19-06-2019, 10:10:51

Autor Tema: Alfa 155 Q4  (Posjeta: 35551 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9190
  • Karma: 1284
  • Spol: Muški
  • 155 Q4 156 SW GT
    • Solin
Odg: 155 Q4
« Odgovori #20 u: 30-04-2007, 19:17:59 »


Moram mijenjati zupčasto remenje, najvjerojatnije u sljedećih 10 dana. Ima glavni zupčasti remen i još jedan dvostruko ozubljeni za one 2 osovine za ublažavanje vibracija. To radim prvi put, a u manualsima je predviđeno 7 radnih sati, bit će veselja  :crazy: , već vidim na slici što treba, a sve u tijesno  :song: .
155 Q4         156 SW akcija 1          156 SW akcija 2
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4223
  • Karma: 144
  • Spol: Muški
  • AR 146 TD, AR 156 JTD 16V M-JET, AR Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: 155 Q4
« Odgovori #21 u: 30-04-2007, 19:48:57 »
Moram mijenjati zupčasto remenje, najvjerojatnije u sljedećih 10 dana. Ima glavni zupčasti remen i još jedan dvostruko ozubljeni za one 2 osovine za ublažavanje vibracija. To radim prvi put, a u manualsima je predviđeno 7 radnih sati, bit će veselja  :crazy: , već vidim na slici što treba, a sve u tijesno  :song: .


Na tim balans osovinama znaju procuriti semerinzi, pa ako ti koji slini promjeni to odmah dok mjenjaš remenje da ne radiš 2 puta isti posao  :ok:

Offline Bandit

  • Član Alfa Kluba12
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 8698
  • Karma: 562
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: 155 Q4
« Odgovori #22 u: 30-04-2007, 19:56:19 »
Moram mijenjati zupčasto remenje, najvjerojatnije u sljedećih 10 dana. Ima glavni zupčasti remen i još jedan dvostruko ozubljeni za one 2 osovine za ublažavanje

Jeli skupo remenje za nju?
Postoji Alfa i (ne) postoje drugi automobili.
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9190
  • Karma: 1284
  • Spol: Muški
  • 155 Q4 156 SW GT
    • Solin
Odg: 155 Q4
« Odgovori #23 u: 30-04-2007, 20:01:54 »
Fulija auto

  zupčasti rem. 110 kn  DAYCO
  duplo naz.remen 190kn DAYCO
  nat.zupč.remena 225 kn RUVILLE
  ležaj balansa veći  160 kn SKF
  ležaj balansa manji  50 kn SKF


   GOTOVINA -15% za Alfiste

nije skupo
155 Q4         156 SW akcija 1          156 SW akcija 2
 

Offline Bandit

  • Član Alfa Kluba12
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 8698
  • Karma: 562
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: 155 Q4
« Odgovori #24 u: 30-04-2007, 20:04:11 »
nije skupo

Vidiš ti ... da, uopće nije  :mah:
Postoji Alfa i (ne) postoje drugi automobili.
 

Offline Veki

  • Trade Count: (+5)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 353
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
    • Zg
Odg: 155 Q4
« Odgovori #25 u: 01-05-2007, 13:06:57 »
Otprilike 4 mjeseca se družim sa jednom ovakvim primjerkom, pa da napisem ukratko neka iskustva.


Ne treba posebno napominjati da je auto brz, samo dok se turbina ne zavrti ne ide nikako......ipak se radi o cca 1500 kg. Ta se masa osjeti manje nego sam mislio. Za ubrzanja se brine serijskih 187 ks, a kod prolazaka kroz zavoje je situacija specifična iz razloga sto je dio mase dosta nisko (kardan, diferencijali), pa to djeluje malo drugačije u stvarnosti.
Kočenje je isto zadovoljavajuće, iako sam se u prvi tren malo razočarao, ali su diskovi bili novi i sada kada je sve "sjelo" to djeluje puno bolje. Imao sam jednu kritičnu situaciju, ali kad sam stao, vidio sam da sam u stvari nije tako blizu bilo.

A sada ono najbolje.....pogon.
Osjećaj u vožnji je odličan, prilikom izlaska iz zavoja, gas se može dodati dosta rano. Zadnji kraj gura prema van, a auto lijepo prati putanju zavoja.
Trenutno su gore gume dimenzija 205/50 (ili 55)/15, ali svakako mora ići šira guma (215/xx/16), kako bi se još malo dobilo na držanju.

