16-09-2019, 15:27:27

Autor Tema: JTD/m ne pali  (Posjeta: 8537 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Bender

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 85
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 SW 1.9 JTD 16V MJET
    • Karlovac
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #20 u: 27-09-2014, 19:02:58 »
Update,

Nakon kaj je alfa bila kod majstora cijeli tjedan i palila normalno danas odem ja fino kupit exide premiuma 72Ah i ispred trgovine drolja (alfa) se ugasi dok sam se okretao na parkingu, međutim odmah je upalila. Promijenim ja akumulator, krenem malo oprat auto i sve ok, međutim, na putu doma kočim na semaforu i kuja se opet ugasi, ali nakon 2 verglanja upali i dovezem se doma. Još je doma jednom kenjala, nije htjela 2 verglanja upalit, al treći put je i sad već 30-ak puta pali ko mina.

Naravno, na kompu cijelo vrijeme nikakvih grešaka osim greške grijača.

Probao sam ištekat senzor bregaste, auto normalno radi, a normalno i pali bez njega samo izbaci grešku p0340-camshaft sensor error

Nešto mi je majstor trubio da je moguće da je jedan injektor u komi pa da propusti sav pritisak sa common raila natrag na povrat...to mi je malo čudno da bi se dešavalo, a i kad sam provjeravao s fiat ecu scanom tlak goriva uredno je tražena i izmjerena veličina gotovo jednaka, nema odstupanja većih od 1-2% u radu naravno.

Kaj da radim, ne usudim se nikam krenut s tim prokletim autom, nikad ne znam di će me ostavit...
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #21 u: 27-09-2014, 19:07:32 »
Update,

Nakon kaj je alfa bila kod majstora cijeli tjedan i palila normalno danas odem ja fino kupit exide premiuma 72Ah i ispred trgovine drolja (alfa) se ugasi dok sam se okretao na parkingu, međutim odmah je upalila. Promijenim ja akumulator, krenem malo oprat auto i sve ok, međutim, na putu doma kočim na semaforu i kuja se opet ugasi, ali nakon 2 verglanja upali i dovezem se doma. Još je doma jednom kenjala, nije htjela 2 verglanja upalit, al treći put je i sad već 30-ak puta pali ko mina.

Naravno, na kompu cijelo vrijeme nikakvih grešaka osim greške grijača.

Probao sam ištekat senzor bregaste, auto normalno radi, a normalno i pali bez njega samo izbaci grešku p0340-camshaft sensor error

Nešto mi je majstor trubio da je moguće da je jedan injektor u komi pa da propusti sav pritisak sa common raila natrag na povrat...to mi je malo čudno da bi se dešavalo, a i kad sam provjeravao s fiat ecu scanom tlak goriva uredno je tražena i izmjerena veličina gotovo jednaka, nema odstupanja većih od 1-2% u radu naravno.

Kaj da radim, ne usudim se nikam krenut s tim prokletim autom, nikad ne znam di će me ostavit...
da ti injektor previše pusti regulator bi zablokiro gorivo da, ali bi imao grešku onda ...
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline Bender

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 85
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 SW 1.9 JTD 16V MJET
    • Karlovac
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #22 u: 27-09-2014, 20:37:34 »
Danas kad sam imao laptop pri ruci u autu palila je svaki put iz prve, mislio sam pratiti broj okretaja prek laptopa u trenutcima kad vergla a ne pali, ako bi pokazivalo 0 onda bi mogli reći da je senzor radilice, sad još samo treba pričekati trenutak da neće upaliti kad je laptop pri ruci...možda budem pametniji...

Ili da na blef probam promijeniti senzor radilice, nije skup,a možda pomogne...?
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #23 u: 27-09-2014, 20:56:30 »
Danas kad sam imao laptop pri ruci u autu palila je svaki put iz prve, mislio sam pratiti broj okretaja prek laptopa u trenutcima kad vergla a ne pali, ako bi pokazivalo 0 onda bi mogli reći da je senzor radilice, sad još samo treba pričekati trenutak da neće upaliti kad je laptop pri ruci...možda budem pametniji...

