25-08-2019, 21:16:43

Autor Tema: JTD/m ne pali  (Posjeta: 8396 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Bender

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 85
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 SW 1.9 JTD 16V MJET
    • Karlovac
JTD/m ne pali
« u: 21-09-2014, 10:25:47 »
Dragi alfisti, molim vas za pomoć,

Naime, napravljen veliki servis prije 2 tjedna i bilo je sve ok do jutros,doduše prekjučer moja alfa nije upalila iz prve već iz druge (tak veli tek danas sestra jer se njoj to desilo), jučer se vozio normalno i po gradu i po autocesti bez ikakvih simptoma, kad jutros vergla al ne pali. Jednom je upalila na sekundu dvije i ugasila se, nakon toga više neće.

Fiat ecu scan je dao sljedeće greške:

P0704 - transmission/gear sys (5) -  Invalid signal - Stored
P0683 - glow plug heater module - Signal low - Stored
P0340 - Camshaft Position (1) - Signal low - Stored - Light ON

Koliko vidim greška senzora bregaste (ove ostale ne bi trebale utjecati na paljenje), a kažu na nekim forumima da ova greška može značiti i kvar senzora radilice.

Uz ove nedaće crkao i akumulator (doduše bio je slabiji, ali ništa strašno) jedino ne znam je li pad napona mogao nekim slučajem izbaciti grešku senzora bregaste?

Molim neko mišljenje, od kuda krenuti s dijagnostikom.
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 19803
  • Karma: 334
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #1 u: 21-09-2014, 10:40:25 »
Pad napona može izbaciti autu koji nema dpf da se zastopao grešku tako da pobrisi greške promjeni aku i onda prati situaciju
Nije bolest sve što boli
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #2 u: 21-09-2014, 12:12:36 »
pa treća greška...senzor bregaste ti je mrtav... sva mudrolija :D da je radilice pisala bi greška za crankshaft ...
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline Bender

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 85
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 SW 1.9 JTD 16V MJET
    • Karlovac
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #3 u: 21-09-2014, 15:04:36 »
pa treća greška...senzor bregaste ti je mrtav... sva mudrolija :D da je radilice pisala bi greška za crankshaft ...

E pa to sam i ja prvo pomislio, al malo sam proučavao po netu i kažu da bi auto kad upali morao raditi i bez tog senzora, međutim kaže sestra da se njoj ugasio jednom na semaforu, a i meni je danas jedno 2-3 puta upalio na sekundu i ugasio se odmah.

A s obzirom da sam očitavao greške nakon kaj mi se ispraznio akumulator sumnjam da je možda tu grešku bacio radi akumulatora.

Uglavnom, stavio sam akumulator na punjač, uspio sam nakon par sati punjenja verglati i još mi je jednom upalio na sekundu i ugasio se, nakon toga samo vergla al ne trza.
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #4 u: 21-09-2014, 16:02:33 »
E pa to sam i ja prvo pomislio, al malo sam proučavao po netu i kažu da bi auto kad upali morao raditi i bez tog senzora, međutim kaže sestra da se njoj ugasio jednom na semaforu, a i meni je danas jedno 2-3 puta upalio na sekundu i ugasio se odmah.

A s obzirom da sam očitavao greške nakon kaj mi se ispraznio akumulator sumnjam da je možda tu grešku bacio radi akumulatora.

Uglavnom, stavio sam akumulator na punjač, uspio sam nakon par sati punjenja verglati i još mi je jednom upalio na sekundu i ugasio se, nakon toga samo vergla al ne trza.
Ne bi trebao radit bez tog srnzora nikako... Čim je greška u njemu je problem...provjeri prvo konektor al vjerojatno je baš u senzoru problem
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Ivan0047

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #5 u: 21-09-2014, 16:16:52 »
Senzor bregaste kada rikne,auto nema snage,ali upali,ne gasi se..teze pali,ide do 3000rpm ( neki dan rjesio problem taj na ts)
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5149
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #6 u: 21-09-2014, 16:33:36 »
kupi novi aku i senzor bregaste pa vidi onda.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Bender

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 85
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 SW 1.9 JTD 16V MJET
    • Karlovac
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #7 u: 21-09-2014, 20:26:48 »
Upate:

Govno je odlučilo upaliti, ne baca nikakve greške, međutim, od 10 pokušaja paljenja jednom ili 2 puta neće, samo vergla, kad upali radi normalno, malo sam gledao parametre u fiat ecu scanu i sve je ok. naponi, temperature, pritisak goriva, ne trokira, vrti se do 5000...

Greška senzora bregaste se više ne pojavljuje.

Šta da joj čovjek sad radi, ne usudim se nikamo s tim autom sada ići,a kaj da majstor radi ak mu dovezem auto...
 

Offline mareo

  • Administrator
  • Trade Count: (+33)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15757
  • Karma: 1063
  • Spol: Muški
  • 156 1.9 Q2
    • Zgb
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #8 u: 21-09-2014, 20:31:47 »
...senzor radilice...meni je jednom davno, na bivšoj 156 isto pokazivalo grešku bregaste (povremeno nije htio upaliti), no promjenio sam senzor radilice i sve je bilo ok...

*ebo mene mali pas, kak' si? pa tak'...
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #9 u: 21-09-2014, 20:53:07 »
...senzor radilice...meni je jednom davno, na bivšoj 156 isto pokazivalo grešku bregaste (povremeno nije htio upaliti), no promjenio sam senzor radilice i sve je bilo ok...
nisu iste dijagnostičke greške za stari motor i mjeta... na starima je "univerzalna" greška za oba senzora, na novijim motorima su odvojene.
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #10 u: 21-09-2014, 20:54:46 »
Upate:

Govno je odlučilo upaliti, ne baca nikakve greške, međutim, od 10 pokušaja paljenja jednom ili 2 puta neće, samo vergla, kad upali radi normalno, malo sam gledao parametre u fiat ecu scanu i sve je ok. naponi, temperature, pritisak goriva, ne trokira, vrti se do 5000...

Greška senzora bregaste se više ne pojavljuje.

Šta da joj čovjek sad radi, ne usudim se nikamo s tim autom sada ići,a kaj da majstor radi ak mu dovezem auto...
pa ne baca ti grešku dok god ne budeš opet mogao upalit... novi senzor radilice bez pdv-a ti je 190kn, senzor bregaste bez pdv-a oko 400 kn (samo bosch računam) ... ja ti imam obje polovne koji sigurno valjaju ako si zainteresiran
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #11 u: 21-09-2014, 21:35:20 »
senzor radilice nije kao greska
kako moze se nesto zapisat kao greska kad se motor vrti a ne dobiva signal sa senzora radilice da se vrti zato i nece da upali
imao isti problem na autu
nisam bio doma cura me zvala kazem odma senzor radilice poslao ju u psc ovi nemaju senzora lkod kivele ista srtvar
ono po njima 7-10 dana minimalno se ceka
na kraju ju poslao u auto djelove uzela zamjenski nekih 100kn
otisla kod prvog mehanicara ovaj filozofirao i fantazirao 3 sata kaze nema sanse da je to
otisla kod frenda u garazu covijek promjenio senzor bez neke filozofije auto radi bez greske
.....................
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #12 u: 21-09-2014, 21:37:30 »
senzor radilice nije kao greska
kako moze se nesto zapisat kao greska kad se motor vrti a ne dobiva signal sa senzora radilice da se vrti zato i nece da upali
imao isti problem na autu
nisam bio doma cura me zvala kazem odma senzor radilice poslao ju u psc ovi nemaju senzora lkod kivele ista srtvar
ono po njima 7-10 dana minimalno se ceka
na kraju ju poslao u auto djelove uzela zamjenski nekih 100kn
otisla kod prvog mehanicara ovaj filozofirao i fantazirao 3 sata kaze nema sanse da je to
otisla kod frenda u garazu covijek promjenio senzor bez neke filozofije auto radi bez greske
pa zapiše se kao greška zato što zavojnica u senzoru ne ragistrira pokrete nikakve...
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline Bender