Start iz mjesta je isto fascinantan……isto je po suhom i po mokrome. Treba zavrtiti motor tamo iznad 3500 rpm, kako bi turbina lijepo punila, a onda katapult.
Pritom su opterećenja dosta velika, pa baš i ne prakticiram to, ali je teško odoliti.

Toliko za sada, ovo je sastavljeno na brzinu, ali valjda ima smisla.


Pozdrav Viktoru, koji mi je pomogao sa par korisnih savjeta. Hvala još jednom.
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9190
  • Karma: 1284
  • Spol: Muški
  • 155 Q4 156 SW GT
    • Solin
Odg: 155 Q4
« Odgovori #26 u: 01-05-2007, 13:36:17 »
Alo, Veki, pa di si ti do sad  :mah: ? Bilo mi neugodno pitati, a mislio sam da ti se nešto dogodilo.

Imaš veći turbo od serijskoga, zato ti hvata tek na 3500 rpm, inače serijski podivlja na 2500 rpm. To za izlazak iz zavoja stoji, možeš puno ranje stisnuti gas. Ta ubrzanja nemoj izbjegavati prakticirati, pa zato je i napravljena, može ona izdržati i puno više. Taj motor je u Delti Integrale na WRC-u prije pojave restriktora imao 450 ks i sve je štimalo i sa motorom i pogonom.
155 Q4         156 SW akcija 1          156 SW akcija 2
 

Offline Veki

  • Trade Count: (+5)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 353
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
    • Zg
Odg: 155 Q4
« Odgovori #27 u: 01-05-2007, 14:17:57 »
Nije se ništa dogodilo, hvala što brineš  :mah: , samo sam malo slab sa vremenom.

Pokušavao sam vidjeti što piše na turbini, ali sve što sam uspio vidjeti je AIResearch, znači Garrett, ali ništa više. Za sada radi dobro.
Trenutno sam (još uvijek), u fazi upoznavanja auta, što se tiće ukupnog stanja, kako bi na vrijeme otklonio moguće greške. Za sada, osim par sitnica, sve ok. Posebno mi je drago što kad sam skinuo branik nisam nigdje vidio da je vezni lim varen, pa mislim da nije bio (jače) udaran sprijeda.


A u vezi starta, najviše me strah za kvačilo, da se ne bi nešto ovako dogodilo:


   This is what happens when you think an STI can han- Video

(na videu nije Alfa nego impreza)
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9190
  • Karma: 1284
  • Spol: Muški
  • 155 Q4 156 SW GT
    • Solin
Odg: 155 Q4
« Odgovori #28 u: 01-05-2007, 16:20:35 »

A u vezi starta, najviše me strah za kvačilo, da se ne bi nešto ovako dogodilo:


   This is what happens when you think an STI can han- Video

(na videu nije Alfa nego impreza)


Tip je išao šlajfati sa sva 4   :ne2: !!! To se ne radi na 4x4 autima jer je nenormalan udarac na spojku. Treba krenuti normalno, pa kada sastavi spojka, onda udariti po gasu bez straha.
155 Q4         156 SW akcija 1          156 SW akcija 2
 

Offline Veki

  • Trade Count: (+5)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 353
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
    • Zg
Odg: 155 Q4
« Odgovori #29 u: 01-05-2007, 16:27:44 »
Kako to misliš krenuti normalno? Na nižim okretajima dok se još turbina nije zavrtila?
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9190
  • Karma: 1284
  • Spol: Muški
  • 155 Q4 156 SW GT
    • Solin
Odg: 155 Q4
« Odgovori #30 u: 01-05-2007, 16:37:57 »
Vidiš, ovaj tip na filmiću je digao okretaje na nekih 5000 rpm i prenaglo pustio kumplug. Da je to recimo prednji pogon kotači bi proklizali i nikom ništa. Auto sa 4x4 ima dvostruko bolji grip i sila na spojku je dvostruka kada se napravi to isto.
Normalno kretanje je kada se okretaji dignu do nekih 2000-3000 rpm i normalno otpusti spojka (ono da "liže"). Može se dignuti i na 5000 rpm, ali se ne smije naglo pustiti pedala. Klizanje lamele može samo zagrijati lamelu (neće pregrijati, ako se ne pretjera), a naglo puštanje je može uništiti.
155 Q4         156 SW akcija 1          156 SW akcija 2
 

Offline Veki

  • Trade Count: (+5)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 353
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
    • Zg
Odg: 155 Q4
« Odgovori #31 u: 01-05-2007, 18:07:04 »
Tako ja radim. Dignem do nekih 3500, lagano otpustim, a kada uhvati pustim skroz, pa sam razmisljao kako dugo ce lamela to trpiti.

