Lamborghijeva F1 povijest pocinje za vrijeme Chryslerove vladavine nad ovom tvrtkom. Zeleci ih progurati u prvi plan, program je zapoceo sa sezonom 1989 kad se kao dobavljac motora pojavljuju nakon ukidanja turbo ere i povratka na N/A 3.5 motore. 1991 cak i sami razvijaju sasiju ali odustaju od koristenja svojeg imena i momcad se zove Modena Team. Sve je kulminiralo 1993-ce godine kad pod izravnom zeljom Amerikanaca da se ukljuce u top timove Mclaren odbija Chryslerov motor (Rebrendirani Lambo motor), uzima Peugotov i time Chrysler (Lamborghini) zauvijek napusta F1 program.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1989Motor, oznake "3512", razvio je bivsi zaposlenik Ferraria Mauro Forghieri. Izbora Larrousse teama kao pocetni stadij ulaska u F1 odgovorni opravdavaju time sto vodece momcadi vec imaju ugovore sa velikim proizvodacima i vlastitom nespremnoscu da odmah isporuce dobar tehnicki paket. Motor debitira u Larrousse Lola sasiji na prvoj utrci sezone odrzanoj u Brazilu. Bez obzira na manjak pouzdanosti, motor je impresionirao tijekom prve sezone a titulu najbolje zvuceceg motora te nove N/A ere mu nitko nije mogao oteti. Bio je to jedan od samo 5 V12 motora koja ce zabrujati u F1 nakon povratka na N/A motore. Motor razvija cca 447 kW - 608 PS
LarrousseLambov motor se ugraduje u Lola sasiju Larrousse teama. Godinu zapocinju sa proslogodisnjim Lola sasijom, prilagodenom za Lambov motor, oznacenom kao LC 88C no tokom sezone prelaze na novu LC 89 sasiju, koja se smatrala jednom od najvozljivijih sasije te godine.
Najbolji rezultat sezone dolazi u Spanjolskoj sad vec sa LC 89 sasijom kad Philippe Alliot prvo kvalificira bolid na 5-tu startnu poziciju, samo 1.417 sekunde iza Senninog Honda V10 Mclarena. U utrci zavrsava 6-ti i time osvaja prvi Lamborghinijev bod i usput postavlja 4-ti najbrzi krug utrke.
Za razliku od Alliota, Alboreto se nikad nije uspio "dogovoriti" niti sa Lolinom sasijom niti sa Lamborghinijevim motorom sto je dovelo do mnogih izletanja (slomio rebra u Madarskoj), kvarova motora a cak se u par slucajeva nije uspio kvalificirati (Bila su to vremena sa preko 30 prijavljenih bolida i predkvalifikacija). Jedini rezultat mu je bilo 11-to mjesto u Portugalu. Alliot je tu utrku zavrsio 9-ti.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1990Nastavljajuci dalje sa svojim programom, ponovnu su dobavljaci motora za Larrousse koji sve vise napreduje a motore su odlucili isporucivati i Lotusu, koji sve vise pada.
Motor ovu sezonu razvija 477 kW - 649 PS.
LarrousseAguri Suzuki - Lola LC90 (2012 Japan)
Sezona ponovno zapocinje sa izmjenjenim proslogodisnjim bolidom nazvanim LC 89B a za vrijeme utrke na Imoli dolazi novi LC 90.
I ove godine se govorilo o Lolinoj sasiji kao jednoj od najboljih i kako je motor tokom sezone davao sve bolje performanse i dobivao na pouzadnosti, izleti u prvih 10 su bili sve cesci.
Ovo je sezona Lamborghinijevog najboljeg F1 rezultata kad je Aguri Suzuki (koji je proslu sezonu proveo u Zakspeedu i nije se uspio kvalificirati niti u jednoj utrci), utrku u Suzuki zavrsio kao 3-ci iza pobjednickog brazilskog dvojca iz Benettona (Nelson i Moreno).
LotusLotus Lamborghini 102
Ova sezona je zabila jedan od posljednjih cavla u Lotusov lijes. Zbog nepouzdanog motora i drugih problema, Camel napusta Lotusov team na kraju sezone i time zapocinje visegodisnju agoniju do potpunog gasenja.
Derek Warwick osvaja jedina 3 boda sezone dok Martin Donnelly zapocinje i zavrsava karijeru F1 vozaca u ovom bolidu kad samo temeljom srece prezivljava tesku nesrecu za vrijeme kvalifikacija u spanjolskoj. Bolid se doslovno slomio a Donnelly je ostao lezati na stazi sa ocitim lomovima.
Tesku nesrecu je imao i Warwick u Monzi u prvom krugu utrke.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1991Nazalost ove sezone krecu lutanja. odustalo se od Larrousse teama, pokrenuli su svoju momcad na rusevinama loseg Modena teama a kao zamjenu za potpuno propali Lotus, dobavljaju motore za jos jednog posrnulog velikana Ligier. Motor i za ovu sezonu razvija 477 kW - 649 PS.
