23-11-2019, 04:35:24

Autor Tema: Neispravan Pierburg vakum ventil  (Posjeta: 4809 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Đi_Ti_Di Power

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Neispravan Pierburg vakum ventil
« u: 08-01-2015, 23:57:51 »
Radi se o 1.9 jtd, 110 kw motoru. Auto više ne vuće s niskih okretaja kao prije već se budi tek nakon 2200 okr.Znači svaki put iz nižih okretaja (bez obzira u kojoj je brzini) papučica u pod i onda se čeka.Sumnjam na njega jer klapna kod gašenja motora ne radi-auto se strese-( to je još jedan od simptoma koji se prvi počeo javljat.)
 EGR je isključen softw.i mehanički kod Bertola.

a) Zanima me koja je procedura da se ispita ispravnost rada navedenog ventila-najbrža i najlakša. Može li se to obaviti dijagnostikom ili nekim dr.načinom i koja bi bila procedura???
  --
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 19829
  • Karma: 335
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Neispravan Pierburg vakum ventil
« Odgovori #1 u: 09-01-2015, 00:01:43 »
Radi se o 1.9 jtd, 110 kw motoru. Auto više ne vuće s niskih okretaja kao prije već se budi tek nakon 2200 okr.Znači svaki put iz nižih okretaja (bez obzira u kojoj je brzini) papučica u pod i onda se čeka.Sumnjam na njega jer klapna kod gašenja motora ne radi-auto se strese-( to je još jedan od simptoma koji se prvi počeo javljat.)
 EGR je isključen softw.i mehanički kod Bertola.

a) Zanima me koja je procedura da se ispita ispravnost rada navedenog ventila-najbrža i najlakša. Može li se to obaviti dijagnostikom ili nekim dr.načinom i koja bi bila procedura???
  --

uzmeš drugi i preštekaš on ti je lako dosutupan i poštekaš u roku od par minuta
Nije bolest sve što boli
 

Đi_Ti_Di Power

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Neispravan Pierburg vakum ventil
« Odgovori #2 u: 09-01-2015, 01:26:07 »
uzmeš drugi i preštekaš on ti je lako dosutupan i poštekaš u roku od par minuta

To znam i ja-kupim novi i ugradim. Ali s obzirom  da sam već zamjenio 2 senzora-nepotrebno jer  se radilo sistemom eliminacije ne bih želio opet neš mjenjat nepotrebno-samo zato jer komp to pokazuje pa da se opet ispostavi da je problem ostao-nije riješen. Zato sam i pitao ako neko zna da li postoji način kako provjeriti njegovu ispravnost-jer komp uporno pokazuje iste greške na senzore koji su zamjenjeni novima.
Da znam da je 100% u njemu problem već bih ga bio zamjenio al ne znam.
Zato molim sve koji imaju nekakva saznanja o tom problemu neka mi odgovore na pitanje-kako ispitati ispravnost rada i koji su uobičajeni problemi kad je neispravan???
Hvala
 

Offline allroad

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1617
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
    • Travnik, BiH
Odg: Neispravan Pierburg vakum ventil
« Odgovori #3 u: 09-01-2015, 02:47:34 »
Pratim, pisi sta se desava i sta si rijesio. Ako je neispravan onda vjerovatno aktuator ne radi pravilno pa gubis snagu u odredjenim obrtajima. Al ne mora ti biti do toga. Mislim da je on nov oko 40€, al javi jesi sta rijesio koliko kosta i sl. I mene zanima
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 19829
  • Karma: 335
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: Neispravan Pierburg vakum ventil
« Odgovori #4 u: 09-01-2015, 03:11:45 »
To znam i ja-kupim novi i ugradim. Ali s obzirom  da sam već zamjenio 2 senzora-nepotrebno jer  se radilo sistemom eliminacije ne bih želio opet neš mjenjat nepotrebno-samo zato jer komp to pokazuje pa da se opet ispostavi da je problem ostao-nije riješen. Zato sam i pitao ako neko zna da li postoji način kako provjeriti njegovu ispravnost-jer komp uporno pokazuje iste greške na senzore koji su zamjenjeni novima.
Da znam da je 100% u njemu problem već bih ga bio zamjenio al ne znam.
Zato molim sve koji imaju nekakva saznanja o tom problemu neka mi odgovore na pitanje-kako ispitati ispravnost rada i koji su uobičajeni problemi kad je neispravan???
Hvala