Zanima me kako ćeš ovo sa remenjem izvesti. Moje izgleda dobro, ali bi si možda dao truda i promijenio ga, ziher je ziher, pa javi kako je prošlo.
 

Offline Veki

  • Trade Count: (+5)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 353
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
    • Zg
Odg: 155 Q4
« Odgovori #32 u: 05-05-2007, 20:51:16 »
Viktore, imaš kakvih manuala? Ja imam nešto, pa ako te zanima....
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9190
  • Karma: 1284
  • Spol: Muški
  • 155 Q4 156 SW GT
    • Solin
Odg: 155 Q4
« Odgovori #33 u: 06-05-2007, 08:28:55 »
Hvala na ponudi  :mah: , imam. Skinuo sam davno sa ove stranice .:BerlinaSportivo - Sports Saloons on the net:. , pa ako kome treba.
155 Q4         156 SW akcija 1          156 SW akcija 2
 

Enver

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 155 Q4
« Odgovori #34 u: 06-05-2007, 13:21:21 »
Dvije Q4 na forumu  :o000:

btw, kolko negdje vrijedi jedna takva ljepotica, davno prije sam bio zaludjen 155-icama, a danas ih vidim na cesti jednom na mjesec, a kamoli da imam priliku vidjet i cut Q4  :love:
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9190
  • Karma: 1284
  • Spol: Muški
  • 155 Q4 156 SW GT
    • Solin
Odg: 155 Q4
« Odgovori #35 u: 06-05-2007, 17:04:24 »
4 primjerka na forumu, ima još Soprano crnu i Bob V6 je nedavno kupio crvenu. ima još jedna metalik siva u Rijeci i ne znam za više ni jednu u HR.
155 Q4         156 SW akcija 1          156 SW akcija 2
 

Offline Veki

  • Trade Count: (+5)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 353
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
    • Zg
Odg: 155 Q4
« Odgovori #36 u: 06-05-2007, 21:04:48 »
Hvala na ponudi  :mah: , imam. Skinuo sam davno sa ove stranice .:BerlinaSportivo - Sports Saloons on the net:. , pa ako kome treba.


Njima se i ja služim, dosta mi su pomogli. Volio bi naći nešto slično od Lancie, pa ako možda znaš neki link...
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9190
  • Karma: 1284
  • Spol: Muški
  • 155 Q4 156 SW GT
    • Solin
Odg: 155 Q4
« Odgovori #37 u: 06-05-2007, 21:07:29 »
Kad sam našao ovaj nisam ni tražio dalje, pa nemam.
155 Q4         156 SW akcija 1          156 SW akcija 2
 

Offline Veki

  • Trade Count: (+5)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 353
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
    • Zg
Odg: 155 Q4
« Odgovori #38 u: 02-06-2007, 16:30:12 »
Viktore, daj mi reci kako je kod tebe sa potrošnjom guma? Evo ja sam primjetio nakon cca 3500 km da su se prednje nešto malo više potrošile od zadnjih. Sad sam ih prebacio iza i dobio odličnu nuspojavu......zadnj kraj još jače gura u zavoju.
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9190
  • Karma: 1284
  • Spol: Muški
  • 155 Q4 156 SW GT
    • Solin
Odg: 155 Q4
« Odgovori #39 u: 02-06-2007, 16:48:35 »
Evo friška informacija (upravo izmjerio šublerom), trenutno imaju 6.2 mm profila sve 4, a nove su imale 8.0 mm. Prešao sam 20.000 km i to je relativno mala potrošenost za mene. Normalno da se prednje troše više zbog težega prednjega kraja i zbog toga što pri kočenju prednji kotači više koče. Ja sam zamjenu prednje-stražnje napravio na 10.000 km. Ovdje nema šlajfanja pa gume duže traju.
155 Q4         156 SW akcija 1          156 SW akcija 2