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 85
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 SW 1.9 JTD 16V MJET
    • Karlovac
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #13 u: 21-09-2014, 22:10:42 »
pa ne baca ti grešku dok god ne budeš opet mogao upalit... novi senzor radilice bez pdv-a ti je 190kn, senzor bregaste bez pdv-a oko 400 kn (samo bosch računam) ... ja ti imam obje polovne koji sigurno valjaju ako si zainteresiran

Ma kaj je najgore, probao sam ju jedno 20-ak puta upaliti i jedno 2-3 puta nije htjela, al nije bacila nikakvu grešku, fiat ecu scan nije pročitao nikakve greške dakle više ne baca nikakve greške iako neće svaki put upaliti.
 

Online sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7378
  • Karma: 242
  • Spol: Muški
  • 156 JTDm Q2
    • aljmaš
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #14 u: 21-09-2014, 23:17:58 »
ako se dobro sječam,kod mene kad je otišao senzor radilice izbacio je grešku senzora bregaste
 

Online hussar0203

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2170
  • Karma: 22
  • Spol: Muški
  • Đurđa SW
    • Bjelovar
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #15 u: 21-09-2014, 23:33:03 »
Kod mene kad je drapio senzor nije auto htjeo upaliti ugrijan i pred kraj mi se u voznji gasio. Kvar me u ovlastenom servisu kostao 250 kn ali bitno da sam ja sumljao u aku i prvo kupio novi za 700 kn.... Sav sretan odem na put drugi dan i trebao na kratko pristat, ugasim auto i on opet nece upalit.... Nakon 2 sata stavim kljuc u bravu i upali od prve. Dosao doma, odpeljao u servis i odma kaze majstor drapio senzor....

Sent from my GT-I9505 using Tapatalk

 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #16 u: 22-09-2014, 01:22:34 »
pa zapiše se kao greška zato što zavojnica u senzoru ne ragistrira pokrete nikakve...
Jednostavno ti verglas auto a ecu ne zna da verglas jer ne dobiva informaciju od senzora
To ti ko da ti neko stavi povez na oči i pita te Šta vidiš
.....................
 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #17 u: 22-09-2014, 01:24:01 »
ako se dobro sječam,kod mene kad je otišao senzor radilice izbacio je grešku senzora bregaste
Obično izbaci grešku senzora bregaste jer ecu ne zna da se motor vrti a dobiva signal od senzora bregaste a nebi trebao
.....................
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #18 u: 22-09-2014, 01:26:13 »
Jednostavno ti verglas auto a ecu ne zna da verglas jer ne dobiva informaciju od senzora
To ti ko da ti neko stavi povez na oči i pita te Šta vidiš
pa da...i zato izbaci grešku jer ecu zna da si okreno ključ ali ne zna el se bregasta/radilica vrti
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline irsq4

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 328
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Vinkovci
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #19 u: 24-09-2014, 15:25:57 »
Jesi siguran da ti je motor u fazi
 

Offline Bender

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 85
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 SW 1.9 JTD 16V MJET
    • Karlovac
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #20 u: 27-09-2014, 19:02:58 »
Update,

Nakon kaj je alfa bila kod majstora cijeli tjedan i palila normalno danas odem ja fino kupit exide premiuma 72Ah i ispred trgovine drolja (alfa) se ugasi dok sam se okretao na parkingu, međutim odmah je upalila. Promijenim ja akumulator, krenem malo oprat auto i sve ok, međutim, na putu doma kočim na semaforu i kuja se opet ugasi, ali nakon 2 verglanja upali i dovezem se doma. Još je doma jednom kenjala, nije htjela 2 verglanja upalit, al treći put je i sad već 30-ak puta pali ko mina.

Naravno, na kompu cijelo vrijeme nikakvih grešaka osim greške grijača.

Probao sam ištekat senzor bregaste, auto normalno radi, a normalno i pali bez njega samo izbaci grešku p0340-camshaft sensor error

Nešto mi je majstor trubio da je moguće da je jedan injektor u komi pa da propusti sav pritisak sa common raila natrag na povrat...to mi je malo čudno da bi se dešavalo, a i kad sam provjeravao s fiat ecu scanom tlak goriva uredno je tražena i izmjerena veličina gotovo jednaka, nema odstupanja većih od 1-2% u radu naravno.

Kaj da radim, ne usudim se nikam krenut s tim prokletim autom, nikad ne znam di će me ostavit...
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #21 u: 27-09-2014, 19:07:32 »
Update,

Nakon kaj je alfa bila kod majstora cijeli tjedan i palila normalno danas odem ja fino kupit exide premiuma 72Ah i ispred trgovine drolja (alfa) se ugasi dok sam se okretao na parkingu, međutim odmah je upalila. Promijenim ja akumulator, krenem malo oprat auto i sve ok, međutim, na putu doma kočim na semaforu i kuja se opet ugasi, ali nakon 2 verglanja upali i dovezem se doma. Još je doma jednom kenjala, nije htjela 2 verglanja upalit, al treći put je i sad već 30-ak puta pali ko mina.

Naravno, na kompu cijelo vrijeme nikakvih grešaka osim greške grijača.

Probao sam ištekat senzor bregaste, auto normalno radi, a normalno i pali bez njega samo izbaci grešku p0340-camshaft sensor error

Nešto mi je majstor trubio da je moguće da je jedan injektor u komi pa da propusti sav pritisak sa common raila natrag na povrat...to mi je malo čudno da bi se dešavalo, a i kad sam provjeravao s fiat ecu scanom tlak goriva uredno je tražena i izmjerena veličina gotovo jednaka, nema odstupanja većih od 1-2% u radu naravno.

Kaj da radim, ne usudim se nikam krenut s tim prokletim autom, nikad ne znam di će me ostavit...
da ti injektor previše pusti regulator bi zablokiro gorivo da, ali bi imao grešku onda ...
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline Bender

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 85
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 SW 1.9 JTD 16V MJET
    • Karlovac
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #22 u: 27-09-2014, 20:37:34 »
Danas kad sam imao laptop pri ruci u autu palila je svaki put iz prve, mislio sam pratiti broj okretaja prek laptopa u trenutcima kad vergla a ne pali, ako bi pokazivalo 0 onda bi mogli reći da je senzor radilice, sad još samo treba pričekati trenutak da neće upaliti kad je laptop pri ruci...možda budem pametniji...

Ili da na blef probam promijeniti senzor radilice, nije skup,a možda pomogne...?
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #23 u: 27-09-2014, 20:56:30 »
Danas kad sam imao laptop pri ruci u autu palila je svaki put iz prve, mislio sam pratiti broj okretaja prek laptopa u trenutcima kad vergla a ne pali, ako bi pokazivalo 0 onda bi mogli reći da je senzor radilice, sad još samo treba pričekati trenutak da neće upaliti kad je laptop pri ruci...možda budem pametniji...

