16-09-2019, 14:38:51

Autor Tema: JTD/m ne pali  (Posjeta: 8533 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #40 u: 01-10-2014, 00:32:48 »
e sad su lupio i ostao živ, šta ako su svi -2,5 to je super jer su svi oko 2,5

što su bilže 0 je bolje ako su još tome svi ispod 1 samo gas
pa da sam mislio spomenuo bi 2.5 tj -2.5 .. to je već previše ... sve do 2/-2 je još ok
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline Bender

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 85
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 SW 1.9 JTD 16V MJET
    • Karlovac
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #41 u: 11-10-2014, 17:04:30 »
Update,

Veli majstor da se dešava da komp negdje gubi struju (ili masu) ali ne zna gdje, jel sam komp problem ili je do konektora i instalacija...

Lud sam više...
 

Offline gogi25

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 44
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Slavonska Orahovica
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #42 u: 30-10-2014, 21:18:12 »
Zamolio bih vas sve za savjet..... Prolistao sam sve postove na sličnu temu ali nema puno sličnosti sa mojim problemom pa otvaram novu,sorry. Znači sa autom sve pet prekjučer ujutro,upalio na prvi zub i napravio jedno 40 km(na rezervi-range limit upalio 10 km pred kućom ) 5 km nakon toga na uzbrdici je malo cuknio....odmah pumpa i parkirao doma. nakon 15 min opet pali bez frke,krećem na kavicu i nakon 3km počinje cukati,trokirati i gasi se....Palim i na rikverc da se maknem s ceste i radi u leru normalno,prima gas....Krećem i nakon 500m opet isto(trokira,gušenje,gasi se). Opet pali iz prve bez muke i pri kretanju počne cukati i počne normalno ići do doma. Ostavljam ga da radi u leru dižem haubu da pogledam i ok radi,možda malo grublje... Ostavljam ga ispred kuće možda 20 min i idem ga uvesti u garažu,opet pali ali pri kretanju sa malo gasa počne opet se glupirati i jedva se popeo uz malu uzbrdicu prema garaži. Ugasim...upalim,radi u leru ali pri dodavanju gasa se guši........ Ujutro idem probati i pali ali nakon 5-10 sekundi se ugasi.
Dolazi frend sa testerom i ne pokazuje nikakve greške na ECU... Zovem lokalnog majstora i kaže on filter goriva (mijenjan prije 5000 km) stavljam drugi opet isto... Sada više neće niti upalit,akumulator se ispraznio totalno..... Pumpa od goriva kod rezervoara radi,čuje se,gorivo dolazi do filtera nafte ali dalje izgleda ne... Zovem servis kažu vjerovatno common rail pumpa....... Ako netko ima kakav savjet bio bih zahvalan da skratim to traženje problema..... Imam isti takav motor  sa svime na njemu(turbina,senzori,ventili,sva crijeva) u garaži tako da ako je bilo šta nije problem.
Hvala   
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #43 u: 30-10-2014, 21:22:34 »
Zamolio bih vas sve za savjet..... Prolistao sam sve postove na sličnu temu ali nema puno sličnosti sa mojim problemom pa otvaram novu,sorry. Znači sa autom sve pet prekjučer ujutro,upalio na prvi zub i napravio jedno 40 km(na rezervi-range limit upalio 10 km pred kućom ) 5 km nakon toga na uzbrdici je malo cuknio....odmah pumpa i parkirao doma. nakon 15 min opet pali bez frke,krećem na kavicu i nakon 3km počinje cukati,trokirati i gasi se....Palim i na rikverc da se maknem s ceste i radi u leru normalno,prima gas....Krećem i nakon 500m opet isto(trokira,gušenje,gasi se). Opet pali iz prve bez muke i pri kretanju počne cukati i počne normalno ići do doma. Ostavljam ga da radi u leru dižem haubu da pogledam i ok radi,možda malo grublje... Ostavljam ga ispred kuće možda 20 min i idem ga uvesti u garažu,opet pali ali pri kretanju sa malo gasa počne opet se glupirati i jedva se popeo uz malu uzbrdicu prema garaži. Ugasim...upalim,radi u leru ali pri dodavanju gasa se guši........ Ujutro idem probati i pali ali nakon 5-10 sekundi se ugasi.
Dolazi frend sa testerom i ne pokazuje nikakve greške na ECU... Zovem lokalnog majstora i kaže on filter goriva (mijenjan prije 5000 km) stavljam drugi opet isto... Sada više neće niti upalit,akumulator se ispraznio totalno..... Pumpa od goriva kod rezervoara radi,čuje se,gorivo dolazi do filtera nafte ali dalje izgleda ne... Zovem servis kažu vjerovatno common rail pumpa....... Ako netko ima kakav savjet bio bih zahvalan da skratim to traženje problema..... Imam isti takav motor  sa svime na njemu(turbina,senzori,ventili,sva crijeva) u garaži tako da ako je bilo šta nije problem.
Hvala
normalno da će ti to reći jer bi na tome najviše zaradili, klasika :D
moguće da ti u sistemu ima smeća ako si se vozio na rezervi rezerve... mislim da ti se nikako ne bi dešavali ovi simptomi da je do cr pumpe... meni se cr pumpa shebala, na serijskoj mapi je radila bez brige ali remap nije podnosila, nije mogla nabit pritisak i bilo koji regulator pritiska bi nacukivao s njom...tako da cr pumpa ima sasvim drugačije simptome od tvojih
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline gogi25

