18-02-2019, 01:53:49

Autor Tema: DPF (FAP), EGR i regeneracije - SOFTWARESKO GAŠENJE!!! + CHIP TUNING  (Posjeta: 28834 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15468
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
  • Alfa GT 1.9 Q2
    • Velika Mlaka
Pozdrav, koliko košta sve navedeno, ne vidim nigdje ukupnu cijenu sa swirl out.
Swirl 1.500kn, Chip, DPF i EGR off 2.400kn za keš

Offline Al Facino

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 7
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • 159 SW 1.9 16v
    • Zadar
Swirl 1.500kn, Chip, DPF i EGR off 2.400kn za keš

Tnx  :mah:
 

Offline jockersmoker

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 11
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • zimovac
    • Grad Zagreb
Pozdrav, da li je moguće 166 129kw dignut na 230-240 ks... pisao sam neki post pa me zanima da li je izvedivo sa hibridom i ako si za  :mehanic negdje poslije nove godine kad mi auto nece toliko trebat... znam da smo tu oko 500-550 Nm... treba i kuplung/zamasnjak... hvala na odgovoru
166 FL
 

Offline ivan149

  • Član Alfa Kluba 4
  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 2218
  • Karma: 103
  • Spol: Muški
  • 159 2,4
    • BiH
Pozdrav, da li je moguće 166 129kw dignut na 230-240 ks... pisao sam neki post pa me zanima da li je izvedivo sa hibridom i ako si za  :mehanic negdje poslije nove godine kad mi auto nece toliko trebat... znam da smo tu oko 500-550 Nm... treba i kuplung/zamasnjak... hvala na odgovoru
Moze

Poslano sa mog SM-G935F koristeći Tapatalk

 
Sljedeći korisnici su zahvalili na ovom postu: jockersmoker

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15468
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
  • Alfa GT 1.9 Q2
    • Velika Mlaka
Može ali to je gornja granica tj Max iskoristivost turba

Offline jockersmoker

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 11
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • zimovac
    • Grad Zagreb
Hvala na odgovoru...dali znate da li moze zamasnjak to izdrzati... A znam da se moze i hibrida sa 159 slozit... To mi je interesantno  :witch: :cool-smiley-027: auto imam u planu raditi za sebe i ostaviti si ga....
166 FL
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15468
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
  • Alfa GT 1.9 Q2
    • Velika Mlaka
Hvala na odgovoru...dali znate da li moze zamasnjak to izdrzati... A znam da se moze i hibrida sa 159 slozit... To mi je interesantno  :witch: :cool-smiley-027: auto imam u planu raditi za sebe i ostaviti si ga....
jedno vrijeme može. Ja imam blizu 500Nm i vozim sa Dvomasenim original 150t km

Offline sasa.baska

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 2785
  • Karma: 84
  • Spol: Muški
  • 159 2.4 Ti
    • Baška ' Krk
jedno vrijeme može. Ja imam blizu 500Nm i vozim sa Dvomasenim original 150t km

moja 159ka 2.4 sa 477 nm izmjerenih trenutno na 172k km i sve pet....remap napravljen na 30k km  :mah:
 

Offline jockersmoker

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 11
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
  • zimovac
    • Grad Zagreb
Hvala za odgovor.... I da, glupo je ispalo mislio sam turbinu hybrida.... Interesantne brojke imate  :Rock:
166 FL
 

Offline jure0401

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 7
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Zadar
Seb, pitanje
Audi a4,, b8, 2.0tdi, 143hp, 2013 godina, 99000 km, optimalan remap, egr, dpf off, dali radiš i koliko šuške. Tnx
Radio si mi astru i prezadovoljan
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15468
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
  • Alfa GT 1.9 Q2
    • Velika Mlaka
Seb, pitanje
Audi a4,, b8, 2.0tdi, 143hp, 2013 godina, 99000 km, optimalan remap, egr, dpf off, dali radiš i koliko šuške. Tnx
Radio si mi astru i prezadovoljan
na žalost nemam protokol za čitanje ECUa pa bi ga morao otvarat a to mi se neda radit tj ne radim aute na takav način. oko nove godine nadam se da če izači neki zanimljivi i važniji mi protokoli pa ču kupit paket ako budu raspoloživi

Offline jure0401

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 7
  • Karma: 0
  • Spol: Muški
    • Zadar
Ok, nema frke, pošteno!!!  :respect:
Onda se čujemo kroz dogledno vrijeme ako me do tad ne prođe faza mapiranja  :ok: :crazy:
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15468
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
  • Alfa GT 1.9 Q2
    • Velika Mlaka

Offline darkoqv

  • Trade Count: (0)
  • Ovisnik o alfistima
  • *****
  • Postova: 3356
  • Karma: 41
  • Spol: Muški
  • Alfa Romeo 145 QV
    • Crna Gora,Sutomore
Seb kakvi su za remap 1.3 multijet od 75ks? Mrtav je do 2000rpm,posle bas fino sklapa ka dimas u vidu mali motor i snagu.
Cuore Sportivo
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15468
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
  • Alfa GT 1.9 Q2
    • Velika Mlaka
Seb kakvi su za remap 1.3 multijet od 75ks? Mrtav je do 2000rpm,posle bas fino sklapa ka dimas u vidu mali motor i snagu.
na žaslot takav je...remapom se ništa ne dobiva ispod 2T okr...možda 200-300 ok ranije ali uz malo dima onda u tom režimu...ta živost ovisi o odnosu ccm motora i veličini turba točnije trebao mu turbo sa manjim ispušnim kučištem ali onda nebi mogo dat te ks ili bi bio na max granici iskoristivosti

Offline abyssus

  • Trade Count: (0)
  • Učim polako
  • Postova: 6
  • Karma: 0
  • Spol: Ženski
    • Samobor
GT Q2, 2006., 150KS.

maknula bih DPF, EGR, blindirala siwrlove. nisam još sigurna bi li to mehanički uklonila ili samo softverski pogasila, da ne bi na tehničkom kasnije bilo problema. što je bolja opcija?

kako sam auto tek kupila, trebala bih ga i dovesti na provjeru, da vidim jel još išta treba raditi :D

neka okvirna cijena?
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15468
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
  • Alfa GT 1.9 Q2
    • Velika Mlaka
GT Q2, 2006., 150KS.

maknula bih DPF, EGR, blindirala siwrlove. nisam još sigurna bi li to mehanički uklonila ili samo softverski pogasila, da ne bi na tehničkom kasnije bilo problema. što je bolja opcija?

kako sam auto tek kupila, trebala bih ga i dovesti na provjeru, da vidim jel još išta treba raditi :D

neka okvirna cijena?
kod mene

swirl maknut, 1500 kn
DPF micanje, EGR blkiranje, sve softwareski pogasit 2.000 kn