Sad kad sam napravio koji kilometar sa 156, kratak osvrt..
Nakon dugo vremena povratak na 156 i na dizel, sve je tu što meni treba. O bezvremenskom dizajnu i ljepoti ne treba previše govoriti, meni osobno, jedan od generalno naljepših auta ikad, karizma zbog 5 cilindara je tu, dovoljno snage i momenta, sve se radi na vrh gasa i to je idealno za svaki dan. Za 200+ks potrosnja je zbilja ništa, a meni se vrtila i Giulia 2.0 benzin po glavi dosta dugo, ali pošto radim solidnu kilometražu, nije mi imalo smisla uzeti auto za veću cifru love, koji bi izgubio za godinu dana sigurno 4-5K €, ali s ovim autom ništa nije promašeno. Kako vrijeme lagano ide, tako polako shvatiš, da je ovih auta sve manje po cesti, a naći primjerak iole dobar je gotovo nemoguće. Tako da je zbilja gušt sjesti u nju, a najvažnije okrenut se za njom na prakingu
2005. godina, 2.4 20vm, 240tkm, tvornički xenon s peračima, tempomat, senzori za kišu, kw v1, brembo 330mm, sp pragovi, GTA komplet interijer sa grijanjem sjedala, GTA pedale i footrest, tapeciran volan i ručica mjenjača,komplet crno nebo je gore, komplet muzika sa svim zvučnicima i wooferom u gepeku ujedno sa mikrofonom za handsfree, svi komplet servisi odrađeni, novi birač brzina u kabini, i ulje u getribi, Multispoke 18 felge s novim Kumho gumama, alu zaštita motora ispod, strut bar, itd.. vjerojatno je nešto promaklo,ali čisto kratak opis auta..