15-12-2019, 11:05:19

Autor Tema: Dal da repariram varijator ili da stavim novi?  (Posjeta: 2773 vremena)

0 Članova i 1 Gost pregledava ovu temu.

Zagorar

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Dal da repariram varijator ili da stavim novi?
« Odgovori #20 u: 04-12-2007, 13:22:06 »
Znači imam opciju da repariram varijator u ovlaštenom servisu ili da kupim novi i montiram kod  svog meštra za 1500 kn sve skupa? Auto je 145 1.6 99. godište zadnji redizajn.

Iskustva? Koje su mane reparacije? Jel se dobije garancija na to i koliko to otprilike košta u ovlaštenim sevisima? Koliko izdrži takav varijator?

U uvodu ovog dosta zanimljivog članka autor kaže da se, prema njegovom mišljenju bar, ne isplati reparirati. A doima se ipak kao netko s određenim znanjima i iskustvom. (A ima i dobra slika toga zloglasnog :hap: varijatora.)

http://home.hccnet.nl/jaap.bouma/PhaseVariator.htm

Naravno, krajnja odluka uveliko je ovisna i o cijeni reparacije i ostalim uvjetima oko toga, a to još nismo čuli.
« Zadnja izmjena: 04-12-2007, 13:23:52 od Zagorar »
 

Offline adventurer

  • Trade Count: (+7)
  • Sa stažom
  • ***
  • Postova: 397
  • Karma: 19
  • Spol: Muški
    • Zaprešić
Odg: Dal da repariram varijator ili da stavim novi?
« Odgovori #21 u: 04-12-2007, 13:46:34 »
Set za reparaciju košta oko 10 eura....
Jedini je problem zamjena,odnosno montaža varijatora na bregastu....
« Zadnja izmjena: 04-12-2007, 13:49:02 od adventurer »
...CUORE SPORTIVO...
 

Zagorar

  • Gost
  • Trade Count: (0)
Odg: Dal da repariram varijator ili da stavim novi?
« Odgovori #22 u: 04-12-2007, 14:12:54 »
Uh, previdio sam Zvonimiriv post gdje piše cijena s ugradnjom.  :redf: A sam set za reparaciju, kaže sad adventurer, košta oko 10 eura. Po tome bi se onda isplatilo reparirati. Samo ostaje ipak pitanje trajnosti takvog repariranog. Usput, bio sam davno još s alfom 33 u ovom servisu u Podsusedu. Nije bilo vlasnika, radio je, mislim, njegov brat. Prilično su sposobni, reklo bi se.

A što se tiče pitanja da li se varijator na 145-ici 1.6 iz 99` godine može reparirati logično bi bilo da može jer, kaže se u članku, samo varijatori iz najranijih serija se nisu mogli reparirati. A taj konkretni model nikako ne može biti iz tih prvih serija, pogotovo jer se varijator s istim kataloškim brojem još i danas ugrađuje u npr. 147-icu 1.6.

S druge pak strane ova ponuda koju ima INTCP za novi varijator s ugradnjom izgleda prilično korektna, jer ni sam varijator nije baš jeftin.

« Zadnja izmjena: 04-12-2007, 15:56:20 od Zagorar »
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15778
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Dal da repariram varijator ili da stavim novi?
« Odgovori #23 u: 04-12-2007, 16:25:53 »
dal se može repariarat upitno je samo kod starijih auti 145,146,155 i može se znat samo kad se skine...novijima se svima da reparirat...e sad kad se skine ak ima puno lufta onda ga treba mjenjat

Offline SiKe_145

  • Trade Count: (+1)
  • Pripravnik
  • **
  • Postova: 256
  • Karma: 13
  • Spol: Muški
  • AR 145 1.4TS & 156SW JTD
    • Vinodol
Odg: Dal da repariram varijator ili da stavim novi?
« Odgovori #24 u: 04-12-2007, 19:54:43 »
dal se može repariarat upitno je samo kod starijih auti 145,146,155 i može se znat samo kad se skine...novijima se svima da reparirat...e sad kad se skine ak ima puno lufta onda ga treba mjenjat

Pitanje vezano uz temu, kad sam kupio polovnu 145-icu promijenio sam i varijator (pred godinu i pol). Nazalost, i ovaj novi se poceo cut vec nakon samo 10k km. E sad, auto je 1.4, 2. mjesec 98., stara izvedba ECU-a (M2.10.4). Stari varijator nisam bacio. Pitanja su u biti dva:

1. da li su stariji varijatori koji se ne da ju reparirat i novi koji se daju u biti identicni po funkciji i gabaritima, tj. da li se mogu medjusobno mijenjat? Ako da, postoji li shansa da je ovaj novi varijator kojeg sam kupio i ugradio pred godinu i pol moguce reparirat?

2. Kako da vidim na starom varijatoru da li se moze reparirat ili ne?

Tnx.
 

Offline Seb

  • Donator kluba
  • Trade Count: (+2)
  • Ovisnik o alfistima
  • *
  • Postova: 15778
  • Karma: 540
  • Spol: Muški
    • Velika Mlaka
Odg: Dal da repariram varijator ili da stavim novi?
« Odgovori #25 u: 05-12-2007, 06:34:02 »
Pitanje vezano uz temu, kad sam kupio polovnu 145-icu promijenio sam i varijator (pred godinu i pol). Nazalost, i ovaj novi se poceo cut vec nakon samo 10k km. E sad, auto je 1.4, 2. mjesec 98., stara izvedba ECU-a (M2.10.4). Stari varijator nisam bacio. Pitanja su u biti dva:

1. da li su stariji varijatori koji se ne da ju reparirat i novi koji se daju u biti identicni po funkciji i gabaritima, tj. da li se mogu medjusobno mijenjat? Ako da, postoji li shansa da je ovaj novi varijator kojeg sam kupio i ugradio pred godinu i pol moguce reparirat?

2. Kako da vidim na starom varijatoru da li se moze reparirat ili ne?

Tnx.

isti su...treba ga otvorit i vidjet onda dal se da rep