neko na forumu ima iz čakovca kojem je to ispravno, preštekate na 5 min i znaš sve, nisam mislio da kupiš, uostalom možeš vratit ako ti ne treba

a ako ne znaš ili ne znate dešifriratti šta je odite do nekog tko zna, moj savjet Bertola
Nije bolest sve što boli
 

Offline Luka_ri

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2192
  • Karma: 126
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: Neispravan Pierburg vakum ventil
« Odgovori #5 u: 09-01-2015, 06:56:12 »
Ja sam mijenjao. I bilo je bas to, mrtav u nizim okretajima, opcenito cudljiv u cijelom rasponu. Nakon zamjene puno lakse i ljepse vuce vec od 1000, 1200rpm
Aliis si licet, tibi non licet.
 

Offline allroad

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1617
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
    • Travnik, BiH
Odg: Neispravan Pierburg vakum ventil
« Odgovori #6 u: 09-01-2015, 15:21:14 »
Ja sam mijenjao. I bilo je bas to, mrtav u nizim okretajima, opcenito cudljiv u cijelom rasponu. Nakon zamjene puno lakse i ljepse vuce vec od 1000, 1200rpm

jesi nov uzeo ili? koliko kosta?
 

Offline Vasko

  • Moderator
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5820
  • Karma: 159
  • Spol: Muški
  • 147 FL 1.9 JTDm 8V
    • Pula
Odg: Neispravan Pierburg vakum ventil
« Odgovori #7 u: 09-01-2015, 15:45:55 »
Pratim, imam slicne simptome i sumnjam na takvo sto... iako meni auto jako zajbava zadnjih nekoliko dana nikad mi nije nesto ubjedljivo vukao ispod 2000 okretaja

Offline IvanGT

  • Moderator
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5384
  • Karma: 67
  • Spol: Muški
  • GT 1.9 JTD
    • Zaprešić
Odg: Neispravan Pierburg vakum ventil
« Odgovori #8 u: 09-01-2015, 16:56:53 »
a di ćeš ispod 2000okr, pa razvrti tog JTDa da prodiše, zagušit će se... :funny:

a pierburg..meni je bio krepao, tj. on je ispravan ali je puknuo pipak na koji se spaja cjevčica
pa sam ga morao mjenjati..simptomi su da ne ide nikako, auto promjeni zvuk jer je turbo u krivom modu
rada do određenih okretaja.. uglavnom auto slabije vuče do nekih 3000okr i mijenja zvuk... sad ovo za zvuk
se možda kod normalnog auspuha ne primjećuje... :roll:
 

Offline ROBI3006

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 151
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • 156 1.9 JTDm
    • Var. Toplice
Odg: Neispravan Pierburg vakum ventil
« Odgovori #9 u: 09-01-2015, 17:08:53 »
Mjenjao sam taj vakum ventil iz razloga sto je povremeno znao stekat i tad bi auto bio trom iz niskih okretaja i dimio crno. Druga stvar koju sam primjetio je isto kao sto kolega gore kaze je zvuk..do skoro 3000okr. je radio kao obican dizel tad bi promjenio zvuk i poceo bolje vuci. Mislim da je novi pierburg bio oko 50€ sa ebay.
 

Offline Luka_ri

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2192
  • Karma: 126
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: Neispravan Pierburg vakum ventil
« Odgovori #10 u: 09-01-2015, 18:11:35 »
jesi nov uzeo ili? koliko kosta?
Mislim oko 550, 600 kuna. Majstor ga je uzimao i zamjenio.
Aliis si licet, tibi non licet.
 