Ili da na blef probam promijeniti senzor radilice, nije skup,a možda pomogne...?
Ak stavis novi cak i ako ti je ovaj ispravan lakse ce palit auto... 2-3 okreta se smanje s novime
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Online sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7378
  • Karma: 242
  • Spol: Muški
  • 156 JTDm Q2
    • aljmaš
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #24 u: 28-09-2014, 12:47:38 »
dosta je jeftin senzor radilice,nekih 150-200kn ako se dobro sječam,ako i nije do njega nije loše imat jedan senzor u rezervi,skoro pa nema alfe JTD na kojoj nije zakazao  ::)
 

Online sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7378
  • Karma: 242
  • Spol: Muški
  • 156 JTDm Q2
    • aljmaš
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #25 u: 28-09-2014, 12:49:25 »
Ak stavis novi cak i ako ti je ovaj ispravan lakse ce palit auto... 2-3 okreta se smanje s novime

moja je uvijek identično palila,čak i isti dan kad je senzor riknio je palila identično kao i sa novim senzorom

tri kruga dok CR nabije pritisak i to je to,bilo -20 ili +40
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #26 u: 28-09-2014, 12:52:01 »
moja je uvijek identično palila,čak i isti dan kad je senzor riknio je palila identično kao i sa novim senzorom

tri kruga dok CR nabije pritisak i to je to,bilo -20 ili +40
ja znam za dva primjera koji su se identično pokazali... stari senzor oko 5 okreta, sa novime 2-3
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Online sale 75

  • Trade Count: (+4)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 7378
  • Karma: 242
  • Spol: Muški
  • 156 JTDm Q2
    • aljmaš
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #27 u: 28-09-2014, 12:54:22 »
ako je tako onda znam tko ima problem da malo duže pali a nismo znali do čega je,a imam rezervni senzor pa bi mogao probat s njime  :pivo:
 

Offline Bender

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 85
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 SW 1.9 JTD 16V MJET
    • Karlovac
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #28 u: 28-09-2014, 16:40:26 »
Ponovo update,

Kuja vergla i pokazuje oko 280 o/min ali neće da upali. Nekad upali pa se odmah ugasi, a kad joj dođe pali normalno i ide normalno...

Primjetio sam da dok vergla tlak goriva je oko 78-80 bar, a desired fuel pressure mi kaze 300, ne znam koliko mora biti dok motor vergla, bi li to mogao biti uzrok? Kad upali onda se desired fuel pressure i izmjereni poklapaju unutar otprilike 5% vrijednosti.
« Zadnja izmjena: 28-09-2014, 16:49:32 od Bender »
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #29 u: 28-09-2014, 17:16:55 »
Ponovo update,

Kuja vergla i pokazuje oko 280 o/min ali neće da upali. Nekad upali pa se odmah ugasi, a kad joj dođe pali normalno i ide normalno...

Primjetio sam da dok vergla tlak goriva je oko 78-80 bar, a desired fuel pressure mi kaze 300, ne znam koliko mora biti dok motor vergla, bi li to mogao biti uzrok? Kad upali onda se desired fuel pressure i izmjereni poklapaju unutar otprilike 5% vrijednosti.
Kad upali, na kolko posto ti je regulator pritiska?
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline Bender

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 85
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 SW 1.9 JTD 16V MJET
    • Karlovac
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #30 u: 28-09-2014, 18:09:26 »
Kad upali, na kolko posto ti je regulator pritiska?

16.3 % do 16.8 % ne varira više od toga.
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #31 u: 28-09-2014, 19:58:02 »
16.3 % do 16.8 % ne varira više od toga.
onda ti je pumpa ok... nije idealno al to je još dobro...  ovo su stvarno takvi idijotski kvarovi kad te jebe a nikakve greške ne pali ...
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline Bender

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 85
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 SW 1.9 JTD 16V MJET
    • Karlovac
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #32 u: 28-09-2014, 21:50:41 »
onda ti je pumpa ok... nije idealno al to je još dobro...  ovo su stvarno takvi idijotski kvarovi kad te jebe a nikakve greške ne pali ...

Ma čovječe, lud sam do kraja od tog, ubija me kaj se ne usudim nikamo ić s tim sranjem...

Gledao sam danas korekcije na injekorima (ovo su podaci u leru, u radu je to oko 1 ili čak i manje):
      1. mjerenje:
1.cilindar 2,94
2.cilindar -2,22
3.cilindar 2,12
4.cilindar -2,84

       2. mjerenje nakon malo turiranja:
1.cilindar 2,26
2.cilindar -1,71
3.cilindar 1,69
4.cilindar -2,23

Kaj se tiče injektora nisu baš bajni iako nisam primjetio neke probleme, auto normalno ide i normalno je palio do pojave ovog kvara, dakle do prije tjedan dana nije nikad bilo da nije htio upaliti niti je teško palio čak ni kad je vani bio debeli minus, auto nije niš posebno dimio niti plavo, niti crno niti bijelo...osim kad ga je stari vozio na kratke relacije i po gradu, pa kad bi ga ja pritisnuo onda je znao bacit dimnu zavjesu na sekundu dvije i nakon tog ništa, sve normalno.

Kad smo već kod injektora da pitam usput, bi li kakav onaj STP aditiv za čišćenje injektora tu štogod pomogao po pitanju ovih parametara?
                 
« Zadnja izmjena: 28-09-2014, 21:53:10 od Bender »
 

Offline Big D

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2392
  • Karma: 88
  • Spol: Muški
  • GTV 2.0 TS Grigio Chiaro
    • Čakovec
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #33 u: 28-09-2014, 22:19:56 »
Nemoj zujati toliko po dijagnostici, promijeni senzor radilice i to je to.
 

Online hussar0203

  • Trade Count: (+1)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2170
  • Karma: 22
  • Spol: Muški
  • Đurđa SW
    • Bjelovar
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #34 u: 28-09-2014, 22:26:05 »
Ja isto ne kuzim sta vec nisi zamjenio taj senzor, pa nije nekao ogromna lova u pitanju.... a i injektori su ti vec lagano za reparaciju u neko skoro vrijeme....
 

Offline Bender

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 85
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 SW 1.9 JTD 16V MJET
    • Karlovac
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #35 u: 28-09-2014, 22:45:43 »
Ja isto ne kuzim sta vec nisi zamjenio taj senzor, pa nije nekao ogromna lova u pitanju.... a i injektori su ti vec lagano za reparaciju u neko skoro vrijeme....

Rekoh da prilikom verglanja (a kad neće upaliti) uredno očitavam oko 280-300 o/min na fiat ecu scanu, dakle dobiva očitanje sa senzora. Jedino ako ecu još od nekuda dobiva broj okretaja a ne samo iz senzora radilice???

A nemam grabu doma niti išta slično tak da nemrem do njega, moram do majstora da bi to napravio.
« Zadnja izmjena: 28-09-2014, 22:49:57 od Bender »
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #36 u: 28-09-2014, 23:04:21 »
Koliko ja znam korekcija injektora bi trebala biti unutar 10%
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline irsq4

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 328
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Vinkovci
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #37 u: 30-09-2014, 22:58:33 »
onda ti je pumpa ok... nije idealno al to je još dobro...  ovo su stvarno takvi idijotski kvarovi kad te jebe a nikakve greške ne pali ...