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 44
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Slavonska Orahovica
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #44 u: 30-10-2014, 21:28:42 »
Hvala.... Ma nek je i pumpa imam ju u rezervi. Dobri su ovi iz servisa u Požegi uvijek riješe problem a zaračunaju kao i lokalni majstori. Sutra ide kod lokalnog majstora jer je skup prijevoz do Požege.....Pa ćemo ćuti šta kaže.
Tvoje mišljenje eventualno...
 

Offline Argor

  • Administrator
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 12699
  • Karma: 516
  • Spol: Muški
  • 156 JTD + 33 Boxer
    • Koprivnica
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #45 u: 30-10-2014, 23:49:49 »
Slažem sa da je u pitanju smeće u sistemu, naime imao sam slučaj da je komadić taloga stigao do pred sam filter, dalje nije mogao, kad se auto upalio radio je normalno, međutim pod opterećenjem nije mogla proći dovoljna količina goriva i motor se gasio, nakon nekog vremena ponovno je mogao upaliti, nije u pitanju JTD već sustav sa Bosch pumpom, ali simptomi su isti.
 

Offline gogi25

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 44
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Slavonska Orahovica
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #46 u: 05-11-2014, 19:07:39 »
Sutra ga šlepam u servis....... Ne mora značiti da je gorivo. Nemoj ključ prijatelju imam samo jedan :cigara:.....
Bio je dva dana kod lokalnog majstora i kaže vozi dalje meni nije jasno...... Nikakve greške ne pokazuje mamicu mu talijansku :?: Za senzore bih morao nešzo izbacit ili griješim...
 

Offline Bender

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 85
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 SW 1.9 JTD 16V MJET
    • Karlovac
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #47 u: 08-11-2014, 14:41:06 »
Evo izgleda da je problem riješen, neki tip brljao nešto po ECU i kaže da ga je popravio, za sad već 4 dana vozi normalno...

Hvala svima na pomoći i savjetima... :ok:
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #48 u: 08-11-2014, 18:39:01 »
Evo izgleda da je problem riješen, neki tip brljao nešto po ECU i kaže da ga je popravio, za sad već 4 dana vozi normalno...

Hvala svima na pomoći i savjetima... :ok:
baš sam mislio ecu spomenut... flashanje nekad pomogne, a nije rijetko da tranzistori zgore pa moraš kompletan ecu promjenit... bit će da je flash samo pomogao
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #49 u: 23-01-2015, 04:31:34 »
Znaci auto se ugasio u voznj i mrtav

u 9mj stavljen novi senzor radilice od tad napravljeno nekoliko tkm
da bi  bili sigurni zamjenjen sa drugim ali ista prica

promjenjen regulacioni ventil na pumpi bilo ok  ali opet se ugasio u voznji
promjenjena cr pumpa sa ventilom ok 2 dana i opet probleme

provjerene cijevi dovoda goriva i pumpa u tanku sve ok
senzor na railu provjeren i probano sa drugim

ima netko ideju ili je imao slican problem?
jednom je bila greska tlak goriva

auto je bez greske i ako upali na start sprej ponekad radi ponekad se ugasi

na autu radi neki lik koji je tvrdoglav i radi po svom
Ima netko iz Rijeke da ima volje bacit oko i napravit diagnostiku da se vidi tocno sta je jer ono popravljam auto preko telefona

.....................
 

Offline RI 156 SW

  • Trade Count: (+2)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 202
  • Karma: 22
  • Spol: Muški
  • 156 sw 1.9 jtd, sprint 1.3
    • rijeka
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #50 u: 23-01-2015, 07:24:16 »
Meni su bili isti simptomi kad je crkavala pumpica u rezervaru.
O O == \°/ == O O
 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #51 u: 23-01-2015, 08:49:01 »
Al čovjek uzme manometar i mjeri 2 bara na cr pumpi

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

.....................
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #52 u: 23-01-2015, 11:29:03 »
Znaci auto se ugasio u voznj i mrtav

u 9mj stavljen novi senzor radilice od tad napravljeno nekoliko tkm
da bi  bili sigurni zamjenjen sa drugim ali ista prica

promjenjen regulacioni ventil na pumpi bilo ok  ali opet se ugasio u voznji
promjenjena cr pumpa sa ventilom ok 2 dana i opet probleme

provjerene cijevi dovoda goriva i pumpa u tanku sve ok
senzor na railu provjeren i probano sa drugim

ima netko ideju ili je imao slican problem?
jednom je bila greska tlak goriva

auto je bez greske i ako upali na start sprej ponekad radi ponekad se ugasi

na autu radi neki lik koji je tvrdoglav i radi po svom
Ima netko iz Rijeke da ima volje bacit oko i napravit diagnostiku da se vidi tocno sta je jer ono popravljam auto preko telefona
identičan problem ko i kod mene ovih dana... isto promjenio sve šta i ti osim što vidim da ti nisi injektore ... ako ti jedan ili više injektora curi u cilindar ili na povrat ne bude palila, tj regulator pritiska će zatvorit jer se tak u railu previše smanjuje... ako nije ni to onda ti je vjerojatno kao kod mene se iz ne znam ni sam kojeg razloga nabilo tolko zraka u sistem da treba kompletan sistem odzračit
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #53 u: 23-01-2015, 13:18:23 »
Al čovjek uzme manometar i mjeri 2 bara na cr pumpi

