Nije nikakva filozofija, pa cu sto jednostavnije mogu. Ako nešto ne objasnim dobro, postavite podpitanje...
Znači trebaju vam torx ključevi, kombinirke, okasti ključevi...
Okreneš sjedalo i na vodilicama se otpusti 5 torx šarafa, time se vodilice odvoje od mehanizma za podizanje sjedala...
Onda se sam mehanizam skida sa donjeg dijela sjedala. Trebate skinuti spužvu i držati kontra maticu sa unutarnje strane i skinuti 4 torx šarafa. Onda vam ostaju 2 cudna šarafa ( slikani su ) koja ja nikad nisam vidio. Možda postoji način ili alat da ih se skine ali ja sam ih ( jaran ) skinuo sjekačem :grinning-smiley-044:
http://www.deviantpics.com/images/2014/03/02/photo 4.jpg
Slijedi najljepsi dio. Vodilice imaju postojeće rupe. Kad ste skunuli mehanizam za podešavanje visine, vodilice pašu direktno na sjedalo u rupe gdje se fiksirao navedeni mehanizam. Predpostavljam da je to namjerno, odnosno da mozda neke serije nisu ni imale taj mehanizam. Zašarafe se vodilice i spoji tapecirung natrag. Mjerenjem dolazimo do broja od 7 cm nižeg sjedišta što je za mene ZAKON!!!
NAPOMENE:
- kopca za pojas vam nakon ovoga više ne ide u staru rupu jer rupe nema. Postoji identična rupa na vodilicama ali original je na mehanizmu i njega vise nema. Stoga se fiksira u vodilicu. Kemija od 5 minuta.
- plastike oko donjeg dijela sjedala sad stoje niže. odnosno postoji mogučnost da će zapinjati negdje prilikom ugradnje na auto ( moje sjedalo jos nije u autu i neznam )
- VAŽNO !!! vaše tijelo i auto povezani su nakon ovog sa ta 4 torxa,, rije toga ih je bilo 9. Konstrukcija je laksa, jednostavnija i ništa manje čvrsta ali PAZITE kako fiksirate vodilice jer ako nešto popusti prilikom vožnje a vi završite na zadnjem sjedalu dok auto još ide, odričem se svake odgovornosti