Offline hussar0203

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2170
  • Karma: 22
  • Spol: Muški
  • Đurđa SW
    • Bjelovar
Odg: Neispravan Pierburg vakum ventil
« Odgovori #11 u: 09-01-2015, 18:22:11 »
Radi se o 1.9 jtd, 110 kw motoru. Auto više ne vuće s niskih okretaja kao prije već se budi tek nakon 2200 okr.Znači svaki put iz nižih okretaja (bez obzira u kojoj je brzini) papučica u pod i onda se čeka.Sumnjam na njega jer klapna kod gašenja motora ne radi-auto se strese-( to je još jedan od simptoma koji se prvi počeo javljat.)
 EGR je isključen softw.i mehanički kod Bertola.

a) Zanima me koja je procedura da se ispita ispravnost rada navedenog ventila-najbrža i najlakša. Može li se to obaviti dijagnostikom ili nekim dr.načinom i koja bi bila procedura???
  --
Jel si prvo provjerio sva vakum crijeva?
Kod mene je bila ista stvar ali je napuklo jedno crijevo i tu je gubio vakum

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

 

Offline allroad

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1617
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
    • Travnik, BiH
Odg: Neispravan Pierburg vakum ventil
« Odgovori #12 u: 09-01-2015, 18:28:47 »
Mislim oko 550, 600 kuna. Majstor ga je uzimao i zamjenio.

nije strasno hajde, kod nas je mozda malo jeftinije, al samo bi volio kad bi vec uzeo da je to taj 100% za moje auto a ne ono sto majstori kazu isto je to na svakom autu moze i sa VW-a
 

Offline Luka_ri

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2192
  • Karma: 126
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: Neispravan Pierburg vakum ventil
« Odgovori #13 u: 09-01-2015, 18:33:54 »
nije strasno hajde, kod nas je mozda malo jeftinije, al samo bi volio kad bi vec uzeo da je to taj 100% za moje auto a ne ono sto majstori kazu isto je to na svakom autu moze i sa VW-a
A ima valjda neki broj?
Aliis si licet, tibi non licet.
 

Offline allroad

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 1617
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
    • Travnik, BiH
Odg: Neispravan Pierburg vakum ventil
« Odgovori #14 u: 09-01-2015, 18:53:12 »
A ima valjda neki broj?

Trebo bi biti, al ja nemam program da trazim to po brojevima, a ovlasteni fiat nema u blizini mene. a ovi u autodijelovima ne znam imaju li, nedavno kad mi je za forda trebo gdje god sam pito bilo je ''uuuuuu to ces tesko naci''
 

Offline IvanGT

  • Moderator
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5384
  • Karma: 67
  • Spol: Muški
  • GT 1.9 JTD
    • Zaprešić
Odg: Neispravan Pierburg vakum ventil
« Odgovori #15 u: 09-01-2015, 19:13:06 »
broj šasije? može i na pm
 

Đi_Ti_Di Power

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Neispravan Pierburg vakum ventil
« Odgovori #16 u: 09-01-2015, 19:13:39 »
neko na forumu ima iz čakovca kojem je to ispravno, preštekate na 5 min i znaš sve, nisam mislio da kupiš, uostalom možeš vratit ako ti ne treba

a ako ne znaš ili ne znate dešifriratti šta je odite do nekog tko zna, moj savjet Bertola

Zaboravio napomenuti da se radi o GT-ejki tako da zamjena bez grabe ili prave dizalice nije moguća s obzirom da se vakum-ventil nalazi s donje -vrlo ne pristupačne strane.

Jel si prvo provjerio sva vakum crijeva?
Kod mene je bila ista stvar ali je napuklo jedno crijevo i tu je gubio vakum

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk


U toku ovog problema napravljen je i veliki servis (zubč.+stazni+sve rolice i natezači+pump.vode) i čišćenje kompl.usisne grane i klapne na usisu.Te je provjeren kompl.vakum i crijeva-koja su izgledala mi kvalitetn.nego na 156 (nisu gumena već nekako plastificirana).Jedino je nađena pukotina na rebrastom crijevu-od zrač.filtera k turbini i to iza pozicije MAF senzora-koja je zamjenjena s org.novom.
No comp. i dalje prijavljuje iste greške i to ove:
p0101-MAF-zamjenjen novim Bosch
p0190-senz.pritis.goriva FRP- zamjenjen
p0235-MAP-zamjenjen novim(bio preprljav za čišć.)