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
dolaz mora bit na 3+ bara ... meni je isto crko kad je otišla pumpa u rezervaru al meni nije ni bar davala...dal je 2 dosta ne znam...
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #54 u: 23-01-2015, 20:02:29 »
dolaz mora bit na 3+ bara ... meni je isto crko kad je otišla pumpa u rezervaru al meni nije ni bar davala...dal je 2 dosta ne znam...
mislio sam da je senzor radilice jer sam stavio zamjenski ali da traje par mj me iznenadilo
stavio covijek drugi senzor s otpada
isto
promjenio senzor na railu jer je na verglanje ocitavao premali tlak opet isto
kaze ovaj ne valja regulator
nabavim mu regulator opet isto
u bit sa drugim regulatorom auto upalio na start sprej i radio je
onda je ovaj izjavio da posto je auto chipan da se shebala pumpa
ok daj drugu pumpu stave pumpu gore i novu distribuciju usput
auto radio 2 dana i opet se ugasio u voznji

sad da pisa injektor nisu gledali
ali nakon promjene pumpe auto je radio nemirno pa ostaje ta mogucnost
.....................
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #55 u: 23-01-2015, 21:22:03 »
mislio sam da je senzor radilice jer sam stavio zamjenski ali da traje par mj me iznenadilo
stavio covijek drugi senzor s otpada
isto
promjenio senzor na railu jer je na verglanje ocitavao premali tlak opet isto
kaze ovaj ne valja regulator
nabavim mu regulator opet isto
u bit sa drugim regulatorom auto upalio na start sprej i radio je
onda je ovaj izjavio da posto je auto chipan da se shebala pumpa
ok daj drugu pumpu stave pumpu gore i novu distribuciju usput
auto radio 2 dana i opet se ugasio u voznji

sad da pisa injektor nisu gledali
ali nakon promjene pumpe auto je radio nemirno pa ostaje ta mogucnost
Nema ti druge nego s njima probat.. Ne znam el mozes na dijagnostici vidjet korekcije i koliko mg daje ako nije upaljen auto.. Ak ne mozes onda nema druge nego skinut ih
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #56 u: 23-01-2015, 21:53:01 »
Nema ti druge nego s njima probat.. Ne znam el mozes na dijagnostici vidjet korekcije i koliko mg daje ako nije upaljen auto.. Ak ne mozes onda nema druge nego skinut ih
Ja iz Belfasta popravljam auto preko telefona
lik kod kojeg je auto je limar mehanicar i nece da slusa neko kako on kaze
.....................
 

Offline emil.e

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 3
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Previse auta premalo vreimena.
    • Gothenburg, Svedska
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #57 u: 04-02-2015, 20:00:02 »
Jucer sam kupio jednu 166 2.4 td 2004 a dans mi ne pali. Masina se okrece bez problema ali nece da ide. Tek kad sam auto par sati u garazu imao i auto ugriao onda je iz prve upalio. Vani je temperatur -5 a u garazi +15. Jeli neko zna zasto mi se auto ovako ponasa?
Postavio sam pitanje na svedsku Alfa forum ali kod nas nema puno dieselasa.
Pozdrav iz svedske
Vec dugo godina vozim Alfa Romeo. Danas iman Alfasud Ti, Alfa33 1,7, 155 1.8ts,156sw 2.0ts, 156 2.5, 147 2.0ts, 166 2.0ts i 166 2.4td. Zivim u Svedsku ovde sam i roden ako gresim kad pisem ovde oprostite nisam nikada ucio hrvatski u skolu.
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #58 u: 06-02-2015, 13:47:41 »
Jucer sam kupio jednu 166 2.4 td 2004 a dans mi ne pali. Masina se okrece bez problema ali nece da ide. Tek kad sam auto par sati u garazu imao i auto ugriao onda je iz prve upalio. Vani je temperatur -5 a u garazi +15. Jeli neko zna zasto mi se auto ovako ponasa?
Postavio sam pitanje na svedsku Alfa forum ali kod nas nema puno dieselasa.
Pozdrav iz svedske
Pumpa u rezervaru, zrak u sistemu, regulator pritiska na common rail pumpi, senzor broja okretaja, senzor bregaste, senzor ptritiska u railu... To mi zasad pada na pamet
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5153
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #59 u: 06-02-2015, 22:03:17 »
provjeri grijače i senzor temperature.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.