Kao i skoro svakom vlasniku 164 (navodno su superice oslobođene toga) i meni u armaturi kucka, škljoca i krcka dok auto radi.
Motorići za štelanje temperature i položaja puhanja neispravni.
Srećom imam rezervne doma, ali prije nego što se upustim u skidanje cijele armature da bi ih promijenio (Mille Grazie Luigi), na toj nadasve genijalnoj ideji stavljanja toga iza armature, odlučih provjeriti što je s ovima u rezervi.
Dakle, prvo treba skinuti motorić s kutije mehanizima, za to treba odšarafiti dva šarafa.

Kad smo to rješili
treba odvojiti plastični graničnik, stisne se bijela plastična kopča (ima ih tri, ali meni je bilo dovoljno jednu stisnuti) i on ispadne.

Nakon što smo mehanizam skinuli s nosača treba njega otvoriti, za to treba četiri plastične kopče ( ove u udubinama kučišta) jednu po jednu istovremeno stisnuti prema unutra i dole kako bi se otvorilo kučište.
upload picturesTada vidimo zupčanike, problem je da su ova tri manja plastični pa se godinama izglodaju (Danke Hans, na ovoj ideji plastičnih zupčanika) mast stara i nema je baš previše.
upload picturesPregledamo zupčanik i vidi vraga na dva mjesta je za jedno 3 zuba krezub, srećom se rotira svega ca 1/4 okretaja,
upload picturesOznače se mjesta gdje nevalja, zarotira ga se za 180°, kako bi dobri zupci bili u dodiru s drugim zupčanikom stavi se "nešto" litijeve masti i zatvori mehanizam.
upload picturesNakon što smo jednog riješili, istim postupkom raskopamo drugog, tamo je pak zupčanik na kojeg direktno djeluje motorić malo krezub, isto ga zarotiramo za 180° vratimo i stavimo masti.
upload picturesSad treba još "samo" to montirati.