Koliko je poželjno. Pretpostavljam ako je manje da je lošije?
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #38 u: 30-09-2014, 23:17:25 »
Koliko je poželjno. Pretpostavljam ako je manje da je lošije?
Nije bitno el je to -1 ili +1.5, bitno je da su uravnoteženi
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline danko0013

  • Član Alfa Kluba 6
  • Trade Count: (+7)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 19803
  • Karma: 334
  • Spol: Muški
  • GT 1600 Junior X2 Berlina 1750
    • Bjelovar
    • AutoServisJunior
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #39 u: 30-09-2014, 23:36:32 »
Nije bitno el je to -1 ili +1.5, bitno je da su uravnoteženi

e sad su lupio i ostao živ, šta ako su svi -2,5 to je super jer su svi oko 2,5

što su bilže 0 je bolje ako su još tome svi ispod 1 samo gas
Nije bolest sve što boli
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #40 u: 01-10-2014, 00:32:48 »
e sad su lupio i ostao živ, šta ako su svi -2,5 to je super jer su svi oko 2,5

što su bilže 0 je bolje ako su još tome svi ispod 1 samo gas
pa da sam mislio spomenuo bi 2.5 tj -2.5 .. to je već previše ... sve do 2/-2 je još ok
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline Bender

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 85
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 SW 1.9 JTD 16V MJET
    • Karlovac
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #41 u: 11-10-2014, 17:04:30 »
Update,

Veli majstor da se dešava da komp negdje gubi struju (ili masu) ali ne zna gdje, jel sam komp problem ili je do konektora i instalacija...

Lud sam više...
 

Offline gogi25

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 44
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Slavonska Orahovica
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #42 u: 30-10-2014, 21:18:12 »
Zamolio bih vas sve za savjet..... Prolistao sam sve postove na sličnu temu ali nema puno sličnosti sa mojim problemom pa otvaram novu,sorry. Znači sa autom sve pet prekjučer ujutro,upalio na prvi zub i napravio jedno 40 km(na rezervi-range limit upalio 10 km pred kućom ) 5 km nakon toga na uzbrdici je malo cuknio....odmah pumpa i parkirao doma. nakon 15 min opet pali bez frke,krećem na kavicu i nakon 3km počinje cukati,trokirati i gasi se....Palim i na rikverc da se maknem s ceste i radi u leru normalno,prima gas....Krećem i nakon 500m opet isto(trokira,gušenje,gasi se). Opet pali iz prve bez muke i pri kretanju počne cukati i počne normalno ići do doma. Ostavljam ga da radi u leru dižem haubu da pogledam i ok radi,možda malo grublje... Ostavljam ga ispred kuće možda 20 min i idem ga uvesti u garažu,opet pali ali pri kretanju sa malo gasa počne opet se glupirati i jedva se popeo uz malu uzbrdicu prema garaži. Ugasim...upalim,radi u leru ali pri dodavanju gasa se guši........ Ujutro idem probati i pali ali nakon 5-10 sekundi se ugasi.
Dolazi frend sa testerom i ne pokazuje nikakve greške na ECU... Zovem lokalnog majstora i kaže on filter goriva (mijenjan prije 5000 km) stavljam drugi opet isto... Sada više neće niti upalit,akumulator se ispraznio totalno..... Pumpa od goriva kod rezervoara radi,čuje se,gorivo dolazi do filtera nafte ali dalje izgleda ne... Zovem servis kažu vjerovatno common rail pumpa....... Ako netko ima kakav savjet bio bih zahvalan da skratim to traženje problema..... Imam isti takav motor  sa svime na njemu(turbina,senzori,ventili,sva crijeva) u garaži tako da ako je bilo šta nije problem.
Hvala   
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #43 u: 30-10-2014, 21:22:34 »
Zamolio bih vas sve za savjet..... Prolistao sam sve postove na sličnu temu ali nema puno sličnosti sa mojim problemom pa otvaram novu,sorry. Znači sa autom sve pet prekjučer ujutro,upalio na prvi zub i napravio jedno 40 km(na rezervi-range limit upalio 10 km pred kućom ) 5 km nakon toga na uzbrdici je malo cuknio....odmah pumpa i parkirao doma. nakon 15 min opet pali bez frke,krećem na kavicu i nakon 3km počinje cukati,trokirati i gasi se....Palim i na rikverc da se maknem s ceste i radi u leru normalno,prima gas....Krećem i nakon 500m opet isto(trokira,gušenje,gasi se). Opet pali iz prve bez muke i pri kretanju počne cukati i počne normalno ići do doma. Ostavljam ga da radi u leru dižem haubu da pogledam i ok radi,možda malo grublje... Ostavljam ga ispred kuće možda 20 min i idem ga uvesti u garažu,opet pali ali pri kretanju sa malo gasa počne opet se glupirati i jedva se popeo uz malu uzbrdicu prema garaži. Ugasim...upalim,radi u leru ali pri dodavanju gasa se guši........ Ujutro idem probati i pali ali nakon 5-10 sekundi se ugasi.
Dolazi frend sa testerom i ne pokazuje nikakve greške na ECU... Zovem lokalnog majstora i kaže on filter goriva (mijenjan prije 5000 km) stavljam drugi opet isto... Sada više neće niti upalit,akumulator se ispraznio totalno..... Pumpa od goriva kod rezervoara radi,čuje se,gorivo dolazi do filtera nafte ali dalje izgleda ne... Zovem servis kažu vjerovatno common rail pumpa....... Ako netko ima kakav savjet bio bih zahvalan da skratim to traženje problema..... Imam isti takav motor  sa svime na njemu(turbina,senzori,ventili,sva crijeva) u garaži tako da ako je bilo šta nije problem.
Hvala
normalno da će ti to reći jer bi na tome najviše zaradili, klasika :D
moguće da ti u sistemu ima smeća ako si se vozio na rezervi rezerve... mislim da ti se nikako ne bi dešavali ovi simptomi da je do cr pumpe... meni se cr pumpa shebala, na serijskoj mapi je radila bez brige ali remap nije podnosila, nije mogla nabit pritisak i bilo koji regulator pritiska bi nacukivao s njom...tako da cr pumpa ima sasvim drugačije simptome od tvojih
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline gogi25

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 44
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Slavonska Orahovica
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #44 u: 30-10-2014, 21:28:42 »
Hvala.... Ma nek je i pumpa imam ju u rezervi. Dobri su ovi iz servisa u Požegi uvijek riješe problem a zaračunaju kao i lokalni majstori. Sutra ide kod lokalnog majstora jer je skup prijevoz do Požege.....Pa ćemo ćuti šta kaže.
Tvoje mišljenje eventualno...
 

Offline Argor

  • Administrator
  • Trade Count: (+3)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 12672
  • Karma: 515
  • Spol: Muški
  • 156 JTD + 33 Boxer
    • Koprivnica
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #45 u: 30-10-2014, 23:49:49 »
Slažem sa da je u pitanju smeće u sistemu, naime imao sam slučaj da je komadić taloga stigao do pred sam filter, dalje nije mogao, kad se auto upalio radio je normalno, međutim pod opterećenjem nije mogla proći dovoljna količina goriva i motor se gasio, nakon nekog vremena ponovno je mogao upaliti, nije u pitanju JTD već sustav sa Bosch pumpom, ali simptomi su isti.
 