Ili da na blef probam promijeniti senzor radilice, nije skup,a možda pomogne...?
Ak stavis novi cak i ako ti je ovaj ispravan lakse ce palit auto... 2-3 okreta se smanje s novime
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Online sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7378
  • Karma: 242
  • Spol: Muški
  • 156 JTDm Q2
    • aljmaš
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #24 u: 28-09-2014, 12:47:38 »
dosta je jeftin senzor radilice,nekih 150-200kn ako se dobro sječam,ako i nije do njega nije loše imat jedan senzor u rezervi,skoro pa nema alfe JTD na kojoj nije zakazao  ::)
 

Online sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7378
  • Karma: 242
  • Spol: Muški
  • 156 JTDm Q2
    • aljmaš
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #25 u: 28-09-2014, 12:49:25 »
Ak stavis novi cak i ako ti je ovaj ispravan lakse ce palit auto... 2-3 okreta se smanje s novime

moja je uvijek identično palila,čak i isti dan kad je senzor riknio je palila identično kao i sa novim senzorom

tri kruga dok CR nabije pritisak i to je to,bilo -20 ili +40
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #26 u: 28-09-2014, 12:52:01 »
moja je uvijek identično palila,čak i isti dan kad je senzor riknio je palila identično kao i sa novim senzorom

tri kruga dok CR nabije pritisak i to je to,bilo -20 ili +40
ja znam za dva primjera koji su se identično pokazali... stari senzor oko 5 okreta, sa novime 2-3
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Online sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7378
  • Karma: 242
  • Spol: Muški
  • 156 JTDm Q2
    • aljmaš
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #27 u: 28-09-2014, 12:54:22 »
ako je tako onda znam tko ima problem da malo duže pali a nismo znali do čega je,a imam rezervni senzor pa bi mogao probat s njime  :pivo:
 

Offline Bender

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 85
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 SW 1.9 JTD 16V MJET
    • Karlovac
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #28 u: 28-09-2014, 16:40:26 »
Ponovo update,

Kuja vergla i pokazuje oko 280 o/min ali neće da upali. Nekad upali pa se odmah ugasi, a kad joj dođe pali normalno i ide normalno...

Primjetio sam da dok vergla tlak goriva je oko 78-80 bar, a desired fuel pressure mi kaze 300, ne znam koliko mora biti dok motor vergla, bi li to mogao biti uzrok? Kad upali onda se desired fuel pressure i izmjereni poklapaju unutar otprilike 5% vrijednosti.
« Zadnja izmjena: 28-09-2014, 16:49:32 od Bender »
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #29 u: 28-09-2014, 17:16:55 »
Ponovo update,

Kuja vergla i pokazuje oko 280 o/min ali neće da upali. Nekad upali pa se odmah ugasi, a kad joj dođe pali normalno i ide normalno...

Primjetio sam da dok vergla tlak goriva je oko 78-80 bar, a desired fuel pressure mi kaze 300, ne znam koliko mora biti dok motor vergla, bi li to mogao biti uzrok? Kad upali onda se desired fuel pressure i izmjereni poklapaju unutar otprilike 5% vrijednosti.
Kad upali, na kolko posto ti je regulator pritiska?
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline Bender

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 85
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 SW 1.9 JTD 16V MJET
    • Karlovac
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #30 u: 28-09-2014, 18:09:26 »
Kad upali, na kolko posto ti je regulator pritiska?

16.3 % do 16.8 % ne varira više od toga.
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #31 u: 28-09-2014, 19:58:02 »
16.3 % do 16.8 % ne varira više od toga.
onda ti je pumpa ok... nije idealno al to je još dobro...  ovo su stvarno takvi idijotski kvarovi kad te jebe a nikakve greške ne pali ...
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline Bender

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 85
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 SW 1.9 JTD 16V MJET
    • Karlovac
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #32 u: 28-09-2014, 21:50:41 »
onda ti je pumpa ok... nije idealno al to je još dobro...  ovo su stvarno takvi idijotski kvarovi kad te jebe a nikakve greške ne pali ...

