledao kako se to radi . reper na zamajcu smo i ja i on tražili kroz onaj otvor iza razvodnika i našli nečim oštrim pojačano mjesto gdje crtica na zamajcu i zaključili da je to gmt i nakon toga je on namjestio remenje . poslije sam i sam tako radio jer mi je nakon dva mj. otišla vodena pumpa .
sad nedavno sam mjenjao set kvačila i malo bolje gledao zamajac iz kanala i našao tri repera na njemu , otpr. ovakva :

   I       I            II     s tim da je ovaj u sredini bio pojačan a mislim da je prvi reper gmt ,drugi reper za štelanje pretpaljenja na leru i treći za pretpaljenje na visokim okretajima . sad kad postavim taj prvi reper prena zubu na kućištu mjenjača oba repera na bregastima su umaknuta za jedan zub u stranu . isto tako nekoliko sam puta skinuvši svjećicu prvog cilindra tražio klip u gmt i uvijek bi mi se to poklopilo s prvim reperom .
 

Offline alfavu

  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2617
  • Karma: 101
  • Spol: Muški
  • Mercedes W123--Alfa 166 2.4 x2 MT09 TRACER
    • VU
Odg: faza
« Odgovori #4 u: 10-02-2008, 10:48:31 »
cuje se sa radgeom sa foruma on ce ti to objasniti detaljno :mah:
Music : ON
World: OFF
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15757
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: faza
« Odgovori #5 u: 11-02-2008, 07:12:57 »
manja snaga,veća potrošnja,lošiji rad...za motor nije previše štetno...eventulano za kat je možda više opasno zbog relativno neispravnog izgaranja

Offline Dalibor-L

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2383
  • Karma: 120
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 145 2.0TS Quadrifoglio Verde
    • Sisak
Odg: faza
« Odgovori #6 u: 11-02-2008, 11:00:51 »
zbog loše vidljivosti repera na zamajcu "majstor" mi je loše postavio zupčaste remene (obe su bregaste pomaknute za jedan zub ) .
motor je 1.5  boxer . koliko je to štetno za rad motora i mogu li tako voziti
Na zamajcu mora bit slovo T utisnuto. Bar je tak bilo kod mene. Uzmi obični ravni šarafciger i omotaj krpu oko njega i smoči u benzinu. Stavi auto u 4 brzinu i lagano povlači i briši zamašnjak dobro dok ne dođeš do slova. Nariktaj slovo na zub i pogledaj si remenice. Utisnuti dijelovi remenice moraju gledat prema gore, prema rupama od zaštite. Ovak je kod mene na 1.6 boxeru.
…senza cuore saremmo solo macchine…
http://www.alfisti.hr/forum/index.php/topic,9175.0.html
 

Offline Goran222

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 110
  • Karma: 8
  • Spol: Muški
  • 33 1.5 IE
    • knin
Odg: faza
« Odgovori #7 u: 11-02-2008, 20:20:41 »
hvala ekipa još samo da li stavljati novo remenje (mjenjano prije 9000 km remenje natezači i vodena pumpa )
 

Offline Dalibor-L

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2383
  • Karma: 120
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 145 2.0TS Quadrifoglio Verde
    • Sisak
Odg: faza
« Odgovori #8 u: 11-02-2008, 21:26:43 »
hvala ekipa još samo da li stavljati novo remenje (mjenjano prije 9000 km remenje natezači i vodena pumpa )
Kupi samo dva nova remena, moj savjet, jednom izvađeno, nije više isto. Remen si je ajmo reć napravio trag i jednom je našpanan pa je sjeo, malo i rastegnuo, sad kad ga izvadiš ponovno ga španaš, mora proć sve isponova, trag i duplo špananje i još će se malo rastegnut a to ne valja. Ovo je moje mišljenje, vidi kaj kaže ostatak ekipe.
…senza cuore saremmo solo macchine…
http://www.alfisti.hr/forum/index.php/topic,9175.0.html
 

Offline Nino81

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 420
  • Karma: 5
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 16v 1,6 TS
    • Koprivnica
Odg: faza
« Odgovori #9 u: 12-02-2008, 17:05:09 »
Ja bi zamijenio remene i ovak nije neka jebena cifra, i bar znaš da je novo a ovo ti je ni vrit ni mimo..

Crazy for speed
 

Offline shadowfax

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 826
  • Karma: 79
  • Spol: Muški
  • 159 1.9 JTDM 16V, MiTo 1.4 8v, 33 1.7 16v, 33 1.7
    • Gornje Međimurje
Odg: faza
« Odgovori #10 u: 13-02-2008, 17:31:45 »
Kupi samo dva nova remena, moj savjet, jednom izvađeno, nije više isto. Remen si je ajmo reć napravio trag i jednom je našpanan pa je sjeo, malo i rastegnuo, sad kad ga izvadiš ponovno ga španaš, mora proć sve isponova, trag i duplo špananje i još će se malo rastegnut a to ne valja. Ovo je moje mišljenje, vidi kaj kaže ostatak ekipe.

Ja bih isto stavio novo remenje, nije skupo,, a i siguran si onda od
Alfa Romeo - making drivers into mechanics since 1910
 

Offline Goran222

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 110
  • Karma: 8
  • Spol: Muški
  • 33 1.5 IE
    • knin
Odg: faza
« Odgovori #11 u: 13-02-2008, 23:54:33 »
jedva čekam vikend da to poštelam nanovo i novo remenje stavljam .
na rezervnom motoru sam sasvim jasno našao sva tri repera od kojih je prvi T tako da ću i na mom koji je u autu
odozdo kad skinem poklopčić ispod zamajca vjerovatno puno bolje vidjeti i nekom bojom ga pojačati da ga bolje vidim odozgo
 

Offline Goran222

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 110
  • Karma: 8
  • Spol: Muški
  • 33 1.5 IE
    • knin
Odg: faza
« Odgovori #12 u: 14-02-2008, 00:00:52 »
i još ako nekog zanima za provjerit pretpaljenje u manualu za 1.5 IE kaže :
1.odspojiti vakum s razvodnika i blokirati cjevčicu
2. odspojiti konektor na prekidaču leptira gasa i kratko spojiti sva tri kontakta na njemu
3. zagrijati motor na radnu temperaturu i podesiti ler na 950 O/min
4. stroboskopom podesiti pretpaljenje na 8° +-1 prije gmt a to je onaj drugi reper
prespajanjem konektora se ECU blokira da daje fiksni kut pretpaljenja neovisno o okretajima motora