Offline gogi25

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 44
  • Karma: 1
  • Spol: Muški
    • Slavonska Orahovica
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #46 u: 05-11-2014, 19:07:39 »
Sutra ga šlepam u servis....... Ne mora značiti da je gorivo. Nemoj ključ prijatelju imam samo jedan :cigara:.....
Bio je dva dana kod lokalnog majstora i kaže vozi dalje meni nije jasno...... Nikakve greške ne pokazuje mamicu mu talijansku :?: Za senzore bih morao nešzo izbacit ili griješim...
 

Offline Bender

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 85
  • Karma: 3
  • Spol: Muški
  • Alfa 156 SW 1.9 JTD 16V MJET
    • Karlovac
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #47 u: 08-11-2014, 14:41:06 »
Evo izgleda da je problem riješen, neki tip brljao nešto po ECU i kaže da ga je popravio, za sad već 4 dana vozi normalno...

Hvala svima na pomoći i savjetima... :ok:
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #48 u: 08-11-2014, 18:39:01 »
Evo izgleda da je problem riješen, neki tip brljao nešto po ECU i kaže da ga je popravio, za sad već 4 dana vozi normalno...

Hvala svima na pomoći i savjetima... :ok:
baš sam mislio ecu spomenut... flashanje nekad pomogne, a nije rijetko da tranzistori zgore pa moraš kompletan ecu promjenit... bit će da je flash samo pomogao
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #49 u: 23-01-2015, 04:31:34 »
Znaci auto se ugasio u voznj i mrtav

u 9mj stavljen novi senzor radilice od tad napravljeno nekoliko tkm
da bi  bili sigurni zamjenjen sa drugim ali ista prica

promjenjen regulacioni ventil na pumpi bilo ok  ali opet se ugasio u voznji
promjenjena cr pumpa sa ventilom ok 2 dana i opet probleme

provjerene cijevi dovoda goriva i pumpa u tanku sve ok
senzor na railu provjeren i probano sa drugim

ima netko ideju ili je imao slican problem?
jednom je bila greska tlak goriva

auto je bez greske i ako upali na start sprej ponekad radi ponekad se ugasi

na autu radi neki lik koji je tvrdoglav i radi po svom
Ima netko iz Rijeke da ima volje bacit oko i napravit diagnostiku da se vidi tocno sta je jer ono popravljam auto preko telefona

.....................
 

Offline RI 156 SW

  • Trade Count: (+2)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 202
  • Karma: 22
  • Spol: Muški
  • 156 sw 1.9 jtd, sprint 1.3
    • rijeka
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #50 u: 23-01-2015, 07:24:16 »
Meni su bili isti simptomi kad je crkavala pumpica u rezervaru.
O O == \°/ == O O
 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #51 u: 23-01-2015, 08:49:01 »
Al čovjek uzme manometar i mjeri 2 bara na cr pumpi

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk

.....................
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #52 u: 23-01-2015, 11:29:03 »
Znaci auto se ugasio u voznj i mrtav

u 9mj stavljen novi senzor radilice od tad napravljeno nekoliko tkm
da bi  bili sigurni zamjenjen sa drugim ali ista prica

promjenjen regulacioni ventil na pumpi bilo ok  ali opet se ugasio u voznji
promjenjena cr pumpa sa ventilom ok 2 dana i opet probleme

provjerene cijevi dovoda goriva i pumpa u tanku sve ok
senzor na railu provjeren i probano sa drugim

ima netko ideju ili je imao slican problem?
jednom je bila greska tlak goriva

auto je bez greske i ako upali na start sprej ponekad radi ponekad se ugasi

na autu radi neki lik koji je tvrdoglav i radi po svom
Ima netko iz Rijeke da ima volje bacit oko i napravit diagnostiku da se vidi tocno sta je jer ono popravljam auto preko telefona
identičan problem ko i kod mene ovih dana... isto promjenio sve šta i ti osim što vidim da ti nisi injektore ... ako ti jedan ili više injektora curi u cilindar ili na povrat ne bude palila, tj regulator pritiska će zatvorit jer se tak u railu previše smanjuje... ako nije ni to onda ti je vjerojatno kao kod mene se iz ne znam ni sam kojeg razloga nabilo tolko zraka u sistem da treba kompletan sistem odzračit
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #53 u: 23-01-2015, 13:18:23 »
Al čovjek uzme manometar i mjeri 2 bara na cr pumpi

Sent from my SM-N9005 using Tapatalk
dolaz mora bit na 3+ bara ... meni je isto crko kad je otišla pumpa u rezervaru al meni nije ni bar davala...dal je 2 dosta ne znam...
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #54 u: 23-01-2015, 20:02:29 »
dolaz mora bit na 3+ bara ... meni je isto crko kad je otišla pumpa u rezervaru al meni nije ni bar davala...dal je 2 dosta ne znam...
mislio sam da je senzor radilice jer sam stavio zamjenski ali da traje par mj me iznenadilo
stavio covijek drugi senzor s otpada
isto
promjenio senzor na railu jer je na verglanje ocitavao premali tlak opet isto
kaze ovaj ne valja regulator
nabavim mu regulator opet isto
u bit sa drugim regulatorom auto upalio na start sprej i radio je
onda je ovaj izjavio da posto je auto chipan da se shebala pumpa
ok daj drugu pumpu stave pumpu gore i novu distribuciju usput
auto radio 2 dana i opet se ugasio u voznji

sad da pisa injektor nisu gledali
ali nakon promjene pumpe auto je radio nemirno pa ostaje ta mogucnost
.....................
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #55 u: 23-01-2015, 21:22:03 »
mislio sam da je senzor radilice jer sam stavio zamjenski ali da traje par mj me iznenadilo
stavio covijek drugi senzor s otpada
isto
promjenio senzor na railu jer je na verglanje ocitavao premali tlak opet isto
kaze ovaj ne valja regulator
nabavim mu regulator opet isto
u bit sa drugim regulatorom auto upalio na start sprej i radio je
onda je ovaj izjavio da posto je auto chipan da se shebala pumpa
ok daj drugu pumpu stave pumpu gore i novu distribuciju usput
auto radio 2 dana i opet se ugasio u voznji

sad da pisa injektor nisu gledali
ali nakon promjene pumpe auto je radio nemirno pa ostaje ta mogucnost
Nema ti druge nego s njima probat.. Ne znam el mozes na dijagnostici vidjet korekcije i koliko mg daje ako nije upaljen auto.. Ak ne mozes onda nema druge nego skinut ih
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #56 u: 23-01-2015, 21:53:01 »
Nema ti druge nego s njima probat.. Ne znam el mozes na dijagnostici vidjet korekcije i koliko mg daje ako nije upaljen auto.. Ak ne mozes onda nema druge nego skinut ih
Ja iz Belfasta popravljam auto preko telefona
lik kod kojeg je auto je limar mehanicar i nece da slusa neko kako on kaze
.....................
 