Ma čovječe, lud sam do kraja od tog, ubija me kaj se ne usudim nikamo ić s tim sranjem...

Gledao sam danas korekcije na injekorima (ovo su podaci u leru, u radu je to oko 1 ili čak i manje):
      1. mjerenje:
1.cilindar 2,94
2.cilindar -2,22
3.cilindar 2,12
4.cilindar -2,84

       2. mjerenje nakon malo turiranja:
1.cilindar 2,26
2.cilindar -1,71
3.cilindar 1,69
4.cilindar -2,23

Kaj se tiče injektora nisu baš bajni iako nisam primjetio neke probleme, auto normalno ide i normalno je palio do pojave ovog kvara, dakle do prije tjedan dana nije nikad bilo da nije htio upaliti niti je teško palio čak ni kad je vani bio debeli minus, auto nije niš posebno dimio niti plavo, niti crno niti bijelo...osim kad ga je stari vozio na kratke relacije i po gradu, pa kad bi ga ja pritisnuo onda je znao bacit dimnu zavjesu na sekundu dvije i nakon tog ništa, sve normalno.

Kad smo već kod injektora da pitam usput, bi li kakav onaj STP aditiv za čišćenje injektora tu štogod pomogao po pitanju ovih parametara?
                 
« Zadnja izmjena: 28-09-2014, 21:53:10 od Bender »
 

Offline Big D

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2402
  • Karma: 88
  • Spol: Muški
  • GTV 2.0 TS Grigio Chiaro
    • Čakovec
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #33 u: 28-09-2014, 22:19:56 »
Nemoj zujati toliko po dijagnostici, promijeni senzor radilice i to je to.
 

Online hussar0203

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2170
  • Karma: 22
  • Spol: Muški
  • Đurđa SW
    • Bjelovar
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #34 u: 28-09-2014, 22:26:05 »
Ja isto ne kuzim sta vec nisi zamjenio taj senzor, pa nije nekao ogromna lova u pitanju.... a i injektori su ti vec lagano za reparaciju u neko skoro vrijeme....
 

Offline Bender

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 85
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 SW 1.9 JTD 16V MJET
    • Karlovac
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #35 u: 28-09-2014, 22:45:43 »
Ja isto ne kuzim sta vec nisi zamjenio taj senzor, pa nije nekao ogromna lova u pitanju.... a i injektori su ti vec lagano za reparaciju u neko skoro vrijeme....

Rekoh da prilikom verglanja (a kad neće upaliti) uredno očitavam oko 280-300 o/min na fiat ecu scanu, dakle dobiva očitanje sa senzora. Jedino ako ecu još od nekuda dobiva broj okretaja a ne samo iz senzora radilice???

A nemam grabu doma niti išta slično tak da nemrem do njega, moram do majstora da bi to napravio.
« Zadnja izmjena: 28-09-2014, 22:49:57 od Bender »
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #36 u: 28-09-2014, 23:04:21 »
Koliko ja znam korekcija injektora bi trebala biti unutar 10%
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline irsq4

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 328
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Vinkovci
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #37 u: 30-09-2014, 22:58:33 »
onda ti je pumpa ok... nije idealno al to je još dobro...  ovo su stvarno takvi idijotski kvarovi kad te jebe a nikakve greške ne pali ...

Koliko je poželjno. Pretpostavljam ako je manje da je lošije?
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #38 u: 30-09-2014, 23:17:25 »
Koliko je poželjno. Pretpostavljam ako je manje da je lošije?
Nije bitno el je to -1 ili +1.5, bitno je da su uravnoteženi
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 19819
  • Karma: 334
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #39 u: 30-09-2014, 23:36:32 »
Nije bitno el je to -1 ili +1.5, bitno je da su uravnoteženi

e sad su lupio i ostao živ, šta ako su svi -2,5 to je super jer su svi oko 2,5

što su bilže 0 je bolje ako su još tome svi ispod 1 samo gas
Nije bolest sve što boli