19-11-2019, 15:12:37

Autor Tema: Leteći ležajevi - generalka ili drugi motor?  (Posjeta: 22244 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline vedran_zg

  • Trade Count: (0)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 161
  • Karma: 6
  • Spol: Muški
    • Zagreb
Odg: Leteći ležajevi - generalka ili drugi motor?
« Odgovori #20 u: 17-01-2008, 12:49:20 »
na žalost dijagnoza je ispravna :da: malo manje :wz dok ne središ problem :mah:

ulje se trosi na karikama i na gumicama ventila, eventualno na curenju, nemaju veze leteci s time. Treba to poslusat uzivo pa vidit, ovako se moze samo nagadjat.
 

Offline Radge

  • Trade Count: (+9)
  • Starosjedioc
  • ****
  • Postova: 1463
  • Karma: 174
  • Spol: Muški
  • alfa u mislima, golf u garaži
    • Đurđenovac
Odg: Leteći ležajevi - generalka ili drugi motor?
« Odgovori #21 u: 17-01-2008, 21:38:24 »
ulje se trosi na karikama i na gumicama ventila, eventualno na curenju, nemaju veze leteci s time. Treba to poslusat uzivo pa vidit, ovako se moze samo nagadjat.

točno tako

ležajevi lupaju, ali jako
hidropodizači slabije ali uglavnom kada je hladan motor

što se tiče potrošnje ulja
loše karike i jako tvrde gumice ventila :cigara:
uglavnom ako se motor dok je hladan tjera u vrlo visoke okretaje potrošiti če ulja u svakom slučaju

jer gumice ako su tvrde dok su hladne sigurno če propuštati ulje

što se tiče ležajeva i lupanja na njima
ima propisano u knjizi koliko radilica može biti potrošena, jer od lošeg ulja i loših ležajeva i ona stradava
u nekim slučajevima je ne vrijedi polirati nego mora na brušenje, dok neki alfini motori ne podnose brušene radilice

ako se mjenjaju ležajevi onda se moraju novi uhodavati
lagana vožnja...
 :cigara: :drive: a ne :wz :drive:
Ljudska zavist, zloba i glupost su totalno nenadjebivi...
 

Offline RoadRunner

  • Član Alfa Kluba 3
  • Trade Count: (+5)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 7736
  • Karma: 367
  • Spol: Muški
  • Alfasud,Sprint,33x2,33-Q4,145box16v,156-1.8ts
    • Vukovar
    • VUHARD
Odg: Leteći ležajevi - generalka ili drugi motor?
« Odgovori #22 u: 18-01-2008, 08:56:28 »
da se uguram malo... leteći ležajevi...
nekidan mi je netko prispomenuo da bi na boxerici bilo dobro kad se mijenja ulje skinuti i karter i promijeniti leteće ležajeve.
jel' to ima smisla :?:

 :craz :hehe: :hehe: ,al te neko zeza....... ,al ajd sa se i ja ubacim sa svojim iskustvom.

Prošli motor koji sam imao u 33 je odmah kad je bio kupljen lupao na radilici. To je baš specifičan zvuk koji se čuje pogotovo ak se npr. ujutro upali auto ,i dok se lampica ulja još ne ugasi čuje se extra jako udaranje ,nakon toga utihnu i nema šanse ,čak i da su extra loši da se čuju dok se auto ne zagrije. Nakon što auto dostigne nekih npr. 70c temperature na cca 3000rpm-a ,kad se auto drži na onak jako laganom gasu čuje se ponovo taj specifičan zvuk ,tupi ,brzi udarci metala o metal. Alfa ak ima dobru ulju pumpu ulje neće palit na leru kao npr. Opel ,tak da se u to ne pouzdaješ. Kod boxera u slučaju da su stabilni ležaji loši događa se jedna za boxere specifična stvar ,a to je da kad pritisneš kuplung ,obrtaji u leru opadnu za cca 100rpm-a!!! To je zbog toga što su njoj stabilni ležaji ujedno i axijalni te se javlja trenje i motor se pati u radu ak ima pritisak sa strane ,također auto gubi na snazi i to jako jako kad se zagrije ,a i može se lako i pregrijat.

Hidropodizači su opet priča za sebe. Oni se ak je sve OK s motorom čuju samo kad je motor extra hladan ,ali u pravilu već na 40c temperature prestaju ,a dosta ovisi i o gustini ulja.
Njihovo zveketanje je konstantno i ne ovisi o obrtajima ,ali stvarno ,kad je motor hladan zvekeću slično kao i leteći pa to zna zbunit. Ako se dakle čuju i kad je motor topal , to je znak da im je vrijeme servisa ,stoga mjenjaj jer može doć do oštećenja bregaste koja za npr. 16V motor nije baš jeftina :hap:
Boxer forever...
 

Offline Dalibor-L

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2383
  • Karma: 120
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 145 2.0TS Quadrifoglio Verde
    • Sisak
Odg: Leteći ležajevi - generalka ili drugi motor?
« Odgovori #23 u: 18-01-2008, 19:30:20 »
Da se ubacim. Hidropodizači nemaju konstantan zvuk.  :ne: Ak daš gas bregasta se brže zavrti i brže lupa isto kao i radilica. S tim da jedan krug radilice je dva bregaste. Kad su hidropodizači u pitanju čuje se oštar udarac tj više zveket, uzastopce. A kod letečih je više onako tup zvuk, također jak i uzastopce ali ga šupljina kartera i količina ulja prikriva tj upija i dobiva se dojam da zvuk dolazi kao odozdo i penje se kroz blok.
…senza cuore saremmo solo macchine…
http://www.alfisti.hr/forum/index.php/topic,9175.0.html