Offline emil.e

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 3
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Previse auta premalo vreimena.
    • Gothenburg, Svedska
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #57 u: 04-02-2015, 20:00:02 »
Jucer sam kupio jednu 166 2.4 td 2004 a dans mi ne pali. Masina se okrece bez problema ali nece da ide. Tek kad sam auto par sati u garazu imao i auto ugriao onda je iz prve upalio. Vani je temperatur -5 a u garazi +15. Jeli neko zna zasto mi se auto ovako ponasa?
Postavio sam pitanje na svedsku Alfa forum ali kod nas nema puno dieselasa.
Pozdrav iz svedske
Vec dugo godina vozim Alfa Romeo. Danas iman Alfasud Ti, Alfa33 1,7, 155 1.8ts,156sw 2.0ts, 156 2.5, 147 2.0ts, 166 2.0ts i 166 2.4td. Zivim u Svedsku ovde sam i roden ako gresim kad pisem ovde oprostite nisam nikada ucio hrvatski u skolu.
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #58 u: 06-02-2015, 13:47:41 »
Jucer sam kupio jednu 166 2.4 td 2004 a dans mi ne pali. Masina se okrece bez problema ali nece da ide. Tek kad sam auto par sati u garazu imao i auto ugriao onda je iz prve upalio. Vani je temperatur -5 a u garazi +15. Jeli neko zna zasto mi se auto ovako ponasa?
Postavio sam pitanje na svedsku Alfa forum ali kod nas nema puno dieselasa.
Pozdrav iz svedske
Pumpa u rezervaru, zrak u sistemu, regulator pritiska na common rail pumpi, senzor broja okretaja, senzor bregaste, senzor ptritiska u railu... To mi zasad pada na pamet
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5149
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #59 u: 06-02-2015, 22:03:17 »
provjeri grijače i senzor temperature.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #60 u: 06-02-2015, 22:12:28 »
provjeri grijače i senzor temperature.
ma palilo bi to i na -10 bez grijača
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline fiatuno

  • Trade Count: (+13)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1126
  • Karma: 37
  • Spol: Muški
  • Audi za svaki dan Fiat za vikend...
    • Velika Britanija - Zlobin
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #61 u: 07-02-2015, 03:34:39 »
evo da napisem auto je konacno napravljen jucer
jedna dizna je bila problem sve 4 ispitane auto konacno radi
.....................
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #62 u: 07-02-2015, 08:23:30 »
evo da napisem auto je konacno napravljen jucer
jedna dizna je bila problem sve 4 ispitane auto konacno radi
Molim
 :Hugs:
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5149
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #63 u: 07-02-2015, 18:35:31 »
ma palilo bi to i na -10 bez grijača
bi ako je sve ti top. a ako nije dobro mu dodju grijaci.
isto mu moze bit i lose gorivo, voda u sistemu ili sl.
siguran sam da ako ga odvede majstoru da ce rjesiti problem.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #64 u: 07-02-2015, 19:30:22 »
bi ako je sve ti top. a ako nije dobro mu dodju grijaci.
isto mu moze bit i lose gorivo, voda u sistemu ili sl.
siguran sam da ako ga odvede majstoru da ce rjesiti problem.
to bi mu i ja iz prve predložio da je čovjek kod nas... al švedima se to ne bi desilo sigurno :)
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline Luka_ri

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2192
  • Karma: 126
  • Spol: Muški
    • Rijeka
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #65 u: 07-02-2015, 22:25:54 »
to bi mu i ja iz prve predložio da je čovjek kod nas... al švedima se to ne bi desilo sigurno :)
Po cemu siti skuzio ds je auto u svedskoj? :D
Aliis si licet, tibi non licet.
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #66 u: 07-02-2015, 22:28:28 »
Po cemu siti skuzio ds je auto u svedskoj? :D
rijec je o ovom covjeku / autu
http://alfisti.hr/forum/index.php?action=profile;u=12456
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline emil.e

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 3
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • Previse auta premalo vreimena.
    • Gothenburg, Svedska
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #67 u: 09-02-2015, 03:50:27 »
Nasao sam zasto mi auto nije tio palit. Relej za grijace je slab, kad sam mjerio struju za grijace imao sam samo 10 volt, a 0,01 ohm na grijace znaci grjaci su cjeli a dobivaju premalo struje. Pokucao sam relej i odma dobio 12 volt i auto mi pali bez problema. Sad samo trebam nac pravi relej nadam se da je isti kao u Saab sa diesel masinom, inace tesko nac. Ove  je moj prvi dieselas pa se jos ucim, hvala za pomoc. 
Vec dugo godina vozim Alfa Romeo. Danas iman Alfasud Ti, Alfa33 1,7, 155 1.8ts,156sw 2.0ts, 156 2.5, 147 2.0ts, 166 2.0ts i 166 2.4td. Zivim u Svedsku ovde sam i roden ako gresim kad pisem ovde oprostite nisam nikada ucio hrvatski u skolu.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5149
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #68 u: 09-02-2015, 18:58:35 »
 :ok:
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

dado kralj

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #69 u: 02-05-2016, 05:28:21 »
Pzz imam alfu 156 1.9jtd 98g motor iz 2001 i nece upalit..na starom motoru tesko je hlafna palila
 

Online IvanGT

  • Moderator
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5332
  • Karma: 66
  • Spol: Muški
  • GT 1.9 JTD
    • Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #70 u: 02-05-2016, 12:17:33 »
Pzz imam alfu 156 1.9jtd 98g motor iz 2001 i nece upalit..na starom motoru tesko je hlafna palila

pa jeste spojili dijagnostiku da vidite parametre zašto neće upalit?
Jel svijetli koja lampica na tabli...itd..?
 

Offline chakija

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 5944
  • Karma: 81
  • Spol: Muški
  • AR 159 SW 2.4 JTDm
    • Bjelovar/Zaprešić
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #71 u: 02-05-2016, 14:15:32 »
Pzz imam alfu 156 1.9jtd 98g motor iz 2001 i nece upalit..na starom motoru tesko je hlafna palila
motor iz 2001 ima edc15c7 a iz 1998 ecd15c5 i ima dosta razlike u struji... to nije samo jednog van drugog nutra
"There is absolutely no reason for anyone to own a Peugeot!"

"Ja po kočnici, kočnica ne radi... Ja po ručnoj, ručna ne radi... Ja u birtiju, birtija radi!!"
 

Offline Role159

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 41
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Gelsenkirchen Njemacka
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #72 u: 09-03-2019, 14:46:27 »
Ljudi pozdrav imam pitanje vise ne znam sta da radim. U pitanju je 1.9 JTDm auto vergla ali nece da upali ja sam spojio dijagnostiku kaze senzor radilice promjenim senzor nista opet auto vergla i nece da upali probamo stavit starter sprej vergla i upali a trese se kao avion kad polijece gas ne reaguje nista i ugasi se odma. Ljudi pomagajte sta da radim? Autu je mjenjan remen pre nekih 1000 km ovaj jedan kaze da nije preskocio zub u sta ja ne vjerujem jer auto se vozilo tih 1000km sve uredno. Auto je stalo na sred ceste ugasilo se i od tada vise ne pali! Da napomenem auto se toliko trese kad hoce da upali da to nigdje jos nisam vidio
« Zadnja izmjena: 09-03-2019, 15:30:04 od Role159 »
 

Online dgas

  • Trade Count: (0)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 590
  • Karma: 7
  • Spol: Muški
    • Vinkovci
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #73 u: 09-03-2019, 16:39:38 »
Ako ti je auto uredno radio prije zamjene zupčastog remena kreni od njega, nema veze što je vozio 1000km možda je zaštekao neki španer ili nešto...
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5149
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #74 u: 09-03-2019, 17:06:11 »
Koje su greške prisutne.?
Mozda neki rele, osigurac, konektor.?
Nemoj puno start spreja špricat nije bas zdravo  :tooth
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Role159

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 41
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Gelsenkirchen Njemacka
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #75 u: 09-03-2019, 18:14:02 »
Vidi poklopac sam skinuo remen je uredu sve se okrece. Auto vergla i nece upaliti dok mu ne naspricamo spreja. Kad krene da pali motor sve radi brze i brze kao u aviona bas cudno i onda upali ali gas nista se ne desaje a tresese sav auto kao traktor bas imam osjecaj kao da motor oce izaci van. I onda se ugasi. Skidao sam one gumice sa dizni gorivo dolazi ne znam vise sta da probam?
 

