25-03-2025, 04:20:25

Autor Tema: Alfa 155 Q4  (Posjeta: 52259 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 42068
  • Karma: 1338
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Alfa 155 Q4
« u: 25-11-2006, 09:35:11 »






« Zadnja izmjena: 01-01-2011, 15:13:16 od a.m.alfa »
 

Offline a.m.alfa

  • Administrator
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 42068
  • Karma: 1338
  • Spol: Muški
  • Alfa 146 1.4ts & Lancia Musa & Alfa 155 TD & V6
    • Fiume (RI)
Odg: 155 Q4
« Odgovori #1 u: 17-12-2006, 15:18:01 »

Dodi_napalm

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 155 Q4
« Odgovori #2 u: 18-12-2006, 09:11:51 »
dobra mašinerija  :ok:
 

Offline veron

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 903
  • Karma: 55
  • Spol: Muški
  • Doblo JTD
    • Zagreb
Odg: 155 Q4
« Odgovori #3 u: 18-12-2006, 23:36:17 »
 :ok: :ok:
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9232
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: 155 Q4
« Odgovori #4 u: 28-02-2007, 22:10:44 »
Par slika da osvježimo temu





 

Alfa_vd

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 155 Q4
« Odgovori #5 u: 01-03-2007, 23:31:52 »
ovaj motor i getriba su potpuno isti kao i od lancie!
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9232
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: 155 Q4
« Odgovori #6 u: 01-03-2007, 23:59:25 »
Je, motor iz Delte Integrale 16v Evoluzione (malo drugačija usisna grana), a kardan i poluosovine kao kod Dedre Integrale, ostala mehanika (getriba, zadnji i centralni diferencijal) su isti za sve.
 

Offline Buggy

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • *
  • Postova: 144
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • Alfa 159 SW, Alfa Spider 916
    • Rijeka
    • Mauro's Films
Odg: 155 Q4
« Odgovori #7 u: 02-03-2007, 06:28:31 »
uff da mi je jednu takvu nabavit u dobrom stanju..mmmmmm :love: :love: :love:
DRIVING: 159 SW, Spider 916
Driven: Alfa 155 1.8 T.S.--ALFA 33 1.3 --ALFA 145 QV -
 

Offline Joke

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2559
  • Karma: 626
  • Spol: Muški
  • 164-2.0 TS,166-2.4 JTD,156-1.9 JTD, Ducato 2.8 JTD
    • Split
Odg: 155 Q4
« Odgovori #8 u: 02-03-2007, 10:26:35 »
Oko kuće jedan auto i hrpa traktora...
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9232
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: 155 Q4
« Odgovori #9 u: 02-03-2007, 11:34:42 »
uff da mi je jednu takvu nabavit u dobrom stanju..mmmmmm :love: :love: :love:

Teško, koliko ja znam u Hrvatskoj ih ima 6 komada i ne mogu se uvesti više.

YouTube - Alfa Romeo 155 Q4 fun
Pogledajte ovo...  :love: :love: :love:



Znam za tu mogućnost, ali bih jedino po ledu ili snijegu.
 

Alfa_vd

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 155 Q4
« Odgovori #10 u: 02-03-2007, 21:16:37 »
Ovo gori nije trap od od ovog auta,drugćiji su mostovi,
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9232
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: 155 Q4
« Odgovori #11 u: 14-03-2007, 09:59:10 »
Evo jedva sam našao podatak o broju proizvedenih Alfi 155 Q4 (tražim godinama) http://www.berlinasportivo.com/Technical/waterspray/waterspray.php  .
1. serija 1992.-1993. 1500 primjeraka
2. serija 1994.-1995. 1000 primjeraka
3. serija (wide body) 1995.-1996. nema podatak, ali ne vjerujem da je preko 1000 primjeraka.

Za usporedbu (provjereni podaci) lancia Delta Integrale oko 5000 primjeraka godišnje (54000 primjeraka svih Delti sa integralnim pogonom) i Ford Escort Cosworth 7000 primjeraka ukupno.

I na kraju sam našao jedan dobar citat:

"The Alfa 155 Q4: This car is everything a Toyota Corolla isn't."

Jeremy Clarkson


Znam da je tip malo maknut, ali citat je na mjestu.
 

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Muški
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: 155 Q4
« Odgovori #12 u: 14-03-2007, 11:15:12 »
Evo jedva sam našao podatak o broju proizvedenih Alfi 155 Q4 (tražim godinama) http://www.berlinasportivo.com/Technical/waterspray/waterspray.php  .
1. serija 1992.-1993. 1500 primjeraka
2. serija 1994.-1995. 1000 primjeraka
3. serija (wide body) 1995.-1996. nema podatak, ali ne vjerujem da je preko 1000 primjeraka.

Za usporedbu (provjereni podaci) lancia Delta Integrale oko 5000 primjeraka godišnje (54000 primjeraka svih Delti sa integralnim pogonom) i Ford Escort Cosworth 7000 primjeraka ukupno.

I na kraju sam našao jedan dobar citat:

"The Alfa 155 Q4: This car is everything a Toyota Corolla isn't."

