Pa recimo HDi (u 306-ici) je puno tiši u svim režimima, i bolje ide od JTD-a u Bravi i 146.
Hm, prednji kraj je na JTD-u puno niži nego na TD ili TS modelima. Ima čak negdje i slika na netu gdje su parkirane jedna kraj druge i jasno se vidi razlika. Pa je i branik lakše "odvalit"... A o ubrzanju nema govora, tu je JTD neusporedivo bolji od TD-a.
JTD u Alfama 145/6 ima 105 KS i 255 Nm, dok u Bravo/a ima također 105 KS, ali 200 Nm...pa se ne da baš uspoređivati...ja na mojem nisam primijetio neku veliku bučnost (naravno, kada se zagrije)...ti JTD prve generacije su bučni samo na hladno i to sam čitao i u testovima kada su bili novi motori, znači 0 km...u garaži imam i jedan CRDi common-rail druge generacije sa 16V i vrag ga odnijo
tiši je od mog JTD-a, ali nije to nešto značajno, moj kad se ugrije radi kao urica, stvarno
...
Nedavno sam razgovarao sa jednim tunnerom iz Austrije koji nam je stavljao chip u CRDi-a, pa smo mu se požalili kako nam CRDi nema momenta u nižim režimima, a da kasnije brutalno povlači (što i jest istina, u 3. proklizava), pa nas je pitao šta koristimo za usporedbu i kad sam mu rekao 145 1.9 JTD, rekao je da to nije nikako za usporedbu jer su JTD motori po njegovom sudu najbolji diesel motori te koncepcije, jer su fluidni, elastični te lijepo izbalansirani...eto toliko
Treba ih tetošiti da se ne unište i ne prodime, treba ih lijepo zagrijati prije starta, ja mojeg ovisno o hladnoći puštam minimalno minutu da se zagrije, tu i tamo nije štetno uliti kakav aditiv za gorivo, recimo STP injection cleaner ili liquy moly (ja stavljam svakih 2500-3000 km), treba izbjegavati korištenje u pali-gasi režimima, jer ih to guši i zaštopava (provjereno) i tankajte na OMV-u ili Tiffonu...eto toliko iz mog iskustva...možda griješim, a možda ne...
P.S. HDi koji se ugrađivao u 306 je najtromiji diesel (te koncepcije) kojeg sam imao prilike probati, tih 90 KS se ponaša kao raspadnuta strvina, puno bolji mi je 1.9 TDI 90 KS (mea culpa)...strah me pomisliti kako taj HDi 90 KS vuče Volvo S i V 40 (stariji model)