Offline Role159

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 41
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Gelsenkirchen Njemacka
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #76 u: 09-03-2019, 18:15:50 »
Ovu je gresku davao prije i ja sam kupio senzor. Mislio sam znam sta je ovo se rijesaje za 20 min. Ali posle zamjene isto sve
« Zadnja izmjena: 09-03-2019, 18:34:55 od Role159 »
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5149
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #77 u: 09-03-2019, 20:03:26 »
Imas neku extra lampicu koja ti svjetli a prije nije, volan/kljuc il nesto.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Role159

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 41
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Gelsenkirchen Njemacka
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #78 u: 09-03-2019, 20:11:31 »
nista osim zutog motora. I da kazem jos da mi je mjenjc skidan pre 10 dana isao na reparaciju! Dali je moguce da je nesto vezano za mjenjac kako su skidali itd. Auto sam probao i islo je sve ok kad sam ga preuzeo
« Zadnja izmjena: 09-03-2019, 20:24:17 od Role159 »
 

Online Cobra

  • Član Alfa Kluba 1
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1558
  • Karma: 88
  • Spol: Muški
  • AR 156 2.5v6 Giugiaro
    • Zagreb centar
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #79 u: 09-03-2019, 21:50:06 »
Pocisti egr, tako je mene moja 9-a zajebavala, a ovaj zabetoniran bio sa cadjom...
Samo kaj je moja upalila, ali se tresla na leru kad se upwlila, a u voznji se vukla ko krava dok nisam presao 2500 okretaja, onda je radila normalno, ali sam ju morao turirati da se ne ugasi, jer ako sam samo pustio gas, ugasila bi se momentalno...

Isto nikakvu gresnu nije bacala iz pocetka...


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline Role159

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 41
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Gelsenkirchen Njemacka
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #80 u: 09-03-2019, 22:11:47 »
Greska jos uvjek stoji znaci zuti motoric! Slikao sam gore od prije sta je pokazivala gresku ja sam senzor uzeo i promjenio auto jos uvjek nista samo vergla ali ne pali lijepo vergla nema nistaono da se cuje. Ali kad smo poceli sipat start sprej onda se pocela trest kao luda samo motor sto nije iskocio i upalila je ali nista nije htjela primit gasa nis gas u patos nikakav efekt i odma gasenje. Jednom sam je uspio upalit i slucajno sam stisnuo gas u patos ona je tek posle 5 sekundi zakucala obrtaje i ugasila se
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5149
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #81 u: 09-03-2019, 23:22:12 »
Probaj egr ocistit, provjeri kontakte na ecu i rele.
Ali mislim da bez neke prave dijagnostike neces rjesit stvar.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Online Cobra

  • Član Alfa Kluba 1
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 1558
  • Karma: 88
  • Spol: Muški
  • AR 156 2.5v6 Giugiaro
    • Zagreb centar
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #82 u: 09-03-2019, 23:39:44 »
Meni to skroz smrdi na egr, jer sam imao jako slican problem...
Ista stvar, upalis, gas u amen i ona jedva dize obrtaje dok ne probije, pa zakuca u visoke...

Trese se na leru doslovno kao da ce se sad sasuti sve u motoru itd...

Ja sam to odmah sve pogasio i cipao......


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Offline Role159

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 41
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Gelsenkirchen Njemacka
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #83 u: 10-03-2019, 07:55:04 »
Ljudi auto me izludjuje kod mene je tek svega par mjeseci vise je na servisu nego kod mene. Ukupno 121000 ima servisnu racune sve zivo ali se kvari svaki 10 dan. Kuci u Bosni imam Fiata sa 1.9 jtd 8v nikad u zivotu me nije izdao ovo me podera vjerujte da vise ne znam sta da radim
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5149
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #84 u: 21-03-2019, 10:11:26 »
Jel to upalio il stavljate mehanicku bosch pumpu.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Online clio

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2585
  • Karma: 107
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo Giulietta
    • Lovran
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #85 u: 21-03-2019, 10:23:26 »
odnesi auto nekom tko se kuzi u te aute,sigurno ce skuzit sta je. Ovako napamet ces izludit i potrosit novaca a nista neces rijesiti.
 

Offline Role159

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 41
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Gelsenkirchen Njemacka
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #86 u: 23-03-2019, 10:15:38 »
Drugovi moji misterija jos nije rijesena u ponedeljak je vozim drugom covjeku da pogleda on kaze da ce to rijesiti isti dan xD haha posto vec 3 sedmice ovi rijesavaju daj boze da ce ovaj za dan xD hhaha :lol
 

Offline Role159

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 41
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Gelsenkirchen Njemacka
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #87 u: 30-03-2019, 19:30:54 »
Liudi nasli smo kvar evo slika da pogledate iskrivili su jedan zub na radilici gdje senzor cita obrtaje.


On kaze da su mi cak skidali i karter jer ima novi silikon i kompresor klime su cak skidali zasto ne znam valjda su neke podloske takodje okrenute naopako.
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5149
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #88 u: 30-03-2019, 21:59:04 »
Stari moj sto se tebi desilo sa autom. Dobro da nisi dobio drugi motor.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Role159

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 41
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Gelsenkirchen Njemacka
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #89 u: 30-03-2019, 23:07:35 »
Nadam se da nisu. Mnogo je stvari kaze majstor okrenuto naopako i vidi se da je odvrtano sto sta. Nije mi jasno kako su uspjeli zub od mjeraca slomit nikako kako god okrenes mislim da do njega nemozes stici sa strane getribe? Ili su stvarno nesto sjebali pa su cak i radilicu vadili
 

Offline litlebastard

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2070
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
  • Alfa 156sw JTD, GTA,155wb,Punto,850 tc nacionale
    • zagreb
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #90 u: 30-03-2019, 23:37:32 »
Ili ti je nešto puklo pa podletilo pod čitač iz ulja ili je promašena faza pa se nešto odlomilo. . .

U susjedstvu rade samo generalke na motorima i znaju imat po pet Insignija kroz tjedan na dvorištu. . .vidio sam par sa rupama u bloku. . .tak da može bit da tvoj auto nema stvarnih 120 tisuća,a možda i ima al je bio jako zanemaren-čitaj,mjenjano ulje na 30 tisuča,a možda i više i pitanje je onda kakvo je ulje bilo nutra i koliko ga je bilo. . .začepe se kanali i ležaji rade na suho!
Ne pričam napamet,nego ono što sam vidio vlastitim očima.

Neki ljudi to zanemare,pa auto ide  :dontno: što bi servis i trošak radili,da nepričam da nam je žena došla u servis nakon pet godina s Astrom. .  . Prvi redovni odradila i odvrtila u pet god. 40 tisuča-niti jedan servis u tih pet godina :kosa:

U motoru niti litra ulja,pa ti kupi od prve i jedine vlasnice "novi auto",a motor pun špene,sve zapeklo. . .