Jeremy Clarkson


Znam da je tip malo maknut, ali citat je na mjestu.

koja je razlika između 1. i 2. serije?
 

Offline Buggy

  • Član Alfa Kluba 2
  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • *
  • Postova: 144
  • Karma: 4
  • Spol: Muški
  • Alfa 159 SW, Alfa Spider 916
    • Rijeka
    • Mauro's Films
Odg: 155 Q4
« Odgovori #13 u: 14-03-2007, 17:29:10 »
uff da mi je jednu takvu nabavit u dobrom stanju..mmmmmm :love: :love: :love:

Teško, koliko ja znam u Hrvatskoj ih ima 6 komada i ne mogu se uvesti više.

YouTube - Alfa Romeo 155 Q4 fun
Pogledajte ovo...  :love: :love: :love:

AHM AHM AHM :rolll: :sad: :sad: :sad: :sad:
DRIVING: 159 SW, Spider 916
Driven: Alfa 155 1.8 T.S.--ALFA 33 1.3 --ALFA 145 QV -
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9232
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: 155 Q4
« Odgovori #14 u: 15-03-2007, 10:44:05 »

koja je razlika između 1. i 2. serije?

Prva serija je jedina imala sistem za hlađenje intercoolera vodom. To su stavili zbog homologacije za trke. U principu nije bilo nikakvih bitnih razlika osim karoserije u 3. seriji.
 

Offline -164-

  • Trade Count: (+19)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 9431
  • Karma: 193
  • Spol: Muški
  • ex. 33 1.3V, 164 V6 Turbo, 156 JTD 20V, Gt 3.2 V6
    • Zagreb
Odg: 155 Q4
« Odgovori #15 u: 15-03-2007, 22:24:10 »

koja je razlika između 1. i 2. serije?

Prva serija je jedina imala sistem za hlađenje intercoolera vodom. To su stavili zbog homologacije za trke. U principu nije bilo nikakvih bitnih razlika osim karoserije u 3. seriji.

a ima li razlika u snazi od serije do serije??
negdje nailazim na podatak da ima 190KS a negdje 186KS

 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9232
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: 155 Q4
« Odgovori #16 u: 16-03-2007, 12:23:37 »
To sam i ja primjetio, ali ne znam uzrok razlike. Kad je tako mala nije ni bitna.
 

Offline Veki

  • Trade Count: (+5)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 353
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
    • Zg
Odg: 155 Q4
« Odgovori #17 u: 05-04-2007, 21:31:20 »




 

LAVIC 159

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: 155 Q4
« Odgovori #18 u: 06-04-2007, 09:22:33 »
Joj kaj volim crveno a i turbo je tu :ling: :love3: :love: :drive:
 

Offline GTA 147

  • Trade Count: (0)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1172
  • Karma: 204
  • Spol: Muški
  • 147 JTDm16v
    • Highway Tuhelj
Odg: 155 Q4
« Odgovori #19 u: 14-04-2007, 23:28:04 »
Piše se, v Tuhlju!  :craz
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9232
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: 155 Q4
« Odgovori #20 u: 30-04-2007, 19:17:59 »


Moram mijenjati zupčasto remenje, najvjerojatnije u sljedećih 10 dana. Ima glavni zupčasti remen i još jedan dvostruko ozubljeni za one 2 osovine za ublažavanje vibracija. To radim prvi put, a u manualsima je predviđeno 7 radnih sati, bit će veselja  :crazy: , već vidim na slici što treba, a sve u tijesno  :song: .
 

Offline LOŠA

  • Trade Count: (+22)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 4406
  • Karma: 147
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Brera 2.0 JTDM
    • BJELOVAR
Odg: 155 Q4
« Odgovori #21 u: 30-04-2007, 19:48:57 »
Moram mijenjati zupčasto remenje, najvjerojatnije u sljedećih 10 dana. Ima glavni zupčasti remen i još jedan dvostruko ozubljeni za one 2 osovine za ublažavanje vibracija. To radim prvi put, a u manualsima je predviđeno 7 radnih sati, bit će veselja  :crazy: , već vidim na slici što treba, a sve u tijesno  :song: .


Na tim balans osovinama znaju procuriti semerinzi, pa ako ti koji slini promjeni to odmah dok mjenjaš remenje da ne radiš 2 puta isti posao  :ok:

Offline Bandit

  • Član Alfa kluba 18
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 8935
  • Karma: 568
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: 155 Q4
« Odgovori #22 u: 30-04-2007, 19:56:19 »
Moram mijenjati zupčasto remenje, najvjerojatnije u sljedećih 10 dana. Ima glavni zupčasti remen i još jedan dvostruko ozubljeni za one 2 osovine za ublažavanje

Jeli skupo remenje za nju?
Postoji Alfa i (ne) postoje drugi automobili.
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9232
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: 155 Q4
« Odgovori #23 u: 30-04-2007, 20:01:54 »
Fulija auto

  zupčasti rem. 110 kn  DAYCO
  duplo naz.remen 190kn DAYCO
  nat.zupč.remena 225 kn RUVILLE
  ležaj balansa veći  160 kn SKF
  ležaj balansa manji  50 kn SKF


   GOTOVINA -15% za Alfiste

nije skupo
 

Offline Bandit

  • Član Alfa kluba 18
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 8935
  • Karma: 568
  • Spol: Muški
    • Split
Odg: 155 Q4
« Odgovori #24 u: 30-04-2007, 20:04:11 »
nije skupo

Vidiš ti ... da, uopće nije  :mah:
Postoji Alfa i (ne) postoje drugi automobili.
 