LigierZa Ligier je ovo bila godina cekanja jer su za 1992 osigurali Renaultovu podrsku. Sezonu su zapoceli sa JS35 bolidom, kasnije su za vrijeme Velike Nagrade Francuske uveli i poboljsanu JS35B sasiju ali nije bilo pomoci. Preteska sasija kao i potreba Lamborghinijevog motora za vecim tankom za ulje dovela je do sezone bez osvojenih bodova. Najbolji rezultati su dva 7-ma mjesta Boutsena.
ModenaMomcad uglavnom nemoze proci niti kvalifikacije. Najbolji rezultati su jedno 7-mo mjesto i gotovo 2 osvojena boda u Imoli kad je motor izdahnuo zbog nedostatka ulja u zadnjem zavoju utrke.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1992Ponovno sezona lutanja. Vratili su se u Larrousse Team, koji za ovu godinu nema Lolinu sasiju jer 65% dionica kupuje Francuski proizvodac superautomobila Venturi. Sasija nazvana Venturi LC92 spojena je sa Lamborghinijevim motorom koji za ovu sezonu razvija dobrih 522 kW - 710 PS.
Za drugu momcad vlasnici Lamba odabiru uvijek losi Minardi Team.
Venturi - LarrousseSezona ucenja za novog vlasnika rezultira jednim bodom osvojenim u Monaku. Krajem sezone krece spektakl jer Venturi svoj dio vlasnistva prodaje grupi zvanoj Comstock, predvodenom njemcem Rainer Walldorf-om. Walldorf, pravog imena Klaus Walz, ispada trazen od strane policije vise europskih zemalja u vezi 4 ubojstva. Poslije bijega iz svoje kuce za vrijeme racije u Francuskoj uz pomoc koristenja rucnih bombi, ubijen je nakon 9-to satne pucnjave od strane policije u njemackoj.
MinardiJedan bod i puno odustajanja. Nista novoga za Minardi
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
1993LarroussePonovni povratak na pocetak. Motor razvija 529 kW - 720 PS a sasija je po prvi put kucni uradak Larrousse-a. Team je u ocekivanju eventualne kupnje ili podrske od strane Peugota. Sezona zavrsava sa 3 osvojena boda, uz puno odustajanja zbog raznoraznih razloga. Odustaje se od aktivnog Williamsovog ovjesa zbog nedostatka sredstva
MclarenTaj nedostatak sredstava u Larrousse Teamu dovodi celnike chryslera do odluke da motor ugrade u sasiju nekih od top teamova da se napokon uvidi puni potencial motora za kojeg se vjerovalo da je limitiran sasijama kojima je bio okruzen kroz godine. Izbor je pao na Mclaren koji je nakon sezone sa Fordom kao obican kupac trazio velikog proizvodaca motora za sljedece sezone.
Mclaren je proizveo evoluciju sasije nazvanu MP4/8B koju je raztvio u roku 3 mjeseca da moze zaprimiti Lambov duzi i tezi V12 umjesto Forda V8. Testove su proveli 3-ki prvak svijeta Senna i buduci dvostruki prvak Hakkinen, na stazama Estoril i Silverstone. Tijekom testiranja na Senninu intervenciju promjenili su nacin razvijanja snage (trazio je vise snage u srednjim okretajima) i motor je dosao do 559 kW - 760 PS. Hakkinen je uspio odvesti Silverstone sa MP4/8B za 1.4 sekundu brze nego sa MP4/8.
Senna je inzistirao da sa tim bolidom nastupa na zadnje dvije utrke jer je vjerovaso da ijako pati od pouzdanosti, ima vise sansi za pravo utrkivanje. Ironicno, Senna je sa fordovim motorom pobjedio na zadnje dvije utrke te sezone.
Ron Dennis se ipak odlucuje za Peugotove motore a Chrysler odustaje od daljnjih ulaganja i Lambo napusta F1.
==============================================================================
Rezime Utrke - 80 (49 starts)
Pobjede - 0
Pole Positions - 0
Postolja - 1 (3rd - 1990 Suzuka, Aguri Suzuki, Larrousse Lola LC90)
Bodovi - 20
Timovi - Larrousse (1989-1990, 1992-1993), Lotus (1990), Ligier (1991), Modena Team (1991), Minardi (1992)
Najbolje kvalifikacije - 5th, Philippe Alliot, Larrouse Lola LC89, 1989 Spanish Grand Prix
Top pozicija u konstruktorima - 6th, Larrousse, 1990 (11 points)
Top pozicija u vozackom prvenstvu - 12th, Aguri Suzuki, 1990 (6 points)