Ne branim nikog,možda je i do majstora,al možda si i kupio mačka u vreči jer su to dobri motori ako ih se održava po p.s.-u(10-15 tisuča ili jednom godišnje,a ne 30 nakon 3-4 godine)  :ok:

 :alfisti:
« Zadnja izmjena: 30-03-2019, 23:39:46 od litlebastard »
The perfect blossom is a reare thing.You could spend your life looking for one and it would not be a wasted life.
 

Offline litlebastard

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2070
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
  • Alfa 156sw JTD, GTA,155wb,Punto,850 tc nacionale
    • zagreb
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #91 u: 30-03-2019, 23:51:06 »


Novo,nema šta. . . .  :tooth
 :roll: a ležaji plavi ko dinamo  :hap:
« Zadnja izmjena: 30-03-2019, 23:52:59 od litlebastard »
The perfect blossom is a reare thing.You could spend your life looking for one and it would not be a wasted life.
 

Offline Mike20

  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3620
  • Karma: 67
  • Spol: Muški
  • Fiat Bravo t-jet
    • Varaždin-Zagreb
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #92 u: 31-03-2019, 06:48:42 »
Nema taj auto 120 000km nikako.
Na Insignijama je nešto drugo bilo u pitanju, loša konstrukcija, gumica na kanalima ulja poslije uljne pumpe se raspadne i padne tlak, ostane bez podmazivanja.
o O (   )____////____(   ) O o
 

Offline Role159

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 41
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Gelsenkirchen Njemacka
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #93 u: 31-03-2019, 13:28:18 »
Kako se sad zove ovaj dio tacno on stoji na 4 sarafa mislim ja to moram sad iscupat napolje pa zamjenit ali nemogu nigdje naci kod od dijela.
Nisam vise pametan nikako izludili su me ovaj kao garantuje da su to oni sjebali cak mi preporucuje da u ponedeljak nazovemo covjeka iz Dekre da slika sve i da ih tuzim :D
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5149
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #94 u: 31-03-2019, 14:51:42 »
Koji dio.?
Inace postoji minimalna sansa da sjebes davac/nazubljeno kolo sa senzorom radilice ako je predug pa udari u njega i odlomi zub, al onda bi senzor bio devastiran. Ili je netko bio retardiran pa je blokirao radilicu kroz rupu od senzora radilice.
Nebi se cudio koliko ima idiota.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Role159

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 41
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Gelsenkirchen Njemacka
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #95 u: 31-03-2019, 14:54:38 »
Vidi na slici se vidi da je zub udubljen ne puko nego savijen prema dole! pogledaj jos jednom sliku koju sam stavio.
Mene interesuje samo dali je moguce da su oni koji su montirali getribu zajebali tou biti dali je bilo potrebe da se to nesto takvo odradi? Radi se o tuzbi ko izgubi ima da plati sve :D
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5149
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #96 u: 31-03-2019, 16:58:40 »
Nitko nije trebo za nista dirat karter ni senzor radilice.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Role159

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 41
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Gelsenkirchen Njemacka
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #97 u: 31-03-2019, 18:52:28 »
Mnogo sam razmisljao i skontao sam da je ova steta ovakva mogla samo doci od jedne stvari da je skinuo senzor radilice i gurnuo saraf ili takvo sto da blokira radilicu. Auto je trebalo biti na servisu 7 dana kako smo se dogovorili ja sam cekao preko 20 dana i kad sam stigao tamo rekao mi je kao ovo ne kosta toliko mnogo je vise kostalo ali nema veze!
Cak kontam da su oni mozda jos i nesto zeznuli pa su sve morali rasturit da to srede da samo auto upali :D
 

Offline litlebastard

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2070
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
  • Alfa 156sw JTD, GTA,155wb,Punto,850 tc nacionale
    • zagreb
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #98 u: 31-03-2019, 19:11:42 »
A šta inače popravljaju ti tvoji meštri?koju marku?
The perfect blossom is a reare thing.You could spend your life looking for one and it would not be a wasted life.
 

Offline Role159

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 41
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Gelsenkirchen Njemacka
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #99 u: 31-03-2019, 19:30:09 »
To ti je firma koliko sam ja upucen koja radi samo getribe. Ali on je pristao kao ajde uzet cu ja auto da bude u full garanciji i montaza i repariranje getribe :D
 

Offline Batina

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 5149
  • Karma: 117
  • Spol: Muški
  • 166 2.4 20v/166 2.0 tb/156 2.5 24v
    • Zagorje, Luka
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #100 u: 31-03-2019, 20:45:31 »
Neko te izjebo kako god da okrenes, taj tip kvara se ne desi samo tako, tj. Nikad se nije samo odlomilo bzvz.
Oce se sjebat od hidro udara Pa ga pogodi klip ali nisam jos vidio da se samo od sebe sjebalo.
Ako su i odlomili komad zuba pa skidali karter da nakaleme (vare/lijepe) komad zuba da auto pali postoji sansa da je to popustilo i zato je auto stao.
Al meni to zvuci preglup scenarij za ista, jer ne kuzim tko bi bio toliko glup da takvo što ide radit.
Can a car ever be art? Most experts say no, but they obviously haven't seen the Alfa Romeo.
 

Offline Role159

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 41
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Gelsenkirchen Njemacka
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #101 u: 31-03-2019, 21:46:02 »
Ja mislim da su stavili saraf ili tako nesto kroz otvor od senzora i da su ga nabili dole unutra :D
Jedino tako se moglo desit ja mislim :D
 

Offline litlebastard

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2070
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
  • Alfa 156sw JTD, GTA,155wb,Punto,850 tc nacionale
    • zagreb
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #102 u: 31-03-2019, 23:32:14 »
Znači uz getribu su ti oni i zupčasti išli mjenjat ak sam dobro svatio?
The perfect blossom is a reare thing.You could spend your life looking for one and it would not be a wasted life.
 

Offline Role159

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 41
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Gelsenkirchen Njemacka
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #103 u: 01-04-2019, 10:06:42 »
ne zupcasti je mjenjao drugi covjek :D oni su u biti mjenjali samo lagere u getribi i za to uzeli 950e
 

Offline litlebastard

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2070
  • Karma: 60
  • Spol: Muški
  • Alfa 156sw JTD, GTA,155wb,Punto,850 tc nacionale
    • zagreb
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #104 u: 01-04-2019, 14:02:50 »
Očito je mjenjo neko ko Bekije radi pa su ga blokirali dolje  :fp

iako sumnjam da bi napamet tak išli ufazit,al svega sam se nagledo. . .

. . .a možda i nije tvoj motor u tvom autu,al tu smo sad več u forenziku otišli. . .može se tu sad svašta pisat,al na temelju jedne slike može bit sto zaključaka,a koji je pravi to samo oni znaju
The perfect blossom is a reare thing.You could spend your life looking for one and it would not be a wasted life.
 

Offline Role159

  • Trade Count: (0)
  • Na probi
  • *
  • Postova: 41
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Gelsenkirchen Njemacka
Odg: JTD/m ne pali
« Odgovori #105 u: 01-04-2019, 19:29:08 »
nebih me cudilo apsolutno da je u autu drugi motor :D