Offline Veki

  • Trade Count: (+5)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 353
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
    • Zg
Odg: 155 Q4
« Odgovori #25 u: 01-05-2007, 13:06:57 »
Otprilike 4 mjeseca se družim sa jednom ovakvim primjerkom, pa da napisem ukratko neka iskustva.


Ne treba posebno napominjati da je auto brz, samo dok se turbina ne zavrti ne ide nikako......ipak se radi o cca 1500 kg. Ta se masa osjeti manje nego sam mislio. Za ubrzanja se brine serijskih 187 ks, a kod prolazaka kroz zavoje je situacija specifična iz razloga sto je dio mase dosta nisko (kardan, diferencijali), pa to djeluje malo drugačije u stvarnosti.
Kočenje je isto zadovoljavajuće, iako sam se u prvi tren malo razočarao, ali su diskovi bili novi i sada kada je sve "sjelo" to djeluje puno bolje. Imao sam jednu kritičnu situaciju, ali kad sam stao, vidio sam da sam u stvari nije tako blizu bilo.

A sada ono najbolje.....pogon.
Osjećaj u vožnji je odličan, prilikom izlaska iz zavoja, gas se može dodati dosta rano. Zadnji kraj gura prema van, a auto lijepo prati putanju zavoja.
Trenutno su gore gume dimenzija 205/50 (ili 55)/15, ali svakako mora ići šira guma (215/xx/16), kako bi se još malo dobilo na držanju.

Start iz mjesta je isto fascinantan……isto je po suhom i po mokrome. Treba zavrtiti motor tamo iznad 3500 rpm, kako bi turbina lijepo punila, a onda katapult.
Pritom su opterećenja dosta velika, pa baš i ne prakticiram to, ali je teško odoliti.

Toliko za sada, ovo je sastavljeno na brzinu, ali valjda ima smisla.


Pozdrav Viktoru, koji mi je pomogao sa par korisnih savjeta. Hvala još jednom.
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9232
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: 155 Q4
« Odgovori #26 u: 01-05-2007, 13:36:17 »
Alo, Veki, pa di si ti do sad  :mah: ? Bilo mi neugodno pitati, a mislio sam da ti se nešto dogodilo.

Imaš veći turbo od serijskoga, zato ti hvata tek na 3500 rpm, inače serijski podivlja na 2500 rpm. To za izlazak iz zavoja stoji, možeš puno ranje stisnuti gas. Ta ubrzanja nemoj izbjegavati prakticirati, pa zato je i napravljena, može ona izdržati i puno više. Taj motor je u Delti Integrale na WRC-u prije pojave restriktora imao 450 ks i sve je štimalo i sa motorom i pogonom.
 

Offline Veki

  • Trade Count: (+5)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 353
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
    • Zg
Odg: 155 Q4
« Odgovori #27 u: 01-05-2007, 14:17:57 »
Nije se ništa dogodilo, hvala što brineš  :mah: , samo sam malo slab sa vremenom.

Pokušavao sam vidjeti što piše na turbini, ali sve što sam uspio vidjeti je AIResearch, znači Garrett, ali ništa više. Za sada radi dobro.
Trenutno sam (još uvijek), u fazi upoznavanja auta, što se tiće ukupnog stanja, kako bi na vrijeme otklonio moguće greške. Za sada, osim par sitnica, sve ok. Posebno mi je drago što kad sam skinuo branik nisam nigdje vidio da je vezni lim varen, pa mislim da nije bio (jače) udaran sprijeda.


A u vezi starta, najviše me strah za kvačilo, da se ne bi nešto ovako dogodilo:


   This is what happens when you think an STI can han- Video

(na videu nije Alfa nego impreza)
 

Offline Viktor

  • Global moderator
  • Trade Count: (+21)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 9232
  • Karma: 1285
  • Spol: Muški
  • GT
    • Solin
Odg: 155 Q4
« Odgovori #28 u: 01-05-2007, 16:20:35 »

A u vezi starta, najviše me strah za kvačilo, da se ne bi nešto ovako dogodilo:


   This is what happens when you think an STI can han- Video

(na videu nije Alfa nego impreza)


Tip je išao šlajfati sa sva 4   :ne2: !!! To se ne radi na 4x4 autima jer je nenormalan udarac na spojku. Treba krenuti normalno, pa kada sastavi spojka, onda udariti po gasu bez straha.
 

Offline Veki

  • Trade Count: (+5)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 353
  • Karma: 28
  • Spol: Muški
    • Zg
Odg: 155 Q4
« Odgovori #29 u: 01-05-2007, 16:27:44 »
Kako to misliš krenuti normalno? Na nižim okretajima dok se još turbina nije zavrtila?