-da li je moguće da neispravan vakum-ventil radi sve ove pizdarije??????
p.s. safe mod. se najviše pali prilikom startanja motora znači odmah nakon što motor radi u leru 4-5 sekundi.

 

Offline IvanGT

  • Moderator
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5384
  • Karma: 67
  • Spol: Muški
  • GT 1.9 JTD
    • Zaprešić
Odg: Neispravan Pierburg vakum ventil
« Odgovori #17 u: 09-01-2015, 19:22:44 »
tebe jebe nešt drugo...
maf senzor da se pojavi kvar stvarno mora riknuti, to se rijetko događa..
on krivo očitava kad počne rikavat, al ne javlja kvar..tek kad rikne se javi kvar..
pošto su tri stvari koje se pojavljuju povezane treba to dobro pregledat kod Bertola..
pierburg ventil kontrolira samo otvaranje krilaca na turbini..on propusti vakuum dalje..
tako da on s ovim greškama nebi trebao imat nikakve veze...
 

Offline hussar0203

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2170
  • Karma: 22
  • Spol: Muški
  • Đurđa SW
    • Bjelovar
Odg: Neispravan Pierburg vakum ventil
« Odgovori #18 u: 09-01-2015, 19:27:46 »
Bome ak ti se tolike greske pale i ja mislim da je nesto drugo nego pierburg... Moj map je bio toliko zacadavljen da se cudim kak je uopce radio ali nije javljao nikakve greske, kad sam ga ocistio bolje je ubrzavao auto i pala mi potrosnja za pola litre.


Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

 

Offline Vasko

  • Moderator
  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5820
  • Karma: 159
  • Spol: Muški
  • 147 FL 1.9 JTDm 8V
    • Pula
Odg: Neispravan Pierburg vakum ventil
« Odgovori #19 u: 11-01-2015, 12:44:43 »
a di ćeš ispod 2000okr, pa razvrti tog JTDa da prodiše, zagušit će se... :funny:

a pierburg..meni je bio krepao, tj. on je ispravan ali je puknuo pipak na koji se spaja cjevčica
pa sam ga morao mjenjati..simptomi su da ne ide nikako, auto promjeni zvuk jer je turbo u krivom modu
rada do određenih okretaja.. uglavnom auto slabije vuče do nekih 3000okr i mijenja zvuk... sad ovo za zvuk
se možda kod normalnog auspuha ne primjećuje... :roll:

Vrtim ja njega, nemaj straha, zato se nisam nikad do sad niti raspitivao da li bi morao vuči ispod 2000rpm-a. Ali kako se tu spominje da nakon promjene tog ventila auti vuku lijepo od 1200 okretaja rekoh možda je stvarno moj u banani od starta, a sad se situacija samo pogoršala.

Dakle, danas sam blindirao EGR, očistio MAP senzor (sve kako mi je objašnjeno od strane iskusnih forumaša - Matej je uvijek najiscrpniji he he). Auto i dalje dimi previše, mislim dimi a nesmije. Auto je i dalje ljen, i kada se onako isporazvlači oko 4000 okretaja lupi safe mode. Greška je aktivna cijelo vrijeme tako da ne izbacuje ništa novo.

Cijevčicu koja ide na taj aktuator na turbu sam gledao danas, ali samo koliko sam mogao bez skidanja kučišta filtera zraka i kozna čega još. Uglavnom cjevčica je mekana, glatka i podatna (osjećam se kao da pišem reklamu za neku žensku kremicu) tako da mislim da nije popucala na mjestima gdje nisam mogao prići ako je ovako lijepa tamo gdje je pristupačno.

U leru to radi ovako nekako:   http://www.youtube.com/watch?v=YCwmCbyTm8w&feature=youtu.be

Je li to normalan rad tog pneumatskog čuda?